Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:19
DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:12 Τι έκανε παραπάνω στην Ελλάδα ο ριβαλντο από τον Τάισον ;
Φιλε τι λες!??!! εβαλε καμια 50 ρια γκολ, ειχε καμια 40ρια ασσιστ σε εγχωριες διοργανωσεις... κουβαλουσε τν γαυρο στο τσου λου με αρκετα γκολ...ο Ταισον (που ειναι καψουρα μεγαλη κ παιχταρας τεραστιος) 20 γκολ δν εφτασε ακομα σε 2,5 χρονια στην ελλαδα..
20 ασίστ 40 γκολ
30 ασίστ 23 γκολ ο δικός μας
Αλλά του ριβαλντο δεν τα μετράω γιατί έκλεβε τότε …
These users thanked the author DamoN for the post:
paok apo epilogi
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
deathmassious έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:37 Με τον Γκόμεζ έχει ξαναδουλέψει πάντως.
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Δεν θέλω να στό χαλάσω αλλά με τα μέχρι στιγμής δεδομένα τετράδα στο πρωτάθλημα, κύπελλο και όμιλοι Conference θα είναι μεγαλύτερο θαύμα από αυτό ου έγινε το 2024! Η ομάδα φτιάχνεται από την αρχή και μάλιστα χωρίς υλικά οπότε δεν τρέφω ψευδαισθήσεις
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

Φίλε δεν ξέρω αν είσαι πιτσιρίκος και δεν πρόλαβες τον Ριβάλντο ή αν απλά κάνεις προσθέσεις αριθμών, μιλάμε για έναν παίκτη που ήρθε στην Ελλάδα στα 31 του, με χρυσή μπάλα, και στο τοπ3 των παικτών ενός μουντιάλ που κατέκτησε 2 χρόνια πριν, όντας μέχρι τότε ο καλύτερος παίκτης στην Μπαρτσελόνα για μια πενταετία. Είναι σα να έρθει σε 5 χρόνια ο Εμπαπε και να λέμε ξερωγώ ασούμε Πριγιοβιτς λόγω επειδή ίδιος αριθμός γκολ.
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

@DamoN χαχαχχα σωστος στο κλεψιμο...

@renegade εσυ ξερεις τι παμε να κανουμε?? για να μαθουμε κ εμεις που δν ξερουμε δλδ...επισης αυτο που λες που επαιζε ο ενας κ που ο αλλος καταλαβαινεις οτι δν εχει καμια μα καμια λογικη κ υπαρχουν ΑΠΕΙΡΑ παραδειγματα ...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 2):
DamoN, Maxpaok
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:31 Φίλε δεν ξέρω αν είσαι πιτσιρίκος και δεν πρόλαβες τον Ριβάλντο ή αν απλά κάνεις προσθέσεις αριθμών, μιλάμε για έναν παίκτη που ήρθε στην Ελλάδα στα 31 του, με χρυσή μπάλα, και στο τοπ3 των παικτών ενός μουντιάλ που κατέκτησε 2 χρόνια πριν, όντας μέχρι τότε ο καλύτερος παίκτης στην Μπαρτσελόνα για μια πενταετία. Είναι σα να έρθει σε 5 χρόνια ο Εμπαπε και να λέμε ξερωγώ ασούμε Πριγιοβιτς λόγω επειδή ίδιος αριθμός γκολ.
τόσο πιτσιρίκος που του έχω πετάξει αναπτήρα σε κορνερ.
Δεν μίλησα εγώ για αριθμούς όπως επίσης τόση ώρα σας κάνω χαβαλέ γιατί για να τονίσω την απαξίωση στον Τάισον είπα παίχτες που έχουν περάσει 20 χρόνια και τους μνημονεύουν οι κάτω και εμείς λέμε που πάμε με Τάισον ενώ αν έπαιζε σε κανέναν γαυρο θα μας τα είχαν κάνει τούμπανα .
Τέλος παιχταρας ατελείωτος αλλά μόνο που έκλαιγε που έφυγε από τον γαυρο όλη του η υστεροφημία για μένα τελείωσε ενώ η τιμωρία του ήταν να τον κλέψει και αυτόν ο γαύρος όπως έκλεβε αυτός τους άλλους

