Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3416
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Θα πετάμε φωτιές λέμε....πιτσιρίκια ..με πινελιές...τρεξίματα....ένταση...πίεση...σύγχρονο ποδόσφαιρο....
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:18
Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:12
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!

Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!

Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.

Περιμέντε λίγο!

Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά

Βάλτε λίγο φίλτρο
Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..



Που;
Βάλε το λινκ εδώ να εμφανιστεί
Εικόνα

Edit: βέβαια μπορεί να έρχεται τελικά ο πατέρας του για τις ακαδημίες 😂
Άβαταρ μέλους
shearer4
Δημοσιεύσεις: 911
Εγγραφή: Τρί 31 Μάιος 2016, 08:36

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από shearer4 »

nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Να ρισκαρω να θυμηθω χρονια του Αγγελου στην ομαδα, που παιξαμε και φιλικο στην Γαλλια με Μπορντω νομιζω? Πρεπει να ηταν η χρονια του φιασκου με τον Λουκα. Περνανε τα χρονια..

Υπηρχε και η περιβοητη δηλωση του Αγγελου "Δεν χρειαζομαι μεταγραφες" τοτε, αλλα δεν θυμαμαι αν ειχε γινει τελικα καποια πριν φυγουμε.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος shearer4 την Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
epitropos
Δημοσιεύσεις: 869
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 22:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από epitropos »

Από χθες το βράδυ το έχει ανεβάσει αυτό ο Φερνάντο δεν είναι ιδιαιτέρως κρυφό https://www.instagram.com/stories/ferna ... pieXJ4amJr
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος epitropos την Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Αδυνατώ να καταλάβω την λογική της ΠΑΕ. Κάνει μια συμφωνία με την Φιορεντίνα για 4Μ για τον Μπιάνκο. Οκ, δεν θες να δώσεις 4. Τον αξιολογείς διαφορετικά, δεν καίγεσαι κιόλας να τον πάρεις, δεν σου φτάνουν, οτιδήποτε κι αν συντρέχει είναι σεβαστό. Ε μην κάνεις πρόταση για 2. Όπως δεν είναι λογικό να σου λέει η Άουγκσμπουργκ ότι θέλει 5 για Γιαννούλη και να ξεκινάς με 1. Ή να σου λέει η Μπενφίκα πόσα ήθελε για Μεϊτέ και να δίνεις το 1/3. Καλώς η κακώς η πιάτσα σε μαθαίνει κάποια στιγμή, και σε αντιμετωπίζει ως αναξιόπιστο συνομιλητή. Ή δώσε ένα λογικό ποσό, ή πήγαινε παρακάτω. Τον θέλω τον Μπιάνκο, θεωρώ ότι με τον Λίσι θα πάρουμε το 100% του παίκτη, αλλά αν είναι να τραβάει 2 μήνες και στο τέλος να πάει σε καμιά άλλη ομάδα, ας ασχοληθούμε με κάποιον που μπορούμε να φέρουμε με 2Μ.

Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 4):
xpek20, Kevin, Developer4, Logistis
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

shearer4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:26
nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Να ρισκαρω να θυμηθω χρονια του Αγγελου στην ομαδα, που παιξαμε και φιλικο στην Γαλλια με Μπορντω νομιζω? Πρεπει να ηταν η χρονια του φιασκου με τον Λουκα. Περνανε τα χρονια..
έφυγε η ομάδα για προετοιμασία ?
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 136
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29 Αδυνατώ να καταλάβω την λογική της ΠΑΕ. Κάνει μια συμφωνία με την Φιορεντίνα για 4Μ για τον Μπιάνκο. Οκ, δεν θες να δώσεις 4. Τον αξιολογείς διαφορετικά, δεν καίγεσαι κιόλας να τον πάρεις, δεν σου φτάνουν, οτιδήποτε κι αν συντρέχει είναι σεβαστό. Ε μην κάνεις πρόταση για 2. Όπως δεν είναι λογικό να σου λέει η Άουγκσμπουργκ ότι θέλει 5 για Γιαννούλη και να ξεκινάς με 1. Ή να σου λέει η Μπενφίκα πόσα ήθελε για Μεϊτέ και να δίνεις το 1/3. Καλώς η κακώς η πιάτσα σε μαθαίνει κάποια στιγμή, και σε αντιμετωπίζει ως αναξιόπιστο συνομιλητή. Ή δώσε ένα λογικό ποσό, ή πήγαινε παρακάτω. Τον θέλω τον Μπιάνκο, θεωρώ ότι με τον Λίσι θα πάρουμε το 100% του παίκτη, αλλά αν είναι να τραβάει 2 μήνες και στο τέλος να πάει σε καμιά άλλη ομάδα, ας ασχοληθούμε με κάποιον που μπορούμε να φέρουμε με 2Μ.

Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.
Δεν διάβασα όλο το σχόλιο. Σε 6 μήνες δεν υπογράφει ελεύθερος όπου θέλει; Καλά κάνει η ΠΑΕ και προτείνει 2. Αν μουλαρωσει και δεν πάει πουθενά δεν θα πάρει τίποτα και θα τον πάρουμε ελεύθερο.
These users thanked the author Anwnimos for the post:
Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19017
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Μπορεί να έκρινε η Μαρία ότι τα συμβόλαια Τσάλοφ, Γιερεμεγιεφ και Μύθου είναι αρκετά για την θέση του επιθετικού και να έκοψε τον δανεισμό του Βαρέλα. Ιτ χαπενς.

Μ’αρέσει πάντως που όλα τα αρδ γίνονται ρόμπες, από τον κλεισμένο Πουσιτς, στο μέσα στο σαββατοκύριακο θα έχουμε προπονητή, στις δέκα μέρες μετά χωρίς προπονητή που έγραφαν ότι μόλις ανακοινωθεί θα ανακοινωθούν και τρεις κλεισμένοι παίκτες, στην μια εβδομάδα μετά την άφιξη προπονητή χωρίς κανένα νέο παίκτη να μας λένε έκλεισε ο τάδε και ο άλλος και οι μέρες να περνάνε χωρίς τίποτα.

Υγ: Αυτό το νέο ευέλικτο σύστημα που παίζουν στα γραφεία και δεν μπλέκεται ο ένας στα πόδια του άλλου και έχουν διακριτούς ρόλους και ευθύνες και όλα κινούνται με ταχύτητα φωτός και δεν θυμίζει σε τίποτα τις τελευταίες 12 μεταγραφικές περιόδους είναι έργο Παπαμιμίκου; Άριστος.
These users thanked the author gika for the post:
Metagrafakias
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16705
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Αυτό που ανέβασε ο Βαρέλα σημαίνει οτι έκλεισε και έρχεται ο γιος του;

Ρε να μας τρελάνετε θέλετε;

Μια από τις 100 πιθανές μεταφράσεις αυτής της εικόνας πήρατε, και οχι μόνο τη θεωρήσατε δεδομένη αλλά επιμένετε κιόλας οτι "ΕΓΡΑΨΕ ΟΤΙ ΕΡΧΕΤΑΙ"

Δε λεω μπορεί και να έρθει

Αυτό το πράγμα που μου βάζετε εδώ όμως δεν σημαίνει ούτε με σφαίρες πως "έγραψε οτι έκλεισε κι έρχεται"

ΕΛΕΟΣ
These users thanked the author Equalizer for the post (total 2):
blackzi, navigator11
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

τα ονόματα του Κουάσι Σιμπό και Χατζηδιάκου, βλέπω να παίζουν στην επικαιρότητα

Κάνα αριστερό εξτρέμ δεν θα με χάλαγε
Άβαταρ μέλους
Aigle_Noir
Δημοσιεύσεις: 493
Εγγραφή: Τετ 04 Δεκ 2013, 00:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Aigle_Noir »

Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...
These users thanked the author Aigle_Noir for the post (total 2):
Unpsofable78, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
riegel
Δημοσιεύσεις: 692
Εγγραφή: Τετ 18 Ιουν 2008, 23:19
Τοποθεσία: Athens

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από riegel »

Ντάξει το ότι ανέβασε αυτό ο Βαρέλα δε λέει και κάτι να το συζητάμε τόσο.. Ξέρει ότι ψάχνουμε φορ και προμοτάρει το γιό του.. Θα του κακόπεφτε να παίξει δανεικός μια χρονιά εδώ;
These users thanked the author riegel for the post (total 2):
Equalizer, Newgen9
Demir
Δημοσιεύσεις: 9060
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Demir »

δεν γινεται την δευτερα να μην εχουμε κλεισει εστω εναν στοπερ ακομα.. ο χρονος περναει γρηγορα..
Άβαταρ μέλους
NikLiverpool
Δημοσιεύσεις: 1531
Εγγραφή: Τετ 23 Δεκ 2020, 17:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από NikLiverpool »

Aigle_Noir έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:35 Τι λες ρε φίλε, δηλαδή για να μην μας κακοχαρακτηρίσει η εκάστοτε Φιορεντίνα ή Αουγκσμπουργκ, θα δίνουμε όσα ζητάνε; Ο καθένας κοστολογεί όπως νομίζει. Η αγορά δεν λειτουργεί όπως φανταζόμαστε εμείς οι οπαδοί...
Σαφώς και σε μια διαπραγμάτευση δεν δίνεις κατευθείαν το ποσό που ζητάει η άλλη πλευρά εκτός αν είσαι άπλας, καίγεσαι ή μ@λ@κ@ς :mrgreen:
Αλλά και να δίνεις κλάσμα απο τα ζητούμενα είναι σαν να λες στην άλλη πλευρά φίλε ξέχνα το.

