65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
-
kokoblokos
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kokoblokos την Τετ 24 Ιουν 2026, 22:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πραγματικά το αγνοούσα το περιστατικό που αναφέρεις. Και όσο και αν έψαξα δεν βρήκα κάτι. Ίσως "θαφτηκε".kokoblokos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 20:38Να συμπληρώσω ( μετα απο αρκετές ώρες που γράφτηκε το παραπάνω) ότι το γεγονός οτι έτυχε στον μπακασετα δεν εχει να κάνει με το γενικότερο κραξιμο που ρίχνουμε στον συγκεκριμένο παίκτη. Ίσα ίσα την εποχή εκείνη ηταν σαφως πολυ πιο επιδραστικος και απαραίτητος στην ομάδα που έπαιζε. Το τι τραβάει κάθε άνθρωπος που παλεύει για πράγματα που δεν αντιλαμβανόμαστε γιατί δεν έχουμε το ιδιο σύστημα αξιων και δεν ζούμε την ιδια πραγματικότητα, είναι κάτι που πρέπει να λαμβάνουμε υπόψη. Και δεν έχει να κάνει με τον αν είμαστε παοκτσηδες, αεκτσηδες, αρειανοί ή Μπόχουμ.kokoblokos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:14 Πριν μερικά χρόνια ο μπακασετας έπαιζε στην Τραμπζονσπόρ. Την Τραπεζούντα. Από εκεί που έχουν ρίζες ουκ ολίγοι φίλαθλοι ολων των ομάδων , δεν έχει σημασία ποιας ομάδας περισσότερο.
Σε κάποιον αγώνα, τους ντυσανε με στρατιωτική στολή κατα την είσοδο των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο και χαιρέτησαν στρατιωτικά.
Τι έκανε ο τασουλης; Ακολούθησε το πρωτόκολλο και είπε δόξα στον πατέρα μας Κεμάλ.
Αυτο να πείτε σε όσους αρχίζουν να σκέφτονται σημαίες, Χριστούς, Παναγίες, και άλλα τέτοια. Εξάλλου τι να τον κάνουμε τον Ντελια στην εθνική.
Έχουμε τον Μπουπλη, τον Walkup, τον Ζεκα, τον Στεργακο, τον Κουρτ Ραμπιδη, και ένα σωρό νατουραλιζε(ακου λέξη που βρήκαμε, νατουραλιζε) να επανδρώνουν τις εθνικές μας ομάδες.
Οποτε ρεσπεκτ και στον Μπακασετα και στον Κωνσταντελια και στον Κωφίδη και στον Γεωργακόπουλο του παναθηναϊκού παλιότερα για αποφάσεις που οι παρωπιδες δεν μας αφήνουν να τους καταλάβουμε
Ρισπέκτ για ποιο λόγο όμως? Δηλαδή τι έκανε και αξίζει σεβασμού? Δημοσίευσε κάποια καινοτόμο έρευνα σε κάποιον επιστημονικό τομέα? Κλωτσάει (και μάλιστα καθόλου καλά) μια μπάλα και χαιρέτισε τον γενοκτόνο Ελλήνων.
ΑΝ συνέβη αυτό, που όπως είπα δεν βρήκα κάτι, ΑΝ συνέβη είναι σιχαμένος. Ο Σλούκας σε ανάλογη φάση, κάθησε στο πλάι και δεν συμμετείχε.
Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον Κωνσταντέλια, και ούτε κατά διάνοια εξισώνονται.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
paokspren έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:17Ούτε εσύ δεν τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ρε μανEqualizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:53 Κανείς δεν ΠΡΕΠΕΙ να πωληθεί
Αν όμως πωληθεί, προσωπική μου ατομική άποψη, δεν είναι καταστροφή - όπως παρουσιάζονταν κατά κόρον
Και δεύτερον, αν τιμή του δεν ανεβαίνει πάνω απ τα 20, όπως με τον νου μας νομίζουμε οτι επιβάλλεται, δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ και του Σαββίδη.
Ελπίζω τώρα να γίνεται πιο κατανοητό τι λεω όταν εναντιώνομαι στις "λαϊκές προσταγές".![]()
A σόρρυ ρε μαν
Λάθος έγραψα
Η πραγματικότητα είναι οτι κάποιος ΠΡΕΠΕΙ να πουληθεί γιατί, βασικά, δεν ξέρω.
Οτι αν ο Ντέλιας κάποτε πουληθεί ΘΑ ΕΙΝΑΙ καταστροφή γιατί ΠΑΟΚ δεν γίναμε για τους τίτλους αλλά για τον Κωσταντέλια
Και οτι αν ο ΠΑΟΚ δεν πάρει πρόταση πάνω από 20 εκατομμύρια θα είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποτυχία του Σαββίδη, γιατί έτσι δουλευουν οι σωστές ομάδες, βγαίνει το αφεντικό τους και δέρνει τους αγοραστές μέχρι να δώσουν όσα λεφτά νομίζει ο λαός οτι κοστίζει ένας παίκτης
Εντάξει τώρα;
Όλα καλά
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Όλοι χαζοί στην ΠΑΕ , και στην αγορά και στις άλλες ΠΑΕ αλλά ο πολυμήχανος Έλληνας δε μασάει από αυτά. Δε θα αφήσουμε τα γεγονότα να χαλάσουν μια ωραία ιστορία.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Η αποθεωση με την κατακραυγη ενα τσιγαρο δρομος γεια στα αρ@@@ δια σου Γιαννη η ζωη ειναι δικη σου και την ζεις οπως γουσταρεις εσυ αλλωστε εμας εδω κατω γραμμενους μας εχουν πολυ καλα τους εκανες
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Προσωπική αποτυχία του Ιβάν είναι ότι δεν προσπαθεί να χτίσει μια ομάδα-δυναστεία πάνω στον Κωνσταντέλια για να τα σαρώσει όλα.Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:39 Και οτι αν ο ΠΑΟΚ δεν πάρει πρόταση πάνω από 20 εκατομμύρια θα είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποτυχία του Σαββίδη, γιατί έτσι δουλευουν οι σωστές ομάδες, βγαίνει το αφεντικό τους και δέρνει τους αγοραστές μέχρι να δώσουν όσα λεφτά νομίζει ο λαός οτι κοστίζει ένας παίκτης
Έχει χρόνια ακόμα να το κάνει, αλλά όχι πολλά.
-
kokoblokos
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
ΑΝ συνέβη αυτό, που όπως είπα δεν βρήκα κάτι, ΑΝ συνέβη είναι σιχαμένος. Ο Σλούκας σε ανάλογη φάση, κάθησε στο πλάι και δεν συμμετείχε.
Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον Κωνσταντέλια, και ούτε κατά διάνοια εξισώνονται.
[/quote]
Φίλε Franky,εχεις δίκιο δεν συνέβη έτσι, λάθος πληροφόρηση ειχα κι εγώ. Το έσβησα το αρχικό μήνυμα, σν θες σβησε κι εσύ οτι σβήνεται, γιατί φερθηκα πολυ ανώριμα
Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον Κωνσταντέλια, και ούτε κατά διάνοια εξισώνονται.
[/quote]
Φίλε Franky,εχεις δίκιο δεν συνέβη έτσι, λάθος πληροφόρηση ειχα κι εγώ. Το έσβησα το αρχικό μήνυμα, σν θες σβησε κι εσύ οτι σβήνεται, γιατί φερθηκα πολυ ανώριμα