Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ωχ ωχ ωχ
Το βράδυ που η αλητεία ξεπέρασε τη Ριζούπολη
......Ο Βασίλης Παπαθεοδώρου γράφει λεπτομέρειες για τις καταθέσεις των παικτών του Πλατανιά, με τις οποίες θα φρίξει όλη η Ελλάδα
Λαβές, άνθρωποι στο έδαφος, ποδοσφαιριστής που περνάει κάτω από τα πόδια συναδέλφου του για να μπορέσει να μπει στα αποδυτήρια, αναποδογυρισμένα χέρια τερματοφυλάκων, μπουνιές στα πλευρά, κλωτσιές, φτυσιές συνθέτουν την εικόνα της ντροπής. Οι ύβρεις δεν αναφέρονται γιατί μπροστά στα υπόλοιπα μοιάζουν με πταίσματα.
Μια νύχτα ντροπής που σημαδεύει ξανά τον Ολυμπιακό και θα μνημονεύεται για δεκαετίες από τους ανθρώπους που την έζησαν από πρώτο χέρι.
Υάρχουν γεγονότα και γεγονότα που έχουν σημαδέψει την ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η πλειοψηφία τους, όπως αρμόζει στη superduperleague δεν αφορά αγωνιστικά ζητήματα, γκολ στο 90, χρυσές στιγμές. Η σύγχρονη ιστορία γράφτηκε σαν μικρογραφία της ελληνικής κοινωνίας. Ποιος θα κλέψει καλύτερα, πιο έξυπνα, πιο αποτελεσματικά. Ποιος θα δείρει για εκφοβισμό χωρίς να τον καταλάβουν, ποιος θα απολύσει για να στείλει μηνύματα, ποιος θα προαχθεί επειδή ήταν πιο συνεπλης στις Herb
Η κάθε ομάδα έχει να θυμάται δικές της «χρυσές» στιγμές. Σε Λεωφόρο, Τούμπα, Φιλαδέλφεια, ΟΑΚΑ, χωρίς να εξετάζουμε το πώς και το γιατί, έχουν συμβεί κατά καιρούς όργια. Κανείς όμως, δεν κατάφερε ποτέ να πιάσει το ρεκόρ της Ριζούπολης. Σε ματς τίτλου, τόσο οργανωμένο ξύλο, εκφοβισμό και απειλές δεν έφαγε… κανείς. Για αυτό άλλωστε, και έμεινε στην ιστορία. Γιατί έπαιζε ρόλο η σημασία του αγώνα, το διακύβευμα, τα ονόματα των αντιπάλων.
Το βράδυ της Πρωταπριλιάς του 2017, ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη έκανε ένα νοητό άλμα για να πιάσει τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη. Χρειάστηκαν 14 χρόνια για να σπάσει αυτό το … στοιχειωμένο ρεκόρ. Να στήσει δηλαδή μια ομορφότερη ζούγκλα, με περισσότερο ξύλο, με καλύτερες λαβές και εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Πολλοί εστιάζουν σήμερα στις ποινές. Κι έτσι αγνοούν ή δε θέλουν να αντιληφθούν ή φοβούνται να μεταδώσουν τι συνέβη στο Καραϊσκάκη. Τώρα πια, που οι καταθέσεις ολοκληρώνονται και οι πληροφορίες δεν είναι συγχεχυμένες αλλά αποδεδειγμένες και με ένορκες καταθέσεις, έχουμε ολόκληρο το παζλ. Ένα παζλ που αρνήθηκαν να συνθέσουν με μαρτυρίες το 2003 οι παίκτες του Παναθηναϊκού, καθώς προτιμήθηκε από την ΠΑΕ να δοθούν βορά στον κόσμο για να ενισχυθεί η ιδέα των «losers» παρά να τους δοθεί συγχωροχάρτι για την αγωνιστική κατηφόρα. Άλλο θέμα όμως, αυτό που αφορά τους ιστορικούς του μέλλοντος.
