Αν ισχύει το άρθρο είναι μεγάλη τάπα για λοιπους φαλακροκόρακεςWeWillRockYou έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:06Σε άρθρο του Σουντουλίδη στο gazzetta πάντως, φαίνεται πως ο μάνατζερ του παίκτη διέψευσε την μόνιμη αποχώρηση, όπως και το ζήτημα για θρησκευτικούς λόγους.Εθνική ομάδα: Η αλήθεια πίσω από την απόφαση του Κωνσταντέλια
Οικογενειακοί λόγοι, η ανάγκη να βρίσκεται περισσότερο κοντά στους δικούς του ανθρώπους και μια απόφαση που, σύμφωνα με το περιβάλλον του, δεν κλείνει οριστικά την πόρτα της Εθνικής Ελλάδας.
Σαν «κεραυνός εν αιθρία» έπεσε στο ελληνικό ποδόσφαιρο η απόφαση του Γιάννη Κωνσταντέλια να δηλώσει μη διαθέσιμος για τις επόμενες υποχρεώσεις της Εθνικής Ελλάδας.
Η είδηση προκάλεσε έκπληξη, συζητήσεις και αρκετές ερμηνείες, ωστόσο η πραγματικότητα είναι πολύ πιο απλή από όσα ακούγονται τις τελευταίες ώρες.
Η απόφαση του 23χρονου ποδοσφαιριστή του ΠΑΟΚ, σύμφωνα με πληροφορίες του Gazzetta, είναι απολύτως προσωπική και συνδέεται αποκλειστικά με οικογενειακούς λόγους. Δεν προηγήθηκε κάποιο περιστατικό, δεν υπήρξε κάποια διαφωνία με ανθρώπους της Εθνικής ομάδας, ούτε κάποια συγκεκριμένη αφορμή που τον οδήγησε σε αυτή την επιλογή.
Ο «Ντέλιας» βρίσκεται σε μια ιδιαίτερη περίοδο της ζωής του. Έχει ήδη ένα μικρό παιδί στο σπίτι, τον μόλις ενός έτους Βασίλη, ενώ σε σύντομο χρονικό διάστημα η οικογένειά του θα μεγαλώσει ακόμη περισσότερο, με τη σύζυγό του, Χριστίνα, να φέρνει στη ζωή και το δεύτερο παιδί προς τα τέλη Αυγούστου.
Ο ίδιος αισθάνθηκε πως αυτή τη στιγμή προτεραιότητά του είναι να βρίσκεται περισσότερο κοντά στους δικούς του ανθρώπους και να αφιερώσει χρόνο στην οικογένειά του.
Μετά τη δημοσιοποίηση της ανακοίνωσης, αρκετοί άνθρωποι από το ποδοσφαιρικό περιβάλλον επικοινώνησαν μαζί του προκειμένου να καταλάβουν καλύτερα τις σκέψεις του και κυρίως να μάθουν αν πρόκειται για μια οριστική αποχώρηση από την Εθνική ομάδα.
Η απάντηση που έδωσε ήταν ξεκάθαρη.
Ο Κωνσταντέλιας θεωρεί ότι για το σήμερα αυτή είναι η σωστή επιλογή για τον ίδιο και την οικογένειά του και είναι αποφασισμένος να παραμείνει συνεπής στην απόφασή του.
Την ίδια στιγμή, όμως, δεν αντιμετωπίζει το θέμα ως οριστικό ή αμετάκλητο. Αυτό επιβεβαιώνει και ο εκπρόσωπός του, Λεωνίδας Αθανασούλας, ο οποίος ξεκαθαρίζει ότι δεν υπάρχει ζήτημα μόνιμης αποχώρησης από την Εθνική Ελλάδας.
Το ερώτημα, λοιπόν, αν η πόρτα της Εθνικής κλείνει οριστικά έχει σαφή απάντηση: όχι.
Η απόφαση αφορά το παρόν και τις συγκεκριμένες συνθήκες που βιώνει αυτή την περίοδο ο ποδοσφαιριστής του ΠΑΟΚ.
