Λίγα δώρα τους έκανε πέρυσι τους γαβροβάζελους ο κάκος;
Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Στο τέλος όμως ειρωνεύεται τον Δώνη ενώ για την αθώωση του βάζελου για το πέσιμο στην διαιτησία ή για τις συνεχείς ανακοινώσεις του αλαφούζου, τουμπεκί ψιλοκομμένο.
Λίγα δώρα τους έκανε πέρυσι τους γαβροβάζελους ο κάκος;
Λίγα δώρα τους έκανε πέρυσι τους γαβροβάζελους ο κάκος;
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1233
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η ΑΕΚ αύριο, πρέπει οπωσδήποτε να κερδίσει για να ξεκολλήσει από τον 1 βαθμό... Αυτό το γνωρίζουν και οι (νεαροί) παίκτες της... Έτσι θα είναι γεμάτοι άγχος και πολύ πιθανόν να τους κάνει κακό... Αν δεν νικήσει την Κέρκυρα, έπεται το ματς στην Τούμπα, όπου εμείς θα έχουμε επιστροφές Κατσικά, Βιβιάν, Γκαρσία, Λόρενς...! Θα γίνει πραγματικό πανηγύρι!!!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Η κούλα παίζει με ερυθρόλευκο παράρτημα και φυσιολογικά ο γάβρος την θέλει στην πρώτη κατηγορία.
Αν χάσει αυτό το ΣΚ και μετά με εμάς, δεν βλέπω επιστροφή. Οπότε .... εύκολα ή δύσκολα το ματσάκι πιστεύω ότι θα κάτσει στον άσσο.
Στοιχηματικά, αν το έπαιζα, θα πήγαινα στο under. (οπότε παίξτε over, γιατί είμαι γκαντεμόσαυρος
)
Η κούλα σε 5 αγώνες έχει 2 γκολ και η Κέρκυρα 3.
Αν χάσει αυτό το ΣΚ και μετά με εμάς, δεν βλέπω επιστροφή. Οπότε .... εύκολα ή δύσκολα το ματσάκι πιστεύω ότι θα κάτσει στον άσσο.
Στοιχηματικά, αν το έπαιζα, θα πήγαινα στο under. (οπότε παίξτε over, γιατί είμαι γκαντεμόσαυρος
Η κούλα σε 5 αγώνες έχει 2 γκολ και η Κέρκυρα 3.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εγώ πάλι νομίζω ότι είναι πολύ νωρίς να κριθεί το ποιος θα πέσει.
Ακόμα και 2 κλαρίνα να κάνει η κούλα συνεχόμενα, έχει ψωμι ακόμα!
Ακόμα και 2 κλαρίνα να κάνει η κούλα συνεχόμενα, έχει ψωμι ακόμα!
Re: Απ: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Και γω πιστευω ηρθε η ωρα της για νικη.Παντως στοιχηματικα στο ιντερνετ οβερ 1,5απο 1,45 εως 1,55,οποιος παιζει τετοιες αποδοσεις ειναι δυνατο σημειο
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Μάλλον under ήθελες να γράψεις.
Στον ΟΠΑΠ το U δίνει 1.40 και το Over 2.20.
Στον ΟΠΑΠ το U δίνει 1.40 και το Over 2.20.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Εμένα πάντως μέχρι και η Κέρκυρα καλύτερη απ την ΑΕΚ μου φαίνεται..Πρώτο αποτέλεσμα βλέπω Χ και αν πάει κάπου θα πάει προς το διπλό.
Σαν να το βλέπω μπροστά μου..0-0 και πονόματος μέχρι το 80,όλη η ΑΕΚ μπροστά,το γήπεδο να γιουχάρει,αντεπίθεση η Κέρκυρα,0-1 και αντίο ζωή.
Σαν να το βλέπω μπροστά μου..0-0 και πονόματος μέχρι το 80,όλη η ΑΕΚ μπροστά,το γήπεδο να γιουχάρει,αντεπίθεση η Κέρκυρα,0-1 και αντίο ζωή.
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29742
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Οχι OVER 1.5 γκολ,επιλογη μονο απο ιντερνετDC έγραψε:Μάλλον under ήθελες να γράψεις.
Στον ΟΠΑΠ το U δίνει 1.40 και το Over 2.20.
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1826
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Φέτος από αυτόν τον αχταρμά των ομάδων που παίζουν στην Superleague πέφτουν 2. Παραδοσιακά οι βαθμοί που χρειάζονταν για να μείνεις Α' Εθνική ήταν κοντά στους 30, φέτος όμως (που πέφτουν 2) ΛΟΓΙΚΑ θα είναι ΠΟΛΥ πιο κάτω. Μπορεί και 22-25. Βέβαια με την έως τώρα βαθμολογική συγκομιδή των ομάδων της ουράς, μάλλον για λιγότερους πάμε.