Για την καταγραφή του παρόντος, τα πολλά λόγια είναι περιττά. Με βάση τις ένορκες καταθέσεις, ό,τι συνέβη στο Καραϊσκάκη το βράδυ της 1ης Απριλίου 2017 συνιστά τη μεγαλύτερη αλητεία που συνέβη ποτέ στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού.
Κανείς και ποτέ άλλοτε δεν έχει καταγραφεί στα χρονικά να έφαγε τόσο ξύλο όσο έφαγαν εκείνο το βράδυ οι παίκτες αλλά και το staff του Πλατανιά. Κι αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία, περιμένετε να διαβάσετε τι καταθέτουν από χθες. Και πόσοι τα λένε! Δεν διανοείται μάλλον κανείς… Θα φρίξει όλη η Ελλάδα όταν δημοσιευτούν οι καταθέσεις. Θα αναγκαστούν να καταπιούν τα πληκτρολόγια τους «συνάδελφοι», troll, οι Γκεμπελίσκοι της κακιάς ώρας. Αλήτες που ό,τι κι αν έχουν κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο ευχόμαστε ειλικρινά να μην τους συμβεί ποτέ οτιδήποτε παρόμοιο και να υπάρχουν άνθρωποι που θα προσπαθούν να τους βγάλουν τρελούς…
Εδώ δεν εξετάζουμε τα ονόματα των ποδοσφαιριστών, ούτε το brand της ομάδας. Το ότι ο Πλατανιάς δεν είναι λαοφιλής ομάδα, ότι αποτέλεσε στο παρελθόν εξαπτέρυγο του συστήματος, ότι τα μικρά ονόματα των ποδοσφαιριστών του δεν είναι ευρέως γνωστά, δεν αναιρεί το γεγονός: Ποτέ στο παρελθόν δεν ξυλοκοπήθηκαν τόσοι αθλητές και μέλη του staff ομάδας σε ελληνικό γήπεδο, με τέτοια βιαιότητα.
Λαβές, άνθρωποι στο έδαφος, ποδοσφαιριστής που περνάει κάτω από τα πόδια συναδέλφου του για να μπορέσει να μπει στα αποδυτήρια, αναποδογυρισμένα χέρια τερματοφυλάκων, μπουνιές στα πλευρά, κλωτσιές, φτυσιές συνθέτουν την εικόνα της ντροπής. Οι ύβρεις δεν αναφέρονται γιατί μπροστά στα υπόλοιπα μοιάζουν με πταίσματα.
Μια νύχτα ντροπής που σημαδεύει ξανά τον Ολυμπιακό και θα μνημονεύεται για δεκαετίες από τους ανθρώπους που την έζησαν από πρώτο χέρι.
Αν το τμήμα αθλητικής βίας δεν είχε αποφασίσει να στείλει τις κλήσεις στον Πλατανιά 18 μέρες μετά την εισαγγελική παραγγελία, όλα αυτά θα ήταν γνωστά προ εβδομάδων. Ο κρατικός μηχανισμός όμως, έτσι έμαθε να λειτουργεί.
Το ζητούμενο για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ ή του Ολυμπιακού είναι ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα. Και ασφαλώς μοιάζει κωμικό να τιμωρηθεί ο Ολυμπιακός για κάτι που συνέβη φέτος, με αφαίρεση βαθμών μελλοντικά. Αν η ποινή είναι αφαίρεση… Ο αθλητικός εισαγγελέας έχει υποχρέωση να εξετάσει τι είναι νόμιμο, αλλά και τι είναι ηθικό και δίκαιο. Και να πράξει σε ποιο κεφάλαιο του βιβλίου θέλει να τον καταγράψει η ιστορία. Γνωρίζω ότι γνωρίζει κι αυτό μου αρκεί.
Δεν είναι όμως, το παν το πρωτάθλημα! Ο τίτλος ενδιαφέρει μόνο εκείνους που τον διεκδικούν. Σημασία στη ζωή έχει και με ποιον τρόπο θες να σε θυμούνται. Κι ίσως μερικοί δεν έχουν αντιληφθεί ότι οι καταθέσεις των ποδοσφαιριστών μπορεί να δώσουν απροσδόκητο φινάλε στο έργο…
Αυτά SPIROS
.........
