Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:31
Φίλε δεν ξέρω αν είσαι πιτσιρίκος και δεν πρόλαβες τον Ριβάλντο ή αν απλά κάνεις προσθέσεις αριθμών, μιλάμε για έναν παίκτη που ήρθε στην Ελλάδα στα 31 του, με χρυσή μπάλα, και στο τοπ3 των παικτών ενός μουντιάλ που κατέκτησε 2 χρόνια πριν, όντας μέχρι τότε ο καλύτερος παίκτης στην Μπαρτσελόνα για μια πενταετία. Είναι σα να έρθει σε 5 χρόνια ο Εμπαπε και να λέμε ξερωγώ ασούμε Πριγιοβιτς λόγω επειδή ίδιος αριθμός γκολ.
τόσο πιτσιρίκος που του έχω πετάξει αναπτήρα σε κορνερ.
Δεν μίλησα εγώ για αριθμούς όπως επίσης τόση ώρα σας κάνω χαβαλέ γιατί για να τονίσω την απαξίωση στον Τάισον είπα παίχτες που έχουν περάσει 20 χρόνια και τους μνημονεύουν οι κάτω και εμείς λέμε που πάμε με Τάισον ενώ αν έπαιζε σε κανέναν γαυρο θα μας τα είχαν κάνει τούμπανα .
Τέλος παιχταρας ατελείωτος αλλά μόνο που έκλαιγε που έφυγε από τον γαυρο όλη του η υστεροφημία για μένα τελείωσε ενώ η τιμωρία του ήταν να τον κλέψει και αυτόν ο γαύρος όπως έκλεβε αυτός τους άλλους
Υ.Γ Είμαι τόσο πιτσιρίκος που όταν ο συνονόματος σου στο ντεμπούτο του πήγε να βάλει γκολ από το κέντρο ακόμα θυμάμαι τα γέλια στο γήπεδο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος
DamoN την Τετ 24 Ιουν 2026, 19:47, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.