Θεόδωρος Ζαγοράκης
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
δεν μασαω. το στοιχημα ισχυει και στα πλει οφ. με χαβο το γηπεδο δεν γεμιζει ουτε στο τζαμπα.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
οταν ο αλλος αισθανεται οτι παιζουν με τη νοημοσυνη του δεν ειναι και ευκολο να παει...
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
ΠΑΟΚ σ αγαπώ, ΠΑΟΚ είσαι ο ένας,
χωρίς προπονητή για μια σεζόν δεν έμεινε κανένας....
χωρίς προπονητή για μια σεζόν δεν έμεινε κανένας....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Στην ταραχή να γράψεις την ....... σου ξέχασες ότι ως ομάδα είμαστε τιμωρημένη...kos έγραψε:θοδωρα βαζουμε ενα στοιχηματακι?
εγω λεω οτι την αλλη κυριακη οχι με 10 ευρω αλλα ουτε με δωρεαν εισοδο η αρμαδα του χαβου δεν το γεμιζει το γηπεδο.
εαν εχει αμφιβολια βαζουμε ενα στοιχηματακι. εγω λεω οτι οι μισοι που εχουν διαρκειας θα πανε για καφε στην παραλια. ειναι πιο καλο για την υγεια τους.
δεν ξερω βεβαια εαν καταλαβαινεις τι σημαινει αυτο. για το ποσο εχετε ξενερωσει τον κοσμο και για το ποσο ευκολα σπατηλησες την εμπιστοσυνη που σου εδειξε ο κοσμος. και εχω αμφιβολιες οτι εχεις καταλαβει τι παιζει, οχι για κανεναν αλλο λογο αλλα γιατι πιστευω οτι κατι θα εκανες ρε φιλε. σαν κορη οφθαλμου θα την ειχες αυτη την γαμημενη εμπιστοσυνη και αυτη την τρομερη συσπειρωση.
Αλλά και στην τελική όποιος γουστάρει έρχετε και όποιος όχι ας καθήσει σπίτι του καλύτερα...Ο ΠΑΟΚ στα 85 χρόνια ιστορίας του 1 μόνο φορά έκανε σε 2 σαιζόν (...3 στην ακρίβεια) πορεία πρωταθλητισμού μέχρι τέλους. Την περίοδο 75-77. Το 1973 που είχαμε και την καλύτερη ομάδα όλων των εποχών τα επόμενα 2 χρόνια είμασταν (με το σημερινό 3-1-0) 25β. πίσω από τον πρωταθλητή. Αλλά εκείνη η ομάδα μέσα από την υπομονή και την αγάπη κατάφερε να πάρει στο τέλος το πρωτάθλημα.
Με τα σημερινά δεδομένα κάτι αντίστοιχο πρέπει να κάνουμε. Σίγουρα τώρα τα πράγματα είναι πιο δύσκολα. Δεν υπάρχουν 12ετίες που να "αλυσωδένουν" τους παίχτες και ταυτόχρονα κουβαλάμε και ένα βουνό προβλήματα...
Την κριτική την καταλαβαίνω...την ειρωνία και την απαξίωση όχι. Ειδικά για μία ομάδα που και φέτος μας πρόσφερε πάμπολες συγκινήσεις.
ps: Με την Λάρισα είχε 15-16.000 κόσμο αν και όλοι περιμέναμε λιγότερους λόγω των επεισοδίων στο κύπελλο και την απογοήτευση του αποκλεισμού. Οσοι όμως ήταν στο γήπεδο θα παρατήρησαν ότι οι κερκίδες με την μεγαλύτερη απουσία ήταν στη θ-4...αυτό ας μας προβληματίσει.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Από την άλλη βέβαια ο προπονητής είναι ένα βολικό άλλοθι για μερικούς, όχι απαραίτητα γι' αυτούς που σχολίασαν πιο πάνω που στο κάτω κάτω δεν τους ξέρω προσωπικά και δεν μπορώ να τους κρίνω, για να απαξιώσουν ακόμα μια φορά την ομάδα που υποτίθεται πως αγαπάνε. Και ναι, αμφισβητώ την αγάπη κάποιου όταν μιλάει τόσο απαξιωτικά συνεχώς για το αντικείμενο της αγάπης του. Δεν έχω εφεύρει το ΠΑΟΚόμετρο ούτε το παίζω αλάνθαστος ή κριτής των πάντων και ξυσταρκίντιας, απλές σκέψεις είναι. Ειδικά το παρόν νήμα έχει μετατραπεί σε κυτίο παραπόνων. Ζαγοράκη χάσαμε. Ζαγοράκη δεν παίξαμε καλά. Ζαγοράκη το είδες το δημοσίευμα για Βρύζα. Ζαγοράκη κρύωσε ο καφές μου κοκ .