Το βράδυ που η αλητεία ξεπέρασε τη Ριζούπολη
......Ο Βασίλης Παπαθεοδώρου γράφει λεπτομέρειες για τις καταθέσεις των παικτών του Πλατανιά, με τις οποίες θα φρίξει όλη η Ελλάδα
Λαβές, άνθρωποι στο έδαφος, ποδοσφαιριστής που περνάει κάτω από τα πόδια συναδέλφου του για να μπορέσει να μπει στα αποδυτήρια, αναποδογυρισμένα χέρια τερματοφυλάκων, μπουνιές στα πλευρά, κλωτσιές, φτυσιές συνθέτουν την εικόνα της ντροπής. Οι ύβρεις δεν αναφέρονται γιατί μπροστά στα υπόλοιπα μοιάζουν με πταίσματα.
Μια νύχτα ντροπής που σημαδεύει ξανά τον Ολυμπιακό και θα μνημονεύεται για δεκαετίες από τους ανθρώπους που την έζησαν από πρώτο χέρι.
Υάρχουν γεγονότα και γεγονότα που έχουν σημαδέψει την ιστορία του ελληνικού ποδοσφαίρου. Η πλειοψηφία τους, όπως αρμόζει στη superduperleague δεν αφορά αγωνιστικά ζητήματα, γκολ στο 90, χρυσές στιγμές. Η σύγχρονη ιστορία γράφτηκε σαν μικρογραφία της ελληνικής κοινωνίας. Ποιος θα κλέψει καλύτερα, πιο έξυπνα, πιο αποτελεσματικά. Ποιος θα δείρει για εκφοβισμό χωρίς να τον καταλάβουν, ποιος θα απολύσει για να στείλει μηνύματα, ποιος θα προαχθεί επειδή ήταν πιο συνεπλης στις Herb
Η κάθε ομάδα έχει να θυμάται δικές της «χρυσές» στιγμές. Σε Λεωφόρο, Τούμπα, Φιλαδέλφεια, ΟΑΚΑ, χωρίς να εξετάζουμε το πώς και το γιατί, έχουν συμβεί κατά καιρούς όργια. Κανείς όμως, δεν κατάφερε ποτέ να πιάσει το ρεκόρ της Ριζούπολης. Σε ματς τίτλου, τόσο οργανωμένο ξύλο, εκφοβισμό και απειλές δεν έφαγε… κανείς. Για αυτό άλλωστε, και έμεινε στην ιστορία. Γιατί έπαιζε ρόλο η σημασία του αγώνα, το διακύβευμα, τα ονόματα των αντιπάλων.
Το βράδυ της Πρωταπριλιάς του 2017, ο Ολυμπιακός του Μαρινάκη έκανε ένα νοητό άλμα για να πιάσει τον Ολυμπιακό του Κόκκαλη. Χρειάστηκαν 14 χρόνια για να σπάσει αυτό το … στοιχειωμένο ρεκόρ. Να στήσει δηλαδή μια ομορφότερη ζούγκλα, με περισσότερο ξύλο, με καλύτερες λαβές και εξαιρετικό αποτέλεσμα.
Πολλοί εστιάζουν σήμερα στις ποινές. Κι έτσι αγνοούν ή δε θέλουν να αντιληφθούν ή φοβούνται να μεταδώσουν τι συνέβη στο Καραϊσκάκη. Τώρα πια, που οι καταθέσεις ολοκληρώνονται και οι πληροφορίες δεν είναι συγχεχυμένες αλλά αποδεδειγμένες και με ένορκες καταθέσεις, έχουμε ολόκληρο το παζλ. Ένα παζλ που αρνήθηκαν να συνθέσουν με μαρτυρίες το 2003 οι παίκτες του Παναθηναϊκού, καθώς προτιμήθηκε από την ΠΑΕ να δοθούν βορά στον κόσμο για να ενισχυθεί η ιδέα των «losers» παρά να τους δοθεί συγχωροχάρτι για την αγωνιστική κατηφόρα. Άλλο θέμα όμως, αυτό που αφορά τους ιστορικούς του μέλλοντος.