Anyway, αν στην ΑΕΚ δεν κερδίσουν την Κέρκυρα, παίζει ΣΟΒΑΡΑ το ενδεχόμενο να έχουν 5-6 βαθμούς τις πρώτες 10 αγωνιστικές, και να χρειάζονται 17+ στις υπόλοιπες 20. Εξ ου και στο προηγούμενο ποστ είπα οτι "αν δεν ψαχτούν εξωαγωνιστικά" κτλ κτλ...
Γιατί παικτικά δεν τους βλέπω να μπορούν να μείνουν κατηγορία, όπως είναι τώρα.
Anyway, αν στην ΑΕΚ δεν κερδίσουν την Κέρκυρα, παίζει ΣΟΒΑΡΑ το ενδεχόμενο να έχουν 5-6 βαθμούς τις πρώτες 10 αγωνιστικές, και να χρειάζονται 17+ στις υπόλοιπες 20. Εξ ου και στο προηγούμενο ποστ είπα οτι "αν δεν ψαχτούν εξωαγωνιστικά" κτλ κτλ...
Γιατί παικτικά δεν τους βλέπω να μπορούν να μείνουν κατηγορία, όπως είναι τώρα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αν η Κέρκυρα προσεγγίσει το παιχνίδι με τελείως λάθος τρόπο όπως έκανε με το σκουλήκι, που επέτρεψε να δεχθεί 17-18 τελικές, βλέπω να χάνει σήμερα, έστω δύσκολα...κατά τη γνώμη μου το να κλειστεί πάλι πίσω είναι αδικαιολόγητος κομπλεξισμός, γιατί από άποψη υλικού δεν υπάρχει η διαφορά που να δικαιολογεί το φόβο και τη μαζική άμυνα...αν δε φοβηθεί δε θα χάσει..
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106629
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο Κώστας Καίσαρης καλά τα λέει για Ολυμπιακό και Παναθηναϊκό, αλλά αμφιβάλλω αν κάθησε να δει το παιχνίδι ΠΑΟΚ-Άρη και τα γλοιώδη χρυπήματα των Αριανών σε όλη τη διάρκειά του, που όχι μόνο δεν παρατηρήθηκαν, αλλά ούτε καν σφυρίχθηκαν. Ο Κάκος έπαιξε πολύ καλά το ρόλο για τον οποίο πληρώνεται.
Για μένα είναι ο καλύτερος χειρούργος της Ελλάδος. Καλύτερος; και απο αυτούς των laser.
Για μένα είναι ο καλύτερος χειρούργος της Ελλάδος. Καλύτερος; και απο αυτούς των laser.
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54422
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ο Μήτρογλου ενισχύει το "Χαμόγελο του Παιδιού"
Ο Κώστας Μήτρογλου επέλεξε το "Χαμόγελο του Παιδιού" για να προσφέρει 50.000 ευρώ. Διαβάστε αναλυτικά.
Το "Χαμόγελο του Παιδιού" επέλεξε ο Κώστας Μήτρογλου για να προσφέρει 50.000 ευρώ και να συμβάλει στην ανακούφιση ενός μη κυβερνητικού οργανισμού σε αυτές τις πολύ δύσκολες οικονομικές συνθήκες.
Ο Έλληνας επιθετικός, όπως αποκαλύπτει το Σάββατο (6/10) η "Espresso", είχε το δικαίωμα να δώσει όπου εκείνος θέλει τα 50.000 ευρώ που αποτελεί μέρος της δωρεάς, συνολικού ύψους 1.250.000 ευρώ, που ενέκρινε τον Ιούνιο του 2012 το διοικητικό συμβούλιο του ιδρύματος "Σταύρος Νιάρχος", αναγνωρίζοντας την εξαιρετική συλλογική προσπάθεια και αγωνιστικότητα της ελληνικής Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
Κατά τη διάρκεια της περσινής του παρουσίας στον Ατρόμητο, ο Κώστας Μήτρογλου ήρθε πολύ κοντά με το "Χαμόγελο του Παιδιού" και το σπουδαίο έργο που κάνει, στηρίζοντας παιδιά που δεν έχουν οικογένεια.
Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο "πιστολέρο" αποφάσισε να δώσει εκεί τα χρήματα και μέσα στις επόμενες μέρες το "Χαμόγελο του Παιδιού" θα τιμήσει τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, παρουσία των παιδιών του ιδρύματος.