Υ.Γ Είμαι τόσο πιτσιρίκος που όταν ο συνονόματος σου στο ντεμπούτο του πήγε να βάλει γκολ από το κέντρο ακόμα θυμάμαι τα γέλια στο γήπεδο
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος DamoN την Τετ 24 Ιουν 2026, 19:47, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
These users thanked the author DamoN for the post (total 2):
aivas19, geonov29
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

boogeyman77 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:28
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:52
deathmassious έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:37 Με τον Γκόμεζ έχει ξαναδουλέψει πάντως.
Παιδια αληθεια να χαρειτε οτι αγαπατε...μην αναφερερε ξανα Γκομεζ, Τσαλοφ, Λυρατζη κλπ...τους ειδαμε ΦΤΑΝΕΙ...Θελουμε ομαδα να παρουμε πρωταθλημα κ να κανουμε πορεια στν Ευρωπη...για τν Θεο δλδ
Δεν θέλω να στό χαλάσω αλλά με τα μέχρι στιγμής δεδομένα τετράδα στο πρωτάθλημα, κύπελλο και όμιλοι Conference θα είναι μεγαλύτερο θαύμα από αυτό ου έγινε το 2024! Η ομάδα φτιάχνεται από την αρχή και μάλιστα χωρίς υλικά οπότε δεν τρέφω ψευδαισθήσεις
Δε μου χαλας τπτ φιλε μου...Μια επισημη δηλωση περι στοχων εχουμε προς τ παρον, του πλεον αρμοδιου για το αγωνιστικο τμημα Λεο Ματος, ο οποιος ειπε οτι παμε να παρουμε οσα περισσοτερα τροπαια μπορουμε...Πολυ σωστη νοοτροπια παρεπιμπτοντως...
Το χωρις υλικα ειναι λογος αυστηρης κριτικης , αλλα περιμενουμε ακοκα λιγο...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
boogeyman77
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:31 Φίλε δεν ξέρω αν είσαι πιτσιρίκος και δεν πρόλαβες τον Ριβάλντο ή αν απλά κάνεις προσθέσεις αριθμών, μιλάμε για έναν παίκτη που ήρθε στην Ελλάδα στα 31 του, με χρυσή μπάλα, και στο τοπ3 των παικτών ενός μουντιάλ που κατέκτησε 2 χρόνια πριν, όντας μέχρι τότε ο καλύτερος παίκτης στην Μπαρτσελόνα για μια πενταετία. Είναι σα να έρθει σε 5 χρόνια ο Εμπαπε και να λέμε ξερωγώ ασούμε Πριγιοβιτς λόγω επειδή ίδιος αριθμός γκολ.
Βασικά ήρθε το '04 στα 32 του με σχεδόν έναν χρόνο αποχή ,σε μια τελείως διαφορετική εποχη και αγωνιστικα και εξωαγωνιστικά
These users thanked the author renegade for the post:
DamoN
trianta76
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

renegade έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:22
Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:26 Βλεπω βιντεο κ φωτο απο τις προπονησεις κ γελαω απο τα νευρα μου...Ηρθε καινουριος κοουτς κ τν εχουμε να κανει προπονησεις με κτ Γκομεζ, κτ Τσαλοφ κλπ κλπ...παλι καλα εφυγε ο Μουργκ..
Στην ηλικία πάντως που έπαιζε βασικός ο Γκόμεζ στην σεκουντα ο Γιαννούλης έπαιζε στην Βέροια.
Κάπου φτάνει με την γκρίνια. Κάποια στιγμή πρέπει να συναισθανθείτε που βρισκόμαστε και τι πάμε να κάνουμε
Θυμαμαι που μόλις γύρισε ο Γιαννούλης στα μέσα της χρονιας έτρωγε παγκο και οταν έπαθε χιαστο ο Βιερινια αγχωνομασταν πως θα παιξουμε τελικό κυπέλλου με βασικο τον Γιαννουλη
Δεν θα διαφωνήσω λοιπον για τον οποιονδήποτε Γκομεζ, υπαρχει ενας προπονητης και ενα επιτελείο που τους βλέπουν καθε μερα και έχουν την ευθυνη των αποφάσεων και των επιλογων
embuji
Δημοσιεύσεις: 4281
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Βασικα γιατι μιλαμε για τον ριβαλντο :lol: εχουμε ταισον κιαλλο μεγαλο βραζιλιανο;
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
DamoN, Dimitris_L4
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Διαβάζω τα σχόλια και βλέπω πολλή γκρίνια για τον Elustodo. Έμπειρος παίκτης, ψημένος σε κορυφαίο. πρωτάθλημα με 300 συμμετοχές σε καλή ομάδα,που παίζει άνετα και στις δύο θέσεις των στόπερ και σε νορμάλ ηλικία για την θέση του. Επίσης Ισπανός που ως επί το πλείστον είναι τουλάχιστον τίμιοι.
Στα δικά μου τα μάτια ιδανική αναβάθμιση του ρόλου που είχε ο Lovren. Με ένα δεξί στοπερ ( κατά προτίμηση δυνατό στον αέρα και διαφορετικά χαρακτηριστικά του Μιχαηλίδη) και δύο νεαρούς ( Μπαταούλας Apetenok Κώττας Αβράμπος) δεν θα έχουμε να ζηλέψουμε τίποτα από το αντίστοιχο υλικό των ανταγωνιστών στην θέση.
These users thanked the author boogeyman77 for the post (total 2):
DamoN, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Γκρινιάξτε όσο θέλετε!
Ναι αργήσαμε υπερβολικά, αυτό όμως δεν μπορούμε να το αλλάξουμε και δεν υπάρχει λόγος να το αναφέρουμε συνέχεια
Κοιτάμε μπροστά.
Ποντάρω στην όρεξη του Λίσι να φτιάξει κάτι καλό. Για μένα θα έχει πετύχει αν αξιοποιήσει τις ακαδημίες μας και αυτόν τον Γκόμεζ ακόμη.
Γουστάρω να βλέπω Μπαταούλα και Απιατσιόνακ, Κοσίδη και Σαρρή, Μπαλντέ και Dunga.
Τους Μύθου και Χατσίδη τους θεωρώ σίγουρους.
Και μη βγει κανείς έξυπνος να μου πει ότι με αυτούς ούτε κατηγορία δεν θα κρατήσουμε. Δεν θα παιζουν ούτε όλοι μαζί, ούτε σε όλους τους αγώνες.
Απο κει και πέρα οι μεραγραφές θα γίνουν έστω και λίγο αργοπορημένες. ΠΑΟΚ είμαστε και τόσα χρόνια μάθαμε. Τουλάχιστον τώρα έχουμε Βιειρίνια, Μάτος και Τσίκνα. ΠΑΟΚια πάνω απ όλα.
Δεν φοβάμαι.
These users thanked the author ΑποστόληςΑ for the post (total 12):
DamoN, paok apo epilogi, boogeyman77, aivas19, Maxpaok, Kabamaru11, Unpsofable78, giaxxo, magdy, Ally Samagoal and 2 more users
boogeyman77
Δημοσιεύσεις: 7009
Εγγραφή: Σάβ 20 Ιαν 2018, 14:15
Τοποθεσία: Κάτω Νευροκόπι
Επικοινωνία:

