Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
To eida το ματσακιον .. Καμια σχεση ο αντζελινο της γερμανιας με αυτον του ΠΑΟΚ.
Δεν ξερω τι φταιει...
Δεν ξερω τι φταιει...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν βάζω το χέρι μου στη φωτιά, αλλά θέλει έστω 46'.angelheart έγραψε:Γιατί ρε παιδιά γιοκ συμμετοχή ; εγώ θυμάμαι οτι συμμετοχή μετράει αν παίξει ημίχρονο. Θυμάμαι λάθος ;bane1980 έγραψε:Άρα γιοκ συμμετοχή...
Πέρσυ είχε βγει στο ημίχρονο 1-2 φορές, και δεν μέτρησε.
ΥΓ. food for thought το σχόλιό σου για το διορισμένο...λες να έχει με κάτι εκδικάσεις που ακούγονταν πριν από κάποιους μήνες; όπως και να έχει, εάν ο Ιβάν ασχοληθεί, τους έχει για πρωινό τους εδώ.
- angelheart
- Δημοσιεύσεις: 1825
- Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:38
- Τοποθεσία: Άνω Τούμπα και Άνω Περαία
- Επικοινωνία:
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Πάντως και πέρυσι που είδα κάποια παιχνίδια των λυκόπουλων, η ομάδα βλέπονταν μόνο με κολλύρια. Δεν είναι δλδ οτι πέρυσι έπαιζαν καμιά μπάλα της προκοπής και φέτος άλλαξε κάτι. Αν θυμάμαι και καλά, πέρσι η Βόλφσμπουργκ καμιά 6-7 αγωνιστικές πριν το τέλος κινδύνευε κιόλας.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Kανονικο καφενειο ειναι οι λυκοι...κριμα που πηγε εκει ο Βιερινια...την παρακολουθω απο περσι...μαυρα χαλια...
Δεν μπορεσε να κερδισει ουτε την γκροιτερ...πλεον ειναι το πρωτο φαβορι για υποβιβασμο.Αν και απ' τον νοεμβρη παντα ρολαρει ο Μαγκατ...θα δειξει...
Δεν μπορεσε να κερδισει ουτε την γκροιτερ...πλεον ειναι το πρωτο φαβορι για υποβιβασμο.Αν και απ' τον νοεμβρη παντα ρολαρει ο Μαγκατ...θα δειξει...
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Δεν του βγαίνει του Βιερινια για πολλούς λόγους...
Μου αρέσει που τον Μάγκατ στην Γερμανία τον έχουν και ψηλά...
Κάτι σαν τον Λεμονή στην Ελλάδα μου φέρνει...
Ο Βιερίνια τρέχει σαν παλαβός, έχει χώρο για την μπάλα και την δίνουν σχεδόν πάντως στην άλλη κατεύθυνση, αυτό λέει πολλά...
ΥΓ. Ο Μαλεζάς για ένα ακόμη παιχνίδι κράτησε τη μηδέν πίσω..και ήταν καλός..
Μου αρέσει που τον Μάγκατ στην Γερμανία τον έχουν και ψηλά...
Κάτι σαν τον Λεμονή στην Ελλάδα μου φέρνει...
Ο Βιερίνια τρέχει σαν παλαβός, έχει χώρο για την μπάλα και την δίνουν σχεδόν πάντως στην άλλη κατεύθυνση, αυτό λέει πολλά...
ΥΓ. Ο Μαλεζάς για ένα ακόμη παιχνίδι κράτησε τη μηδέν πίσω..και ήταν καλός..
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
για να δουμε αυριο..
[youtube]tAOmKN9pPJE[/youtube]
[youtube]MMrWSfUlj-I&feature=related[/youtube]
[youtube]tAOmKN9pPJE[/youtube]
[youtube]MMrWSfUlj-I&feature=related[/youtube]
- DigitalFan
- Δημοσιεύσεις: 1231
- Εγγραφή: Πέμ 05 Μάιος 2011, 22:08
- Τοποθεσία: Πόντος
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Επόμενη αγωνιστική:
ΠΑΟΚ-Άρης
Ατρόμητος-Ολυμπιακός
Αν κάνει καμιά μαγκιά ο Ατρόμητος και κερδίσει (λέμε τώρα...) τότε θα ξεσαλώσουμε!
