Ζήσης Βρύζας

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από e8nos »

Black_White_Heart έγραψε:Εγώ ψάχνω να βρω τι κοινό έχουν οι τελευταίες 4 χρονιές...και βρίσκω 2 ... 1) τον Ζηση 2) τον Γκαγκάτση. Όλοι οι άλλοι έχουν αλλάξει μόνο αυτοί και η κατάσταση μας όχι. Τα συμπεράσματα δικά σας
Αδερφέ εκτός από αυτά ξέρεις τι δεν έχει αλλάξει από την εποχή μπατατούδη?Το γραφείο τύπου!εκεί που μας γλεντάνε ολοκληρωτικά!
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από nikolasf »

Σωστόοοοοοοο!!!!
Rolson
Δημοσιεύσεις: 121
Εγγραφή: Παρ 12 Δεκ 2014, 16:24

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Rolson »

Kourdos έγραψε:Άντε, σου φέξε πάλι, δεν μπορεί να σε κουνήσει τώρα κανείς, αφού εσύ ως Τ.Δ. πρέπει να βρεις τον αντικαταστάτη του προπονητή εάν γίνει δεκτή η παραίτηση του.
+
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

Φίλε έθνος , σκέφτηκα να το γράψω αλλά το άφησα . Έχεις δικιά και το γραφείο τύπου,. Δρόμο και οι 3 αφήστε τον ΑΑ να τελείωσε την χρόνια και μετά βλεπουμε
Άβαταρ μέλους
χξς'
Δημοσιεύσεις: 397
Εγγραφή: Τρί 18 Φεβ 2014, 22:48
Τοποθεσία: Aμβουργο

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από χξς' »

Black_White_Heart έγραψε:Εγώ ψάχνω να βρω τι κοινό έχουν οι τελευταίες 4 χρονιές...και βρίσκω 2 ... 1) τον Ζηση 2) τον Γκαγκάτση. Όλοι οι άλλοι έχουν αλλάξει μόνο αυτοί και η κατάσταση μας όχι. Τα συμπεράσματα δικά σας
ΣΥΝ το οτι η ομαδα παντα μετα την περιοδο του Ιανουαριου χρονικα (με εξαιρεση μονο το 2010) παρουσιαζεται σε
αποσυνθεση...
Άβαταρ μέλους
agios
Δημοσιεύσεις: 1489
Εγγραφή: Τρί 05 Αύγ 2014, 21:13

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από agios »

Ξέρετε τί μου θυμίζει ο ΖΒ?Τον Γιωργάκη Παπανδρέου..Πάντα παρών,μέσα σε όλα,καρεκλοκένταυρος,χαμηλών τόνων,τα είχε καλά με κολλητούς κι έτρωγε όσους δεν τα έβρισκαν και στην ουσία μας έθαψε και εξαφανίστηκε...Όσο ήταν στα πράματα κατέστρεφε και οργάνωνε ταυτόχρονα..
Black_White_Heart
Δημοσιεύσεις: 850
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:42
Τοποθεσία: Γερμανια

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Black_White_Heart »

Αμ έτσι μπράβο ! Πολύ σωστός! Δηλαδή θελουμε τον αριστερό μας και εδώ ??









Πλάκα κάνω μην με φάτε !
northend4
Δημοσιεύσεις: 1171
Εγγραφή: Τρί 04 Μαρ 2014, 13:06
Τοποθεσία: Αθήνα

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από northend4 »

Ζήση είσαι εδώ;;;;;;
Βγες μίλα ΤΩΡΑ.
Μετά το ντέρμπι μπορεί και να ειναι αργά.
Εάν μπορείς να κανείς κατι ΞΕΚΑΘΑΡΙΣΕ τι γίνεται.
Εγώ μετά το ντέρμπι δεν θέλω τον ΠΑΟΚ μου 10 χρόνια πίσω!!!!
Άβαταρ μέλους
bane1980
Δημοσιεύσεις: 4863
Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:20

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από bane1980 »

Πες στον μεγάλο να σας φύγει για να μην καρφωθείτε και κούνα μαντήλι, ο κόμπος έφτασε στο χτένι.
Έχουν σαλέψει μυαλά.
Άβαταρ μέλους
e8nos
Δημοσιεύσεις: 863
Εγγραφή: Κυρ 04 Μάιος 2008, 08:31
Τοποθεσία: ΑΘΗΝΑ
Επικοινωνία:

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από e8nos »

