Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
-
Refused1337
- Δημοσιεύσεις: 389
- Εγγραφή: Παρ 27 Δεκ 2024, 10:27
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Μετά και τα τελευταία νέα πάμε να σηκώσουμε το euro 2028 με βασικό σχήμα:
Τζολάκι
Βαγιαννίδη, Μαυροπάνο, Κουλιεράκι, Τσιμίκα
Ζαφείρι, Μουζακίτη
Τζόλη, Καρέτσα, Ντέλια
Τζίμα
Τζολάκι
Βαγιαννίδη, Μαυροπάνο, Κουλιεράκι, Τσιμίκα
Ζαφείρι, Μουζακίτη
Τζόλη, Καρέτσα, Ντέλια
Τζίμα
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Με 2 κεντρικά χαφ ακόμα θα είμαστε πολύ καλοι .
Σε αυτούς αν βάλεις και κωστουλα ιωαννιδη παυλιδη ρετσο χατζηδιακο γιαννουλη ρότα μανδα έχουμε ωραία ομάδα
Αλλά θέλει στο 6-8 2 παίχτες καλούς βγάλουμε + Αλεξανδρόπουλο
Σε αυτούς αν βάλεις και κωστουλα ιωαννιδη παυλιδη ρετσο χατζηδιακο γιαννουλη ρότα μανδα έχουμε ωραία ομάδα
Αλλά θέλει στο 6-8 2 παίχτες καλούς βγάλουμε + Αλεξανδρόπουλο
- Mitsospaoki4
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 14132
- Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
- Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Φαίνεται να υπάρχει καλό υλικό για το μέλλον στην εθνική.
Το θέμα είναι πως θα το διαχειριστούν
Το θέμα είναι πως θα το διαχειριστούν
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Κυκλοφορησαν τα εισιτηρια για τον αγωνα στη ΣΚΩΤΙΑ 3 μερες μετα τον αγωνα στο Φαληρο και ακομα δεν τα χουν βγαλει για εδω.. Αντε ρε μαλακες βγαλτε τα να τελειωνουμε
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πάντα και για πάντα Ρέτσος, φυσικά όλα τα βαζελοπαίδια, πρώην και νυν, του γκάνταλφ και φυσικά και αυτή η θρυλική μορφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, ο σπυριάρης 
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Sorry αλλά ο οπαδισμος σου σε κάνει να έχεις σε όλα λαθοςGEOL έγραψε:Πάντα και για πάντα Ρέτσος, φυσικά όλα τα βαζελοπαίδια, πρώην και νυν, του γκάνταλφ και φυσικά και αυτή η θρυλική μορφή του παγκόσμιου ποδοσφαίρου, ο σπυριάρης
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2653
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Πολυ καλο υλικο πλεον που στο μελλον θα γινει ακομα καλυτερο...
Μεταξυ σοβαρου κι αστειου λεμε για το Γιουρο 2028 αλλα μπορουμε να παμε πολυ καλα με τετοιους παικτες,δεν λεω να το παρουμε διοτι παιζουν πολλα ρολο και η τυχη αλλα για 4αδα υπαρχει υλικο...
Η Εθνικη οπως την βλεπω εχει ελλειψη στα χαφ και στα εξτρεμ...
Αλλα βλεπωντας οτι απο πισω ερχονται στα εξτρεμ Πνευμονιδης,Παπακανελος και Κουτσιας(ναι παιζει και εξτρεμ,στις ακαδημιες εκει επαιζε) και στα χαφ Μπακουλας,Παπαδοπουλος και φυσικα στην επιθεση Κωστουλας και Τζιμας με κανει απιστυετα αισιοδοξο για το μελλον...
Σε θεμα παραγωγης εχει γινει δουλειτσα τα τελευταια χρονια και αυτο οφειλεται σε ΠΑΟΚ και γαβρο να λεμε την αληθεια...
Κερασακι στην τουρτα ο Καρετσας που οι Βελγοι τον προοριζαν για νεο Ντε μπροινε....
Μεταξυ σοβαρου κι αστειου λεμε για το Γιουρο 2028 αλλα μπορουμε να παμε πολυ καλα με τετοιους παικτες,δεν λεω να το παρουμε διοτι παιζουν πολλα ρολο και η τυχη αλλα για 4αδα υπαρχει υλικο...
Η Εθνικη οπως την βλεπω εχει ελλειψη στα χαφ και στα εξτρεμ...
Αλλα βλεπωντας οτι απο πισω ερχονται στα εξτρεμ Πνευμονιδης,Παπακανελος και Κουτσιας(ναι παιζει και εξτρεμ,στις ακαδημιες εκει επαιζε) και στα χαφ Μπακουλας,Παπαδοπουλος και φυσικα στην επιθεση Κωστουλας και Τζιμας με κανει απιστυετα αισιοδοξο για το μελλον...
Σε θεμα παραγωγης εχει γινει δουλειτσα τα τελευταια χρονια και αυτο οφειλεται σε ΠΑΟΚ και γαβρο να λεμε την αληθεια...
