65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από kokoblokos »

..
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kokoblokos την Τετ 24 Ιουν 2026, 22:16, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Franky
Δημοσιεύσεις: 991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Franky »

...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Franky την Τετ 24 Ιουν 2026, 22:38, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16677
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Equalizer »

paokspren έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:17
Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:53 Κανείς δεν ΠΡΕΠΕΙ να πωληθεί

Αν όμως πωληθεί, προσωπική μου ατομική άποψη, δεν είναι καταστροφή - όπως παρουσιάζονταν κατά κόρον

Και δεύτερον, αν τιμή του δεν ανεβαίνει πάνω απ τα 20, όπως με τον νου μας νομίζουμε οτι επιβάλλεται, δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ και του Σαββίδη.

Ελπίζω τώρα να γίνεται πιο κατανοητό τι λεω όταν εναντιώνομαι στις "λαϊκές προσταγές".
Ούτε εσύ δεν τα πιστεύεις αυτά που γράφεις ρε μαν :lol:


A σόρρυ ρε μαν

Λάθος έγραψα

Η πραγματικότητα είναι οτι κάποιος ΠΡΕΠΕΙ να πουληθεί γιατί, βασικά, δεν ξέρω.

Οτι αν ο Ντέλιας κάποτε πουληθεί ΘΑ ΕΙΝΑΙ καταστροφή γιατί ΠΑΟΚ δεν γίναμε για τους τίτλους αλλά για τον Κωσταντέλια

Και οτι αν ο ΠΑΟΚ δεν πάρει πρόταση πάνω από 20 εκατομμύρια θα είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποτυχία του Σαββίδη, γιατί έτσι δουλευουν οι σωστές ομάδες, βγαίνει το αφεντικό τους και δέρνει τους αγοραστές μέχρι να δώσουν όσα λεφτά νομίζει ο λαός οτι κοστίζει ένας παίκτης


Εντάξει τώρα;

Όλα καλά
These users thanked the author Equalizer for the post:
Χωρικός
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10668
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από astral »

Όλοι χαζοί στην ΠΑΕ , και στην αγορά και στις άλλες ΠΑΕ αλλά ο πολυμήχανος Έλληνας δε μασάει από αυτά. Δε θα αφήσουμε τα γεγονότα να χαλάσουν μια ωραία ιστορία.
NIKOS1972
Δημοσιεύσεις: 297
Εγγραφή: Τετ 07 Νοέμ 2018, 11:44

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από NIKOS1972 »

Η αποθεωση με την κατακραυγη ενα τσιγαρο δρομος γεια στα αρ@@@ δια σου Γιαννη η ζωη ειναι δικη σου και την ζεις οπως γουσταρεις εσυ αλλωστε εμας εδω κατω γραμμενους μας εχουν πολυ καλα τους εκανες
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1358
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από paokspren »

Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 21:39 Και οτι αν ο ΠΑΟΚ δεν πάρει πρόταση πάνω από 20 εκατομμύρια θα είναι ΠΡΟΣΩΠΙΚΗ αποτυχία του Σαββίδη, γιατί έτσι δουλευουν οι σωστές ομάδες, βγαίνει το αφεντικό τους και δέρνει τους αγοραστές μέχρι να δώσουν όσα λεφτά νομίζει ο λαός οτι κοστίζει ένας παίκτης
Προσωπική αποτυχία του Ιβάν είναι ότι δεν προσπαθεί να χτίσει μια ομάδα-δυναστεία πάνω στον Κωνσταντέλια για να τα σαρώσει όλα.

Έχει χρόνια ακόμα να το κάνει, αλλά όχι πολλά.
kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από kokoblokos »

ΑΝ συνέβη αυτό, που όπως είπα δεν βρήκα κάτι, ΑΝ συνέβη είναι σιχαμένος. Ο Σλούκας σε ανάλογη φάση, κάθησε στο πλάι και δεν συμμετείχε.

