Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Θέματα που αφορούν την επικαιρότητα και τα Μ.Μ.Ε.
prax
Δημοσιεύσεις: 1472
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2017, 12:15

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από prax »

ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
Άβαταρ μέλους
opaloka
Δημοσιεύσεις: 223
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:39

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από opaloka »

prax έγραψε:ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
Ειναι ρηση απο τον ισπανικο εμφυλιο, την ειπε η λεγομενη Πασιοναρια για τους εθνικιστες: Δεν θα περασουν, σημαινει.
prax
Δημοσιεύσεις: 1472
Εγγραφή: Κυρ 03 Σεπ 2017, 12:15

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από prax »

opaloka έγραψε:
prax έγραψε:ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
Ειναι ρηση απο τον ισπανικο εμφυλιο, την ειπε η λεγομενη Πασιοναρια για τους εθνικιστες: Δεν θα περασουν, σημαινει.
thanks aderfe

τελικα τους τον περασαμε, οποτε περιμενω του χρονου πανο απο τους δικους μας: sas ton perasame
Άβαταρ μέλους
pirate_salonica
Δημοσιεύσεις: 2668
Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από pirate_salonica »

Οι Αγρινιώτες με ΠΑΟΚ no pasaran,με οσφπ open podaran...
Άβαταρ μέλους
denyparxeisalio
Δημοσιεύσεις: 1446
Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
Τοποθεσία: 7hills

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από denyparxeisalio »

prax έγραψε:
opaloka έγραψε:
prax έγραψε:ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
Ειναι ρηση απο τον ισπανικο εμφυλιο, την ειπε η λεγομενη Πασιοναρια για τους εθνικιστες: Δεν θα περασουν, σημαινει.
thanks aderfe

τελικα τους τον περασαμε, οποτε περιμενω του χρονου πανο απο τους δικους μας: sas ton perasame
:lol:
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7069
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Tolaros »

goran 64 έγραψε:Υ.Γ. Ο οχετός τους σταματημό δεν θα χει πλέον...Γράψτε τους στα μεγαλειώδη ασπρόμαυρα @@πάρια σας... :ugeek:
Παρακαλώ σεβασμό στους αναλυτές που καταφέρνουν να κάνουν το φετινό ακόμα πιο γλυκό.
Νίκη την Κυριακή χωρίς αντικειμενικό Κάρπετ τη Δευτέρα είναι μισή νίκη.
elvetos giatros
Δημοσιεύσεις: 3847
Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από elvetos giatros »

pirate_salonica έγραψε:Οι Αγρινιώτες με ΠΑΟΚ no pasaran,με οσφπ open podaran...
:lol:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Alastor »

Ale έγραψε:Νταξ, νικοβλακώπουλοι και γαβγαβιώτηδες δεν αξίζουν σχολιασμού.

Όμως, κρίμα τις ώρες που φάγαμε ακούγοντας το πλέη-μομπίλ, που μας το έπαιζε μπαλαδόρος επί χρόνια μέσω ερτ.
και μετα αναρωτιουνται γιατι ο οπαδος του ολυμπιακου θεωρειται απο την επιστημη κατωτερη μορφη ζωης
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

Εμετόπουστε, ζωή να 'χουμε, θα βαρεθείς να κλαψομουνιάζεις εφεξής. Κωλογλείφε όσο περισσότερο μπορείς τον Πακιστανάκη, διότι το μεροκαματάκι τείνει να γίνει πολύ πολύ δύσκολο.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giapas »

Σε παρακαλώ να προσέξουμε λιγάκι τις εκφράσεις .
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από barlow4 »

Α εγώ πολύ απολαμβάνω γαυρους να κλαίνε.
Ψοφαω να βλέπω γαυρους να κλαίνε για φερ πλεη.ποσο τέλειο είναι αυτό!
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από navigator11 »

giapas έγραψε:Σε παρακαλώ να προσέξουμε λιγάκι τις εκφράσεις .
Είναι καμουφλαρισμένες. Ξέρεις στο βάθος σε ποιά ένταση τα γράφω. Αρχιδιδάξας γαρ(γαρ) :mrgreen:
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από giapas »

barlow4 έγραψε:Α εγώ πολύ απολαμβάνω γαυρους να κλαίνε.
Ψοφαω να βλέπω γαυρους να κλαίνε για φερ πλεη.ποσο τέλειο είναι αυτό!
Είσαι σαδιστής
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Φαιρ πλέι;

[youtube]6KtCOF6eg_Q[/youtube]
Andrew R
Δημοσιεύσεις: 3046
Εγγραφή: Κυρ 21 Δεκ 2014, 23:31

Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ

Δημοσίευση από Andrew R »

Ale έγραψε:Α, και να μην ξεχάσω, το πρωτάθλημα χρειάζεται δυνατό παο και κούλα και μακάρι να βρουν ξανά τον δρόμο τους οι ιστορικές αυτές ομάδες.
:roll:
Φυσικά κι εγώ αγαπώ πολύ την Αθήνα τόσο ερωτική πόλη με καλό φαγητό κι φιλόξενους ανθρωπους
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Επικαιρότητα - Μ.Μ.Ε”