Αδερφέ εκτός από αυτά ξέρεις τι δεν έχει αλλάξει από την εποχή μπατατούδη?Το γραφείο τύπου!εκεί που μας γλεντάνε ολοκληρωτικά!Black_White_Heart έγραψε:Εγώ ψάχνω να βρω τι κοινό έχουν οι τελευταίες 4 χρονιές...και βρίσκω 2 ... 1) τον Ζηση 2) τον Γκαγκάτση. Όλοι οι άλλοι έχουν αλλάξει μόνο αυτοί και η κατάσταση μας όχι. Τα συμπεράσματα δικά σας
Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
Re: Ζήσης Βρύζας
+Kourdos έγραψε:Άντε, σου φέξε πάλι, δεν μπορεί να σε κουνήσει τώρα κανείς, αφού εσύ ως Τ.Δ. πρέπει να βρεις τον αντικαταστάτη του προπονητή εάν γίνει δεκτή η παραίτηση του.
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: Ζήσης Βρύζας
Φίλε έθνος , σκέφτηκα να το γράψω αλλά το άφησα . Έχεις δικιά και το γραφείο τύπου,. Δρόμο και οι 3 αφήστε τον ΑΑ να τελείωσε την χρόνια και μετά βλεπουμε
Re: Ζήσης Βρύζας
ΣΥΝ το οτι η ομαδα παντα μετα την περιοδο του Ιανουαριου χρονικα (με εξαιρεση μονο το 2010) παρουσιαζεται σεBlack_White_Heart έγραψε:Εγώ ψάχνω να βρω τι κοινό έχουν οι τελευταίες 4 χρονιές...και βρίσκω 2 ... 1) τον Ζηση 2) τον Γκαγκάτση. Όλοι οι άλλοι έχουν αλλάξει μόνο αυτοί και η κατάσταση μας όχι. Τα συμπεράσματα δικά σας
αποσυνθεση...
Re: Ζήσης Βρύζας
Ξέρετε τί μου θυμίζει ο ΖΒ?Τον Γιωργάκη Παπανδρέου..Πάντα παρών,μέσα σε όλα,καρεκλοκένταυρος,χαμηλών τόνων,τα είχε καλά με κολλητούς κι έτρωγε όσους δεν τα έβρισκαν και στην ουσία μας έθαψε και εξαφανίστηκε...Όσο ήταν στα πράματα κατέστρεφε και οργάνωνε ταυτόχρονα..
-
Black_White_Heart
- Δημοσιεύσεις: 850
- Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
- Τοποθεσία: Γερμανια
Re: Ζήσης Βρύζας
Αμ έτσι μπράβο ! Πολύ σωστός! Δηλαδή θελουμε τον αριστερό μας και εδώ ??
Πλάκα κάνω μην με φάτε !
Πλάκα κάνω μην με φάτε !
Re: Ζήσης Βρύζας
Ζήση είσαι εδώ;;;;;;
Βγες μίλα ΤΩΡΑ.
Μετά το ντέρμπι μπορεί και να ειναι αργά.
Εάν μπορείς να κανείς κατι ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ τι γίνεται.
Εγώ μετά το ντέρμπι δεν θέλω τον ΠΑΟΚ μου 10 χρόνια πίσω!!!!
Βγες μίλα ΤΩΡΑ.
Μετά το ντέρμπι μπορεί και να ειναι αργά.
Εάν μπορείς να κανείς κατι ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ τι γίνεται.
Εγώ μετά το ντέρμπι δεν θέλω τον ΠΑΟΚ μου 10 χρόνια πίσω!!!!
Re: Ζήσης Βρύζας
Πες στον μεγάλο να σας φύγει για να μην καρφωθείτε και κούνα μαντήλι, ο κόμπος έφτασε στο χτένι.
Έχουν σαλέψει μυαλά.
Έχουν σαλέψει μυαλά.
Re: Ζήσης Βρύζας
Έτσι ακριβώς!Black_White_Heart έγραψε:Φίλε έθνος , σκέφτηκα να το γράψω αλλά το άφησα . Έχεις δικιά και το γραφείο τύπου,. Δρόμο και οι 3 αφήστε τον ΑΑ να τελείωσε την χρόνια και μετά βλεπουμε
Re: Ζήσης Βρύζας
Για ποιούς τρείς εννοείς? Βρύζας, γκαγκάτσης και....?Black_White_Heart έγραψε:Φίλε έθνος , σκέφτηκα να το γράψω αλλά το άφησα . Έχεις δικιά και το γραφείο τύπου,. Δρόμο και οι 3 αφήστε τον ΑΑ να τελείωσε την χρόνια και μετά βλεπουμε
Όσο για τον Αναστασιάδη, έτσι και παραμείνει θα είναι ντροπή. Η ομάδα έχει φάει 15 γκολ σε Γιάννενα, τρίπολη, Ξάνθη και ΟΦΗ.
Re: Ζήσης Βρύζας
ΖΗΣΗ ΜΕΙΝΕ!!!