Και καλά θα κάνουμε... Γιατί ΠΑΟΚτσής χωρις όνειρα δεν γίνεται! Δεν πα να παίζουμε με 19 χρονα και κάποιους παίκτες χαμηλού επιπέδου...; Ο ΠΑΟΚ είναι ΠΑΟΚ!!!
ΠΑΟΚ-Άρης
Ατρόμητος-Ολυμπιακός
Αν κάνει καμιά μαγκιά ο Ατρόμητος και κερδίσει (λέμε τώρα...) τότε θα ξεσαλώσουμε!
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Για να δούμε.
Ο γαύρος θα έχει και καπάκι cl εκτος έδρας με Arsenal.
Παίζει βεβαια και το άλλο: οι παίκτες του γαύρου να φαγωθούν μεταξύ τους.
Ο γαύρος θα έχει και καπάκι cl εκτος έδρας με Arsenal.
Παίζει βεβαια και το άλλο: οι παίκτες του γαύρου να φαγωθούν μεταξύ τους.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
και αυτό θα είναι το μεγάλο λάθος μας. να ξεσαλώσουμε. ο ΠΑΟΚ είναι ΠΑΟΚ για εμάς τους οπαδούς. όταν όμως έρθουμε στην πραγματικότητα θα δούμε ότι αν θέλουμε να έχουμε αυτογνωσία δε θα πρέπει να ξεσαλώσουμε. γιατί το ξεσάλωμα γεννάει προσδοκίες. και μετά η προσγείωση στην πραγματικότητα γίνεται ανώμαλα...DigitalFan έγραψε:Επόμενη αγωνιστική:
ΠΑΟΚ-Άρης
Ατρόμητος-Ολυμπιακός
Αν κάνει καμιά μαγκιά ο Ατρόμητος και κερδίσει (λέμε τώρα...) τότε θα ξεσαλώσουμε!Και καλά θα κάνουμε... Γιατί ΠΑΟΚτσής χωρις όνειρα δεν γίνεται! Δεν πα να παίζουμε με 19 χρονα και κάποιους παίκτες χαμηλού επιπέδου...; Ο ΠΑΟΚ είναι ΠΑΟΚ!!!
πιστεύω με καταλαβαίνεις
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Βαζελόφουρέϊρα. "Παρά την κριτική θα συνεχίσω τη δουλειά μου"
Ναι, παππούλή κι εγώ ελπίζω να συνεχίσεις την δουλειά σου, να σε αφήσουν απερίσπαστο.
Ναι, παππούλή κι εγώ ελπίζω να συνεχίσεις την δουλειά σου, να σε αφήσουν απερίσπαστο.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
το κοράκι που έπαιξε στο ντέρμπυ της λίβερπουλ δε σεβάστηκε ούτε το ματς μνήμης των 96, ούτε τίποτα και κατέσφαξε τη λίβερπουλ με μία κόκκινη αμφισβητούμενη, ένα πέναλτι στο σουάρεζ που το'πνιξε και ένα ανύπαρκτο πέναλτι υπέρ της γιουνάιτεντ.
για να βλέπουμε ότι τα κοράκια δε σφάζουνε μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού
για να βλέπουμε ότι τα κοράκια δε σφάζουνε μόνο στην Ελλάδα, αλλά παντού
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Από τις πλέον μισητές ομάδες η Γιουνάιτεντ..Τραγική διαιτησία έκανε ένα ματς που ήτανε για 4-0 να τελειώσει 1-2..Συγκλονιστικός ο κόσμος της Λίβερπουλ..Ανατριχίλα.
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
To ρουφηξε η κουλα...πεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεφτεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεεειιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιιι
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Ελα ρε έχει αρκούδα στο τέλος θα την σώσει την παρτίδα
:)
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
ΚΆΤΩ Η ΧΟΥΝΤΑ ΤΩΝ ΓΑΒΡΟΒΑΖΕΛΩΝ
Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες ΙΙ
Κρύο λέει θα έχει αύριο στα Σπάτα,μόλις 1 βαθμός πάνω από το μηδέν !:lol:
