Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Συζήτηση - Απόψεις - Σχόλια που αφορούν την Εθνική μας ομάδα ποδοσφαίρου...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τους έχουμε!
Άβαταρ μέλους
scarsick
Δημοσιεύσεις: 1090
Εγγραφή: Κυρ 14 Μαρ 2021, 22:47

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από scarsick »

Τους έχουμε.

Εικόνα
Refused1337
Δημοσιεύσεις: 389
Εγγραφή: Παρ 27 Δεκ 2024, 10:27

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Refused1337 »

Μετά και τα τελευταία νέα πάμε να σηκώσουμε το euro 2028 με βασικό σχήμα:

Τζολάκι

Βαγιαννίδη, Μαυροπάνο, Κουλιεράκι, Τσιμίκα

Ζαφείρι, Μουζακίτη

Τζόλη, Καρέτσα, Ντέλια

Τζίμα
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Χωρίς Φώτη δεν υπάρχει Εθνική.
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6476
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από DamoN »

Με 2 κεντρικά χαφ ακόμα θα είμαστε πολύ καλοι .
Σε αυτούς αν βάλεις και κωστουλα ιωαννιδη παυλιδη ρετσο χατζηδιακο γιαννουλη ρότα μανδα έχουμε ωραία ομάδα
Αλλά θέλει στο 6-8 2 παίχτες καλούς βγάλουμε + Αλεξανδρόπουλο
Patron
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Τον Καρέτσα πώς τον τουμπάραμε;
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14132
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Φαίνεται να υπάρχει καλό υλικό για το μέλλον στην εθνική.

Το θέμα είναι πως θα το διαχειριστούν
Άβαταρ μέλους
st4this
Δημοσιεύσεις: 4833
Εγγραφή: Τετ 08 Μάιος 2024, 19:01
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από st4this »

Κυκλοφορησαν τα εισιτηρια για τον αγωνα στη ΣΚΩΤΙΑ 3 μερες μετα τον αγωνα στο Φαληρο και ακομα δεν τα χουν βγαλει για εδω.. Αντε ρε μαλακες βγαλτε τα να τελειωνουμε
GEOL
Δημοσιεύσεις: 3219
Εγγραφή: Σάβ 08 Μάιος 2010, 14:11

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από GEOL »

Πάντα και για πάντα Ρέτσος, φυσικά όλα τα βαζελοπαίδια, πρώην και νυν, του γκάνταλφ και φυσικά και αυτή η θρυλική μορφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, ο σπυριάρης :mrgreen:
Patron
Δημοσιεύσεις: 7421
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Patron »

Τι περιμέναμε δλδ;

O flower of Scotland
renegade
Δημοσιεύσεις: 19485
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από renegade »

GEOL έγραψε:Πάντα και για πάντα Ρέτσος, φυσικά όλα τα βαζελοπαίδια, πρώην και νυν, του γκάνταλφ και φυσικά και αυτή η θρυλική μορφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, ο σπυριάρης :mrgreen:
Sorry αλλά ο οπαδισμος σου σε κάνει να έχεις σε όλα λαθος
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2653
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Πολυ καλο υλικο πλεον που στο μελλον θα γινει ακομα καλυτερο...
Μεταξυ σοβαρου κι αστειου λεμε για το Γιουρο 2028 αλλα μπορουμε να παμε πολυ καλα με τετοιους παικτες,δεν λεω να το παρουμε διοτι παιζουν πολλα ρολο και η τυχη αλλα για 4αδα υπαρχει υλικο...
Η Εθνικη οπως την βλεπω εχει ελλειψη στα χαφ και στα εξτρεμ...
Αλλα βλεπωντας οτι απο πισω ερχονται στα εξτρεμ Πνευμονιδης,Παπακανελος και Κουτσιας(ναι παιζει και εξτρεμ,στις ακαδημιες εκει επαιζε) και στα χαφ Μπακουλας,Παπαδοπουλος και φυσικα στην επιθεση Κωστουλας και Τζιμας με κανει απιστυετα αισιοδοξο για το μελλον...
Σε θεμα παραγωγης εχει γινει δουλειτσα τα τελευταια χρονια και αυτο οφειλεται σε ΠΑΟΚ και γαβρο να λεμε την αληθεια...
Κερασακι στην τουρτα ο Καρετσας που οι Βελγοι τον προοριζαν για νεο Ντε μπροινε....
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Οι κλήσεις του προπονητή Ivan Jovanovic.

ΤΕΡΜ:
1. Οδυσσέας Βλαχοδήμος (Newcastle Utd)
2 Χρήστος Μανδάς (Lazio)
3. Κωνσταντής Τζολάκης (ΟΣΦΠ)

ΑΚΡ. ΜΠΑΚ:
4. Λάζαρος Ρότα (ΑΕΚ)
5. Γιώργος Βαγιαννίδης (ΠΑΟ)
6. Δημήτρης Γιαννούλης (Augsburg)
7. Κων/νος Τσιμίκας (Liverpool)

STOPPERS
8. Κωνσταντίνος Μαυροπάνος (West Ham)
9. Παντελής Χατζηδιάκος (Copenhagen)
10. Παναγιώτης Ρέτσος (ΟΣΦΠ)
11. Κωνσταντίνος Κουλιεράκης (Wolfsburg)

ΧΑΦ
12. Μανώλης Σιώπης (ΠΑΟ)
13. Χρήστος Ζαφείρης (Slavia Praha)
14. Πέτρος Μάνταλος (ΑΕΚ)
15. Δημήτρης Κουρμπέλης (Al-Khaleej)
16. Χρήστος Μουζακίτης (ΟΣΦΠ)
17. Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος (Standard de Liège)

ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
18. Γιώργος Μασούρας (Bochum)
19. Ταξιάρχης Φούντας (ΟΦΗ)
20. Δημήτρης Πέλκας (ΠΑΟΚ - Ελλάδα)
21. Χρήστος Τζόλης (Club Brugge)
22. Γιάννης Κωνσταντέλιας (ΠΑΟΚ)
23. Τάσος Χατζηγιοβάνης (Αστέρας Τρίπολης)
24. Κωνσταντίνος Καρέτσας (Genk)

ΦΟΡ
25. Φώτης Ιωαννίδης (ΠΑΟ)
26. Βαγγέλης Παυλίδης (Benfica)
27. Τάσος Δουβίκας (Como)
Άβαταρ μέλους
chri5ti9
Δημοσιεύσεις: 4125
Εγγραφή: Κυρ 21 Νοέμ 2010, 17:11
Τοποθεσία: Μυτιλήνη
Επικοινωνία:

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από chri5ti9 »

Δεν ντράπηκε να πάρει Χατζηγιοβαννη και να αφήσει έξω Κωστούλα;
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19190
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση

Δημοσίευση από nunies4 »

Το μόνο ίσως λάθος στις κλήσεις.
Όσο για τον Ρετσο, συγνώμη αλλά μάλλον δεν βλέπετε ματς του γαύρου. Ο παίκτης κάνει εκπληκτική σεζόν
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Εθνική Ομάδα ποδοσφαίρου”