Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
Argonaut4
Δημοσιεύσεις: 5274
Εγγραφή: Παρ 17 Δεκ 2010, 13:08
Τοποθεσία: -Black&White London-

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Argonaut4 »

Έχει δίπλωμα προπονητή ο Κάκος;
Ο Κώστας Καίσαρης ξεκινάει από την αυτοκτονία του Λεωνίδα Τζάνη και καταλήγει στην άδικη ποινή που επιβλήθηκε στον Γιώργο Δώνη. Ενδιάμεσα αποθεώνει κι αυτός τον Ολυμπιακό για το μεγαλειώδες 1-3 στο "Έμιρεϊτς" και παρομοιάζει το 1-1 του Παναθηναϊκού κόντρα στην Τότεναμ, με το έπος του Γουέμπλεϊ.


Το ποδόσφαιρο είναι σε κρίση. Ο αθλητικός Τύπος μαζί με όλα τα ΜΜΕ είναι σε κρίση. Η Οικονομία σε κατάρρευση. Η χώρα σε χρεοκοπία.

Το ότι έγινε η αρχή με αυτοκτονίες πολιτικών και δη μάλιστα του ΠΑΣΟΚ, είναι ένα ζήτημα για σοβαρό προβληματισμό. Όπως έγραψε ο "πιτσιρίκος", ότι στελέχη του ΠΑΣΟΚ ανησυχούν γιατί μια ενδεχόμενη αυτοκτονία εν ενεργεία βουλευτή του ΠΑΣΟΚ θα περάσει στην κοινωνία το μήνυμα, πως δεν υπάρχουν άλλα λεφτά για φάγωμα και θα οδηγήσει τη χώρα στην καταστροφή.


ΣΧΕΤΙΚΑ ΑΡΘΡΑ


William Hill | Κάνε κατάθεση €50 και παίξε στοίχημα με €100 με τον κωδικό EL100
Ας μην μεμψιμοιρούμε όμως. Η Ελλάδα ποτέ δεν πεθαίνει και το κυριότερο δεν χάνει την αισιοδοξία της. Ούτε την αντικειμενικότητά της. Ας ένας προς ένας τα παραδείγματα, εν συντομία.

Σε ποια χώρα του κόσμου μια ομάδα τρώει τρία γκολ και απαξάπαντες (διοίκηση, προπονητής, ποδοσφαιριστές, δημοσιογράφοι) πανηγυρίζουν επί δύο 24ωρα; Πως του διέφυγε αυτουνού του Μιχαλολιάκου να δώσει εντολή να φωταγωγηθεί ο Πειραιάς, για να τιμηθεί το γιγαντιαίο 1-3 του Ολυμπιακού με την Άρσεναλ; Προφανώς, επειδή δεν είναι βεριτάμπλ Πειραιώτης, αλλά εκ μεταγραφής από την Κυψέλη. Αλλά τουλάχιστον πιο κοντός από τον Φασούλα. Ξεφύγαμε όμως. Με ένα ματς ο Σιόβας έγινε Στολτίδης και με ένα ημίχρονο (σχετικά λέω εγώ) καλής απόδοσης, ο Ζαρντίμ προπονηταράς.

Κι αν πανηγυρίζουν οι Ολυμπιακοί που χάσανε, ο Καμίνης ο Δήμαρχος Αθηνών, οφείλει να καλέσει Αλαφούζο, Φερέιρα και ποδοσφαιριστές, για να τους δώσει τα κλειδιά της πόλης για το 1-1 με την Τότεναμ. Έτσι πάει. Όταν χάνεις από τον Πανθρακικό και μένεις στην ισοπαλία μέσα στο ΟΑΚΑ με Γιάννενα και Αστέρα Τρίπολης, το 1-1 με την Τότεναμ, ισούται με δεύτερο Γουέμπλεϊ.