Υπάρχει, τέλος, και μία ακόμη σημαντική διευκρίνιση. Το τελευταίο διάστημα έχουν διατυπωθεί διάφορες θεωρίες σχετικά με τους λόγους που οδήγησαν τον Κωνσταντέλια σε αυτή την επιλογή, ακόμη και σενάρια που συνδέουν την απόφασή του με θρησκευτικά ζητήματα.
Από το περιβάλλον του ποδοσφαιριστή ξεκαθαρίζεται κατηγορηματικά ότι δεν υπάρχει κανένα τέτοιο θέμα.
Όσοι γνωρίζουν τον «Ντέλια» ξέρουν καλά πως αν υπήρχε οποιοδήποτε ζήτημα που σχετιζόταν με τις θρησκευτικές του πεποιθήσεις, θα έβγαινε δημόσια και θα το έλεγε ο ίδιος. Δεν είναι, όμως, αυτός ο λόγος. Η απόφαση έχει αποκλειστικά προσωπικό και οικογενειακό χαρακτήρα.
Και τουλάχιστον για την παρούσα χρονική στιγμή, ο «Ντέλιας» θεωρεί πως αυτό είναι το καλύτερο τόσο για τον ίδιο όσο και για την οικογένειά του.
65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Παρεμπιπτόντως να επαναλάβω αυτό που έγραψα και τις προάλλες, οτι φέτος τον περιμένω πολύ πιο απελευθερωμένο με τον νέο προπονητή, άρα και παραγωγικότερο - εντυπωσιακότερο.
Αυτό δεν θεωρώ πως αναιρεί ή ακυρώνει τις ενστάσεις μου για την υστερία που ακολουθεί το όνομά του. Τις έχω αναλύσει επαρκώς και σταματώ. Δεν έχω πρόβλημα με τον παίκτη. Με τους υστεριάζοντες έχω.
Αυτό δεν θεωρώ πως αναιρεί ή ακυρώνει τις ενστάσεις μου για την υστερία που ακολουθεί το όνομά του. Τις έχω αναλύσει επαρκώς και σταματώ. Δεν έχω πρόβλημα με τον παίκτη. Με τους υστεριάζοντες έχω.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Προσωπικά στα τέτοια μου η εθνική Ελλάδας.
Αλλα δεν μπορώ να παραλείψω πως αυτή η δήλωση του Ντελια με βάζει σε σκέψεις και σε προβληματισμό για την γενική καριέρα του ως παίκτης.
Αλλα δεν μπορώ να παραλείψω πως αυτή η δήλωση του Ντελια με βάζει σε σκέψεις και σε προβληματισμό για την γενική καριέρα του ως παίκτης.
- These users thanked the author john4serres for the post:
- Montrealiotis
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Αυτό που οταν κάποιος έχει κάτι, πάνω του κάτω του μέσα του δίπλα του διαφορετικο απο το συνηθισμένο την πλειοψηφία και αυτο που επικρατεί, και οτι πει κάνει δείξει παραλείψει, το χρεώνετε απευθειας εκεί με την πέτρα έτοιμη και στο χέρι, ακομα και οταν υπάρχει ο λογος και η εξήγηση απο τον ίδιο, να το κοιτάξετε ..όχι λιγο αλλά πολύ. Ιδίως και στα θέματά μας τον κανιβαλισμό αναμεταξύ μας. Τι κανιβαλισμος ειναι αυτος ρε παιδιά οταν πρόκειται για προσωπα παίκτες και στελέχη της ομάδας μας. Ωρες ωρες δεν χρειάζεται να έχουμε εχθρούς εμείς..
- These users thanked the author SCIFO for the post (total 7):
- aivas19, Franky, ΚΩΣΤΑΣ2019, Apil44, paok apo epilogi, leomatos88, Dimpatra
-
ΚΩΣΤΑΣ2019
- Δημοσιεύσεις: 3855
- Εγγραφή: Τετ 22 Μάιος 2019, 13:38
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Ντελιας για παντα στον ΠΑΟΚ αρκει να το θελει.