Όλα αυτά δεν έχουν καμία σχέση με τον Κωνσταντέλια, και ούτε κατά διάνοια εξισώνονται.
[/quote]

Φίλε Franky εχεις δίκιο δεν συνέβη έτσι, λάθος πληροφόρηση ειχα κι εγώ. Το έσβησα το αρχικό μήνυμα, σν θες σβησε κι εσύ οτι σβήνεται, γιατί φερθηκα πολυ ανώριμα
Το ίδιο θα παρακαλούσα και στον aivas19, και gladiator4.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kokoblokos την Τετ 24 Ιουν 2026, 22:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author kokoblokos for the post:
Franky
Franky
Δημοσιεύσεις: 991
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Franky »

Κανένα πρόβλημα φίλε μου. Θα μπορούσε και να ισχύει απλά δεν βρήκα κάτι, το έψαξα γιατί μου φάνηκε λίγο υπερβολικό σαν περιστατικό, ποιόος Έλληνας θα δεχόταν κάτι τέτοια.

Το σβήνω.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος Franky την Τετ 24 Ιουν 2026, 22:41, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author Franky for the post:
kokoblokos
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 881
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από margas »

psykoman έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:30 Ενας φιλος πιο πισω μου εκανε εντυπωση που ειπε συγκεκριμενα οτι θα σταματησει στα 27...
Ας μας εξηγησει γιατι συγκεκριμενα στα 27; Υπαρχει καποιος ιδιαιτερος λογος η απλος επειδη τελειωνει το συμβολαιο του το 2029...δλδ στα 27 του;
Φίλε είναι σοβαρά τα πράγματα. Κάνε τον κόπο να δεις τι έγραψε ο @Maklaz πιο πάνω, θα ανοίξουν τα μάτια σου!
These users thanked the author margas for the post:
Maklaz
kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από kokoblokos »

[/quote]

Να αγιάσει το στομα σου φίλε μου.

Υ.Γ. ΠΑΟΚ εσύ, εσύ, .... την Εθνική έχει πει κάποτε ο σοφότατος λαός του ΠΑΟΚ!
[/quote]

Αν και έσβησα το δικό.μου μήνυμα, αυτό δεν σβήνει απο όσους το κάνουν παράθεση.
Φίλε μου, θα σε παρακαλούσα αν μπορείς να σβήσεις το μήνυμα γιατί το στόμα μου δεν αγιάζει αν λέω ανακρίβειες ή πράγματα που μπορεί λογω κακής πληροφόρησης να μην ισχύουν. Ζηταω συγγνώμη που σε βάζω στον κόπο. Ευχαριστώ
Άβαταρ μέλους
Sardan
Δημοσιεύσεις: 984
Εγγραφή: Δευ 01 Φεβ 2021, 13:05
Τοποθεσία: Toumpa City

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Sardan »

Προσωπικά τον έχω κράξει κατά περιόδους τον Ντελια. Στο δια ταύτα καλά έκανε το παιδί....θα κάτσει πάγκο με τη γριά τη μάγισσα για να παίζει στον άξονα ο μπακαπεφτας με τον βάνδαλο....

Και πολύ άργησε....ΕΘΝΙΚΗ νοείται όταν υπάρχει αξιοκρατία και λογική. Όχι αυτό το μπ@@ρδελο που υπάρχειε τα παιχνιδάκια μανατζαρεων και ομάδων ελέω του "αγαπητού" Γιοβάνοβιτς....

Να πάρουν το λόμπου και να παίζουν οι αποτυχημένοι με μανταλουε, μπακασετες, κουρμπςληδες και ΣΙΑ και να παραμείνουν αιώνια αποτυχημένοι....

Μπράβο ΝΤΕΛΙΑ....και άργησες....

ΥΓ ελπίζω και ο Ζαφ από κοντά....
kokoblokos
Δημοσιεύσεις: 381
Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από kokoblokos »

aivas19 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:29

[/quote]

Φίλε, άκυρο το ποστ μου. Λάθος πληροφόρηση είχα. Το έσβησα. Αν μπορείς, σβήσε κι εσύ το δικό σου.
Μπορεί να μήν μας αρέσει ο μπακασετας αλλά δεν θα του βάλω λόγια που δεν είπε.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από CCCP »

Στα παπαρια μας η εθνικη αυτο εννοειτε για πολλους απο εμας.

Απο εκει και περα ομως, δεν μου αρεσει αυτο το...πεπλο "προστασιας" για τον Ντελια που ριχνουν μερικοι. Προσωπικα ουτε ηξερα ποτε τιποτα ουτε υπονοησα, ετσι κι αλλιως μακρια ειμαι. Αλλα περσι στη διαρκεια της σεζον ειπα οτι μου εκανε εντυπωση το ποσα ματς εχει χασει ο Ντελιας με ιωσεις και οτι δεν εχω δει ποτε τετοιο πραγμα. Μερικοι αμεσως θηχτηκαν.