Black_White_Heart έγραψε:Φίλε έθνος , σκέφτηκα να το γράψω αλλά το άφησα . Έχεις δικιά και το γραφείο τύπου,. Δρόμο και οι 3 αφήστε τον ΑΑ να τελείωσε την χρόνια και μετά βλεπουμε
Έτσι ακριβώς!
LoverBoy
Δημοσιεύσεις: 835
Εγγραφή: Πέμ 10 Απρ 2008, 02:34

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από LoverBoy »

Black_White_Heart έγραψε:Φίλε έθνος , σκέφτηκα να το γράψω αλλά το άφησα . Έχεις δικιά και το γραφείο τύπου,. Δρόμο και οι 3 αφήστε τον ΑΑ να τελείωσε την χρόνια και μετά βλεπουμε
Για ποιούς τρείς εννοείς? Βρύζας, γκαγκάτσης και....?

Όσο για τον Αναστασιάδη, έτσι και παραμείνει θα είναι ντροπή. Η ομάδα έχει φάει 15 γκολ σε Γιάννενα, τρίπολη, Ξάνθη και ΟΦΗ.
Άβαταρ μέλους
spyretto
Δημοσιεύσεις: 4144
Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2014, 03:21

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από spyretto »

ΖΗΣΗ ΜΕΙΝΕ!!!
Μπορεί να μην τα καταφέραμε τις προηγούμενες 4 χρονιές τόσο καλά αλλά την 5η θα καταφέρουμε να βάλουμε τις βασεις σίγουρα... θα φέρεις νέο προπονητή/οραματιστή να μας περάσει στο δεύτερο μισό της δεύτερης δεκαετίας της δεύτερης χιλιετίας Μ.Σ. ( Μετά Σάντος ) εποχής με ιδανικό τρόπο. Αν δεν είναι διαθεσιμος ο Μάριο Μπερέτα θα φέρουμε άλλον, μην ανησυχεις...τον Γκατούζο, τον Φάμπρι, έστω τον Κάμπος του ρούλη...έχεις μάτι εσύ. Θα φέρουμε και μια ντουζίνα παίκτες, μόνο να είναι Ελληνες διεθνείς για να καλοπιαστεί ο μεγαλομέτοχος να τα σκάσει στα φουσκωμένα συμβόλαια. Και Αβραάμ υπάρχει, και Ισαάκ, και Καροβέσης και Κωλοβέτσιος και όλη η κοινωνία η άτιμη. Ο Ινίγκο άραγες έχει κανα δίδυμο αδελφό εκεί στην Ιβηρία; Ορεξη να χεις εσύ γιαβρί μου και όλοι οι καλοί χωράνε.
Δώσε και καμμιά ακόμα στημένη συνέντευξη με γραμμένες απαντήσεις για να πειστούν και οι άπιστοι Θωμάδες, να δουν ακόμα και οι τυφλοί, να ακούσουν και οι κουφοί. Αλλωστε ο μυρωδιάς από το Ροστώφ σε πάει, καλόπιασέ τον όπως εσύ ξέρεις μέσω skype session κι όλα θα πάνε καλά. Εγώ σε πιστεύω ακόμα. Τώρα που επιτέλους ξεφορτώνεσαι τον Καλόγερο θα μεγαλουργήσεις.
Demir
Δημοσιεύσεις: 9063
Εγγραφή: Πέμ 05 Δεκ 2013, 22:32

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από Demir »

NA ΡΕ ΠΑΙΔΙΑ!!!! ΚΑΝΑΜΕ ΜΕΤΑΓΡΑΦΗ,,, 2 ΜΕΡΕΣ ΜΕΤΑ!!!!!!!!!!!!! ΒΡΑΝΑ ΙΛΙΤΣ
http://www.passports.gr/index.php?optio ... Itemid=138
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17371
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Ε τον θεούλη :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29744
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Ζήσης Βρύζας

Δημοσίευση από sourmenetes »

buffos έγραψε:Όταν η ομάδα πήγαινε καλά... Μπράβο Άγγελε... Ζήτω ΑΑ...
Τώρα φταίει ο Βρύζας......
ελα μπουφε που ηρθες να μας πουλησεις πνευμα σημερα λες και σου θιξαμε το βρυζα..
δηλαδη ο βρυζας εδω και 3 χρονια που υπαρχει σαββιδης ειναι ολοσωστος επαγγελματιας,αλανθαστος.
περασε μπολονι,στεφενς αγγελος και φυγανε βραδυ και ο ζησης εδω...

Ας πρωτοτυπησουμε μια φορα και ας φυγει ο ζησης..
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Διοικητικά”