Μέτα "τα καλύτερα έρχονται" του Μαρινάκη, ζήλεψε ο Αλαφούζος και δήλωσε: "έγινε η αρχή για τα κάτι καλύτερο". Κατά τα άλλα, τη Πέμπτη το βράδυ στο ΟΑΚΑ, έγινε με επιτυχία το Νο2 πείραμα μετά από αυτό της Φιλαδέλφειας αλλά από την ανάποδη. Ο χρόνος γύρισε πίσω. Κατά οκτώ μόλις χρόνια, αλλά γύρισε. Ο Γιούρκας, επέστρεψε στο 2004. Έγινε ξανά ο παικταράς του Γιούρο. Όπως ο Σιόβας σ' ένα ματς έγινε Στολτίδης, έτσι και ο Γιούρκας μ' ένας ματς από 31 χρονών που είναι, έγινε και πάλι 28.

Στον ΠΑΟΚ δεν έπαιξαν μεσοβδόμαδα. Ακόμα όμως δεν μπορεί να καταλαγιάσει η οργή και η αγανάκτηση για τον Τάσο Κάκο. Δίκαια τον αποκάλεσε κομπλεξικό ο "καλύτερος νέος Έλληνας προπονητή" που ακούει στο όνομα Γιώργος Δωνής. Τι του έκανε ο "εξαιρετικός Έλληνας τεχνικός" για να τον τυλίξει σε μια κόλλα χαρτί στο φύλλο αγώνος; Επειδή τον είπε μαλάκα; Επειδή αρπάχτηκε μαζί του (κι αποβλήθηκε) στο 99' όταν η ομάδα του κέρδιζε 4-1; Και επειδή στη συνέχεια πλακώθηκε μαζί του στη φυσούνα; Κι όλα αυτά τα συμφραζόμενα γιατί οι εξαίρετοι συνάδελφοι από την Θεσσαλονίκη δεν είχαν κανένα λόγο να αναπαράγουν τα γραφόμενα του Κάκου στο φύλλο αγώνος.

Από που κι ως που όλα αυτά να δικαιολογούν την ποινή του ενός μήνα αποκλεισμού, του Γιώργου Δώνη; Εύλογα λοιπόν ο Γιώργος Δώνης τον αποκάλεσε κομπλεξικό. Ενώ ο ίδιος ούτε από κανένα κόμπλεξ διακατέχεται, ούτε από μανία καταδιώξεως. Η συμπεριφορά ήταν 100% φυσιολογική. Νορμάλ. Έχει σώας στας φρένας. Εκατό γιατροί να τον εξετάσουν και οι εκατό την ίδια διάγνωση θα βγάλουν.

Εύλογες και οι αντιδράσεις στην Θεσσαλονίκη. Και είναι απορίας άξιον πως ο εν αργεία αλλά πάντα Περιφερειάρχης Μακεδονίας, Παναγιώτης Ψωμιάδης, δεν κατέβασε τον κόσμο στους δρόμους για να διαμαρτυρηθεί. Κατά του κράτους των Αθηνών, αλλά και της Κέρκυρας που έλκει την καταγωγή Γιουλ Μπρίνερ της ελληνικής διαιτησίας. Και στο φινάλε ποιος είναι ο Κάκος που θέλει να αναμετρηθεί μ' έναν Γιώργο Δώνη και γίνει ίσα και όμοια; Έχει δίπλωμα προπονητή;

Kαίσαρης....Σπορτ24



Eπικό κείμενο......πραγματικά.Μας τα ζαλίσανε με το γάυρο και το βάζελο.
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Στο τέλος όμως ειρωνεύεται τον Δώνη ενώ για την αθώωση του βάζελου για το πέσιμο στην διαιτησία ή για τις συνεχείς ανακοινώσεις του αλαφούζου, τουμπεκί ψιλοκομμένο. ;)
Λίγα δώρα τους έκανε πέρυσι τους γαβροβάζελους ο κάκος;
Άβαταρ μέλους
DigitalFan
Δημοσιεύσεις: 1231
Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
Τοποθεσία: Πόντος

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DigitalFan »