Για την καταγραφή του παρόντος, τα πολλά λόγια είναι περιττά. Με βάση τις ένορκες καταθέσεις, ό,τι συνέβη στο Καραϊσκάκη το βράδυ της 1ης Απριλίου 2017 συνιστά τη μεγαλύτερη αλητεία που συνέβη ποτέ στην ιστορία του ελληνικού αθλητισμού.
Κανείς και ποτέ άλλοτε δεν έχει καταγραφεί στα χρονικά να έφαγε τόσο ξύλο όσο έφαγαν εκείνο το βράδυ οι παίκτες αλλά και το staff του Πλατανιά. Κι αν έχετε οποιαδήποτε αμφιβολία, περιμένετε να διαβάσετε τι καταθέτουν από χθες. Και πόσοι τα λένε! Δεν διανοείται μάλλον κανείς… Θα φρίξει όλη η Ελλάδα όταν δημοσιευτούν οι καταθέσεις. Θα αναγκαστούν να καταπιούν τα πληκτρολόγια τους «συνάδελφοι», troll, οι Γκεμπελίσκοι της κακιάς ώρας. Αλήτες που ό,τι κι αν έχουν κάνει στο ελληνικό ποδόσφαιρο ευχόμαστε ειλικρινά να μην τους συμβεί ποτέ οτιδήποτε παρόμοιο και να υπάρχουν άνθρωποι που θα προσπαθούν να τους βγάλουν τρελούς…
Εδώ δεν εξετάζουμε τα ονόματα των ποδοσφαιριστών, ούτε το brand της ομάδας. Το ότι ο Πλατανιάς δεν είναι λαοφιλής ομάδα, ότι αποτέλεσε στο παρελθόν εξαπτέρυγο του συστήματος, ότι τα μικρά ονόματα των ποδοσφαιριστών του δεν είναι ευρέως γνωστά, δεν αναιρεί το γεγονός: Ποτέ στο παρελθόν δεν ξυλοκοπήθηκαν τόσοι αθλητές και μέλη του staff ομάδας σε ελληνικό γήπεδο, με τέτοια βιαιότητα.
Λαβές, άνθρωποι στο έδαφος, ποδοσφαιριστής που περνάει κάτω από τα πόδια συναδέλφου του για να μπορέσει να μπει στα αποδυτήρια, αναποδογυρισμένα χέρια τερματοφυλάκων, μπουνιές στα πλευρά, κλωτσιές, φτυσιές συνθέτουν την εικόνα της ντροπής. Οι ύβρεις δεν αναφέρονται γιατί μπροστά στα υπόλοιπα μοιάζουν με πταίσματα.
Μια νύχτα ντροπής που σημαδεύει ξανά τον Ολυμπιακό και θα μνημονεύεται για δεκαετίες από τους ανθρώπους που την έζησαν από πρώτο χέρι.
Αν το τμήμα αθλητικής βίας δεν είχε αποφασίσει να στείλει τις κλήσεις στον Πλατανιά 18 μέρες μετά την εισαγγελική παραγγελία, όλα αυτά θα ήταν γνωστά προ εβδομάδων. Ο κρατικός μηχανισμός όμως, έτσι έμαθε να λειτουργεί.
Το ζητούμενο για τους οπαδούς του ΠΑΟΚ ή του Ολυμπιακού είναι ποιος θα πάρει το πρωτάθλημα. Και ασφαλώς μοιάζει κωμικό να τιμωρηθεί ο Ολυμπιακός για κάτι που συνέβη φέτος, με αφαίρεση βαθμών μελλοντικά. Αν η ποινή είναι αφαίρεση… Ο αθλητικός εισαγγελέας έχει υποχρέωση να εξετάσει τι είναι νόμιμο, αλλά και τι είναι ηθικό και δίκαιο. Και να πράξει σε ποιο κεφάλαιο του βιβλίου θέλει να τον καταγράψει η ιστορία. Γνωρίζω ότι γνωρίζει κι αυτό μου αρκεί.