Τα λάθη που έγιναν φέτος στο σχεδιασμό είναι πολλά κι έχουν αναφερθεί και αναλυθεί τόσες φορές. Εννοείται ότι θα γίνει κριτική και αυστηρή μάλιστα, είναι ένας από τους λόγους που υπάρχει αυτό το φόρουμ. Απλώς νιώθω ότι κάπου χάνουμε το μέτρο και γινόμαστε ιδανικοί πελάτες ΜΜΕ γιατί ως γνωστόν η κλάψα και ο "προβληματισμός" πουλάνε πολύ περισσότερο μακροπρόθεσμα. Ναι ξέρω, δείτε ποιος τα λέει αυτά, ένας συντονιστής του Ζαγορομάνια, θα παίρνει γραμμή λογικά.
Πολύ πολύ σύντομα θα φανεί αν η διοίκηση έπαθε κι έμαθε. Και τότε θα σκεφτούμε και θα πράξουμε ανάλογα όλοι μας.
Τα λάθη που έγιναν φέτος στο σχεδιασμό είναι πολλά κι έχουν αναφερθεί και αναλυθεί τόσες φορές. Εννοείται ότι θα γίνει κριτική και αυστηρή μάλιστα, είναι ένας από τους λόγους που υπάρχει αυτό το φόρουμ. Απλώς νιώθω ότι κάπου χάνουμε το μέτρο και γινόμαστε ιδανικοί πελάτες ΜΜΕ γιατί ως γνωστόν η κλάψα και ο "προβληματισμός" πουλάνε πολύ περισσότερο μακροπρόθεσμα. Ναι ξέρω, δείτε ποιος τα λέει αυτά, ένας συντονιστής του Ζαγορομάνια, θα παίρνει γραμμή λογικά.
Πολύ πολύ σύντομα θα φανεί αν η διοίκηση έπαθε κι έμαθε. Και τότε θα σκεφτούμε και θα πράξουμε ανάλογα όλοι μας.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
η ταραχη φιλε μου ειναι απο αυτα που βλεπω εδω και καιρο και οχι απο την παπαρια που εγραψα.
καλα κανεις και δεν καταλαβαινεις την ειρωνεια και την απαξιωση. το προβλημα ξεκιναει οταν δεν μπορεις να καταλαβεις την πραγματικοτητα.
καλα κανεις και δεν καταλαβαινεις την ειρωνεια και την απαξιωση. το προβλημα ξεκιναει οταν δεν μπορεις να καταλαβεις την πραγματικοτητα.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
φίλε την πραγματικότητα την καταλαβαίνω πολύ καλά.... κάθε Κυριακή είμαι στο γήπεδο, δεν προσγειώθηκα ξαφνικά στην Θεσσαλονίκη...
Εσύ μάλλον έχεις μπερδευτεί... αλλά μάλλον "οραματίζεσαι" (με δικό σου ποστάρισμα), διοίκηση με τραπεζικό δάνειο από Πορτογαλία
για να γουστάρεις...
Εσύ μάλλον έχεις μπερδευτεί... αλλά μάλλον "οραματίζεσαι" (με δικό σου ποστάρισμα), διοίκηση με τραπεζικό δάνειο από Πορτογαλία
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
δυστηχως ταυτιζεις την ομαδα με συγκεκριμενα προσωπα.Pegasus έγραψε:Και ναι, αμφισβητώ την αγάπη κάποιου όταν μιλάει τόσο απαξιωτικά συνεχώς για το αντικείμενο της αγάπης του.
thief απο το παιζω 5χ5 με τον σαμαρι οντει ή οπως αλλιως τον λενε, χιλιες φορες το τραπεζικο δανειο απο πορτογαλια
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Μπα, το θάψιμο βλέπω να πέφτει και στο όνομα ΠΑΟΚ, όχι μόνο σε πρόσωπα. Τελοσπάντων, ο καθένας κρίνει όπως καταλαβαίνει.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
kos έγραψε: thief απο το παιζω 5χ5 με τον σαμαρι οντει ή οπως αλλιως τον λενε, χιλιες φορες το τραπεζικο δανειο απο πορτογαλια
ok, σηκώνω τα χέρια ψηλά... μάλλον δεν ξέρεις τι επιπτώσεις θα είχε αυτό....