"Πράγματι, είναι μεγάλη η χαρά μας που ο Κώστας επέλεξε το “Χαμόγελο” και τον ευχαριστούμε πολύ θερμά για την απόφαση που πήρε", σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος του ιδρύματος Κώστας Γιαννόπουλος.
http://www.sport24.gr/football/ellada/o ... 58104.html
ΑΥΤΟΣ διδάσκει ήθος, Μαρινάκη! Κατάλαβες;;
Ο Κώστας Μήτρογλου επέλεξε το "Χαμόγελο του Παιδιού" για να προσφέρει 50.000 ευρώ. Διαβάστε αναλυτικά.
Το "Χαμόγελο του Παιδιού" επέλεξε ο Κώστας Μήτρογλου για να προσφέρει 50.000 ευρώ και να συμβάλει στην ανακούφιση ενός μη κυβερνητικού οργανισμού σε αυτές τις πολύ δύσκολες οικονομικές συνθήκες.
Ο Έλληνας επιθετικός, όπως αποκαλύπτει το Σάββατο (6/10) η "Espresso", είχε το δικαίωμα να δώσει όπου εκείνος θέλει τα 50.000 ευρώ που αποτελεί μέρος της δωρεάς, συνολικού ύψους 1.250.000 ευρώ, που ενέκρινε τον Ιούνιο του 2012 το διοικητικό συμβούλιο του ιδρύματος "Σταύρος Νιάρχος", αναγνωρίζοντας την εξαιρετική συλλογική προσπάθεια και αγωνιστικότητα της ελληνικής Εθνικής ομάδας ποδοσφαίρου στο Ευρωπαϊκό Πρωτάθλημα της Πολωνίας και της Ουκρανίας.
Κατά τη διάρκεια της περσινής του παρουσίας στον Ατρόμητο, ο Κώστας Μήτρογλου ήρθε πολύ κοντά με το "Χαμόγελο του Παιδιού" και το σπουδαίο έργο που κάνει, στηρίζοντας παιδιά που δεν έχουν οικογένεια.
Χωρίς δεύτερη σκέψη, ο "πιστολέρο" αποφάσισε να δώσει εκεί τα χρήματα και μέσα στις επόμενες μέρες το "Χαμόγελο του Παιδιού" θα τιμήσει τον ποδοσφαιριστή του Ολυμπιακού, παρουσία των παιδιών του ιδρύματος.
"Πράγματι, είναι μεγάλη η χαρά μας που ο Κώστας επέλεξε το “Χαμόγελο” και τον ευχαριστούμε πολύ θερμά για την απόφαση που πήρε", σχολίασε σχετικά ο πρόεδρος του ιδρύματος Κώστας Γιαννόπουλος.
http://www.sport24.gr/football/ellada/o ... 58104.html
ΑΥΤΟΣ διδάσκει ήθος, Μαρινάκη! Κατάλαβες;;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
αν κατάλαβα καλά το ίδρυμα Σ. Νιάρχος έδωσε από 50 χιλιάρικα σε κάθε παίχτη της εθνικής (50000*25=1250000).
Οι δικοί μας παίχτες θα μάθουμε που θα τα δώσουν ή θα γίνει στα μουλωχτά; Και αν το μάθουμε θα βάλει άλλα 10000 χιλιάρικα από πάνω ο Ιβάν ή θα κοιμόμαστε;
Οι δικοί μας παίχτες θα μάθουμε που θα τα δώσουν ή θα γίνει στα μουλωχτά; Και αν το μάθουμε θα βάλει άλλα 10000 χιλιάρικα από πάνω ο Ιβάν ή θα κοιμόμαστε;
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Αν κατάλαβα εγώ καλά, το ίδρυμα Νιάρχος τους έδωσε από 50 χιλιάρικα για να τα δώσουν με την σειρά τους σε κοινοφελές ίδρυμα της επιλογής τους και όχι για να τα κρατήσουν.
Στην ουσία δηλαδή, εικονικά είναι τα χρήματα και από το ίδρυμα Νιάρχος θα πάνε κατευθείαν στο Χαμόγελο του Παιδιού ή όπου αλλού.
Έτσι το κατάλαβα εγώ. Τώρα ... μπορεί να το έπιασα λάθος.
Στην ουσία δηλαδή, εικονικά είναι τα χρήματα και από το ίδρυμα Νιάρχος θα πάνε κατευθείαν στο Χαμόγελο του Παιδιού ή όπου αλλού.
Έτσι το κατάλαβα εγώ. Τώρα ... μπορεί να το έπιασα λάθος.