Μπορεί να γινει ο νεος Κουδας του ΠΑΟΚ.
Οποιος δεν γνωριζει τί σημαινει Κουδας, τοτε δεν θα μπορεσει να καταλαβει και τι θα σημαινει Ντελιας
για το μεγαλωμα του ΠΑΟΚ.
SCIFO »
ο ΠΑΟΚ πασχει από αυτοάνοσο νοσημα
Μπορεί να γινει ο νεος Κουδας του ΠΑΟΚ.
Οποιος δεν γνωριζει τί σημαινει Κουδας, τοτε δεν θα μπορεσει να καταλαβει και τι θα σημαινει Ντελιας
για το μεγαλωμα του ΠΑΟΚ.
SCIFO »
ο ΠΑΟΚ πασχει από αυτοάνοσο νοσημα
- These users thanked the author ΚΩΣΤΑΣ2019 for the post:
- SCIFO
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Προς το παρόν αυτός ή μάλλον αυτοί που τον φρενάρουν είναι τα γεροντοπαλίκαρα που είχε για συμπαίκτες. Αν πήγαινε στη VfB και είχε από πίσω του Stiller, Karazor και σία και μπροστά του Undav, Demirović και πάει λέγοντας θα τα λέγαμε αν μπορεί ή όχι να κάνει πρωταθλητισμό.Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:37
Το παιδί απλά δεν καίγεται να κάνει πρωταθλητισμό. Ούτε σε ατομικό, ούτε σε ομάδικό επίπεδο. ΑΝ αυτός έρθει, καλώς. Αν δεν έρθει, δεν καίγεται κιόλας...
Αυτό φωνάζω τόσα χρόνια, αυτό λέω και τώρα. Και για αυτό από το πρώτο δευτερόλεπτο φωνάζω πως κακώς βρίζετε την ομάδα που κόντεψε να τον πουλησει.
Υγιής να είναι, έχει πολλές στιγμές μαγείας να προσφέρει, αλλά το ίδιο αυτό χαρακτηριστικό που τον φέρνει εκτός εθνικής, το ίδιο είναι που τον φρενάρει απ το να ανέβει πραγματικά επίπεδο.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Μπορεί και ναι, μπορει και οχι φίλε Κέννυ
Ο ίδιος ο Ντέλιας έλεγε οτι ο παίκτης που συνεργάζεται καλύτερα και "καταλαβαίνει" το παιχνίδι του, είναι ο ορισμός του γεροντοπαλίκαρου, Ταισον.
Ο ίδιος ο Ντέλιας έλεγε οτι ο παίκτης που συνεργάζεται καλύτερα και "καταλαβαίνει" το παιχνίδι του, είναι ο ορισμός του γεροντοπαλίκαρου, Ταισον.
-
kokoblokos
- Δημοσιεύσεις: 379
- Εγγραφή: Παρ 20 Δεκ 2024, 12:52
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος kokoblokos την Τετ 24 Ιουν 2026, 22:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author kokoblokos for the post (total 10):
- Azrael, aivas19, vasgias, Maklaz, Maxpaok, Apil44, Ally Samagoal, leomatos88, Dimpatra, ramboutla
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
kokoblokos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:14 Πριν μερικά χρόνια ο μπακασετας έπαιζε στην Τραμπζονσπόρ. Την Τραπεζούντα. Από εκεί που έχουν ρίζες ουκ ολίγοι φίλαθλοι ολων των ομάδων , δεν έχει σημασία ποιας ομάδας περισσότερο.
Σε κάποιον αγώνα, τους ντυσανε με στρατιωτική στολή κατα την είσοδο των ομάδων στον αγωνιστικό χώρο και χαιρέτησαν στρατιωτικά.
Τι έκανε ο τασουλης; Ακολούθησε το πρωτόκολλο και είπε δόξα στον πατέρα μας Κεμάλ.
