φετος.Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:38 @embuji ποια ήταν η τελευταία χρονιά που έπαιξε μπάλα σε τοπ8 ευρωπαϊκό πρωτάθλημα χωρίς μα μου δεν ξέρω ήταν άτυχος και την έβρισκε με το καλάμι?
Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Για ικαρντι τη βλέπω τη φάση....
Δε ξέρω σε τι κατάσταση είναι πάντως πέρσι σαν αλλαγή έβαλε 15-20 γκολ
Δε ξέρω σε τι κατάσταση είναι πάντως πέρσι σαν αλλαγή έβαλε 15-20 γκολ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@vasgias απο την λιστα που ανεβασες τουτος δω https://www.transfermarkt.com/jonatan-b ... ler/435587 μαρεσε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Έχετε πλάκα (?) κάποιοι....
Σελίδες επί σελίδων για ένα υποθετικό σενάριο, που μάλιστα άλλος έλεγε "για εμένα τελείωσε ο Ιβάν" κλπ ομορφιές.. κι όλα αυτά για μια υπόθεση.
Τώρα πάλι γνωστά μονοπάτια... Λέμε κάτι , που κάπου άκουσα, σηκώνω σκόνη και μετά εγώ ο ίδιος για τη μουφα που πέταξα αρχίζω και θάβω κόσμο , γκρινιάζω , αναθεματίζω γιατί τελικά δεν ισχύει , αυτό που ήξερα ότι είναι μουφα...
Πρήξιμο..
Αντίθετα , άξιοι και απόλαυση οι τοποθετήσεις αναλύσεις επί ποδοσφαιρικών θεμάτων, από αρκετούς, όπως ενδεικτικά, Ρενέ, Ράιαν, Μερσαντος κι όσοι ξεχνάω..
Σελίδες επί σελίδων για ένα υποθετικό σενάριο, που μάλιστα άλλος έλεγε "για εμένα τελείωσε ο Ιβάν" κλπ ομορφιές.. κι όλα αυτά για μια υπόθεση.
Τώρα πάλι γνωστά μονοπάτια... Λέμε κάτι , που κάπου άκουσα, σηκώνω σκόνη και μετά εγώ ο ίδιος για τη μουφα που πέταξα αρχίζω και θάβω κόσμο , γκρινιάζω , αναθεματίζω γιατί τελικά δεν ισχύει , αυτό που ήξερα ότι είναι μουφα...
Πρήξιμο..
Αντίθετα , άξιοι και απόλαυση οι τοποθετήσεις αναλύσεις επί ποδοσφαιρικών θεμάτων, από αρκετούς, όπως ενδεικτικά, Ρενέ, Ράιαν, Μερσαντος κι όσοι ξεχνάω..
-
Panostas1995
- Δημοσιεύσεις: 1176
- Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Κουλούρης πιο πολλά γκολ είχε στη Πολωνίαembuji έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:42 @vasgias απο την λιστα που ανεβασες τουτος δω https://www.transfermarkt.com/jonatan-b ... ler/435587 μαρεσε.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
- Δεν θέλω να φορέσει το δικέφαλο παίκτης που πήγε με την γυναίκα του συμπαίκτη του!Panostas1995 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:40 Για ικαρντι τη βλέπω τη φάση....
Δε ξέρω σε τι κατάσταση είναι πάντως πέρσι σαν αλλαγή έβαλε 15-20 γκολ
- Είχε 15-20 γκολ σαν αλλαγή....
- Καλωσήρθες παικταρά
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εγω το μονο που εκανα ειναι ενα ταγκ τον Μαυροζωνα, και αμα ειναι να μην γραφουμε οτι ακουσαμε, πηρε το αυτακι μας, τους παπαδες και μη, ας γραφουμε μονο τις ανακοινωσεις της ΠΑΕ και τελος. Μεταγραφες = και πληροφοριες, και παπαδες, και σεναρια. Οχι στο ΠΑΟΚμανια αλλα παντου.
Παιζει ο ΠΑΟΚ και ολες οι ομαδες του πλανητη να εχουν μιλησει με καμια 30αρια παικτες και μανατζερ η καθεμια. Το οτι ακουσαμε κατι και το παραθετουμε δε σημαινει οτι πηγε καλα. Απλα δε θα μαθουμε και γρηγορα αν πηγε ή οχι κατι καλα.
Παιζει ο ΠΑΟΚ και ολες οι ομαδες του πλανητη να εχουν μιλησει με καμια 30αρια παικτες και μανατζερ η καθεμια. Το οτι ακουσαμε κατι και το παραθετουμε δε σημαινει οτι πηγε καλα. Απλα δε θα μαθουμε και γρηγορα αν πηγε ή οχι κατι καλα.
- These users thanked the author embuji for the post (total 2):
- paoki19, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
To the point με την μια . Μια μικρή μόνο ένσταση ότι δεν νομίζω ότι ο Ισπανός έρχεται σαν δευτερη λύση . Μάλλον το μυαλό θα είναι κι ισως αργότερα ψάξουμε κι τα μπράτσα .rade paprica έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 14:45 Η καθυστέρηση στην πρόλσηψη προπονητή
μας έχει φέρει αντιμέτωπους με την εξής αντιφατική κατάσταση στο μεταγραφικό:
Από τη μία πλευρά είναι λογικό ο νέος προπονητής να θέλει χρόνο
να αξιολογήσει τόσο το υπάρχον υλικό, όσο και τις προτάσεις.
Άρα οι μεταγραφές πάνε κατά το δυνατόν πίσω,
για να δώσουν τον απαραίτητο χρόνο για μια σωστή απόφαση.