Δικαιωμα του φυσικα αλλα και το οτι κανει οικογενεια τοσο μικρος επισης μου προκαλεσε μια καποια εντυπωση.

Τωρα μαθενω οτι ειναι JW...ε συγνωμη ρε παιδια αλλα μαζευωντε πολλα "περιεργα" που φενεται να δενουν κι ολας. Δε μπορει να μη γινει μια καποια συζητηση, ΕΙΔΙΚΑ οταν φενεται να εχει επιρροη στην καριερα του.

ΥΓ. Δε καταλαβω γιατι τοσο "μυστηριο" γυρω απο την θρησκεια του, απορητο προσωπικο δεδομενο ειναι;. Τι ανυσηχειτε μερικοι, μη τυχων και πει κανεις κακια κουβεντα?
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1358
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από paokspren »

CCCP έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 23:09 Στα παπαρια μας η εθνικη αυτο εννοειτε για πολλους απο εμας.

Απο εκει και περα ομως, δεν μου αρεσει αυτο το...πεπλο "προστασιας" για τον Ντελια που ριχνουν μερικοι. Προσωπικα ουτε ηξερα ποτε τιποτα ουτε υπονοησα, ετσι κι αλλιως μακρια ειμαι. Αλλα περσι στη διαρκεια της σεζον ειπα οτι μου εκανε εντυπωση το ποσα ματς εχει χασει ο Ντελιας με ιωσεις και οτι δεν εχω δει ποτε τετοιο πραγμα. Μερικοι αμεσως θηχτηκαν.

Δικαιωμα του φυσικα αλλα και το οτι κανει οικογενεια τοσο μικρος επισης μου προκαλεσε μια καποια εντυπωση.

Τωρα μαθενω οτι ειναι JW...ε συγνωμη ρε παιδια αλλα μαζευωντε πολλα "περιεργα" που φενεται να δενουν κι ολας. Δε μπορει να μη γινει μια καποια συζητηση, ΕΙΔΙΚΑ οταν φενεται να εχει επιρροη στην καριερα του.

ΥΓ. Δε καταλαβω γιατι τοσο "μυστηριο" γυρω απο την θρησκεια του, απορητο προσωπικο δεδομενο ειναι;. Τι ανυσηχειτε μερικοι, μη τυχων και πει κανεις κακια κουβεντα?
Μπορούμε να σεβόμαστε την ιδιωτική ζωή ενός δημόσιου προσώπου ακόμα κι αν δεν είναι "απόρητο".

Εντελώς αχρείαστα και κουτσομπολίστικα αυτά που γράφεις.

Δεν σε τιμάει ιδιαίτερα η ανάρτηση σου.
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54429
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

Δεν με ενδιαφέρει σε τι πιστεύει ο Ντέλιας και ο κάθε Ντέλιας. Ας πιστεύει όπου θέλει, για όποιον λόγο κι αν δεν θέλει να πάει εθνική, εγώ τον στηρίζω.
ΠΑΟΚ ΕΣΥ, ΓΑΜΩ ΤΗΝ ΕΘΝΙΚΗ.

Δεν χρωστά λογαριασμό σε κανέναν μας για την καριέρα του, πού θα αφιερώσει τον ελεύθερο χρόνο του ή πού θα προσεύχεται το βράδυ πριν κοιμηθεί.
Όπως δεν μας χρωστούσε κάποτε κι ο Μελιόπουλος.

Να πάτε να σας χώνει ο Μπακαπέφτας το καυλί του μέχρι τα λαρύγγια και να στάζουν τα μουνόχειλά σας, σιχαμένοι ΠΟΚίτες. Απολαύστε την εθνική Ελλάδος γεια σου, των 3 συμμετοχών σε μουντιάλ και καναδυό γκολ σε 100 χρόνια ελληνικού κράτους. Η ΑΕΛ των εθνικών ομάδων που πήρε Euro μία φορά επειδή έκανε το ποδοσφαιρικά ορθό.

Ντέλια παλικάρι μου, κάνε ό,τι γουστάρεις.
These users thanked the author Μπαρκαρούτσος for the post (total 2):
Sardan, margas
Απάντηση

Επιστροφή στο “Roster”