Αυτο να πείτε σε όσους αρχίζουν να σκέφτονται σημαίες, Χριστούς, Παναγίες, και άλλα τέτοια. Εξάλλου τι να τον κάνουμε τον Ντελια στην εθνική.
Έχουμε τον Μπουπλη, τον Walkup, τον Ζεκα, τον Στεργακο, τον Κουρτ Ραμπιδη, και ένα σωρό νατουραλιζε(ακου λέξη που βρήκαμε, νατουραλιζε) να επανδρώνουν τις εθνικές μας ομάδες.
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Είχα ένα μαθηματικό στο σχολείο που είχε πει μια φράση (δε ξέρω αν είναι γνωστό αποφθευγμα), που το θυμάμαι μέχρι και σήμερα χρόνια και χρόνια μετά.astral έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 15:03Εμένα δε μου το βγάζετε από το μυαλό ότι όλο αυτό (λίγο πολύ) ήταν γνωστό και πέρσι, και αυτοί που ενορχυστρωσαν τις τσιριδες σχετικά με την τιμή, την πιθανή πώληση κλπ γλαφυρά, ήξεραν ότι η ΠΑΕ δεν μπορεί και δε θέλει να αναφερθεί σε προσωπικά ζητήματα του παίκτη.Equalizer έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:53
Και δεύτερον, αν τιμή του δεν ανεβαίνει πάνω απ τα 20, όπως με τον νου μας νομίζουμε οτι επιβάλλεται, δεν είναι αποτυχία της ΠΑΕ και του Σαββίδη.
Τα πιο περίπλοκα προβλήματα έχουν τις πιο απλές λύσεις. Τα πιο ανεξήγητα μπορώ να συμπληρώσω.. Όλοι πέρσυ λέγαμε δε μπορεί να είναι τόσο ηλίθιοι, τελικά μπορεί και να μην είναι.
- These users thanked the author Parolos for the post (total 3):
- astral, aivas19, paokkerkir
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Επιτελους καποιος το εγραψε!!!Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:20 Πάντως ότι κι αν ισχύει για τον Ντέλια, είναι τρομερό το ότι οι περισσότεροι εδώ προβάλλουν την δική τους επιθυμία για εκδίκηση απέναντι στο ΠΟΚ, επανάσταση κατά της ΕΠΟ, πόλεμο στον Γιοβάνοβιτς, ή δεν ξέρω κι εγώ τι άλλο, πάνω σε ένα παιδί που ουδέποτε έχει δείξει ότι σκέφτεται και πράττει κατ'αυτόν τον τρόπο. Μακάρι ο άνθρωπος Γιάννης να είναι καλά κι ευτυχισμένος, αλλά μόνο αισιόδοξα δεν είναι τα νέα για τον ποδοσφαιριστή Γιάννη.
ΥΓ: Επειδή πολλοί αναφέρεστε στις μέχρι τώρα συμμετοχές του, και χωρίς να ξέρω αν όντως είναι θρησκευτικό θέμα - αν και μου φαίνεται το πιο πιθανό - οι άνθρωποι αλλάζουν, προτεραιοποιούν, σκέφτονται, αποφασίζουν διαφορετικά, ανάλογα με την φάση της ζωής τους.
- These users thanked the author psykoman for the post (total 2):
- Ριαν_Καπαγιαννιδης, paokkerkir
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Τόσα χρόνια ήσουν το καλό παιδί, που έπαιζε τρομερή μπάλα και όλοι ήθελαν στην ομάδα τους, είχες τρομερό χαρακτήρα και δεν προκαλούσες. Σε θαύμαζε στη κυριολεξία όλη η ποδοσφαιρική χώρα.
Παίρνεις μια προσωπική απόφαση με την οποία δεν συμφωνούν και άρχισαν όλοι να σε βρίζουν και να σε προσβάλουν, τον ίδιο παίκτη που θαύμαζαν τόσα χρόνια.
