Νομίζω την πρώτη χρονιά μετά την επιστροφή του Λουτσέσκου; Που έλεγε στον Μπίσεσβαρ, sign malaka.WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:25Καθε πέρσι κ καλυτερα λενεnunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Metagrafakias
- Δημοσιεύσεις: 2651
- Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Κλείσαμε και στα φορ, αχάριστοι.Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:46 Koντα στην πρωτη μας μεταγραφη!!!!
Ερχεται ο μικρος Βαρελα δανεικος![]()
![]()
![]()
Γιερεμεγιεφ, Τσάλοφ, Μύθου, Βαρέλα.
Ποιοτικά και οικονομικά.
- These users thanked the author gika for the post (total 2):
- Metagrafakias, geobila
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ανταλλαγή με Γιακουμάκη.Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτο που βγηκε? περυσι νομιζω εβαλε 8 γκολ με τη Gil Vicente. To δανεικος με χαλαει, οχι κατι αλλοnunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:55 Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος george188 την Παρ 26 Ιουν 2026, 08:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Σε 3 χρόνια δεν θα έχει νόημα να πάει στη Μίλαν γιατί θα αποτελεί υποβάθμιση.paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:21 Σε κάποια λίγα παιχνίδια που έπαιξε στην φυσική του θέση ο Μπιάνκο μια χαρά πατούσε περιοχή, έχει ξεκλειδώσει και ευρωπαικό παιχνίδι με γκολ από την πίσω ζώνη.
Όταν τον έβαζε ο Λουτσέσκου στο 10 (έλεος) η δουλειά του ήταν να πιέζει την πρώτη πάσα. Ε δεν μπορεί να είναι παντού.
Ο παίκτης νομίζω έχει αρκετά μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και με μια λογική τιμή θα ήθελα πολύ να μείνει.
Να χει και ο Λίσι ένα πουλέν να πάρει μαζί του στην Μίλαν σε 3 χρόνια.![]()
-
xyz_o_peponas
- Δημοσιεύσεις: 48
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
26 Ιουνιου, τρεις μερες πριν φυγει η ομαδα για Ολλανδια, μεταγραφες: 0 (μηδεν)
Αν το εγραφε αυτο καποιος πριν κανα μηνα θα τον βγαζανε τρελο.
Αλλα απο δικαιολογιες αλλο τιποτα, ξεκινησαμε απο το "αργησε το θεμα του προπονητη αλλα μολις ανακοινωθει θα βγουν και 3-4 ανακοινωσεις για παικτες"--> κουβας.
Περασαμε τωρα στο "ε καλα καινουριος προπονητης πρεπει να δωσει και αυτος την εγκριση του".
Επομενο σταδιο του coping "βγαζουν ματια οι μικροι στις προπονησεις, αλλος παικτης ο Τσαλοφ".
Εχει καταλαβει κανεις εκει μεσα τι διακυβευεται φετος στα προκριματικα της Ευρωπης? Ειναι ετοιμοι να παρουν ρισκο αντιστοιχο με την χρονια της Λεφσκι?
Αν το εγραφε αυτο καποιος πριν κανα μηνα θα τον βγαζανε τρελο.
Αλλα απο δικαιολογιες αλλο τιποτα, ξεκινησαμε απο το "αργησε το θεμα του προπονητη αλλα μολις ανακοινωθει θα βγουν και 3-4 ανακοινωσεις για παικτες"--> κουβας.
Περασαμε τωρα στο "ε καλα καινουριος προπονητης πρεπει να δωσει και αυτος την εγκριση του".
Επομενο σταδιο του coping "βγαζουν ματια οι μικροι στις προπονησεις, αλλος παικτης ο Τσαλοφ".
Εχει καταλαβει κανεις εκει μεσα τι διακυβευεται φετος στα προκριματικα της Ευρωπης? Ειναι ετοιμοι να παρουν ρισκο αντιστοιχο με την χρονια της Λεφσκι?
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Η μόνη λογική είναι σε περίπτωση πωλήσης του Μύθου (που δεν έχει καμία λογική), αλλά και πάλι γιατί δανεικός;nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:55 Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δανεικός με ρήτρα, τι πρόβλημα υπάρχει?PablitoV2 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:06Η μόνη λογική είναι σε περίπτωση πωλήσης του Μύθου (που δεν έχει καμία λογική), αλλά και πάλι γιατί δανεικός;nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:55 Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το ότι δεν ολοκληρώνεται καμία μεταγραφή, ούτε ανανέωση, μάλλον μας λέει οτι μπαίνουμε σε περίοδο λιτότητας.
Μετά βγαίνουν και οι παπαριές απ το Μεξικό και πιθανή άφιξη του μικρού Βαρέλα που ενισχύουν τα παραπάνω.
Μετά βγαίνουν και οι παπαριές απ το Μεξικό και πιθανή άφιξη του μικρού Βαρέλα που ενισχύουν τα παραπάνω.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν πουλήσουν και τον Μύθου,δεν πρόκειται να δούμε ποτέ παιδί που ξεχωρίζει απο την Ακαδημία να παίζει πάνω απο 6 μήνες-1 χρόνο στην ομάδα.
Ευτυχώς έχουμε τον Ντελια.
Ευτυχώς έχουμε τον Ντελια.