Η ΑΕΚ αύριο, πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει για να ξεκολλήσει από τον 1 βαθμό... Αυτό το γνωρίζουν και οι (νεαροί) παίκτες της... Έτσι θα είναι γεμάτοι άγχος και πολύ πιθανόν να τους κάνει κακό... Αν δεν νικήσει την Κέρκυρα, έπεται το ματς στην Τούμπα, όπου εμείς θα έχουμε επιστροφές Κατσικά, Βιβιάν, Γκαρσία, Λόρενς...! Θα γίνει πραγματικό πανηγύρι!!!
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Η κούλα παίζει με ερυθρόλευκο παράρτημα και φυσιολογικά ο γάβρος την θέλει στην πρώτη κατηγορία. ;)
Αν χάσει αυτό το ΣΚ και μετά με εμάς, δεν βλέπω επιστροφή. Οπότε .... εύκολα ή δύσκολα το ματσάκι πιστεύω ότι θα κάτσει στον άσσο.
Στοιχηματικά, αν το έπαιζα, θα πήγαινα στο under. (οπότε παίξτε over, γιατί είμαι γκαντεμόσαυρος :lol: )
Η κούλα σε 5 αγώνες έχει 2 γκολ και η Κέρκυρα 3.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από giapas »

Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς να κριθεί το ποιος θα πέσει.

Ακόμα και 2 κλαρίνα να κάνει η κούλα συνεχόμενα, έχει ψωμι ακόμα!
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

Και γω πιστευω ηρθε η ωρα της για νικη.Παντως στοιχηματικα στο ιντερνετ οβερ 1,5απο 1,45 εως 1,55,οποιος παιζει τετοιες αποδοσεις ειναι δυνατο σημειο
Άβαταρ μέλους
DC
Δημοσιεύσεις: 7281
Εγγραφή: Τρί 16 Φεβ 2010, 18:29
Τοποθεσία: Παραπλεύρως του Ναού

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από DC »

Μάλλον under ήθελες να γράψεις.
Στον ΟΠΑΠ το U δίνει 1.40 και το Over 2.20.
Άβαταρ μέλους
Odi
Δημοσιεύσεις: 11634
Εγγραφή: Τρί 17 Ιουν 2008, 15:50
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Odi »

Εμένα πάντως μέχρι και η Κέρκυρα καλύτερη απ την ΑΕΚ μου φαίνεται..Πρώτο αποτέλεσμα βλέπω Χ και αν πάει κάπου θα πάει προς το διπλό.

Σαν να το βλέπω μπροστά μου..0-0 και πονόματος μέχρι το 80,όλη η ΑΕΚ μπροστά,το γήπεδο να γιουχάρει,αντεπίθεση η Κέρκυρα,0-1 και αντίο ζωή.
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από sourmenetes »

Θα ερθει ο κονσε τωρα και θα τη σωσει..Τι να λεμε...
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από karlat85 »

DC έγραψε:Μάλλον under ήθελες να γράψεις.
Στον ΟΠΑΠ το U δίνει 1.40 και το Over 2.20.
Οχι OVER 1.5 γκολ,επιλογη μονο απο ιντερνετ
Άβαταρ μέλους
angelheart
Δημοσιεύσεις: 1825
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από angelheart »

Φέτος από αυτόν τον αχταρμά των ομάδων που παίζουν στην Superleague πέφτουν 2. Παραδοσιακά οι βαθμοί που χρειάζονταν για να μείνεις Α' Εθνική ήταν κοντά στους 30, φέτος όμως (που πέφτουν 2) ΛΟΓΙΚΑ θα είναι ΠΟΛΥ πιο κάτω. Μπορεί και 22-25. Βέβαια με την έως τώρα βαθμολογική συγκομιδή των ομάδων της ουράς, μάλλον για λιγότερους πάμε.

Anyway, αν στην ΑΕΚ δεν κερδίσουν την Κέρκυρα, παίζει ΣΟΒΑΡΑ το ενδεχόμενο να έχουν 5-6 βαθμούς τις πρώτες 10 αγωνιστικές, και να χρειάζονται 17+ στις υπόλοιπες 20. Εξ ου και στο προηγούμενο ποστ είπα οτι "αν δεν ψαχτούν εξωαγωνιστικά" κτλ κτλ...