Κερασακι στην τουρτα ο Καρετσας που οι Βελγοι τον προοριζαν για νεο Ντε μπροινε....
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Οι κλήσεις του προπονητή Ivan Jovanovic.
ΤΕΡΜ:
1. Οδυσσέας Βλαχοδήμος (Newcastle Utd)
2 Χρήστος Μανδάς (Lazio)
3. Κωνσταντής Τζολάκης (ΟΣΦΠ)
ΑΚΡ. ΜΠΑΚ:
4. Λάζαρος Ρότα (ΑΕΚ)
5. Γιώργος Βαγιαννίδης (ΠΑΟ)
6. Δημήτρης Γιαννούλης (Augsburg)
7. Κων/νος Τσιμίκας (Liverpool)
STOPPERS
8. Κωνσταντίνος Μαυροπάνος (West Ham)
9. Παντελής Χατζηδιάκος (Copenhagen)
10. Παναγιώτης Ρέτσος (ΟΣΦΠ)
11. Κωνσταντίνος Κουλιεράκης (Wolfsburg)
ΧΑΦ
12. Μανώλης Σιώπης (ΠΑΟ)
13. Χρήστος Ζαφείρης (Slavia Praha)
14. Πέτρος Μάνταλος (ΑΕΚ)
15. Δημήτρης Κουρμπέλης (Al-Khaleej)
16. Χρήστος Μουζακίτης (ΟΣΦΠ)
17. Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος (Standard de Liège)
ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
18. Γιώργος Μασούρας (Bochum)
19. Ταξιάρχης Φούντας (ΟΦΗ)
20. Δημήτρης Πέλκας (ΠΑΟΚ - Ελλάδα)
21. Χρήστος Τζόλης (Club Brugge)
22. Γιάννης Κωνσταντέλιας (ΠΑΟΚ)
23. Τάσος Χατζηγιοβάνης (Αστέρας Τρίπολης)
24. Κωνσταντίνος Καρέτσας (Genk)
ΦΟΡ
25. Φώτης Ιωαννίδης (ΠΑΟ)
26. Βαγγέλης Παυλίδης (Benfica)
27. Τάσος Δουβίκας (Como)
ΤΕΡΜ:
1. Οδυσσέας Βλαχοδήμος (Newcastle Utd)
2 Χρήστος Μανδάς (Lazio)
3. Κωνσταντής Τζολάκης (ΟΣΦΠ)
ΑΚΡ. ΜΠΑΚ:
4. Λάζαρος Ρότα (ΑΕΚ)
5. Γιώργος Βαγιαννίδης (ΠΑΟ)
6. Δημήτρης Γιαννούλης (Augsburg)
7. Κων/νος Τσιμίκας (Liverpool)
STOPPERS
8. Κωνσταντίνος Μαυροπάνος (West Ham)
9. Παντελής Χατζηδιάκος (Copenhagen)
10. Παναγιώτης Ρέτσος (ΟΣΦΠ)
11. Κωνσταντίνος Κουλιεράκης (Wolfsburg)
ΧΑΦ
12. Μανώλης Σιώπης (ΠΑΟ)
13. Χρήστος Ζαφείρης (Slavia Praha)
14. Πέτρος Μάνταλος (ΑΕΚ)
15. Δημήτρης Κουρμπέλης (Al-Khaleej)
16. Χρήστος Μουζακίτης (ΟΣΦΠ)
17. Σωτήρης Αλεξανδρόπουλος (Standard de Liège)
ΜΕΣΟΕΠΙΘΕΤΙΚΟΙ
18. Γιώργος Μασούρας (Bochum)
19. Ταξιάρχης Φούντας (ΟΦΗ)
20. Δημήτρης Πέλκας (ΠΑΟΚ - Ελλάδα)
21. Χρήστος Τζόλης (Club Brugge)
22. Γιάννης Κωνσταντέλιας (ΠΑΟΚ)
23. Τάσος Χατζηγιοβάνης (Αστέρας Τρίπολης)
24. Κωνσταντίνος Καρέτσας (Genk)
ΦΟΡ
25. Φώτης Ιωαννίδης (ΠΑΟ)
26. Βαγγέλης Παυλίδης (Benfica)
27. Τάσος Δουβίκας (Como)
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Δεν ντράπηκε να πάρει Χατζηγιοβαννη και να αφήσει έξω Κωστούλα;
Re: Εθνική Ελλάδος: Σκέψεις - Σχόλια - Γενική συζήτηση
Το μόνο ίσως λάθος στις κλήσεις.
Όσο για τον Ρετσο, συγνώμη αλλά μάλλον δεν βλέπετε ματς του γαύρου. Ο παίκτης κάνει εκπληκτική σεζόν
Όσο για τον Ρετσο, συγνώμη αλλά μάλλον δεν βλέπετε ματς του γαύρου. Ο παίκτης κάνει εκπληκτική σεζόν
