Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δεν ακούω ραδιόφωνα και όταν μπαίνω στα σαιτ συνήθως κοιτάζω τους τίτλους και αν μου κάνει κάτι κλικ μπορεί και να το διαβάσω αλλιώς προσπερνω. Δεν βλέπω όμως καμιά διαφορά μεταξύ 24 και ινπαοκ πχ. που να δικαιολογεί τη διαφορετική αντιμετώπιση.
Επίσης η άποψη μου είναι πως αποκρύπτοντας την πληροφορία απλώς βάζεις το πρόβλημα κάτω από το χαλί. Το θέμα είναι να μπορείς να τη φιλτράρεις και να έχεις κριτική σκέψη για να την επεξεργαστείς. Αν δεν μπορείς να το κάνεις είναι δικό σου πρόβλημα και όχι του κάθε αρδ που κάνει τη δουλειά του για τους δικούς του λόγους.
Επίσης η άποψη μου είναι πως αποκρύπτοντας την πληροφορία απλώς βάζεις το πρόβλημα κάτω από το χαλί. Το θέμα είναι να μπορείς να τη φιλτράρεις και να έχεις κριτική σκέψη για να την επεξεργαστείς. Αν δεν μπορείς να το κάνεις είναι δικό σου πρόβλημα και όχι του κάθε αρδ που κάνει τη δουλειά του για τους δικούς του λόγους.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
@pgetsos και το ΙνΠΑΟΚ οταν δεν γουσταρε Τουντορ περσι τα ιδια εκανε.
Ο καθενας οταν τον συμφερει να "στηριζει ΠΑΟΚ" στηριζει ΠΑΟΚ, οταν τον συμφερει να κραζει ολη η μερα, θα κραζει ολη μερα. Για μενα InPAOK και PAOK24 τα ιδιο ειναι.
Ο καθενας οταν τον συμφερει να "στηριζει ΠΑΟΚ" στηριζει ΠΑΟΚ, οταν τον συμφερει να κραζει ολη η μερα, θα κραζει ολη μερα. Για μενα InPAOK και PAOK24 τα ιδιο ειναι.
- Μαυρο Χιονι
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 10914
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 22:23
- teo4giannitsa
- Δημοσιεύσεις: 1677
- Εγγραφή: Δευ 18 Ιούλ 2011, 19:18
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Α δεν ξέρω, μονο στο sport 24 εχω δει άρθρα του. Το ολαπαοκ ουτε που το θυμόμουνkataramenos5 έγραψε:teo4giannitsa έγραψε:Αρα ο Costas Petrotos επιτρεπεται...Επειδη δε κλικαρω παρα μονο κεντρικη πλεον, ο Costas P. δεν ειναι το olapaok?
Γενικα διαφωνω παντως με την απαγορευση .Αν μπεις μια φορα και καταλαβεις τι παιζει απλα δε ξαναμπαινεις.
Τωρα αν διαβαζεις αμπαλαδορους κλπ και τα κανεις και παραθεση στο φορουμ ε δε φταινε αυτοι.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Νίκο, φέτος στην ομάδα ψήνεται κάτι ΠΟΛΎ καλό. Είναι κρίμα στο μεγαλύτερο φόρουμ της ομάδας να δίνετε έστω και έμμεσα βήμα σε τέτοιους ΑΡΔ που μόνο ζημιά κάνουν
Δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε απόψεις ανθρώπων που λένε ψεύτες Ίβιτς και Μιχελ για την αντιμετώπιση στον Τζιολη. Αν είναι ψεύτες ας βγει Ο παίχτης να μας ενημερώσει...
Δεν είναι δυνατόν να δεχτούμε απόψεις ανθρώπων που λένε ψεύτες Ίβιτς και Μιχελ για την αντιμετώπιση στον Τζιολη. Αν είναι ψεύτες ας βγει Ο παίχτης να μας ενημερώσει...
Προσωπικά αλήθεια δε θυμάμαι τέτοια επίθεση προς πρόεδρο, τδ, προπονητή από τον ιν, κάθε παράθεση δεκτήron-swanson έγραψε:@pgetsos και το ΙνΠΑΟΚ οταν δεν γουσταρε Τουντορ περσι τα ιδια εκανε.
Ο καθενας οταν τον συμφερει να "στηριζει ΠΑΟΚ" στηριζει ΠΑΟΚ, οταν τον συμφερει να κραζει ολη η μερα, θα κραζει ολη μερα. Για μενα InPAOK και PAOK24 τα ιδιο ειναι.
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Να ενα παραδειγμα ενω ο Τουντορ ηταν ακομα προπονητης στον ΠΑΟΚ.«Τρύπημα» Τούντορ σε ΠΑΟΚ!
07. Μαρτίου 2016 16:59 Νίκος Τοσκίτσης
Ο άνθρωπος είναι εκτός τόπου και χρόνου! Εκτός του ότι η ομάδα έχει να κερδίσει εδώ και μήνες και δεν μπορεί να πάρει ούτε ένα σοβαρό παιχνίδι, ο Ιγκορ Τούντορ δεν ξέρει που βρίσκεται! Με την συμπεριφορά του αλλά και όσα λέει, αποδεικνύει ότι είναι λίγος προπονητικά για μια μεγάλη ομάδα και λίγος για τον «πόλεμο» που ξεκίνησε ο Ιβαν Σαββίδης για να καθαρίσει το ελληνικό ποδόσφαιρο. Ο Τούντορ «ντύθηκε» Μαρινάκης και κυρ Σάββας
Να ενα ποσταρισμα του Βασιλοπουλου 24/1 ενω ο Τουντορ ηταν ακομα στον ΠΑΟΚ.Συνέχισε να μην παίρνεις αμυντικό...
