Μario Beretta

Άβαταρ μέλους
Enide
Δημοσιεύσεις: 234
Εγγραφή: Τρί 12 Ιαν 2010, 16:11

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Enide »

georgedoulk έγραψε:Επειδή ακούγονται και μλκιες απορροια του πανικού που προκλήθηκε.

ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.

Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.

Επιτέλους σταματήστε την κλάψα. Και οσοι έχουν πέσει στη λούμπα "οτι πει ο Ζησης, οτι πει ο Τεο" ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ :evil: :evil: :evil: :evil:

Ολοι είμαστε ανθρωποι και ο Ζησης και ο Τεο και ο Σαντος. Ολοι κανουν λαθη. Και οι έξυπνοι. Και όλοι υποβάλλονται σε κριτική.

ΕΞΥΠΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΚΡΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΕΥΚΟΛΑ.
+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Rizla »

ΤΟ ΓΑΜΗΣΑΜΕ ΚΑΙ ΨΟΦΗΣΕ...
Άβαταρ μέλους
moican4
Δημοσιεύσεις: 8332
Εγγραφή: Παρ 28 Αύγ 2009, 05:46
Επικοινωνία:

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από moican4 »

moican4 έγραψε:
ΥΓ.Τελικα τον Βρυζα τον "αδειασε" η οχι ο Ζαγορ ..? Γιατι κανενας δεν βλεπω να λεει τιποτα..Μετα μας πειραζουν τα δημοσιευματα οτι δεν μιλιουνται..

ακομα τιποτα....Μαλλον εχετε καταλαβει οτι συντομα θα την κανει και αυτος..αλλα εκει που δεν συμφερει κανουμε βουβα( τους ΑΡΔ εννοω)...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 22 Ιούλ 2010, 13:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Άβαταρ μέλους
Makis4444
Δημοσιεύσεις: 1926
Εγγραφή: Τετ 03 Φεβ 2010, 13:02

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Makis4444 »

gate4mitsos έγραψε:Απο τοτε που βγηκαμε 1οι στα πλει οφ εχουμε προλαβει:

να φυγει ο σαντος
να διακοψουμε το φαιναλ 4 χαντμπολ στη λαμια
να πει ο Ζαγορακης ανεγκεφαλους τους οπαδους που πηγαν στη λαμια ενω υπηρχαν αδερφια μας στο κρατητηριο
να μας κοψει ο οπαπ τη χρηματοδοτηση για τη Τουμπα
να παει ο κονσεισαο στη πορτογαλλια για προπονητη και τελικα ο ιδιος να φευγει απο την ομαδα υστερα απο την αποτυχια του
ο ζορζε κοστα να προτιμαει να παει σε καποιο γαμωχωρι
φαβορι για να αναλαβει την ηγεσια της ομαδας να ειναι ο δεμιρτζακης ωσπου καποια στιγμη ο Βρυζας παει ξαφνικα ιταλια
μετα απο αρκετες μερες προπονητης να γινεται ο μπερετα
να ανακοινωνεται ο κοντος(συμφωνα με πλειψηφια της Τουμπας πριν καποιους μηνες προδοτης,συμφωνα με την πλειοψηφια της Τουμπας τωρα μεγαλος ΠΑΟΚτσης)
να ανακοινωνονται επισης Ζουελα και Μπουσαιντι
να χανουμε απο ομαδες τυπου σοφια και κικερς ενω συνολο σε ολα τα φιλικα πανω απο 10 τελικες προσπαθειες δν παιζει να καναμε
να φευγει ο μπερετα χωρις ουτε ενα επισημο παιχνιδι :roll:
και τελος ο γκρινιαρης και μιζερος λαος να φτανει παλι 18000 διαρκειας και να ετοιμαζει σαν τρελος την εκδρομη του για το αμστερνταμ...

Και ολα αυτα ενω για 2η χρονια στην ιστορια μας παμε στο τσου λου...

