Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα πετάμε φωτιές λέμε....πιτσιρίκια ..με πινελιές...τρεξίματα....ένταση...πίεση...σύγχρονο ποδόσφαιρο....
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:18Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:12Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!
Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!
Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.
Περιμέντε λίγο!
Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά
Βάλτε λίγο φίλτρο
Που;
Βάλε το λινκ εδώ να εμφανιστεί

Edit: βέβαια μπορεί να έρχεται τελικά ο πατέρας του για τις ακαδημίες
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Να ρισκαρω να θυμηθω χρονια του Αγγελου στην ομαδα, που παιξαμε και φιλικο στην Γαλλια με Μπορντω νομιζω? Πρεπει να ηταν η χρονια του φιασκου με τον Λουκα. Περνανε τα χρονια..nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Υπηρχε και η περιβοητη δηλωση του Αγγελου "Δεν χρειαζομαι μεταγραφες" τοτε, αλλα δεν θυμαμαι αν ειχε γινει τελικα καποια πριν φυγουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shearer4 την Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Από χθες το βράδυ το έχει ανεβάσει αυτό ο Φερνάντο δεν είναι ιδιαιτέρως κρυφό https://www.instagram.com/stories/ferna ... pieXJ4amJr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος epitropos την Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3239
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αδυνατώ να καταλάβω την λογική της ΠΑΕ. Κάνει μια συμφωνία με την Φιορεντίνα για 4Μ για τον Μπιάνκο. Οκ, δεν θες να δώσεις 4. Τον αξιολογείς διαφορετικά, δεν καίγεσαι κιόλας να τον πάρεις, δεν σου φτάνουν, οτιδήποτε κι αν συντρέχει είναι σεβαστό. Ε μην κάνεις πρόταση για 2. Όπως δεν είναι λογικό να σου λέει η Άουγκσμπουργκ ότι θέλει 5 για Γιαννούλη και να ξεκινάς με 1. Ή να σου λέει η Μπενφίκα πόσα ήθελε για Μεϊτέ και να δίνεις το 1/3. Καλώς η κακώς η πιάτσα σε μαθαίνει κάποια στιγμή, και σε αντιμετωπίζει ως αναξιόπιστο συνομιλητή. Ή δώσε ένα λογικό ποσό, ή πήγαινε παρακάτω. Τον θέλω τον Μπιάνκο, θεωρώ ότι με τον Λίσι θα πάρουμε το 100% του παίκτη, αλλά αν είναι να τραβάει 2 μήνες και στο τέλος να πάει σε καμιά άλλη ομάδα, ας ασχοληθούμε με κάποιον που μπορούμε να φέρουμε με 2Μ.
Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.
Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 4):
- xpek20, Kevin, Developer4, Logistis
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
έφυγε η ομάδα για προετοιμασία ?shearer4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:26Να ρισκαρω να θυμηθω χρονια του Αγγελου στην ομαδα, που παιξαμε και φιλικο στην Γαλλια με Μπορντω νομιζω? Πρεπει να ηταν η χρονια του φιασκου με τον Λουκα. Περνανε τα χρονια..nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν διάβασα όλο το σχόλιο. Σε 6 μήνες δεν υπογράφει ελεύθερος όπου θέλει; Καλά κάνει η ΠΑΕ και προτείνει 2. Αν μουλαρωσει και δεν πάει πουθενά δεν θα πάρει τίποτα και θα τον πάρουμε ελεύθερο.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29 Αδυνατώ να καταλάβω την λογική της ΠΑΕ. Κάνει μια συμφωνία με την Φιορεντίνα για 4Μ για τον Μπιάνκο. Οκ, δεν θες να δώσεις 4. Τον αξιολογείς διαφορετικά, δεν καίγεσαι κιόλας να τον πάρεις, δεν σου φτάνουν, οτιδήποτε κι αν συντρέχει είναι σεβαστό. Ε μην κάνεις πρόταση για 2. Όπως δεν είναι λογικό να σου λέει η Άουγκσμπουργκ ότι θέλει 5 για Γιαννούλη και να ξεκινάς με 1. Ή να σου λέει η Μπενφίκα πόσα ήθελε για Μεϊτέ και να δίνεις το 1/3. Καλώς η κακώς η πιάτσα σε μαθαίνει κάποια στιγμή, και σε αντιμετωπίζει ως αναξιόπιστο συνομιλητή. Ή δώσε ένα λογικό ποσό, ή πήγαινε παρακάτω. Τον θέλω τον Μπιάνκο, θεωρώ ότι με τον Λίσι θα πάρουμε το 100% του παίκτη, αλλά αν είναι να τραβάει 2 μήνες και στο τέλος να πάει σε καμιά άλλη ομάδα, ας ασχοληθούμε με κάποιον που μπορούμε να φέρουμε με 2Μ.
Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.
- These users thanked the author Anwnimos for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μπορεί να έκρινε η Μαρία ότι τα συμβόλαια Τσάλοφ, Γιερεμεγιεφ και Μύθου είναι αρκετά για την θέση του επιθετικού και να έκοψε τον δανεισμό του Βαρέλα. Ιτ χαπενς.
Μ’αρέσει πάντως που όλα τα αρδ γίνονται ρόμπες, από τον κλεισμένο Πουσιτς, στο μέσα στο σαββατοκύριακο θα έχουμε προπονητή, στις δέκα μέρες μετά χωρίς προπονητή που έγραφαν ότι μόλις ανακοινωθεί θα ανακοινωθούν και τρεις κλεισμένοι παίκτες, στην μια εβδομάδα μετά την άφιξη προπονητή χωρίς κανένα νέο παίκτη να μας λένε έκλεισε ο τάδε και ο άλλος και οι μέρες να περνάνε χωρίς τίποτα.
Υγ: Αυτό το νέο ευέλικτο σύστημα που παίζουν στα γραφεία και δεν μπλέκεται ο ένας στα πόδια του άλλου και έχουν διακριτούς ρόλους και ευθύνες και όλα κινούνται με ταχύτητα φωτός και δεν θυμίζει σε τίποτα τις τελευταίες 12 μεταγραφικές περιόδους είναι έργο Παπαμιμίκου; Άριστος.
Μ’αρέσει πάντως που όλα τα αρδ γίνονται ρόμπες, από τον κλεισμένο Πουσιτς, στο μέσα στο σαββατοκύριακο θα έχουμε προπονητή, στις δέκα μέρες μετά χωρίς προπονητή που έγραφαν ότι μόλις ανακοινωθεί θα ανακοινωθούν και τρεις κλεισμένοι παίκτες, στην μια εβδομάδα μετά την άφιξη προπονητή χωρίς κανένα νέο παίκτη να μας λένε έκλεισε ο τάδε και ο άλλος και οι μέρες να περνάνε χωρίς τίποτα.
Υγ: Αυτό το νέο ευέλικτο σύστημα που παίζουν στα γραφεία και δεν μπλέκεται ο ένας στα πόδια του άλλου και έχουν διακριτούς ρόλους και ευθύνες και όλα κινούνται με ταχύτητα φωτός και δεν θυμίζει σε τίποτα τις τελευταίες 12 μεταγραφικές περιόδους είναι έργο Παπαμιμίκου; Άριστος.
