Ομάδα αλήθειαςMaklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.
Ο Ραγκατσης λέει:
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.
Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.
Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.
Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.
Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Παρακαλει να γυρισει?
Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.
Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.
Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ο μουργκ !!!Franky έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:58 Παρακαλει να γυρισει?
Να ξερετε οτι και ΑΛΛΟΙ ποδοσφαιριστες παρακαλανε να γυρισουν στον ΠΑΟΚ.
Αυτα να τα θυμαστε οταν γραφετε τα "φυγε να σωθεις", "πουλα τον να αλλαξει επιπεδο".
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Κυριως για Ελληνες γνωριζω.
Ας ειναι αυτο και ενα μηνυμα για τους γονεις και το περιβαλλον των παιδιων των Ακαδημιων που τους ενθαρυνουν να φυγουν.
Πολλοι ξεχνανε οτι και ο Κωνσταντελιας επαιξε στο Βελγιο 1 χρονο. Δεν του αρεσε.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Κάτι πουθεναδες ανεπάγγελτοι βγάζουν χρόνια λεφτά στην πλάτη του ΠΑΟΚ γιατί τους ακούτε και τους στηρίζετε.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Σας ξανά γράφω με κάθε επίγνωση αυτών που λέω.
Ο μοναδικός άνθρωπος που κάνει πραγματικό ρεπορτάζ και δουλεύει πραγματικά γύρω απο τα θέματα του ΠΑΟΚ είναι ο Πετρωτος.
Όλοι οι υπόλοιποι μηδενός εξαιρουμένου,λένε οτι χρειάζεται για να γεμίζει η τσέπη τους.
Όταν έβγαλε την είδηση για Κεντζιορα ο Πετρωτος κάποιοι εδώ κορόιδευαν.
Ψάξτε τι σας είχα γράψει τότε και πως κατέληξε η υπόθεση.
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Ο οποίος βέβαια έχει λοιδωρηθεί αρκετές φορές επειδή δουλεύει στο γνωστό όμιλο, ενώ κάποιοι άλλοι έχουν μονίμως ασυλία, ασχέτως αν κάνουν μπάχαλο την ομάδα, απλά επειδή λιβανίζουν το μεγαλομέτοχο.
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21292
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Ιβάν Σαββίδης VII
Εντάξει, το λες και κολοσσιαία πρόοδο από εκεί που "χάναμε" μεταγραφικούς στόχους λόγω της σφιχτόκωλης Μαρίας για 2 βαθιά πιάτα φακή τώρα να ... ξεφτιλιζόμαστε για 1.5-2 ψωροεκατομμύρια.Maklaz έγραψε: Πέμ 25 Ιουν 2026, 08:46 Έκατσα και το είδα.
Ο Ραγκατσης λέει:
Στο βίντεο που βγήκε, είναι προφανώς εσκεμμένα κομμένη η αρχή όπως επίσης και η πρώτη λέξη στην δεύτερη παράγραφο,. ξεκινώντας από το "Υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ"Δεν το αντέχω ο Γιαννούλης να παρακαλάει να έρθει στον ΠΑΟΚ και να μην δίνουν 1.5 - 2 ψωρο-εκατομμύρια παραπάνω και να πάει στον γαύρο. Δεν μπορώ να το δεχτώ. Για αυτό λέω θα είναι ξευτιλίκη του Ιβάν από τον Μαρινάκη.
Ξευτιλίκη θα είναι, υπάλληλε της ΠΑΕ ΠΑΟΚ, που μπορείς να μου στείλεις πάλι μήνυμα, να μην ξαναβάζω στο στόμα μου την λέξη Σαββίδης γιατί τελειώσαμε.
Δηλαδή δίνουμε 3.5+1 αν θυμάμαι καλά; Και θα είναι ξευτιλίκη αν δεν έρθει και πάει στον γαύρο; Του Ιβάν;
Να δώσουμε δηλαδή 5.5-6, για να νιώσει ο Ραγκατσης και ο κάθε Ραγκατσης ότι δεν ξεφτιλιζομαστε.
Αλλά έτσι είναι, άλλος γαμάει άλλος πληρώνει.
Στο 1:20:12 από το χθεσινό live ξεκινάει.