Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:50
ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:40 Εγώ πάντως δεν μίλησα για Μύθου, αλλά για Γκιτέρσο, που είναι μια μικρογραφία του Γοακουμάκη. Το να διώχνεις τον πρώτο σου σκόρερ (από τότε που καθιερώθηκε ο ΠΑΟΚ Β) για να φέρεις τον γιό του ακατονόμαστου είναι απαράδεκτο.
Αδερφέ με όλο το σεβασμό στο παιδί και σε σένα.... φτάνει με τον γκιτερσο .... έφτασε 21 χρονών και δεν έχει κάνει μισό βήμα στη πρώτη ομάδα ενώ ο Μύθου στα 18 έκανε 15-20 συμμετοχές....

Ας πάει αλλού να παίξει και αν δείξει σοβαρή βελτίωση θα τον φέρουμε πίσω
Πώς θα κάνει το βήμα παραπάνω στην πρώτη ομάδα αν δεν τον καλέσει ο προπονητής στην προετοιμασία; Μόνος του θα πάει;
Θεωρείς δηλαδή ότι τα 13 γκολ που πέτυχε πέρυσι είναι αμελητέο ποσό; Ποιος σκόρερ του ΠΑΟΚ Β έχει βάλει ποτέ περισσότερα; Ακόμη και ο "πολύς" Cabezas Urtado (δανεικός από Watford) είχε πετύχει 11 γκολ.
Το παιδί το παρακολουθώ από την Κ17 και ήταν πάντοτε δεινός σκόρερ.
Και αυτό που λέω είναι ότι αξίζει να του δοθεί μια ευκαιρία. Δοκίμασέ τον ρε αδελφέ στην πρώτη ομάδα κι αν δεν σου κάνει τότε (και μόνον τότε) δωσ' τον δανεικό, ή πούλησέ τον. Παιδί της Ακαδημίας μας είναι.
Μόνο κέρδος θα έχουμε αν τον καθιερώσουμε στην πρώτη ομάδα. Το να φέρνουμε όμως τον μικρό Βαρέλα και να πετάμε τον Γκιτέρσο τι μήνυμα στέλνει στις Ακαδημίες μας;
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 2):
geobila, Metagrafakias
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16705
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Ρε παίδες!

Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!

Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.

Περιμέντε λίγο!

Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά

Βάλτε λίγο φίλτρο
These users thanked the author Equalizer for the post (total 3):
Nassos, anaximandros4, M o r b i u S
Nassos
Δημοσιεύσεις: 468
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nassos »

Athens έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:29 τελικα οντως δεν πληρωνουμε ποτε τις ρητρες?
τοτε γιατι χανουμε χρονο στην διαπραγματευση οταν εμεις ζηταμε χαμηλοτερη ρητρα? αφου και χαμηλοτερη να ειναι και ψηλοτερη να ειναι δεν την πληρωνουμε ποτε...εμεις θελουμε τζαμπα πραματεια :lol: :lol:
Χωρίς να θέλω να δικαιολογήσω τους δικούς μας, γιατί δεν έχω ιδέα πόσο και αν τα κάνουν σκατα στις διαπραγματεύσεις, επειδή παρακολουθώ αρκετά τη united, θα σου πω οτι μέχρι πριν 2 χρόνια υπήρχε κάτι σαν φόρος της united. Επειδή λοιπόν αυτοί πλήρωναν όσο όσο, ένας παίχτης μπορεί να έκανε 50μυρια, μόλις ενδιαφερόταν η utd ανέβαινε 20μυρια η τιμή.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

george188 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:58 H ΠΑΕ διαψευδει για βαρελα παντως
Ευτυχώς.
icue
Δημοσιεύσεις: 9593
Εγγραφή: Δευ 24 Ιουν 2019, 11:45

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από icue »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:57
Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Ανταλλαγή με Γιακουμάκη.
These users thanked the author icue for the post:
Nassos
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5765
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!

Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!

Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.

Περιμέντε λίγο!

Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά

Βάλτε λίγο φίλτρο
Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
margas
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19189
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

omerta76 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:53 Αυτό σκεφτόμουν και εγώ πάντως, κάτι παίζει με έσοδα-εξοδα που μετράει η UEFA....για αυτό κάποιες ομάδες βιάζονται να περάσουν έξοδα σε χρονιές που πήγαν καλά από έσοδα πριν τις 01/07 και άλλες τα περνάνε μετά. Θα δείξει
Νομιζω οτι μια μεταγραφή που θα γίνει 29 Ιουνίου περνιέται σε διαφορετικό οικονομικό έτος από αυτή που θα γίνει 2 Ιουλίου πχ.
Με οτι αυτο σημαινει για εμας και αν εχει και σημασια για το cost control των δυο σεζον.
These users thanked the author nunies4 for the post:
omerta76
anaximandros4
Δημοσιεύσεις: 246
Εγγραφή: Τετ 26 Ιουν 2024, 14:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από anaximandros4 »

με το Γλυκό που είπε ο φίλος, τι γίνεται ? Να περιμένουμε ενσωμάτωση στην Ολλανδία ?
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1182
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03
Panostas1995 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:50
ΑποστόληςΑ έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:40 Εγώ πάντως δεν μίλησα για Μύθου, αλλά για Γκιτέρσο, που είναι μια μικρογραφία του Γοακουμάκη. Το να διώχνεις τον πρώτο σου σκόρερ (από τότε που καθιερώθηκε ο ΠΑΟΚ Β) για να φέρεις τον γιό του ακατονόμαστου είναι απαράδεκτο.
Αδερφέ με όλο το σεβασμό στο παιδί και σε σένα.... φτάνει με τον γκιτερσο .... έφτασε 21 χρονών και δεν έχει κάνει μισό βήμα στη πρώτη ομάδα ενώ ο Μύθου στα 18 έκανε 15-20 συμμετοχές....