- These users thanked the author gika for the post:
- Metagrafakias
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτό που ανέβασε ο Βαρέλα σημαίνει οτι έκλεισε και έρχεται ο γιος του;
Ρε να μας τρελάνετε θέλετε;
Μια από τις 100 πιθανές μεταφράσεις αυτής της εικόνας πήρατε, και οχι μόνο τη θεωρήσατε δεδομένη αλλά επιμένετε κιόλας οτι "ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ"
Δε λεω μπορεί και να έρθει
Αυτό το πράγμα που μου βάζετε εδώ όμως δεν σημαίνει ούτε με σφαίρες πως "έγραψε οτι έκλεισε κι έρχεται"
ΕΛΕΟΣ
Ρε να μας τρελάνετε θέλετε;
Μια από τις 100 πιθανές μεταφράσεις αυτής της εικόνας πήρατε, και οχι μόνο τη θεωρήσατε δεδομένη αλλά επιμένετε κιόλας οτι "ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ"
Δε λεω μπορεί και να έρθει
Αυτό το πράγμα που μου βάζετε εδώ όμως δεν σημαίνει ούτε με σφαίρες πως "έγραψε οτι έκλεισε κι έρχεται"
ΕΛΕΟΣ
-
anaximandros4
- Δημοσιεύσεις: 246
- Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
τα ονόματα του Κουάσι Σιμπό και Χατζηδιάκου, βλέπω να παίζουν στην επικαιρότητα
Κάνα αριστερό εξτρέμ δεν θα με χάλαγε
Κάνα αριστερό εξτρέμ δεν θα με χάλαγε
- Aigle_Noir
- Δημοσιεύσεις: 493
- Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...
- These users thanked the author Aigle_Noir for the post (total 2):
- Unpsofable78, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ντάξει το ότι ανέβασε αυτό ο Βαρέλα δε λέει και κάτι να το συζητάμε τόσο.. Ξέρει ότι ψάχνουμε φορ και προμοτάρει το γιό του.. Θα του κακόπεφτε να παίξει δανεικός μια χρονιά εδώ;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
δεν γινεται την δευτερα να μην εχουμε κλεισει εστω εναν στοπερ ακομα.. ο χρονος περναει γρηγορα..
- NikLiverpool
- Δημοσιεύσεις: 1530
- Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σαφώς και σε μια διαπραγμάτευση δεν δίνεις κατευθείαν το ποσό που ζητάει η άλλη πλευρά εκτός αν είσαι άπλας, καίγεσαι ή μ@λ@κ@ςAigle_Noir έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:35 Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...
Αλλά και να δίνεις κλάσμα απο τα ζητούμενα είναι σαν να λες στην άλλη πλευρά φίλε ξέχνα το.
Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
- These users thanked the author NikLiverpool for the post:
- fidel
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3239
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ή θα ανανεώσει, ή θα πάει σε άλλη ομάδα. Δεν είναι ότι ο Μπιάνκο κλαίει τα βράδια που δεν τον αφήνουν να έρθει.Anwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:30Δεν διάβασα όλο το σχόλιο. Σε 6 μήνες δεν υπογράφει ελεύθερος όπου θέλει; Καλά κάνει η ΠΑΕ και προτείνει 2. Αν μουλαρωσει και δεν πάει πουθενά δεν θα πάρει τίποτα και θα τον πάρουμε ελεύθερο.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29 Αδυνατώ να καταλάβω την λογική της ΠΑΕ. Κάνει μια συμφωνία με την Φιορεντίνα για 4Μ για τον Μπιάνκο. Οκ, δεν θες να δώσεις 4. Τον αξιολογείς διαφορετικά, δεν καίγεσαι κιόλας να τον πάρεις, δεν σου φτάνουν, οτιδήποτε κι αν συντρέχει είναι σεβαστό. Ε μην κάνεις πρόταση για 2. Όπως δεν είναι λογικό να σου λέει η Άουγκσμπουργκ ότι θέλει 5 για Γιαννούλη και να ξεκινάς με 1. Ή να σου λέει η Μπενφίκα πόσα ήθελε για Μεϊτέ και να δίνεις το 1/3. Καλώς η κακώς η πιάτσα σε μαθαίνει κάποια στιγμή, και σε αντιμετωπίζει ως αναξιόπιστο συνομιλητή. Ή δώσε ένα λογικό ποσό, ή πήγαινε παρακάτω. Τον θέλω τον Μπιάνκο, θεωρώ ότι με τον Λίσι θα πάρουμε το 100% του παίκτη, αλλά αν είναι να τραβάει 2 μήνες και στο τέλος να πάει σε καμιά άλλη ομάδα, ας ασχοληθούμε με κάποιον που μπορούμε να φέρουμε με 2Μ.
Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.