trouman έγραψε:Ωχ ωχ ωχ
......
Λαβές, άνθρωποι στο έδαφος, ποδοσφαιριστής που περνάει κάτω από τα πόδια συναδέλφου του για να μπορέσει να μπει στα αποδυτήρια, αναποδογυρισμένα χέρια τερματοφυλάκων, μπουνιές στα πλευρά, κλωτσιές, φτυσιές συνθέτουν την εικόνα της ντροπής. Οι ύβρεις δεν αναφέρονται γιατί μπροστά στα υπόλοιπα μοιάζουν με πταίσματα.
Μια νύχτα ντροπής που σημαδεύει ξανά τον Ολυμπιακό και θα μνημονεύεται για δεκαετίες από τους ανθρώπους που την έζησαν από πρώτο χέρι.
.........
Ολόκληρο το κείμενο trouman είναι ενδεικτικό του τί έχει κατατεθεί ΕΝΟΡΚΩΣ. Μετά από αυτά, οτιδήποτε άλλο πλην εξόντωσης θα είναι σκάνδαλο.