Ας πάει αλλού να παίξει και αν δείξει σοβαρή βελτίωση θα τον φέρουμε πίσω
Πώς θα κάνει το βήμα παραπάνω στην πρώτη ομάδα αν δεν τον καλέσει ο προπονητής στην προετοιμασία; Μόνος του θα πάει;
Θεωρείς δηλαδή ότι τα 13 γκολ που πέτυχε πέρυσι είναι αμελητέο ποσό; Ποιος σκόρερ του ΠΑΟΚ Β έχει βάλει ποτέ περισσότερα; Ακόμη και ο "πολύς" Cabezas Urtado (δανεικός από Watford) είχε πετύχει 11 γκολ.
Το παιδί το παρακολουθώ από την Κ17 και ήταν πάντοτε δεινός σκόρερ.
Και αυτό που λέω είναι ότι αξίζει να του δοθεί μια ευκαιρία. Δοκίμασέ τον ρε αδελφέ στην πρώτη ομάδα κι αν δεν σου κάνει τότε (και μόνον τότε) δωσ' τον δανεικό, ή πούλησέ τον. Παιδί της Ακαδημίας μας είναι.
Μόνο κέρδος θα έχουμε αν τον καθιερώσουμε στην πρώτη ομάδα. Το να φέρνουμε όμως τον μικρό Βαρέλα και να πετάμε τον Γκιτέρσο τι μήνυμα στέλνει στις Ακαδημίες μας;
Το μύνημα στις ακαδημίες είναι πως αυτή τη στιγμή κάνουν προετοιμασία καμιά 10-12 παιδιά από εκεί.....και στο ρόστερ θα μείνουν σίγουρα 6-7 παιδιά

Εγώ από τι στιγμή που ο ΠΑΟΚ δεν έχει εκτεθεί από κανένα παιδί που άφησε να φύγει δεν έχω λόγο να γκρινιάζω γιατί δε παίρνουν ένα παιδί 21 χρονών που ακόμη κάποιοι το θεωρούν ταλέντο....
embuji
Δημοσιεύσεις: 4327
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:12
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!

Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!

Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.

Περιμέντε λίγο!

Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά

Βάλτε λίγο φίλτρο
Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..
Και εσυ που ξερεις τον πηρες τηλεφωνο; Φιλαρακια ειστε;
Άβαταρ μέλους
Azrael
Δημοσιεύσεις: 6658
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 21:03
Τοποθεσία: Dagobah

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Azrael »

Αγνοια δηλωνει η ΠΑΕ για βαρελακι.Δεν εχει και πολυ νοημα αυτη η ιστορια.
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16705
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Dimitris_L4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:12
Equalizer έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 10:03 Ρε παίδες!

Προσέξτε λίγο με τη βεβαιότητα με την οποία μιλάτε για μυθεύματα!

Έχει κάνα διήμερο τώρα που παρουσιάζονται υποθέσεις ως δεδομένα.

Περιμέντε λίγο!

Άλλος λέει για κλεισμένες μεταγραφές, άλλος για παίκτες που "τελείωσαν" ενώ είναι στις προπονήσεις κανονικά

Βάλτε λίγο φίλτρο
Για Βαρελακι , ο ιδιος ο πατερας του ανεβασε στο ινστα οτι ερχεται..



Που;
Βάλε το λινκ εδώ να εμφανιστεί
tzim01
Δημοσιεύσεις: 106
Εγγραφή: Σάβ 06 Ιουν 2026, 15:43

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από tzim01 »

οραμα,,σχεδιο,πειθαρχια,συνεπεια,εκτελεση,αποτελεσμα

ο ΠΑΟΚ θα γινει συγχρονο ευρωπαικο κλαμπ κτλπ κτλπ κτλπ

26/6 χωρις μιση μεταγραφη στο αδειο ροστερ και προετοιμασια με την 3η λυκειου και κατι κομμενους που εχουν κριθει εδω χρονια οτι δεν μπορουν τα παλικαρια

23/7 πρωτο αγωνας της σεζον

ωραιο αυτο με τις χρησεις,σε ποση ωρα λετε να το χρησιμοποιησει καποιος αρδ για να δικαιολογησει τις καθυστερησεις?
These users thanked the author tzim01 for the post:
xyz_o_peponas
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3416
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

υπάρχει φώτο βαρέλα με γιους αγκαλιά..τούμπα...ο χρόνος κυλάει....πάντα εδω.
embuji
Δημοσιεύσεις: 4327
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Ο Βαρελα ανεβασε σε στορυ στο Ινσταγκραμ μια φωτογραφια του με τα παιδια του στην τουμπα και γραφει "ο χρονος περναει αλλα ειμαστε παντα εδω"

Αυτο μεταφραστηκε οτι ερχεται το βαρελακι μαλλον. Ας περιμενουμε γιατι δεν βγαζει νοημα απο μονο του. Μπορει καλιστα να μην λεει και τιποτα.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”