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από boogeyman77 »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:31 Φίλε δεν ξέρω αν είσαι πιτσιρίκος και δεν πρόλαβες τον Ριβάλντο ή αν απλά κάνεις προσθέσεις αριθμών, μιλάμε για έναν παίκτη που ήρθε στην Ελλάδα στα 31 του, με χρυσή μπάλα, και στο τοπ3 των παικτών ενός μουντιάλ που κατέκτησε 2 χρόνια πριν, όντας μέχρι τότε ο καλύτερος παίκτης στην Μπαρτσελόνα για μια πενταετία. Είναι σα να έρθει σε 5 χρόνια ο Εμπαπε και να λέμε ξερωγώ ασούμε Πριγιοβιτς λόγω επειδή ίδιος αριθμός γκολ.
Τεράστιο όνομα ο Rivaldo και ίσως το μεγαλύτερο που ήρθε ποτέ στην Ελλάδα αλλά την εποχή που πήγε στον γαύρο είχε πιάσει πάτο και ήταν ο Samatta της Ιταλίας δλδ ένα σύντομο ανέκδοτο
Άβαταρ μέλους
namisenoiazei
Δημοσιεύσεις: 238
Εγγραφή: Παρ 24 Μάιος 2024, 12:01

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από namisenoiazei »

Από ότι διαβάζω και Βιερίνια και ο Μάτος τον θέλουνε στην ομάδα. Η δική μας άποψη περισσεύει σε τέτοιες περιπτώσεις μιας και οι άνθρωποι
ξέρουν πολύ καλύτερα από εμάς.

(στον Τάισον αναφέρομαι)
trianta76
Δημοσιεύσεις: 146
Εγγραφή: Τρί 24 Δεκ 2024, 17:14

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από trianta76 »

DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:14 Γενικά είπα παιχταράδες δεν είπα μόνο εξτρέμ …
Άντε το αλλάζω για λετο ακούμε για γκαλετι ακούμε ε ο ται δεν τους βλέπει τι να κάνουμε τώρα
Ο Ταισον ειναι ο ιδανικός game changer που θα ερθει απο τον πάγκο. Φτανει να ερθει συνειδητοποιημενος ότι αυτή θα ειναι αποστολή του

Όσον αφορά εξτρεμ, δυσκολα μπορει να μου έρθει στο μυαλο πληρέστερος και καλυτερος για τοσα χρονια σε μεγάλη ομάδα απο τον Αντριγια.Μιλαμε το παιδι ηταν τοσο καιρο εξω απο τον μλκισμενο τραυματισμο και παλι τελειωσε την σεζόν με 20 ασιστ.Απλα ένα.μικρο σχόλιο μονο για φέτος...
These users thanked the author trianta76 for the post (total 2):
Dimitris_L4, paok apo epilogi
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5741
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Το ειχα γραψει κ περυσι καπου σε καποιο τοπικ...θα ειναι μεγαλη τιμη να κλεισει την καριερα του εδω ο τεραστιος ταισον...κ ακομα ενα 30λεπτακι τιμιοτατο (μν πω κ παραπανω) μπορει ευκολα να το προσφερει...Αρκει μπροστα του να υπαρχει μια εξτρεμαρα...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post:
MikeStr4
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”