Παρεπιπτώντως στην υπόθεση Μπιάνκο αν δεν κάνω λάθος ήταν συμφωνηθήσα ρήτρα. Ε τι δίνεις τα χέρια στα 4 όταν ξέρεις ότι δεν πρόκειται ποτέ να τα δώσεις? Κοροιδεύεις την άλλη πλευρά και βγάζεις άσχημο όνομα στην πιάτσα.
These users thanked the author NikLiverpool for the post:
fidel
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3241
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Anwnimos έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:30
Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:29 Αδυνατώ να καταλάβω την λογική της ΠΑΕ. Κάνει μια συμφωνία με την Φιορεντίνα για 4Μ για τον Μπιάνκο. Οκ, δεν θες να δώσεις 4. Τον αξιολογείς διαφορετικά, δεν καίγεσαι κιόλας να τον πάρεις, δεν σου φτάνουν, οτιδήποτε κι αν συντρέχει είναι σεβαστό. Ε μην κάνεις πρόταση για 2. Όπως δεν είναι λογικό να σου λέει η Άουγκσμπουργκ ότι θέλει 5 για Γιαννούλη και να ξεκινάς με 1. Ή να σου λέει η Μπενφίκα πόσα ήθελε για Μεϊτέ και να δίνεις το 1/3. Καλώς η κακώς η πιάτσα σε μαθαίνει κάποια στιγμή, και σε αντιμετωπίζει ως αναξιόπιστο συνομιλητή. Ή δώσε ένα λογικό ποσό, ή πήγαινε παρακάτω. Τον θέλω τον Μπιάνκο, θεωρώ ότι με τον Λίσι θα πάρουμε το 100% του παίκτη, αλλά αν είναι να τραβάει 2 μήνες και στο τέλος να πάει σε καμιά άλλη ομάδα, ας ασχοληθούμε με κάποιον που μπορούμε να φέρουμε με 2Μ.

Επίσης, για το θεό ρε γαμώτο, πάρτε νέους σε ηλικία παίκτες. Ο Τάισον του χρόνου θα φύγει, ο Μεϊτέ το ίδιο, ο Πέλκας το ίδιο, Ο Γερεμέγεφ το ίδιο, ο Ζίφκοβιτς γίνεται 30, ο Καμαρά θα φύγει, ο Μπάμπα το ίδιο, ο Κένι γίνεται 30, ο Ελουστόντο θα είναι 33, ο Γιαννούλης 32, του χρόνου θα ψάχνουμε 11 παίκτες όπως πάμε και μόνο Ντέλιας και Ζαφείρης θα μπορούν να φύγουν φέρνοντας λεφτά, κι αν μείνει και φέτος ο Μύθου. Τι κοντόφθαλμη λογική είναι αυτή? Μαζεύουμε μια εντεκάδα σε συντάξιμη ηλικία, μετά φεύγουν προφανώς ελεύθεροι, καλούμαστε να βρούμε μια καραβιά αντικαταστάτες, και προφανώς επειδή δεν έχουμε τα λεφτά να τους φέρουμε όλους, καταλήγουμε σε φτηνές, πρόχειρες, ή δανεικές λύσεις. Πόσο δύσκολο πια είναι να σπάσει αυτός ο κύκλος? Απορώ αν λειτουργούν με έναν ορίζοντα 2, 3, 5, 10 ετών ή αν απλά κοιτάνε πως θα βγει η χρονιά και βλέπουμε.
Δεν διάβασα όλο το σχόλιο. Σε 6 μήνες δεν υπογράφει ελεύθερος όπου θέλει; Καλά κάνει η ΠΑΕ και προτείνει 2. Αν μουλαρωσει και δεν πάει πουθενά δεν θα πάρει τίποτα και θα τον πάρουμε ελεύθερο.
Ή θα ανανεώσει, ή θα πάει σε άλλη ομάδα. Δεν είναι ότι ο Μπιάνκο κλαίει τα βράδια που δεν τον αφήνουν να έρθει.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”