Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
gervasio artigas
Δημοσιεύσεις: 1152
Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gervasio artigas »

αυτό που ο αγνός οπαδος ...ανησυχει που η ομαδα "δεν εχει πληρες ροστερ" πριν τα ευρωπαικα παιχνιδια , ενω οσοι ασχολουνται με το ποδοσφαιρικό τμήμα ...δεν ανησυχουν αλλα αδιαφορουν είναι πράγματι εντυπωσιακό
Από ...τυχη μάλλον θα παιξει ο ΠΑΟΚ στην ευρωπη
These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 2):
geobila, Unpsofable78
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Μπραβο ρε φιλε. Δεν νομιζω να επαθε κανεις τιποτα. Ουτε θα χαλασουμε την μεταγραφη . ΝΑ και αν ερθει ΝΑ και αν δεν ερθει. Προχωραμε και οτι ειναι να γινει θα μαθευτει.
These users thanked the author delos15 for the post (total 3):
embuji, Montrealiotis, trelopaoki89
paokspren
Δημοσιεύσεις: 1365
Εγγραφή: Τετ 06 Ιούλ 2022, 19:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από paokspren »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Αυτή θα μπορούσε να είναι η πρώτη σου ανάρτηση πάνω στο θέμα. Είδες πόσο εύκολο?
These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
xpek20, xyz_o_peponas
geobila
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Μυστη μου το φόρουμ, όπως σωστά είπες, δεν είναι χώρος μόνο για επίσημα νέα αλλά και γκοσιπ.

Προσωπικά γουστάρω και το γκοσιπ ειδικά καλοκαιριατικα.
Έχουμε καύσωνα βόρεια Ευρώπη χωρίς κλιματιστικό και θάλασσα να βρεξουμε γάμπα. Τι άλλο έμεινε;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobila την Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author geobila for the post (total 4):
embuji, margas, aivas19, Montrealiotis
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

delos15 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:05
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Μπραβο ρε φιλε. Δεν νομιζω να επαθε κανεις τιποτα. Ουτε θα χαλασουμε την μεταγραφη . ΝΑ και αν ερθει ΝΑ και αν δεν ερθει. Προχωραμε και οτι ειναι να γινει θα μαθευτει.
Θα μας πεθάνετε ρε :lol: :lol: :lol: :lol:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3235
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Δεν μου φαίνεται και τόσο τραβηγμένο, αν και άνετα βρίσκει Αραβία, το καλό είναι ότι ο τύπος με το ιστορικό του δεν θα χρειαστεί καν να ψάξει σπίτι γιατί θα έχει πάντα ένα ράντζο στο ΑΧΕΠΑ. :mrgreen:
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
Maklaz, embuji
geobila
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Ριάν θα τον έχουμε αλλαγή του Γερεμεγιεφ να μπει στο 65-70 ώστε να μη ζοριστει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobila την Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author geobila for the post:
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 520
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:08
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Δεν μου φαίνεται και τόσο τραβηγμένο, αν και άνετα βρίσκει Αραβία, το καλό είναι ότι ο τύπος με το ιστορικό του δεν θα χρειαστεί καν να ψάξει σπίτι γιατί θα έχει πάντα ένα ράντζο στο ΑΧΕΠΑ. :mrgreen:
Θελει να γυρισει πισω στην Γιουβε και τον θελει και αυτη. Παμε παρακατω.
These users thanked the author delos15 for the post:
Unpsofable78
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1176
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.

Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.

Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.

Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.


ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Μεγάλο πουλεν μου ο ντιμπαλα και είναι ταμάμ αν όντως παίξει ο προπονητής με 3-5-2 ....
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6307
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

τωρα η ντιμπαλα θα ερθει η τριμπαλα
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2099
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Maklaz »

geobila έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:09 Ριάνα θα τον έχουμε αλλαγή του Γερεμεγιεφ να μπει στο 65-70 ώστε να μη ζοριστει
Καλά ρε, φέρνουμε την τραγουδιάρα στα 38 για αλλαγή του Γερεμέγιεφ;
These users thanked the author Maklaz for the post (total 5):
Nassos, geobila, aivas19, embuji, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 890
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:30
vasgias έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:26
embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:33 Η χωρα του Ναι. Αυτος οχι.
Λοιπόν. Last call. Είναι Μαρόκο ή Βέλγιο.
nope.
Ντυμπαλα;

Edit: Μετά είδα ότι ήταν όντως ο ντυμπαλα φίλε @embuji . Όνειρο. Κάποτε είχα τεράστια τρέλα με αυτή την παικταρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος margas την Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
These users thanked the author margas for the post:
embuji
embuji
Δημοσιεύσεις: 4311
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Εμενα μου φαινεται παπατζα απο τις λιγες γιαυτο και το μονο που εκανα ηταν ταγκ τον μαυροζωνα. Τον θελει ο μποκα αρα να γυρισει στην χωρα του, τρελα λεφτα μπορει να βρει στην αραβια και ευκολα θα μπορουσε να παει σε αλλη ομαδα σε τοπ ευρωπαϊκο κλαμπ. Αλλα οκ αμα ειναι να τρωω αναθεμα απλα επειδη εκανα ταγκ ενα ατομο οριστε. Αυτο ειναι το πατριαρχειο που ακουσα και επειδη μου κολλησε καλα στο μυαλο ειπα να κανω ενα ταγκ το παιδι που εχει πεσει μεσα σχεδον σε ολα οσα εχει γραψει.


+Οτι τον γλυκοκοιταζε περσι ο βαζελος οποτε ισως και να μην ειναι εντελως κλειστο το σεναριο Ελλαδα γιαυτον. Μεχρι εκει ξερω. Πατριαρχειο μου φαινεται.
Nassos
Δημοσιεύσεις: 460
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nassos »

paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24
nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:09 Πάντως πέρυσι το προσπάθησε.
Καρατσεκαρισμενο
- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.

Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
Το πλουσιοπαιδο που διαδίδει φίδια για να το παίξει μούρη, ποιος είναι; γιατί αν μιλάμε για τον γιο του προέδρου, λίγο αργότερα πηρε παίχτη με 12 μύρια. Με δόσεις βέβαια, αλλα φαντάζομαι και ο μιτροβιτς δε θα τα ηθελε μπακουι.
These users thanked the author Nassos for the post (total 4):
geobila, navigator11, Unpsofable78, Ally Samagoal
geobila
Δημοσιεύσεις: 1275
Εγγραφή: Δευ 30 Ιουν 2025, 09:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από geobila »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:10
geobila έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:09 Ριάνα θα τον έχουμε αλλαγή του Γερεμεγιεφ να μπει στο 65-70 ώστε να μη ζοριστει
Καλά ρε, φέρνουμε την τραγουδιάρα στα 38 για αλλαγή του Γερεμέγιεφ;
Θα τους χορέψει όλους η τραγουδιαρα

Δηλαδή το Τ9 έχει περασμένο ως λέξη επίσημα το Ριάνα αλλά όχι το όνομα Ριάν.... Α ρε γοογλε αλήτη πουλημένε
These users thanked the author geobila for the post:
Maklaz
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”