Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
gervasio artigas
- Δημοσιεύσεις: 1152
- Εγγραφή: Παρ 29 Αύγ 2025, 08:16
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
αυτό που ο αγνός οπαδος ...ανησυχει που η ομαδα "δεν εχει πληρες ροστερ" πριν τα ευρωπαικα παιχνιδια , ενω οσοι ασχολουνται με το ποδοσφαιρικό τμήμα ...δεν ανησυχουν αλλα αδιαφορουν είναι πράγματι εντυπωσιακό
Από ...τυχη μάλλον θα παιξει ο ΠΑΟΚ στην ευρωπη
Από ...τυχη μάλλον θα παιξει ο ΠΑΟΚ στην ευρωπη
- These users thanked the author gervasio artigas for the post (total 2):
- geobila, Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μπραβο ρε φιλε. Δεν νομιζω να επαθε κανεις τιποτα. Ουτε θα χαλασουμε την μεταγραφη . ΝΑ και αν ερθει ΝΑ και αν δεν ερθει. Προχωραμε και οτι ειναι να γινει θα μαθευτει.embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
- These users thanked the author delos15 for the post (total 3):
- embuji, Montrealiotis, trelopaoki89
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτή θα μπορούσε να είναι η πρώτη σου ανάρτηση πάνω στο θέμα. Είδες πόσο εύκολο?embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
- These users thanked the author paokspren for the post (total 2):
- xpek20, xyz_o_peponas
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μυστη μου το φόρουμ, όπως σωστά είπες, δεν είναι χώρος μόνο για επίσημα νέα αλλά και γκοσιπ.
Προσωπικά γουστάρω και το γκοσιπ ειδικά καλοκαιριατικα.
Έχουμε καύσωνα βόρεια Ευρώπη χωρίς κλιματιστικό και θάλασσα να βρεξουμε γάμπα. Τι άλλο έμεινε;
Προσωπικά γουστάρω και το γκοσιπ ειδικά καλοκαιριατικα.
Έχουμε καύσωνα βόρεια Ευρώπη χωρίς κλιματιστικό και θάλασσα να βρεξουμε γάμπα. Τι άλλο έμεινε;
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobila την Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:07, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author geobila for the post (total 4):
- embuji, margas, aivas19, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα μας πεθάνετε ρεdelos15 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:05Μπραβο ρε φιλε. Δεν νομιζω να επαθε κανεις τιποτα. Ουτε θα χαλασουμε την μεταγραφη . ΝΑ και αν ερθει ΝΑ και αν δεν ερθει. Προχωραμε και οτι ειναι να γινει θα μαθευτει.embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν μου φαίνεται και τόσο τραβηγμένο, αν και άνετα βρίσκει Αραβία, το καλό είναι ότι ο τύπος με το ιστορικό του δεν θα χρειαστεί καν να ψάξει σπίτι γιατί θα έχει πάντα ένα ράντζο στο ΑΧΕΠΑ.embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
- These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
- Maklaz, embuji
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ριάν θα τον έχουμε αλλαγή του Γερεμεγιεφ να μπει στο 65-70 ώστε να μη ζοριστει
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος geobila την Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:12, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
- These users thanked the author geobila for the post:
- Ριαν_Καπαγιαννιδης
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θελει να γυρισει πισω στην Γιουβε και τον θελει και αυτη. Παμε παρακατω.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:08Δεν μου φαίνεται και τόσο τραβηγμένο, αν και άνετα βρίσκει Αραβία, το καλό είναι ότι ο τύπος με το ιστορικό του δεν θα χρειαστεί καν να ψάξει σπίτι γιατί θα έχει πάντα ένα ράντζο στο ΑΧΕΠΑ.embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.![]()
- These users thanked the author delos15 for the post:
- Unpsofable78
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Μεγάλο πουλεν μου ο ντιμπαλα και είναι ταμάμ αν όντως παίξει ο προπονητής με 3-5-2 ....embuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:02 Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Καλά ρε, φέρνουμε την τραγουδιάρα στα 38 για αλλαγή του Γερεμέγιεφ;geobila έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:09 Ριάνα θα τον έχουμε αλλαγή του Γερεμεγιεφ να μπει στο 65-70 ώστε να μη ζοριστει
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ντυμπαλα;
Edit: Μετά είδα ότι ήταν όντως ο ντυμπαλα φίλε @embuji . Όνειρο. Κάποτε είχα τεράστια τρέλα με αυτή την παικταρα.
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος margas την Πέμ 25 Ιουν 2026, 12:13, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εμενα μου φαινεται παπατζα απο τις λιγες γιαυτο και το μονο που εκανα ηταν ταγκ τον μαυροζωνα. Τον θελει ο μποκα αρα να γυρισει στην χωρα του, τρελα λεφτα μπορει να βρει στην αραβια και ευκολα θα μπορουσε να παει σε αλλη ομαδα σε τοπ ευρωπαϊκο κλαμπ. Αλλα οκ αμα ειναι να τρωω αναθεμα απλα επειδη εκανα ταγκ ενα ατομο οριστε. Αυτο ειναι το πατριαρχειο που ακουσα και επειδη μου κολλησε καλα στο μυαλο ειπα να κανω ενα ταγκ το παιδι που εχει πεσει μεσα σχεδον σε ολα οσα εχει γραψει.
+Οτι τον γλυκοκοιταζε περσι ο βαζελος οποτε ισως και να μην ειναι εντελως κλειστο το σεναριο Ελλαδα γιαυτον. Μεχρι εκει ξερω. Πατριαρχειο μου φαινεται.
+Οτι τον γλυκοκοιταζε περσι ο βαζελος οποτε ισως και να μην ειναι εντελως κλειστο το σεναριο Ελλαδα γιαυτον. Μεχρι εκει ξερω. Πατριαρχειο μου φαινεται.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Το πλουσιοπαιδο που διαδίδει φίδια για να το παίξει μούρη, ποιος είναι; γιατί αν μιλάμε για τον γιο του προέδρου, λίγο αργότερα πηρε παίχτη με 12 μύρια. Με δόσεις βέβαια, αλλα φαντάζομαι και ο μιτροβιτς δε θα τα ηθελε μπακουι.paokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.
Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
- These users thanked the author Nassos for the post (total 4):
- geobila, navigator11, Unpsofable78, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Θα τους χορέψει όλους η τραγουδιαρα
Δηλαδή το Τ9 έχει περασμένο ως λέξη επίσημα το Ριάνα αλλά όχι το όνομα Ριάν.... Α ρε γοογλε αλήτη πουλημένε