Συνέχισε να "τιμωρείς" με πάγκο τον Μυστακίδη για την καλή του απόδοση...
Συνέχισε να αφήνεις τον Μπερμπάτοφ στον πάγκο μέχρι να του σπάσεις εντελώς τα νεύρα και να τον ωθήσεις στην έξοδο...
Τρεις φάσεις όλες κι όλες κόντρα σε μια αναιμική (επιεικώς) ΑΕΚ...
Σιγά - σιγά, όλα θα πάνε καλά...
Σωστά;
Για να μην παρεξηγηθω δεν παιρνω το μερος του Τουντορ, απλα βλεπω οτι οταν ξεκαθαρα δεν γουσταραν Τουντορ δεν το εκρυψαν καθολου. Προς το παρον γουσταρουν Ιβιτς, οταν δεν θα τον γουσταρουν θα αρχισουν τα ιδια.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ευχαριστω, αν και εχω διαφωνιες. Το πρωτο δεν ηταν μετα τις δηλωσεις για πεφτουνη και Ιντεγε; Οσο και αν μου αρεσε στην αρχη ο Τουντορ, θυμασαι τι εγινε και εδω μεσα; Δεν το θεωρω παραλογο αρθρο, καθε αλλο...
Τωρα για το 2ο νταξει ουτε τον Βασιλοπουλο εχω σε καμια εκτιμηση προσωπικα
Και οντως ηλιθιο ποσταρισμα.
Αλλα και παλι διαφωνω ως προς το οτι ειχαμε δει και 6 μηνες ποδοσφαιρου τοτε, τωρα γινεται ενα χυδαιο κραξιμο για προγραμματισμο οταν εχεις κανει 8 μεταγραφες στον πρωτο μηνα της περιοδο και απλα σου εμεινε επιθετικος για το τελος και το πρωταθλημα δεν εχει αρχισει καν!
Εννοια σου και θα μπουν οσοι πρεπει στη λιστα μεσα στη χρονια
Ισως καλο θα ηταν καποια στιγμη να "κοπουν" τα λινκς γενικα και να μεινουμε μονο στις παραθεσεις των αρθρων ωστε να μην εχουμε τετοιες συζητησεις
Τωρα για το 2ο νταξει ουτε τον Βασιλοπουλο εχω σε καμια εκτιμηση προσωπικα
Αλλα και παλι διαφωνω ως προς το οτι ειχαμε δει και 6 μηνες ποδοσφαιρου τοτε, τωρα γινεται ενα χυδαιο κραξιμο για προγραμματισμο οταν εχεις κανει 8 μεταγραφες στον πρωτο μηνα της περιοδο και απλα σου εμεινε επιθετικος για το τελος και το πρωταθλημα δεν εχει αρχισει καν!
Εννοια σου και θα μπουν οσοι πρεπει στη λιστα μεσα στη χρονια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ελπιζω παντως ολοι σας να διαβασατε και τους υπολοιπους "κανονισμους" προσεχτικα, μπας και λυθουν καποια απο τα περσινα προβληματα του φορουμ 
-
ron-swanson
- Δημοσιεύσεις: 6561
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:28
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ναι δεν λεω οτι ειχαν αδικο τοτε απλα για μενα αν θελει καποιος να θεωρειται δημοσιογραφος, δεν μπορει να γραφει σαν οπαδος γιατι μετα χανεται η μπαλα. Επισης θυμαμαι τοτε οτι οι μπουληδες24 προσπαθουσαν να βρουν ελαφρυντικα για τον Τουντορ (ισως επειδη εβαζε τους "δικους" τους - με το μυαλο τους ειναι δικοι τους). Γι αυτο λεω οτι ο καθενας γραφει οτι τον συμφερει.
Τελοσπαντων πανω κατω το ιδιο λεμε.
Τελοσπαντων πανω κατω το ιδιο λεμε.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Θα παρακαλούσα όσους συμφορουμίτες γράφουν στα κείμενα τους ανάμεσα σε ελληνικές λέξεις και ξενόγλωσσες, ειδικά όταν τα κείμενα αυτά είναι μεγάλα, ας προσπαθήσουν να βρίσκουν τις αντίστοιχες ελληνικές λέξεις για να μην ανατρέχουμε σε λεξικά και χάνουμε τοιουτοτρόπως τον ειρμό του κειμένου τους, με αποτέλεσμα να χρειάζεται να το ξαναδιαβάσουμε απ την αρχή για δεύτερη ή και τρίτη φορά...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
Ευχαριστώ εκ των προτέρων...
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Σοβαρα τωρα? Θα μου πεις και ποτε θα βαλω γελαστη φατσα? Ααα το πας σε αλλο level το θεμα... ωπ συγνωμη γκοραν level=επιπεδο
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Θα σου πω όταν ειρωνεύεσαι χωρίς λόγο
Ξέρεις τι εννοούσα πολύ πολύ καλά και το συνεχίζεις
Ξέρεις τι εννοούσα πολύ πολύ καλά και το συνεχίζεις