Αυτός είναι ο Έλληνας, οχι ο οπαδός, ο άνθρωπος. Μετά απορείτε γιατί οι Gay δεν το λένε, γιατί όποιος περνάει δύσκολα πονάει ψυχικά δεν μιλάει, γιατί τα νούμερα των αυτοκ- είναι υψηλά, κλπ κλπ.
Γιατί είμαστε σκατόψυχος λαός και έχουμε για όλα μια άποψη, γιαυτό δεν μιλάει κανείς. Δείτε το παιδί από το πουθενά πως άλλαξε όλο το κλίμα γύρω του. Sorry για το off-topic.
Παίρνεις μια προσωπική απόφαση με την οποία δεν συμφωνούν και άρχισαν όλοι να σε βρίζουν και να σε προσβάλουν, τον ίδιο παίκτη που θαύμαζαν τόσα χρόνια.
Αυτός είναι ο Έλληνας, οχι ο οπαδός, ο άνθρωπος. Μετά απορείτε γιατί οι Gay δεν το λένε, γιατί όποιος περνάει δύσκολα πονάει ψυχικά δεν μιλάει, γιατί τα νούμερα των αυτοκ- είναι υψηλά, κλπ κλπ.
Γιατί είμαστε σκατόψυχος λαός και έχουμε για όλα μια άποψη, γιαυτό δεν μιλάει κανείς. Δείτε το παιδί από το πουθενά πως άλλαξε όλο το κλίμα γύρω του. Sorry για το off-topic.
- These users thanked the author st4this for the post (total 10):
- Azrael, paokkerkir, Tisis, Dimitrisou, lazar4, Kostas_FI, Nassos, ramboutla, leomatos88, NIKOS1972
- hasio_john
- Δημοσιεύσεις: 10997
- Εγγραφή: Σάβ 13 Δεκ 2008, 21:16
- Τοποθεσία: ΧΑΝΙΑ
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
Πάντως στα media παιδιά, γίνεται ένας ΠΑΝΙΚΟΣ με την είδηση που εννοείται συνοδεύεται με απίστευτη χολή και χλευασμό προς τον Γιάννη!
Ελπίζω να το διαχειριστεί ήρεμα όλο αυτό και να μην τον πάρει από κάτω, θα πρέπει ΆΜΕΣΑ όλος ο οργανισμός ΠΑΟΚ να τον προστατέψει.... ΆΜΕΣΑ!!
Ελπίζω να το διαχειριστεί ήρεμα όλο αυτό και να μην τον πάρει από κάτω, θα πρέπει ΆΜΕΣΑ όλος ο οργανισμός ΠΑΟΚ να τον προστατέψει.... ΆΜΕΣΑ!!
- These users thanked the author hasio_john for the post (total 4):
- paoki19, Azrael, aivas19, margas
Re: 65. Γιάννης Κωνσταντέλιας
100% οπως τα λες!st4this έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 17:06 Τόσα χρόνια ήσουν το καλό παιδί, που έπαιζε τρομερή μπάλα και όλοι ήθελαν στην ομάδα τους, είχες τρομερό χαρακτήρα και δεν προκαλούσες. Σε θαύμαζε στη κυριολεξία όλη η ποδοσφαιρική χώρα.
Παίρνεις μια προσωπική απόφαση με την οποία δεν συμφωνούν και άρχισαν όλοι να σε βρίζουν και να σε προσβάλουν, τον ίδιο παίκτη που θαύμαζαν τόσα χρόνια.
Αυτός είναι ο Έλληνας, οχι ο οπαδός, ο άνθρωπος. Μετά απορείτε γιατί οι Gay δεν το λένε, γιατί όποιος περνάει δύσκολα πονάει ψυχικά δεν μιλάει, γιατί τα νούμερα των αυτοκ- είναι υψηλά, κλπ κλπ.
Γιατί είμαστε σκατόψυχος λαός και έχουμε για όλα μια άποψη, γιαυτό δεν μιλάει κανείς. Δείτε το παιδί από το πουθενά πως άλλαξε όλο το κλίμα γύρω του. Sorry για το off-topic.