Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από kataramenos5 »

abc_o_ karpouzas έγραψε:καλα αυτος εντελως ντενεκες ειναι...

κραταει μεσα τον πουθενα τον φωτη και τον μανωλη με καρτα και εβγαλε εξω τζολη και ντελια....

χαχαχαχαχαχ

αντε ρε που καθομαστε και βλεπουμε...
Εμ.Γινεται να σπασεις αμυνα με τοσα δυνατα κορμια μεσα στην περιοχη με κακες (επι το πλειστον) σεντρες? Παικτες με ατομικη ενεργεια θελει κι αυτος τους εβγαλε
Άβαταρ μέλους
Mīngus
Δημοσιεύσεις: 8081
Εγγραφή: Τρί 06 Ιαν 2015, 00:04

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Mīngus »

Τα έπιασε τα 50 εκατομμύρια ο Ιωαννίδης ή ακόμα;
Άβαταρ μέλους
chri5ti9
Δημοσιεύσεις: 4125
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 17:11
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από chri5ti9 »

Ντελιας Καρέτσας οι καλύτεροι τους ματς .

Από το ημίχρονο φώναζα για το τραγί μπροστά .

Ζαφείρης Μουζακίτης μες στη Σκωτία . Δυναμικά και Μπαλάτα.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

Τι παιχτούρα είναι αυτός ο Καρέτσας (στο φιλικό ΠΑΟΚ - Γκενκ 1-3 είχε παίξει για 60 λεπτά και στο τέλος του αγώνα είπε: «Μία μέρα φορέσω τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Μία μέρα θα έρθω στον ΠΑΟΚ. Είναι η ομάδα της καρδιάς μου»!

Βέβαια ΠΑΟΚ είσαι, οπότε θα τον πάρουμε στα 37 όταν φτάσει στην κατάλληλη ηλικία ... :mrgreen:
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Scotland the brave
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 12004
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από eorptol1 »

SCOTLAND THE PULMAN ...... :( :(
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19190
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

hasio_john έγραψε:Τι παιχτούρα είναι αυτός ο Καρέτσας (στο φιλικό ΠΑΟΚ - Γκενκ 1-3 είχε παίξει για 60 λεπτά και στο τέλος του αγώνα είπε: «Μία μέρα φορέσω τη φανέλα του ΠΑΟΚ. Μία μέρα θα έρθω στον ΠΑΟΚ. Είναι η ομάδα της καρδιάς μου»!

Βέβαια ΠΑΟΚ είσαι, οπότε θα τον πάρουμε στα 37 όταν φτάσει στην κατάλληλη ηλικία ... :mrgreen:
Όταν το φαβορί για την απόκτηση του για το καλοκαίρι είναι η Μπάγερν τότε να παρακαλάς να έρθει έστω στα 37
Aed
Δημοσιεύσεις: 512
Εγγραφή: Σάβ 14 Σεπ 2024, 13:28

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Aed »

Με Τζήμα ή Κωστούλα μπροστά θα είχε βάλει 3 γκόλ η Εθνική. Και στα χάφ υπάρχει θέμα.

Γενικά πολύ καλή ομάδα στο Δεύτερο Ημίχρονο.

Χαίρεσαι να βλέπεις ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
hasio_john
Δημοσιεύσεις: 10997
Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από hasio_john »

H Εθνική στο β' έπαιξε φανταστικά, τα δικά μας παιδιά άφησαν θετικότατο πρόσημο, η Σκωτία έπαιξε αντι-ποδόσφαιρο μπετόν αρμέ αλα πούλμαν! Θα τους βάλουμε 3 γκολ εκεί την άλλη εβδομάδα ...
george188
Δημοσιεύσεις: 5675
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από george188 »

Οι αλλαγές του γιοβανοβιτς έκοψαν τη φόρα της εθνικής, βγήκαν ντελιας τζολης και χάθηκε η μιση επιθετικότητα. Το καλυτερο παιχνιδι του ντελια με εθνικη, ελπιζω οταν ξαναγυρισει ο μπακαπεφτας να μην εχουμε παλι μαλακιες
renegade
Δημοσιεύσεις: 19481
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

Εκεί που πριν 3-4 χρόνια βλέπαμε μια εθνική ομάδα βυσμάτων κ συγκαμένων πλέον έχουμε μια πολύ καλή ομάδα που κατά διαστήματα παίζει κ πολύ όμορφο ποδόσφαιρο.
Ένα μικροπροβλημα είναι ότι ο Γκάνταλφ είναι σχολής λουτσέσκου αλλά πιστεύω ότι σιγά σιγά θα προσαρμοστεί στα δεδομένα της ομάδας του.


Υγ είναι ο σιωπης ο Μπράντον Τόμας των χαφ? :lol:

Υγ2 εν τω μεταξύ ο καρετσας σήμερα ήταν κακός αλλά υπάρχει τόση αμπαλωσινη ειδικά στον χώρο των αθλητικών δημοσιογράφων ...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος renegade την Παρ 21 Μαρ 2025, 00:19, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7013
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Όσο ο ρόλος της Εθνικής θα περιορίζεται στο να δίνει χρηματιστηριακή αξία στα ποδοσφαιρικά σκουπίδια της χαβούζας θα είναι μια μικρομεσαία ομαδουλα της σειράς που θα παίζει ντέρμπι με ποδοσφαιρικά ανέκδοτα τύπου Καζακστάν και θα τρώει σφαλιάρες από κανονικές ομάδες.
Δεν χρειάζεται να είσαι προπονητής για να ξεκινάς την ενδεκάδα σου με Παυλίδη,Καρετσα,Ντελια,Ζαφείρη,Κουλιε, Μαυροπανο, Τζόλη, Μουζακίτη και όχι ποδοσφαιρικές απάτες τύπου Ιωαννίδη, Μάνταλου,Σιωπη και Ρότα. Απλώς πρέπει να έχεις το ανάστημα να μην εκτελείς "χαρτάκια"
Patron
Δημοσιεύσεις: 7419
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Ρε Μάκη λεφτά να δίνεις στο βαρδινογιαννεικο βρίσκεις.
Έλα σκάσε κ τη ρήτρα του Ραζβαν να ησυχάσουμε.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Τόσο στερημένοι είστε, που είδατε εθνική Ελλάδος;; :lol:
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19190
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

Ντελια, Καρετσα, Κουλιε, Τζολη είδαμε και πίστεψε με άξιζε ο κοπος.
Δες ένα ματς για να καταλάβεις
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”