Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

PablitoV2 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:42 Ε ας τον κρατήσουμε τότε μέχρι τα 60.
Μακάρι 67 να πάρει σύνταξη από δω …
Βασικά όχι ρε αυτός έχει ένσημα μπορεί να τον πιάνει το παλιό 65
Άβαταρ μέλους
zissos
Δημοσιεύσεις: 2712
Εγγραφή: Κυρ 29 Μάιος 2011, 01:38

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από zissos »

Το θέμα είναι αν με τα λεφτά που παίρνει ο Τάισον, μπορούμε να βρούμε καλύτερο εξτρέμ?
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

Αρχίσαν τα δημοσιεύματα για τον Τσαλοφ που βγάζει μάτια στις προπονήσεις ή την 2η (μπορεί και 10η) ευκαιρία του Λύρατζη ή ακόμα;
These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 4):
MikeStr4, DIKEFALOS29, TasosDuss, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
nunies4
Δημοσιεύσεις: 19167
Εγγραφή: Τρί 20 Ιούλ 2021, 08:06

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από nunies4 »

zissos έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:49 Το θέμα είναι αν με τα λεφτά που παίρνει ο Τάισον, μπορούμε να βρούμε καλύτερο εξτρέμ?
Ξεκάθαρα ΟΧΙ
Ειδικά με την μείωση αποδοχών που λένε ότι του έγινε
These users thanked the author nunies4 for the post (total 5):
DamoN, ΚΩΣΤΑΣ2019, Unpsofable78, margas, Logistis
PablitoV2
Δημοσιεύσεις: 2050
Εγγραφή: Παρ 25 Δεκ 2020, 13:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από PablitoV2 »

Mitsospaoki4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:54 Αρχίσαν τα δημοσιεύματα για τον Τσαλοφ που βγάζει μάτια στις προπονήσεις ή την 2η (μπορεί και 10η) ευκαιρία του Λύρατζη ή ακόμα;
Περίμενε να φύγουμε Ολλανδια.
Ριαν_Καπαγιαννιδης
Δημοσιεύσεις: 3225
Εγγραφή: Πέμ 01 Σεπ 2016, 12:04

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Ριαν_Καπαγιαννιδης »

DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:40 Επειδή είναι το καλύτερο εξτρέμ που πάτησε το πόδι του Ελλάδα .
Ζιοβανι ακούμε ακόμα ριβαλντο ακούμε κάποιοι γκαλετι λένε αν ο Τάισον έπαιζε στο ποκ θα τον είχατε κάνει Θεό.
Καλά για Ντελια δεν το συζητώ καν
Ήρεμα κάπου. Παιχταράς ο Τάισον και χρήσιμος για το ροτέισον αλλά αυτές οι συγκρίσεις με Ριβάλντο κλπ το μόνο που κάνουν είναι να τον αδικούν.
These users thanked the author Ριαν_Καπαγιαννιδης for the post (total 2):
TylerDurden, TasosDuss
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Τι έκανε παραπάνω στην Ελλάδα ο ριβαλντο από τον Τάισον ;
Nassos
Δημοσιεύσεις: 459
Εγγραφή: Πέμ 31 Ιούλ 2025, 08:44

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Nassos »

Ήταν εξτρεμ ο ριβαλντο?
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Γενικά είπα παιχταράδες δεν είπα μόνο εξτρέμ …
Άντε το αλλάζω για λετο ακούμε για γκαλετι ακούμε ε ο ται δεν τους βλέπει τι να κάνουμε τώρα
These users thanked the author DamoN for the post:
Nassos
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Γενικά είπα παιχταράδες δεν είπα μόνο εξτρέμ …
Άντε το αλλάζω για λετο ακούμε για γκαλετι ακούμε ε ο ται δεν τους βλέπει τι να κάνουμε τώρα
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18780
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:12 Τι έκανε παραπάνω στην Ελλάδα ο ριβαλντο από τον Τάισον ;
Πήγε στη χάρτινη!
These users thanked the author aivas19 for the post (total 3):
DamoN, paoki19, Ally Samagoal
DamoN
Δημοσιεύσεις: 6463
Εγγραφή: Σάβ 07 Αύγ 2010, 11:54

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από DamoN »

Ριαν_Καπαγιαννιδης έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:05
DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 18:40 Επειδή είναι το καλύτερο εξτρέμ που πάτησε το πόδι του Ελλάδα .
Ζιοβανι ακούμε ακόμα ριβαλντο ακούμε κάποιοι γκαλετι λένε αν ο Τάισον έπαιζε στο ποκ θα τον είχατε κάνει Θεό.
Καλά για Ντελια δεν το συζητώ καν
Ήρεμα κάπου. Παιχταράς ο Τάισον και χρήσιμος για το ροτέισον αλλά αυτές οι συγκρίσεις με Ριβάλντο κλπ το μόνο που κάνουν είναι να τον αδικούν.
Αν ο ται είναι απλά χρήσιμος για ροτεισον ο ριαν Καπαγιαννίδης έπρεπε να παίζει μπάντμιντον
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5740
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

DamoN έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 19:12 Τι έκανε παραπάνω στην Ελλάδα ο ριβαλντο από τον Τάισον ;
Φιλε τι λες!??!! εβαλε καμια 50 ρια γκολ, ειχε καμια 40ρια ασσιστ σε εγχωριες διοργανωσεις... κουβαλουσε τν γαυρο στο τσου λου με αρκετα γκολ...ο Ταισον (που ειναι καψουρα μεγαλη κ παιχταρας τεραστιος) 20 γκολ δν εφτασε ακομα σε 2,5 χρονια στην ελλαδα..
Άβαταρ μέλους
GianD
Δημοσιεύσεις: 329
Εγγραφή: Πέμ 28 Μάιος 2026, 10:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από GianD »

Ας του μάθει λίγη μπάλα ο Σικαμπαλα και ξαναμιλάμε για τον Ριβαλντο
These users thanked the author GianD for the post (total 5):
DamoN, paok apo epilogi, Maxpaok, Ally Samagoal, margas
renegade
Δημοσιεύσεις: 19467
Εγγραφή: Κυρ 27 Ιαν 2019, 12:49

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από renegade »

Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 16:26 Βλεπω βιντεο κ φωτο απο τις προπονησεις κ γελαω απο τα νευρα μου...Ηρθε καινουριος κοουτς κ τν εχουμε να κανει προπονησεις με κτ Γκομεζ, κτ Τσαλοφ κλπ κλπ...παλι καλα εφυγε ο Μουργκ..
Στην ηλικία πάντως που έπαιζε βασικός ο Γκόμεζ στην σεκουντα ο Γιαννούλης έπαιζε στην Βέροια.
Κάπου φτάνει με την γκρίνια. Κάποια στιγμή πρέπει να συναισθανθείτε που βρισκόμαστε και τι πάμε να κάνουμε
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”