Πώς θα κάνει το βήμα παραπάνω στην πρώτη ομάδα αν δεν τον καλέσει ο προπονητής στην προετοιμασία; Μόνος του θα πάει;Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:50Αδερφέ με όλο το σεβασμό στο παιδί και σε σένα.... φτάνει με τον γκιτερσο .... έφτασε 21 χρονών και δεν έχει κάνει μισό βήμα στη πρώτη ομάδα ενώ ο Μύθου στα 18 έκανε 15-20 συμμετοχές....ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:40 Εγώ πάντως δεν μίλησα για Μύθου, αλλά για Γκιτέρσο, που είναι μια μικρογραφία του Γοακουμάκη. Το να διώχνεις τον πρώτο σου σκόρερ (από τότε που καθιερώθηκε ο ΠΑΟΚ Β) για να φέρεις τον γιό του ακατονόμαστου είναι απαράδεκτο.
Ας πάει αλλού να παίξει και αν δείξει σοβαρή βελτίωση θα τον φέρουμε πίσω
Θεωρείς δηλαδή ότι τα 13 γκολ που πέτυχε πέρυσι είναι αμελητέο ποσό; Ποιος σκόρερ του ΠΑΟΚ Β έχει βάλει ποτέ περισσότερα; Ακόμη και ο "πολύς" Cabezas Urtado (δανεικός από Watford) είχε πετύχει 11 γκολ.
Το παιδί το παρακολουθώ από την Κ17 και ήταν πάντοτε δεινός σκόρερ.
Και αυτό που λέω είναι ότι αξίζει να του δοθεί μια ευκαιρία. Δοκίμασέ τον ρε αδελφέ στην πρώτη ομάδα κι αν δεν σου κάνει τότε (και μόνον τότε) δωσ' τον δανεικό, ή πούλησέ τον. Παιδί της Ακαδημίας μας είναι.
Μόνο κέρδος θα έχουμε αν τον καθιερώσουμε στην πρώτη ομάδα. Το να φέρνουμε όμως τον μικρό Βαρέλα και να πετάμε τον Γκιτέρσο τι μήνυμα στέλνει στις Ακαδημίες μας;