Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

WestBlock4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:25
nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 07:41 Ετσι για ιστορικους και στατιστικους λογους, θυμαται κανεις αν εχει ξαναφυγει ποτε η ομαδα για προετοιμασια χωρις καμια μεταγραφη και καμια ανανεωση;
Καθε πέρσι κ καλυτερα λενε
Νομίζω την πρώτη χρονιά μετά την επιστροφή του Λουτσέσκου; Που έλεγε στον Μπίσεσβαρ, sign malaka.
Άβαταρ μέλους
Metagrafakias
Δημοσιεύσεις: 2653
Εγγραφή: Σάβ 14 Δεκ 2013, 15:55

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Metagrafakias »

Koντα στην πρωτη μας μεταγραφη!!!!
Ερχεται ο μικρος Βαρελα δανεικος :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
van rooy
Δημοσιεύσεις: 3416
Εγγραφή: Τρί 19 Φεβ 2019, 13:15

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από van rooy »

Μεγεθυντικό φακό χρειαζόμαστε :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gika »

Metagrafakias έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:46 Koντα στην πρωτη μας μεταγραφη!!!!
Ερχεται ο μικρος Βαρελα δανεικος :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Κλείσαμε και στα φορ, αχάριστοι.

Γιερεμεγιεφ, Τσάλοφ, Μύθου, Βαρέλα.

Ποιοτικά και οικονομικά.
These users thanked the author gika for the post (total 2):
Metagrafakias, geobila
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19189
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Demir έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:12 Οι μεξικανοι λένε ότι χρωστάμε 2,5 εκ στην κρουζ αζουν για Σάντσες και θα μας πάνε στο cas αν δεν πληρώσουμε και τέτοια
Ανταλλαγή με Γιακουμάκη.
george188
Δημοσιεύσεις: 5673
Εγγραφή: Σάβ 23 Απρ 2016, 11:05

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από george188 »

nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:55 Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Αυτο που βγηκε? περυσι νομιζω εβαλε 8 γκολ με τη Gil Vicente. To δανεικος με χαλαει, οχι κατι αλλο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος george188 την Παρ 26 Ιουν 2026, 08:59, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106602
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 23:21 Σε κάποια λίγα παιχνίδια που έπαιξε στην φυσική του θέση ο Μπιάνκο μια χαρά πατούσε περιοχή, έχει ξεκλειδώσει και ευρωπαικό παιχνίδι με γκολ από την πίσω ζώνη.

Όταν τον έβαζε ο Λουτσέσκου στο 10 (έλεος) η δουλειά του ήταν να πιέζει την πρώτη πάσα. Ε δεν μπορεί να είναι παντού.

Ο παίκτης νομίζω έχει αρκετά μεγάλα περιθώρια εξέλιξης και με μια λογική τιμή θα ήθελα πολύ να μείνει.

Να χει και ο Λίσι ένα πουλέν να πάρει μαζί του στην Μίλαν σε 3 χρόνια. :D
Σε 3 χρόνια δεν θα έχει νόημα να πάει στη Μίλαν γιατί θα αποτελεί υποβάθμιση.
Patron
Δημοσιεύσεις: 7410
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Patron »

Θα τον πουλήσει ο Ματος Βραζιλία εκεί έχει ψωμί
xyz_o_peponas
Δημοσιεύσεις: 50
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2026, 11:10

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xyz_o_peponas »

26 Ιουνιου, τρεις μερες πριν φυγει η ομαδα για Ολλανδια, μεταγραφες: 0 (μηδεν)
Αν το εγραφε αυτο καποιος πριν κανα μηνα θα τον βγαζανε τρελο.
Αλλα απο δικαιολογιες αλλο τιποτα, ξεκινησαμε απο το "αργησε το θεμα του προπονητη αλλα μολις ανακοινωθει θα βγουν και 3-4 ανακοινωσεις για παικτες"--> κουβας.
Περασαμε τωρα στο "ε καλα καινουριος προπονητης πρεπει να δωσει και αυτος την εγκριση του".
Επομενο σταδιο του coping "βγαζουν ματια οι μικροι στις προπονησεις, αλλος παικτης ο Τσαλοφ".

Εχει καταλαβει κανεις εκει μεσα τι διακυβευεται φετος στα προκριματικα της Ευρωπης? Ειναι ετοιμοι να παρουν ρισκο αντιστοιχο με την χρονια της Λεφσκι?
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:55 Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Η μόνη λογική είναι σε περίπτωση πωλήσης του Μύθου (που δεν έχει καμία λογική), αλλά και πάλι γιατί δανεικός;
These users thanked the author PablitoV2 for the post:
george188
Άβαταρ μέλους
OIKODOMOS
Δημοσιεύσεις: 128
Εγγραφή: Κυρ 08 Μάιος 2022, 09:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από OIKODOMOS »

PablitoV2 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 09:06
nunies4 έγραψε: Παρ 26 Ιουν 2026, 08:55 Ειμαι περιεργος για την λογικη μεταγραφης Βαρελα. Αλλα οκ το καλοκαιρι ειναι μεγαλο.
Τι ειδους φορ ειναι το Βαρελακι; Εχει κανεις εικονα;
Η μόνη λογική είναι σε περίπτωση πωλήσης του Μύθου (που δεν έχει καμία λογική), αλλά και πάλι γιατί δανεικός;
Δανεικός με ρήτρα, τι πρόβλημα υπάρχει?
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Ο Γερεμεγεφ απο τη στιγμή που δεν είναι στις προπονήσεις έχει τελειώσει.
Ελπίζω και ο Τσάλοφ το ίδιο.
Άβαταρ μέλους
Magpies4
Δημοσιεύσεις: 5768
Εγγραφή: Σάβ 27 Δεκ 2014, 04:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Magpies4 »

Το ότι δεν ολοκληρώνεται καμία μεταγραφή, ούτε ανανέωση, μάλλον μας λέει οτι μπαίνουμε σε περίοδο λιτότητας.

Μετά βγαίνουν και οι παπαριές απ το Μεξικό και πιθανή άφιξη του μικρού Βαρέλα που ενισχύουν τα παραπάνω.
These users thanked the author Magpies4 for the post:
Kevin
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 26002
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Αν πουλήσουν και τον Μύθου,δεν πρόκειται να δούμε ποτέ παιδί που ξεχωρίζει απο την Ακαδημία να παίζει πάνω απο 6 μήνες-1 χρόνο στην ομάδα.
Ευτυχώς έχουμε τον Ντελια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”