Ιβάν Σαββίδης VII

Σχόλια γιά την Διοίκηση της ΠΑΕ και όλα τα σχετικά...
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18784
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από aivas19 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.

Ο Ραγκατσης λέει:
Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.

Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"

Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.

Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.

Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Ομάδα αλήθειας
These users thanked the author aivas19 for the post (total 5):
vasgias, Maklaz, margas, paok apo epilogi, astral
Franky
Δημοσιεύσεις: 1002
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Franky »

Παρακαλει να γυρισει?

Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.

Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2097
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:58 Παρακαλει να γυρισει?

Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.

Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Ο μουργκ !!!
Franky
Δημοσιεύσεις: 1002
Εγγραφή: Τετ 16 Ιούλ 2025, 11:26

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Franky »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 09:05
Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:58 Παρακαλει να γυρισει?

Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.

Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Ο μουργκ !!!
Κυριως για Ελληνες γνωριζω.

Ας ειναι αυτο και ενα μηνυμα για τους γονεις και το περιβαλλον των παιδιων των Ακαδημιων που τους ενθαρυνουν να φυγουν.

Πολλοι ξεχνανε οτι και ο Κωνσταντελιας επαιξε στο Βελγιο 1 χρονο. Δεν του αρεσε.
These users thanked the author Franky for the post:
Maklaz
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2097
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από Maklaz »

Σε πειράζω ρε συ :pano:
These users thanked the author Maklaz for the post:
Franky
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25994
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από obanebane »

Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
flash4
Bet Guru 2020
Δημοσιεύσεις: 2121
Εγγραφή: Κυρ 10 Ιαν 2016, 17:13

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από flash4 »

Ο οποίος βέβαια έχει λοιδωρηθεί αρκετές φορές επειδή δουλεύει στο γνωστό όμιλο, ενώ κάποιοι άλλοι έχουν μονίμως ασυλία, ασχέτως αν κάνουν μπάχαλο την ομάδα, απλά επειδή λιβανίζουν το μεγαλομέτοχο.
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10674
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από astral »

τον καημένο
These users thanked the author astral for the post (total 2):
vasgias, Maklaz
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21292
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Ιβάν Σαββίδης VII

Δημοσίευση από navigator11 »

Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.

Ο Ραγκατσης λέει:
Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.

Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"

Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.

Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.

Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Εντάξει, το λες και κολοσσιαία πρόοδο από εκεί που "χάναμε" μεταγραφικούς στόχους λόγω της σφιχτόκωλης Μαρίας για 2 βαθιά πιάτα φακή τώρα να ... ξεφτιλιζόμαστε για 1.5-2 ψωροεκατομμύρια.
Απάντηση

Επιστροφή στο “Διοικητικά”