Από την άλλη οι ευρωπαικοί αγώνες σε ένα μήνα
απαιτούν -αν ήταν δυνατό- το ρόστερ να ήταν πλήρες ΧΘΕΣ.
Τί κάνεις για να λύσεις την αντίφαση,
δεδομένου ότι σε κάποιες θέσεις με το υπάρχον ρόστερ έχει ΚΑΙ αριθμητικό πρόβλημα (π.χ. στόπερ);
Κλείνεις τώρα τις τρύπες με παίκτες α) κατά το δυνατόν αξιόπιστους και β) που μπορούν να προσαρμοστούν σε διάφορους ρόλους/θέσεις/τακτικές.
Παίρνεις τους στοχευμένους παίκτες αργότερα.
Δεν ξέρω αν ακολουθούμε, όντως, μια τέτοια τακτική.
Ο βάσκος πάντως μου φαίνεται για μεταγραφή
που ταιριάζει στο "κλείνω τρύπες"
και που δεν "δένει" τα χέρια του προπονητή για το πως θα τον χρησιμοποιήσει.
.
- These users thanked the author Andrew R for the post:
- Unpsofable78
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Δεν εγινε ακριβως ετσι αλλα οκ..περσινα ξινα σταφυλιαpaokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.
Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
- These users thanked the author nunies4 for the post (total 3):
- Unpsofable78, Maklaz, Ally Samagoal
- Unpsofable78
- Δημοσιεύσεις: 2217
- Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
@embuji
Ναι απλά ξεσηκωθηκε ένα ολόκληρο φόρουμ να κάνει ερωτήσεις. Οκ πεινασμένοι είμαστε και ψοφαμε έστω για φήμες, αλλά ήδη βρήκαν πάτημα κάποιοι να χλευασουν.
Στο είπα από την αρχή και όχι για κακό.
Ναι απλά ξεσηκωθηκε ένα ολόκληρο φόρουμ να κάνει ερωτήσεις. Οκ πεινασμένοι είμαστε και ψοφαμε έστω για φήμες, αλλά ήδη βρήκαν πάτημα κάποιοι να χλευασουν.
Στο είπα από την αρχή και όχι για κακό.
- These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
- embuji
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αν θυμαμαι καλα καπου 3 δεν ειχαμε φτασει;nunies4 έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:56Δεν εγινε ακριβως ετσι αλλα οκ..περσινα ξινα σταφυλιαpaokspren έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 11:24- Καλημέρα Αλεξάνταρ, θέλεις να λύσεις το συμβόλαιο σου και να έρθεις να παίξεις στον ΠΑΟΚ για 1.8εκ ευρώ?
- Όχι
- Παιδιά, χάλασε του Μίτροβιτς, κλείστε τον Γιερεμέγιεφ.
Το να διαδίδει φίδια ένα πλουσιόπαιδο για να το παίξει μούρη δεν σας πέρασε από το μυαλό φαντάζομαι, γιατί πρώτη φορά συμβαίνει.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ναι, αλλιώς η ατμόσφαιρα θα θυμίζει ΘιβέτMaklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 10:00 10 εκ. συμβόλαιο τον χρόνο έχει ρε σεις αυτός που εννοείται!
Δεν χρειάζεται να σηκώνουμε σκόνη και στο τέλος να γίνουμε κώλος πάλι από το πουθενά.
- These users thanked the author navigator11 for the post (total 3):
- nunies4, Unpsofable78, Maklaz
-
Ριαν_Καπαγιαννιδης
- Δημοσιεύσεις: 3235
- Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Όχι ρε συ, σιγά τις υπερβάσεις πια. Επίσης νομίζω είπε φορ. Για να είναι τοπ όνομα και να μην πήγε στο μουντιάλ, μιλάμε για μια εκ των 7-8 μεγάλων εθνικών.
Μοράτα?
Το πιο ακραίο θα ήταν φυσικά ο Jhon Duran που δεν πήγε μουντιάλ αλλά έκανε αδιανόητα πράγματα με Άστον Βίλα πριν τα γράψει όλα στα παπάργια του και καταλήξει στις ερήμους και τις ερημιές.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ωραια τοτε για να τελειωνουμε, αυτο που ακουσα απο το ατομο που με ειχε πει και για τον Κονσεϊσαο οτι ηταν Θεσσαλονικη και μιλουσε για την θεση προπονητη απλα ζητουσε ενα μπατζετ ρεαλ μαδριτης.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
Οτι ρωτησαμε για Dybala. Οταν μου το ειπε αρχισα να γελαω.
Μετα μου ειπε και λεπτομερειες και τσιμπησα. 2+1, 2,3+0,5 μπονους.
Και επειδη μπορει να παιξει και το φορ και ΟΛΕΣ τις θεσεις πισω απο το φορ, μου κολλησε καλα και τσιμπησα σα ψαρακι.
ΑΛΛΑ ΕΞΑΚΟΛΟΥΘΕΙ ΝΑ ΜΟΥ ΦΑΙΝΕΤΑΙ ΠΑΤΡΙΑΡΧΕΙΟ. Γιαυτο και εκανα ταγκ τον Μαυροζωνα μηπως και ειχε παρει κατι παρομοιο το αυτακι του και δε με ελεγε μαλακιες ο φιλος μου. Ας βγει τωρα να μας πει οτι δεν ισχυει πολυ απλα και να τελειωνουμε.
- These users thanked the author embuji for the post (total 5):
- aivas19, Panostas1995, geobila, margas, Montrealiotis