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
δεν ξερω εαν η προταση ηταν πραγματικα αληθινη αλλα σαν ιδεα δεν με χαλουσε. ουτε θεωρω οτι θα ειχε αρνητικες επιπτωσεις. ποιος ειναι ομως αυτες οι επιπτωσεις που δεν ξερω? μηπως οτι:
- θα ειχαμε ιδιοκτητες δικους μας ανθρωπους και οχι διοικηση πρωτοδικειου?
- θα ειχαμε κεφαλαια να επενδυσουμε στην ομαδα και δεν θα μας ελλειπαν 99 ευρω για να μαζεψουμε 100ευρο?
- θα ειχαμε ακομη το πετυχημενο τημ και δεν θα βγαζαμε την χρονια με 3 "προπονητες" και τους παικτες απληρωτους?
- θα φτιαχναμε το γεφυρι της μεσημβριας?
- θα ειχαμε ιδιοκτητες δικους μας ανθρωπους και οχι διοικηση πρωτοδικειου?
- θα ειχαμε κεφαλαια να επενδυσουμε στην ομαδα και δεν θα μας ελλειπαν 99 ευρω για να μαζεψουμε 100ευρο?
- θα ειχαμε ακομη το πετυχημενο τημ και δεν θα βγαζαμε την χρονια με 3 "προπονητες" και τους παικτες απληρωτους?
- θα φτιαχναμε το γεφυρι της μεσημβριας?
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Θοδωρε οπως βλεπεις η επομενη αγωνιστικη χρονια θα ξεκινησει απο τον ιουλιο, για να μην μιλησουμε για το εφιαλτικο σεναριο της μη εξοδου στην ευρωπη.Αυτο σημαινει οτι ο προγραμματισμος της νεας χρονιας πρεπει να ξεκινησει ΧΤΕΣ, τον οποιο ΜΟΝΟΣ αρμοδιος να τον κανει ειναι ο ΝΕΟΣ προπονητης, που θα επρεπε να ειχε αποκτηθει ΗΔΗ.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Καταρχήν η πρόταση δεν ξέρουμε αν είναι αληθινή ή όχι. Προσωπικά δεν πιστεύω ότι έχει γίνει, διότι ο Βρύζας πολλά μπορεί να είναι αλλά τόσο βλάκας με τίποτα δεν πιστεύω. Εσύ όμως εκθείαζες την πρόταση αυτή χωρίς να ξέρεις αν ισχύει ή όχι, και μιλούσες για "όραμα" κ.λ.π....
Αλλά ας αφήσουμε τις επιπτώσεις και ας πάμε στο προκείμενο.
α) Το τελευταίο πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι αν γίνει η διοίκηση μας αιρετή ή πρωτοδικείου. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. Αυτό απασχολεί ανθρώπους σαν τον Παντελιαδη και μόνο και με αφήνει αδιάφωρο. Εκτός αν είσαι συγγενείς του Παντελιάδη και τραβάς τόσο ζόρι.
β) Κεφάλια από που..;;;..Υποθηκευμένα και με άγνωστο αν αυτό θα μας γυρίσει μπούμεραγκ χ100..;;
γ) Το πετυχήμενο τιμ μπορεί (λεμε υποθετικά διότι σαν χθες όλοι ζητούσαν το κεφάλι του Σάντος) να έμενε άλλα η επιτυχία θα ήταν εξασφαλισμένη..;; Ειδικά με τέτοιες κινήσεις.
δ) Και για να μην νομίζεις και με τον Οντέι εξέφραζα τις αντιρρήσεις και τις αμφιβολίες μου(αν και αυτό με την Πορτογαλέζικη τράπεζα είναι πολύ πιο κουφό).