No one like us :twisted:
Ετσι ακριβως.......
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από interad »

Εικόνα


υ.γ. ποιος άνοιξε το τόπικ;;;

:lol: :lol: :lol: :lol:



ΜΟΝΟ ΠΑΟΚ ΡΕΕΕΕΕΕΕΕΕΕ
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

gate4mitsos έγραψε:Απο τοτε που βγηκαμε 1οι στα πλει οφ εχουμε προλαβει:

να φυγει ο σαντος
να διακοψουμε το φαιναλ 4 χαντμπολ στη λαμια
να πει ο Ζαγορακης ανεγκεφαλους τους οπαδους που πηγαν στη λαμια ενω υπηρχαν αδερφια μας στο κρατητηριο
να μας κοψει ο οπαπ τη χρηματοδοτηση για τη Τουμπα
να παει ο κονσεισαο στη πορτογαλλια για προπονητη και τελικα ο ιδιος να φευγει απο την ομαδα υστερα απο την αποτυχια του
ο ζορζε κοστα να προτιμαει να παει σε καποιο γαμωχωρι
φαβορι για να αναλαβει την ηγεσια της ομαδας να ειναι ο δεμιρτζακης ωσπου καποια στιγμη ο Βρυζας παει ξαφνικα ιταλια
μετα απο αρκετες μερες προπονητης να γινεται ο μπερετα
να ανακοινωνεται ο κοντος(συμφωνα με πλειψηφια της Τουμπας πριν καποιους μηνες προδοτης,συμφωνα με την πλειοψηφια της Τουμπας τωρα μεγαλος ΠΑΟΚτσης)
να ανακοινωνονται επισης Ζουελα και Μπουσαιντι
να χανουμε απο ομαδες τυπου σοφια και κικερς ενω συνολο σε ολα τα φιλικα πανω απο 10 τελικες προσπαθειες δν παιζει να καναμε
να φευγει ο μπερετα χωρις ουτε ενα επισημο παιχνιδι :roll:
και τελος ο γκρινιαρης και μιζερος λαος να φτανει παλι 18000 διαρκειας και να ετοιμαζει σαν τρελος την εκδρομη του για το αμστερνταμ...

Και ολα αυτα ενω για 2η χρονια στην ιστορια μας παμε στο τσου λου...

No one like us :twisted:
Ω, ναι.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από teod1980 »

Παίκτη πήραν από πέρισυ το καλοκαίρι...
Ένα προπονητή από το Μάρτη δε μπορούσανε να βρούνε;
Άβαταρ μέλους
Zorro4
Δημοσιεύσεις: 1900
Εγγραφή: Τετ 05 Δεκ 2007, 13:30
Τοποθεσία: HELL-AS
Επικοινωνία:

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Zorro4 »

gate4mitsos έγραψε:Απο τοτε που βγηκαμε 1οι στα πλει οφ εχουμε προλαβει:

να φυγει ο σαντος
να διακοψουμε το φαιναλ 4 χαντμπολ στη λαμια
να πει ο Ζαγορακης ανεγκεφαλους τους οπαδους που πηγαν στη λαμια ενω υπηρχαν αδερφια μας στο κρατητηριο
να μας κοψει ο οπαπ τη χρηματοδοτηση για τη Τουμπα
να παει ο κονσεισαο στη πορτογαλλια για προπονητη και τελικα ο ιδιος να φευγει απο την ομαδα υστερα απο την αποτυχια του
ο ζορζε κοστα να προτιμαει να παει σε καποιο γαμωχωρι
φαβορι για να αναλαβει την ηγεσια της ομαδας να ειναι ο δεμιρτζακης ωσπου καποια στιγμη ο Βρυζας παει ξαφνικα ιταλια
μετα απο αρκετες μερες προπονητης να γινεται ο μπερετα
να ανακοινωνεται ο κοντος(συμφωνα με πλειψηφια της Τουμπας πριν καποιους μηνες προδοτης,συμφωνα με την πλειοψηφια της Τουμπας τωρα μεγαλος ΠΑΟΚτσης)
να ανακοινωνονται επισης Ζουελα και Μπουσαιντι
να χανουμε απο ομαδες τυπου σοφια και κικερς ενω συνολο σε ολα τα φιλικα πανω απο 10 τελικες προσπαθειες δν παιζει να καναμε
να φευγει ο μπερετα χωρις ουτε ενα επισημο παιχνιδι :roll:
και τελος ο γκρινιαρης και μιζερος λαος να φτανει παλι 18000 διαρκειας και να ετοιμαζει σαν τρελος την εκδρομη του για το αμστερνταμ...