Μπορεί να μην τα καταφέραμε τις προηγούμενες 4 χρονιές τόσο καλά αλλά την 5η θα καταφέρουμε να βάλουμε τις βασεις σίγουρα... θα φέρεις νέο προπονητή/οραματιστή να μας περάσει στο δεύτερο μισό της δεύτερης δεκαετίας της δεύτερης χιλιετίας Μ.Σ. ( Μετά Σάντος ) εποχής με ιδανικό τρόπο. Αν δεν είναι διαθεσιμος ο Μάριο Μπερέτα θα φέρουμε άλλον, μην ανησυχεις...τον Γκατούζο, τον Φάμπρι, έστω τον Κάμπος του ρούλη...έχεις μάτι εσύ. Θα φέρουμε και μια ντουζίνα παίκτες, μόνο να είναι Ελληνες διεθνείς για να καλοπιαστεί ο μεγαλομέτοχος να τα σκάσει στα φουσκωμένα συμβόλαια. Και Αβραάμ υπάρχει, και Ισαάκ, και Καροβέσης και Κωλοβέτσιος και όλη η κοινωνία η άτιμη. Ο Ινίγκο άραγες έχει κανα δίδυμο αδελφό εκεί στην Ιβηρία; Ορεξη να χεις εσύ γιαβρί μου και όλοι οι καλοί χωράνε.
Δώσε και καμμιά ακόμα στημένη συνέντευξη με γραμμένες απαντήσεις για να πειστούν και οι άπιστοι Θωμάδες, να δουν ακόμα και οι τυφλοί, να ακούσουν και οι κουφοί. Αλλωστε ο μυρωδιάς από το Ροστώφ σε πάει, καλόπιασέ τον όπως εσύ ξέρεις μέσω skype session κι όλα θα πάνε καλά. Εγώ σε πιστεύω ακόμα. Τώρα που επιτέλους ξεφορτώνεσαι τον Καλόγερο θα μεγαλουργήσεις.
Μπορεί να μην τα καταφέραμε τις προηγούμενες 4 χρονιές τόσο καλά αλλά την 5η θα καταφέρουμε να βάλουμε τις βασεις σίγουρα... θα φέρεις νέο προπονητή/οραματιστή να μας περάσει στο δεύτερο μισό της δεύτερης δεκαετίας της δεύτερης χιλιετίας Μ.Σ. ( Μετά Σάντος ) εποχής με ιδανικό τρόπο. Αν δεν είναι διαθεσιμος ο Μάριο Μπερέτα θα φέρουμε άλλον, μην ανησυχεις...τον Γκατούζο, τον Φάμπρι, έστω τον Κάμπος του ρούλη...έχεις μάτι εσύ. Θα φέρουμε και μια ντουζίνα παίκτες, μόνο να είναι Ελληνες διεθνείς για να καλοπιαστεί ο μεγαλομέτοχος να τα σκάσει στα φουσκωμένα συμβόλαια. Και Αβραάμ υπάρχει, και Ισαάκ, και Καροβέσης και Κωλοβέτσιος και όλη η κοινωνία η άτιμη. Ο Ινίγκο άραγες έχει κανα δίδυμο αδελφό εκεί στην Ιβηρία; Ορεξη να χεις εσύ γιαβρί μου και όλοι οι καλοί χωράνε.
Δώσε και καμμιά ακόμα στημένη συνέντευξη με γραμμένες απαντήσεις για να πειστούν και οι άπιστοι Θωμάδες, να δουν ακόμα και οι τυφλοί, να ακούσουν και οι κουφοί. Αλλωστε ο μυρωδιάς από το Ροστώφ σε πάει, καλόπιασέ τον όπως εσύ ξέρεις μέσω skype session κι όλα θα πάνε καλά. Εγώ σε πιστεύω ακόμα. Τώρα που επιτέλους ξεφορτώνεσαι τον Καλόγερο θα μεγαλουργήσεις.
Re: Ζήσης Βρύζας
NA ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΚΑΝΑΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,,, 2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!!!!! ΒΡΑΝΑ ΙΛΙΤΣ
http://www.passports.gr/index.php?optio ... Itemid=138
http://www.passports.gr/index.php?optio ... Itemid=138
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17371
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
- sourmenetes
- Moderator
- Δημοσιεύσεις: 29744
- Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
- Τοποθεσία: sourmena
Re: Ζήσης Βρύζας
ελα μπουφε που ηρθες να μας πουλησεις πνευμα σημερα λες και σου θιξαμε το βρυζα..buffos έγραψε:Όταν η ομάδα πήγαινε καλά... Μπράβο Άγγελε... Ζήτω ΑΑ...
Τώρα φταίει ο Βρύζας......
δηλαδη ο βρυζας εδω και 3 χρονια που υπαρχει σαββιδης ειναι ολοσωστος επαγγελματιας,αλανθαστος.
περασε μπολονι,στεφενς αγγελος και φυγανε βραδυ και ο ζησης εδω...
Ας πρωτοτυπησουμε μια φορα και ας φυγει ο ζησης..