Εμ.Γινεται να σπασεις αμυνα με τοσα δυνατα κορμια μεσα στην περιοχη με κακες (επι το πλειστον) σεντρες? Παικτες με ατομικη ενεργεια θελει κι αυτος τους εβγαλεabc_o_ karpouzas έγραψε:καλα αυτος εντελως ντενεκες ειναι...
κραταει μεσα τον πουθενα τον φωτη και τον μανωλη με καρτα και εβγαλε εξω τζολη και ντελια....
χαχαχαχαχαχ
αντε ρε που καθομαστε και βλεπουμε...
Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τα έπιασε τα 50 εκατομμύρια ο Ιωαννίδης ή ακόμα;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ντελιας Καρέτσας οι καλύτεροι τους ματς .
Από το ημίχρονο φώναζα για το τραγί μπροστά .
Ζαφείρης Μουζακίτης μες στη Σκωτία . Δυναμικά και Μπαλάτα.
Από το ημίχρονο φώναζα για το τραγί μπροστά .
Ζαφείρης Μουζακίτης μες στη Σκωτία . Δυναμικά και Μπαλάτα.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τι παιχτούρα είναι αυτός ο Καρέτσας (στο φιλικό ΠΑΟΚ - Γκενκ 1-3 είχε παίξει για 60 λεπτά και στο τέλος του αγώνα είπε: «Μία μέρα φορέσω τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Μία μέρα θα έρθω στον ΠΑΟΚ. Είναι η ομάδα της καρδιάς μου»!
Βέβαια ΠΑΟΚ είσαι, οπότε θα τον πάρουμε στα 37 όταν φτάσει στην κατάλληλη ηλικία ...
Βέβαια ΠΑΟΚ είσαι, οπότε θα τον πάρουμε στα 37 όταν φτάσει στην κατάλληλη ηλικία ...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Όταν το φαβορί για την απόκτηση του για το καλοκαίρι είναι η Μπάγερν τότε να παρακαλάς να έρθει έστω στα 37hasio_john έγραψε:Τι παιχτούρα είναι αυτός ο Καρέτσας (στο φιλικό ΠΑΟΚ - Γκενκ 1-3 είχε παίξει για 60 λεπτά και στο τέλος του αγώνα είπε: «Μία μέρα φορέσω τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Μία μέρα θα έρθω στον ΠΑΟΚ. Είναι η ομάδα της καρδιάς μου»!
Βέβαια ΠΑΟΚ είσαι, οπότε θα τον πάρουμε στα 37 όταν φτάσει στην κατάλληλη ηλικία ...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με Τζήμα ή Κωστούλα μπροστά θα είχε βάλει 3 γκόλ η Εθνική. Και στα χάφ υπάρχει θέμα.
Γενικά πολύ καλή ομάδα στο Δεύτερο Ημίχρονο.
Χαίρεσαι να βλέπεις ΠΑΟΚ.
Γενικά πολύ καλή ομάδα στο Δεύτερο Ημίχρονο.
Χαίρεσαι να βλέπεις ΠΑΟΚ.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
H Εθνική στο β' έπαιξε φανταστικά, τα δικά μας παιδιά άφησαν θετικότατο πρόσημο, η Σκωτία έπαιξε αντι-ποδόσφαιρο μπετόν αρμέ αλα πούλμαν! Θα τους βάλουμε 3 γκολ εκεί την άλλη εβδομάδα ...
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι αλλαγές του γιοβανοβιτς έκοψαν τη φόρα της εθνικής, βγήκαν ντελιας τζολης και χάθηκε η μιση επιθετικότητα. Το καλυτερο παιχνιδι του ντελια με εθνικη, ελπιζω οταν ξαναγυρισει ο μπακαπεφτας να μην εχουμε παλι μαλακιες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Εκεί που πριν 3-4 χρόνια βλέπαμε μια εθνική ομάδα βυσμάτων κ συγκαμένων πλέον έχουμε μια πολύ καλή ομάδα που κατά διαστήματα παίζει κ πολύ όμορφο ποδόσφαιρο.
Ένα μικροπροβλημα είναι ότι ο Γκάνταλφ είναι σχολής λουτσέσκου αλλά πιστεύω ότι σιγά σιγά θα προσαρμοστεί στα δεδομένα της ομάδας του.
Υγ είναι ο σιωπης ο Μπράντον Τόμας των χαφ?
Υγ2 εν τω μεταξύ ο καρετσας σήμερα ήταν κακός αλλά υπάρχει τόση αμπαλωσινη ειδικά στον χώρο των αθλητικών δημοσιογράφων ...
Ένα μικροπροβλημα είναι ότι ο Γκάνταλφ είναι σχολής λουτσέσκου αλλά πιστεύω ότι σιγά σιγά θα προσαρμοστεί στα δεδομένα της ομάδας του.
Υγ είναι ο σιωπης ο Μπράντον Τόμας των χαφ?
Υγ2 εν τω μεταξύ ο καρετσας σήμερα ήταν κακός αλλά υπάρχει τόση αμπαλωσινη ειδικά στον χώρο των αθλητικών δημοσιογράφων ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Παρ 21 Μαρ 2025, 00:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
boogeyman77
- Δημοσιεύσεις: 7013
- Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
- Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
- Επικοινωνία:
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Όσο ο ρόλος της Εθνικής θα περιορίζεται στο να δίνει χρηματιστηριακή αξία στα ποδοσφαιρικά σκουπίδια της χαβούζας θα είναι μια μικρομεσαία ομαδουλα της σειράς που θα παίζει ντέρμπι με ποδοσφαιρικά ανέκδοτα τύπου Καζακστάν και θα τρώει σφαλιάρες από κανονικές ομάδες.
Δεν χρειάζεται να είσαι προπονητής για να ξεκινάς την ενδεκάδα σου με Παυλίδη,Καρετσα,Ντελια,Ζαφείρη,Κουλιε, Μαυροπανο, Τζόλη, Μουζακίτη και όχι ποδοσφαιρικές απάτες τύπου Ιωαννίδη, Μάνταλου,Σιωπη και Ρότα. Απλώς πρέπει να έχεις το ανάστημα να μην εκτελείς "χαρτάκια"
Δεν χρειάζεται να είσαι προπονητής για να ξεκινάς την ενδεκάδα σου με Παυλίδη,Καρετσα,Ντελια,Ζαφείρη,Κουλιε, Μαυροπανο, Τζόλη, Μουζακίτη και όχι ποδοσφαιρικές απάτες τύπου Ιωαννίδη, Μάνταλου,Σιωπη και Ρότα. Απλώς πρέπει να έχεις το ανάστημα να μην εκτελείς "χαρτάκια"
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ρε Μάκη λεφτά να δίνεις στο βαρδινογιαννεικο βρίσκεις.
Έλα σκάσε κ τη ρήτρα του Ραζβαν να ησυχάσουμε.
Έλα σκάσε κ τη ρήτρα του Ραζβαν να ησυχάσουμε.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54435
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Τόσο στερημένοι είστε, που είδατε εθνική Ελλάδος;; 
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Ντελια, Καρετσα, Κουλιε, Τζολη είδαμε και πίστεψε με άξιζε ο κοπος.
Δες ένα ματς για να καταλάβεις
Δες ένα ματς για να καταλάβεις