Δεν είναι όμως, το παν το πρωτάθλημα! Ο τίτλος ενδιαφέρει μόνο εκείνους που τον διεκδικούν. Σημασία στη ζωή έχει και με ποιον τρόπο θες να σε θυμούνται. Κι ίσως μερικοί δεν έχουν αντιληφθεί ότι οι καταθέσεις των ποδοσφαιριστών μπορεί να δώσουν απροσδόκητο φινάλε στο έργο…
Αυτά SPIROS
.........
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος trouman την Τετ 03 Μάιος 2017, 13:48, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Αυτο.PAOK_Antarctica έγραψε:Ο Γκάρι πίεσε για να αποχωρήσει από τον ΠΑΟΚ ώστε να παίξει σε μια ομάδα που, κατά τη γνώμη του, σε σχέση με τον ΠΑΟΚ ήταν ντριμ κλαμπ. Ποιος; Η Γαλατάσαράι.
Ο ΠΑΟΚ δεν έχει κερδίσει μέχρι στιγμής απολύτως τίποτε από την πώληση αυτή, ενώ έχει στερηθεί και τις υπηρεσίες του καλύτερου παίκτη του. Να τον πάρουμε πίσω γιατί; Η όλη συναλλαγή μόνο ζημιογόνα θα είναι. Το μόνο που θα έχουμε καταφέρει θα είναι να μην έχουμε τον Γκάρι στις τάξεις μας για 6 μήνες. Προτιμώ να πιέσουμε ώστε να πάρουμε τα μύρια που μας χρωστάνε.
Ο οποίος Γκάρι, αν γυρίσει, θα κάνει μια καλή χρονιά και μετά θα πιέζει πάλι για να πάρει μεταγραφές σε ντριμ κλαμπς. Άλλη δουλειά δεν έχουμε, με τον Γκάρι θα ασχολούμαστε συνέχεια λες και δεν υπάρχουν άλλοι παίκτες.
Όπως και ο Τζανδαράκος, ο καθένας κάνει τις επαγγελματικές επιλογές του. Να το σκέφτονται δύο φορές πριν βάλουν την υπογραφή τους κάπου.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
trouman έγραψε:Ωχ ωχ ωχ
......
Λαβές, άνθρωποι στο έδαφος, ποδοσφαιριστής που περνάει κάτω από τα πόδια συναδέλφου του για να μπορέσει να μπει στα αποδυτήρια, αναποδογυρισμένα χέρια τερματοφυλάκων, μπουνιές στα πλευρά, κλωτσιές, φτυσιές συνθέτουν την εικόνα της ντροπής. Οι ύβρεις δεν αναφέρονται γιατί μπροστά στα υπόλοιπα μοιάζουν με πταίσματα.
Μια νύχτα ντροπής που σημαδεύει ξανά τον Ολυμπιακό και θα μνημονεύεται για δεκαετίες από τους ανθρώπους που την έζησαν από πρώτο χέρι.
.........
Ολόκληρο το κείμενο trouman είναι ενδεικτικό του τί έχει κατατεθεί ΕΝΟΡΚΩΣ. Μετά από αυτά, οτιδήποτε άλλο πλην εξόντωσης θα είναι σκάνδαλο.
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τα ξέραμε όλα τα παραπάνω ..., αλλά όταν τα βλέπεις και γραμμένα είναι ..

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Σικ, εντάξει;;;pilotos έγραψε:Σικ υπομονή...
Έχει κι άλλα......
Και θα πονάνε πιο πολύ.
μόνο με στήσιμο, ή αν φοβηθούν οι μάρτυρες, θα γλυτώσει ο gay
SM-G935F
Ελπίζω να μην μασήσουν. Παπαθεοδώρου βγάζει κάτι τώρα, αλλά είναι λίγα...
Καλό αφανισμό gay!!!
Δεν γλυτώνουν , σε ένα κράτος δικαίου, θα τους είχαν πάρει την σφραγίδα της εταιρείας και θα τους είχαν βάλει ήδη λουκέτο!