Ο ΠΑΟΚ μπορεί και μόνος του. ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. Αρκεί όλοι μας να καταλάβουμε ότι ο ΠΑΟΚ δεν τελειώνει σε μία νίκη ή ήττα. Αλλά κάποιοι θέλουν να μας οδηγήσουν εσκεμμένα σ' αυτό απαξιωνοντας ανθρώπους μας και την ομάδα μας. Ε εγώ δεν συμφωνώ σε αυτό.
Αλλά ας αφήσουμε τις επιπτώσεις και ας πάμε στο προκείμενο.
α) Το τελευταίο πρόβλημα του ΠΑΟΚ είναι αν γίνει η διοίκηση μας αιρετή ή πρωτοδικείου. ΤΟ ΤΕΛΕΥΤΑΙΟ. Αυτό απασχολεί ανθρώπους σαν τον Παντελιαδη και μόνο και με αφήνει αδιάφωρο. Εκτός αν είσαι συγγενείς του Παντελιάδη και τραβάς τόσο ζόρι.
β) Κεφάλια από που..;;;..Υποθηκευμένα και με άγνωστο αν αυτό θα μας γυρίσει μπούμεραγκ χ100..;;
γ) Το πετυχήμενο τιμ μπορεί (λεμε υποθετικά διότι σαν χθες όλοι ζητούσαν το κεφάλι του Σάντος) να έμενε άλλα η επιτυχία θα ήταν εξασφαλισμένη..;; Ειδικά με τέτοιες κινήσεις.
δ) Και για να μην νομίζεις και με τον Οντέι εξέφραζα τις αντιρρήσεις και τις αμφιβολίες μου(αν και αυτό με την Πορτογαλέζικη τράπεζα είναι πολύ πιο κουφό).
Ο ΠΑΟΚ μπορεί και μόνος του. ΜΟΝΟΣ ΤΟΥ. Αρκεί όλοι μας να καταλάβουμε ότι ο ΠΑΟΚ δεν τελειώνει σε μία νίκη ή ήττα. Αλλά κάποιοι θέλουν να μας οδηγήσουν εσκεμμένα σ' αυτό απαξιωνοντας ανθρώπους μας και την ομάδα μας. Ε εγώ δεν συμφωνώ σε αυτό.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος thief την Κυρ 10 Απρ 2011, 21:41, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
συμφωνω σχεδον με ολους για τις κινησεις που επρεπε να γινουν το καλοκαιρι αλλα και για ΧΘΕΣ!
θα κανω μια ερωτηση για σκεψη αδερφια
"λετε να μη ξερει τι πρεπει να κανει ο τεο; δεν μας το εχει δειξει ηδη μια φορα; δεν ξερει, δεν θελει ή δεν μπορει;"
υπαρχουν πολλοι παραγοντες απο αυτους που ονομαζουμε ασταθμητοι, ας ελπισουμε να μη συναντησει αλλα προβληματα και να βρει τους ιδανικους συνεργατες αλλα και τα πολυποθητα γιουρο
ειναι κριμα στην π#@$ανα τη ζωη ανθρωποι με γνωσεις και καθαρες προθεσεις να μην εχουν φραγκα να κανουν θαυματα..
θα κανω μια ερωτηση για σκεψη αδερφια
"λετε να μη ξερει τι πρεπει να κανει ο τεο; δεν μας το εχει δειξει ηδη μια φορα; δεν ξερει, δεν θελει ή δεν μπορει;"
υπαρχουν πολλοι παραγοντες απο αυτους που ονομαζουμε ασταθμητοι, ας ελπισουμε να μη συναντησει αλλα προβληματα και να βρει τους ιδανικους συνεργατες αλλα και τα πολυποθητα γιουρο
ειναι κριμα στην π#@$ανα τη ζωη ανθρωποι με γνωσεις και καθαρες προθεσεις να μην εχουν φραγκα να κανουν θαυματα..
Re: Θεόδωρος Ζαγοράκης
Για τις προθεσεις οκ δεν νομιζω οτι εχει πει κανεις τιποτα,οσον αφορα ομως τις γνωσεις πλεον γεννιουνται ολο και περισσοτερα ερωτηματικα που περιμενουν απαντησεις.