Και ολα αυτα ενω για 2η χρονια στην ιστορια μας παμε στο τσου λου...

No one like us :twisted:
:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ακόμα, προλαβαίνουμε να φέρουμε και τον Αγγελάρα προπονητή ...
ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:

ΜΟΝΟ Ο ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ.

:opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Sera4 »

moican4 έγραψε:
moican4 έγραψε:
ΥΓ.Τελικα τον Βρυζα τον "αδειασε" η οχι ο Ζαγορ ..? Γιατι κανενας δεν βλεπω να λεει τιποτα..Μετα μας πειραζουν τα δημοσιευματα οτι δεν μιλιουνται..

ακομα τιποτα....Μαλλον εχετε καταλαβει οτι συντομα θα την κανει και αυτος..αλλα εκει που δεν συμφερει κανουμε βουβα...
μαζι λενε αποφασισανε να τον διωξουνε μοικανε...και επισης

Όταν ρωτήθηκε για τις σχέσεις και την συνεργασία του με τον Ζήση Βρύζα τόνισε:

«Ας σταματήσουν αυτά. Λένε ότι είμαστε σκοτωμένοι, ότι δεν μιλιόμαστε. Δεν μας βλέπετε εδώ πως είμαστε;»

Θεοδωρος Ζαγορακης στη γερμανια
Άβαταρ μέλους
interad
Δημοσιεύσεις: 1247
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 17:13
Τοποθεσία: Πιτσούνι City

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από interad »

paok kerkyra έγραψε:Καλώς ήλθες κόουτς στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας ελπίζω να καταφέρεις οτι και o προκατοχός σου και ακόμα περισσότερα...
και έτσι για το καλώς όρισες και για το γούρι go home go village :opaokara:

ΧΑΧΑΧΑ


πρώτο ποστ!!!

με την ευχή στο τέλος

ρε paok kerkyra

πες μου 6 νουμεράκια να έρθω αύριο να αγοράσω τον ΠΑΟΚ
dimitris1988
Δημοσιεύσεις: 37
Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από dimitris1988 »

ειναι ικανοι να φερουν τον κονσεισαο απο την στανταρ...ανερχομενος και φιλοδοξος θα πουν
Άβαταρ μέλους
karlat85
Δημοσιεύσεις: 4304
Εγγραφή: Παρ 18 Δεκ 2009, 14:43
Τοποθεσία: Αριδαια

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από karlat85 »

Ωχχχχχ,Αγγελαρα?ειπες απαγορευμενη λεξη,θα στην πεσουν τωρα
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από Sera4 »

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
fuzztone
Δημοσιεύσεις: 1717
Εγγραφή: Τρί 26 Φεβ 2008, 21:11

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από fuzztone »

@Moican:

Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια...

Είναι προφανές. Μόνο που θα αργήσει λίγο (κανένα μήνα) για να μην μας κάτσει βαρύ.

Το όλο σκηνικό δε χωρά σοβαρό σχολιασμό. Μόνο για να γελάς και να κλαις.
marley 4
Δημοσιεύσεις: 2992
Εγγραφή: Δευ 15 Μαρ 2010, 19:17

Re: Μario Beretta

Δημοσίευση από marley 4 »

μην ξεκινατε θεμα βρυζα-ζαγορ δεν ειναι ωρα τωρα αληθεια ειναι οτι δεν τα πανε καλα απο την επιστροφη του ζαγορ
αλλα μεχρι εκει αν ηθελε ο βρυζας να την κανει ειχε 3 ευκαιριες και δεν το εκανε εκτιμω πως ουτε τωρα θα το κανει
κατι αλλο ειναι στα σκαρια και θα πεσουν φαπες
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προπονητικό team”