Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ειναι ρηση απο τον ισπανικο εμφυλιο, την ειπε η λεγομενη Πασιοναρια για τους εθνικιστες: Δεν θα περασουν, σημαινει.prax έγραψε:ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
thanks aderfeopaloka έγραψε:Ειναι ρηση απο τον ισπανικο εμφυλιο, την ειπε η λεγομενη Πασιοναρια για τους εθνικιστες: Δεν θα περασουν, σημαινει.prax έγραψε:ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
τελικα τους τον περασαμε, οποτε περιμενω του χρονου πανο απο τους δικους μας: sas ton perasame
- pirate_salonica
- Δημοσιεύσεις: 2668
- Εγγραφή: Πέμ 09 Ιουν 2011, 19:46
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Οι Αγρινιώτες με ΠΑΟΚ no pasaran,με οσφπ open podaran...
- denyparxeisalio
- Δημοσιεύσεις: 1446
- Εγγραφή: Παρ 02 Ιαν 2015, 21:27
- Τοποθεσία: 7hills
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
prax έγραψε:thanks aderfeopaloka έγραψε:Ειναι ρηση απο τον ισπανικο εμφυλιο, την ειπε η λεγομενη Πασιοναρια για τους εθνικιστες: Δεν θα περασουν, σημαινει.prax έγραψε:ρε παιδια συγνωμη κιολλας, τι σημαινει αυτο το 'no passaran' που ανεβασαν οι βλαχοι του αγρινιου?
τελικα τους τον περασαμε, οποτε περιμενω του χρονου πανο απο τους δικους μας: sas ton perasame
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Παρακαλώ σεβασμό στους αναλυτές που καταφέρνουν να κάνουν το φετινό ακόμα πιο γλυκό.goran 64 έγραψε:Υ.Γ. Ο οχετός τους σταματημό δεν θα χει πλέον...Γράψτε τους στα μεγαλειώδη ασπρόμαυρα @@πάρια σας... :ugeek:
Νίκη την Κυριακή χωρίς αντικειμενικό Κάρπετ τη Δευτέρα είναι μισή νίκη.
-
elvetos giatros
- Δημοσιεύσεις: 3846
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μαρ 2009, 01:16
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
pirate_salonica έγραψε:Οι Αγρινιώτες με ΠΑΟΚ no pasaran,με οσφπ open podaran...
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
και μετα αναρωτιουνται γιατι ο οπαδος του ολυμπιακου θεωρειται απο την επιστημη κατωτερη μορφη ζωηςAle έγραψε:Νταξ, νικοβλακώπουλοι και γαβγαβιώτηδες δεν αξίζουν σχολιασμού.
Όμως, κρίμα τις ώρες που φάγαμε ακούγοντας το πλέη-μομπίλ, που μας το έπαιζε μπαλαδόρος επί χρόνια μέσω ερτ.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Εμετόπουστε, ζωή να 'χουμε, θα βαρεθείς να κλαψομουνιάζεις εφεξής. Κωλογλείφε όσο περισσότερο μπορείς τον Πακιστανάκη, διότι το μεροκαματάκι τείνει να γίνει πολύ πολύ δύσκολο.
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Σε παρακαλώ να προσέξουμε λιγάκι τις εκφράσεις .
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Α εγώ πολύ απολαμβάνω γαυρους να κλαίνε.
Ψοφαω να βλέπω γαυρους να κλαίνε για φερ πλεη.ποσο τέλειο είναι αυτό!
Ψοφαω να βλέπω γαυρους να κλαίνε για φερ πλεη.ποσο τέλειο είναι αυτό!
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21296
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Είναι καμουφλαρισμένες. Ξέρεις στο βάθος σε ποιά ένταση τα γράφω. Αρχιδιδάξας γαρ(γαρ)giapas έγραψε:Σε παρακαλώ να προσέξουμε λιγάκι τις εκφράσεις .
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Είσαι σαδιστήςbarlow4 έγραψε:Α εγώ πολύ απολαμβάνω γαυρους να κλαίνε.
Ψοφαω να βλέπω γαυρους να κλαίνε για φερ πλεη.ποσο τέλειο είναι αυτό!
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106583
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προπαγάνδα και "λάθη" στα ΜΜΕ με στόχο τον ΠΑΟΚ
Ale έγραψε:Α, και να μην ξεχάσω, το πρωτάθλημα χρειάζεται δυνατό παο και κούλα και μακάρι να βρουν ξανά τον δρόμο τους οι ιστορικές αυτές ομάδες.
Φυσικά κι εγώ αγαπώ πολύ την Αθήνα τόσο ερωτική πόλη με καλό φαγητό κι φιλόξενους ανθρωπους