Γιατί παικτικά δεν τους βλέπω να μπορούν να μείνουν κατηγορία, όπως είναι τώρα.
Άβαταρ μέλους
hitman
Δημοσιεύσεις: 2612
Εγγραφή: Κυρ 13 Ιούλ 2008, 17:56

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από hitman »

Αν η Κέρκυρα προσεγγίσει το παιχνίδι με τελείως λάθος τρόπο όπως έκανε με το σκουλήκι, που επέτρεψε να δεχθεί 17-18 τελικές, βλέπω να χάνει σήμερα, έστω δύσκολα...κατά τη γνώμη μου το να κλειστεί πάλι πίσω είναι αδικαιολόγητος κομπλεξισμός, γιατί από άποψη υλικού δεν υπάρχει η διαφορά που να δικαιολογεί το φόβο και τη μαζική άμυνα...αν δε φοβηθεί δε θα χάσει..
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106644
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Ο Κώστας Καίσαρης καλά τα λέει για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, αλλά αμφιβάλλω αν κάθησε να δει το παιχνίδι ΠΑΟΚ-Άρη και τα γλοιώδη χρυπήματα των Αριανών σε όλη τη διάρκειά του, που όχι μόνο δεν παρατηρήθηκαν, αλλά ούτε καν σφυρίχθηκαν. Ο Κάκος έπαιξε πολύ καλά το ρόλο για τον οποίο πληρώνεται.
Για μένα είναι ο καλύτερος χειρούργος της Ελλάδος. Καλύτερος; και απο αυτούς των laser.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54439
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Ο Μήτρογλου ενισχύει το "Χαμόγελο του Παιδιού"

Ο Κώστας Μήτρογλου επέλεξε το "Χαμόγελο του Παιδιού" για να προσφέρει 50.000 ευρώ. Διαβάστε αναλυτικά.

Το "Χαμόγελο του Παιδιού" επέλεξε ο Κώστας Μήτρογλου για να προσφέρει 50.000 ευρώ και να συμβάλει στην ανακούφιση ενός μη κυβερνητικού οργανισμού σε αυτές τις πολύ δύσκολες οικονομικές συνθήκες.


Ο Έλληνας επιθετικός, όπως αποκαλύπτει το Σάββατο (6/10) η "Espresso", είχε το δικαίωμα να δώσει όπου εκείνος θέλει τα 50.000 ευρώ που αποτελεί μέρος της δωρεάς, συνολικού ύψους 1.250.000 ευρώ, που ενέκρινε τον Ιούνιο του 2012 το διοικητικό συμβούλιο του ιδρύματος "Σταύρος Νιάρχος", αναγνωρίζοντας την εξαιρετική συλλογική προσπάθεια και αγωνιστικότητα της ελληνικής Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.

Κατά τη διάρκεια της περσινής του παρουσίας στον Ατρόμητο, ο Κώστας Μήτρογλου ήρθε πολύ κοντά με το "Χαμόγελο του Παιδιού" και το σπουδαίο έργο που κάνει, στηρίζοντας παιδιά που δεν έχουν οικογένεια.

Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο "πιστολέρο" αποφάσισε να δώσει εκεί τα χρήματα και μέσα στις επόμενες μέρες το "Χαμόγελο του Παιδιού" θα τιμήσει τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, παρουσία των παιδιών του ιδρύματος.

"Πράγματι, είναι μεγάλη η χαρά μας που ο Κώστας επέλεξε το “Χαμόγελο” και τον ευχαριστούμε πολύ θερμά για την απόφαση που πήρε", σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος του ιδρύματος Κώστας Γιαννόπουλος.


http://www.sport24.gr/football/ellada/o ... 58104.html


ΑΥΤΟΣ διδάσκει ήθος, Μαρινάκη! Κατάλαβες;;
Άβαταρ μέλους
ABOLEYTOI
Δημοσιεύσεις: 9665
Εγγραφή: Σάβ 14 Μαρ 2009, 23:54

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ

Δημοσίευση από ABOLEYTOI »

αν κατάλαβα καλά το ίδρυμα Σ. Νιάρχος έδωσε από 50 χιλιάρικα σε κάθε παίχτη της εθνικής (50000*25=1250000).
Οι δικοί μας παίχτες θα μάθουμε που θα τα δώσουν ή θα γίνει στα μουλωχτά; Και αν το μάθουμε θα βάλει άλλα 10000 χιλιάρικα από πάνω ο Ιβάν ή θα κοιμόμαστε;
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”