Τόσο απλά.
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
γεια σου πιλοτε ....Καλεντεριδη
ΥΓ: ειναι λιγα??? αυτα που διαβασαμε παραπανω ειναι λιγα??? φτιααααξεεεε μεεεεε κι αλλοοοο πιλοτεεεεεε
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Ξέρεις πόσοι γνήσιοι Πειραιώτες, πέθαναν με αυτόν τον καημό που τους έκλεψαν το γήπεδο;nothu έγραψε:Καιρος να παιξει ο Εθνικος στην εδρα του.
SM-G935F
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Οι μάρτυρες δεν φοβήθηκαν πια όπως φαίνεται, αλλά για στήσιμο νομίζω είναι βούτυρο στο ψωμί τους.
Εδώ είναι ικανοί να το ψειρίζουν για κανα 6μηνο και βλέπουμε...
Εμένα πάντως με νοιάζει να μάθει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, τρίτοι, ουδέτεροι, αδιάφοροι, μη ποδοσφαιρικοί, ΟΛΟΙ, τι κάνει και έχει κάνει αυτός ο βόθρος. Να μείνουν τα μονοκύτταρά τους και όλοι οι άλλοι απέναντι, όλη η κοινή γνώμη να τους χλευάσει και περιθωριοποιήσει οπαδικά και ατομικά.
ΥΓ. Σαν πολύ μεγάλη χρονική σύμπτωση δεν είναι η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Νότιγχαμ;
Εδώ είναι ικανοί να το ψειρίζουν για κανα 6μηνο και βλέπουμε...
Εμένα πάντως με νοιάζει να μάθει ΟΛΟΣ Ο ΚΟΣΜΟΣ, τρίτοι, ουδέτεροι, αδιάφοροι, μη ποδοσφαιρικοί, ΟΛΟΙ, τι κάνει και έχει κάνει αυτός ο βόθρος. Να μείνουν τα μονοκύτταρά τους και όλοι οι άλλοι απέναντι, όλη η κοινή γνώμη να τους χλευάσει και περιθωριοποιήσει οπαδικά και ατομικά.
ΥΓ. Σαν πολύ μεγάλη χρονική σύμπτωση δεν είναι η ολοκλήρωση της εξαγοράς της Νότιγχαμ;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Η επιστροφή Γκάρυ θα μας στοιχίσει 3,5 εκ. Σε αυτά τα λεφτά βρίσκεις 3 ανερχόμενους Γκάρυδες που θα σου επιστρέψουν πολλαπλάσια. Επίσης θα σου κοστίσουν 0 ευρώ αφού θα πάρεις και τα 3,5 από την Γαλατά. Δεν βλέπω λοιπόν γιατί να θέλουμε τον τόσο ασύμφορο Γκάρυ.ΑποστόληςΑ έγραψε:Μακάρι να γυρίσει ο Rodrigues!
(χωρίς λεφτά, εννοείται)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Να παει αλλου, να καρπωθούμε και το ποσοστο μεταπώλησης 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Δεν ξέρω πώς τα πάει οικονομικά φέτος η PSV, αλλά, άμα βάλει το χεράκι του ο Mr. Frank και τον πάρει με κάνα ταληράκι εκεί, λουκούμι θα μας κάτσει (περίπου όλα θα τα πάρουμε), έστω και δίχως την λουκουμόσκονη...paok87 έγραψε:Να παει αλλου, να καρπωθούμε και το ποσοστο μεταπώλησης
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Μακάρι γιατί από την πώληση δεν βλέπω και πολλά έσοδα να έρχονται.paok87 έγραψε:Να παει αλλου, να καρπωθούμε και το ποσοστο μεταπώλησης
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες VI
Τίποτα δε θα γίνει παιδιά.Εδώ δεν έγινε με τις κασεττες και τη Βέροια.Όσο αποστασιοποιείται και η Uefa....
Το πολύ οι αγωνιστικές να γίνουν 6
Το πολύ οι αγωνιστικές να γίνουν 6