+++++++++++++++++++++++++++++++++++++++georgedoulk έγραψε:Επειδή ακούγονται και μλκιες απορροια του πανικού που προκλήθηκε.
ΤΙΠΟΤΑ ΔΕΝ ΕΓΙΝΕ.
Η ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΚΑΤΑΛΑΒΕ ΤΟ ΣΦΑΛΜΑ ΤΗΣ ΚΑΙ ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ ΝΑ ΤΟ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΟΣΟ ΕΙΝΑΙ ΚΑΙΡΟΣ.
Επιτέλους σταματήστε την κλάψα. Και οσοι έχουν πέσει στη λούμπα "οτι πει ο Ζησης, οτι πει ο Τεο" ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΒΓΑΛΤΕ ΤΟ ΣΚΑΣΜΟ![]()
![]()
![]()
![]()
Ολοι είμαστε ανθρωποι και ο Ζησης και ο Τεο και ο Σαντος. Ολοι κανουν λαθη. Και οι έξυπνοι. Και όλοι υποβάλλονται σε κριτική.
ΕΞΥΠΝΟΣ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΔΕΝ ΚΑΝΕΙ ΛΑΘΗ, ΑΛΛΑ ΑΥΤΟΣ ΠΟΥ ΚΑΝΕΙ ΜΙΚΡΑ ΛΑΘΗ ΚΑΙ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΤΑ ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ΕΥΚΟΛΑ.
Μario Beretta
Re: Μario Beretta
Re: Μario Beretta
moican4 έγραψε:
ΥΓ.Τελικα τον Βρυζα τον "αδειασε" η οχι ο Ζαγορ ..? Γιατι κανενας δεν βλεπω να λεει τιποτα..Μετα μας πειραζουν τα δημοσιευματα οτι δεν μιλιουνται..
ακομα τιποτα....Μαλλον εχετε καταλαβει οτι συντομα θα την κανει και αυτος..αλλα εκει που δεν συμφερει κανουμε βουβα( τους ΑΡΔ εννοω)...
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος moican4 την Πέμ 22 Ιούλ 2010, 13:08, έχει επεξεργασθεί 2 φορές συνολικά.
Re: Μario Beretta
Ετσι ακριβως.......gate4mitsos έγραψε:Απο τοτε που βγηκαμε 1οι στα πλει οφ εχουμε προλαβει:
να φυγει ο σαντος
να διακοψουμε το φαιναλ 4 χαντμπολ στη λαμια
να πει ο Ζαγορακης ανεγκεφαλους τους οπαδους που πηγαν στη λαμια ενω υπηρχαν αδερφια μας στο κρατητηριο
να μας κοψει ο οπαπ τη χρηματοδοτηση για τη Τουμπα
να παει ο κονσεισαο στη πορτογαλλια για προπονητη και τελικα ο ιδιος να φευγει απο την ομαδα υστερα απο την αποτυχια του
ο ζορζε κοστα να προτιμαει να παει σε καποιο γαμωχωρι
φαβορι για να αναλαβει την ηγεσια της ομαδας να ειναι ο δεμιρτζακης ωσπου καποια στιγμη ο Βρυζας παει ξαφνικα ιταλια
μετα απο αρκετες μερες προπονητης να γινεται ο μπερετα
να ανακοινωνεται ο κοντος(συμφωνα με πλειψηφια της Τουμπας πριν καποιους μηνες προδοτης,συμφωνα με την πλειοψηφια της Τουμπας τωρα μεγαλος ΠΑΟΚτσης)
να ανακοινωνονται επισης Ζουελα και Μπουσαιντι
να χανουμε απο ομαδες τυπου σοφια και κικερς ενω συνολο σε ολα τα φιλικα πανω απο 10 τελικες προσπαθειες δν παιζει να καναμε
να φευγει ο μπερετα χωρις ουτε ενα επισημο παιχνιδι![]()
και τελος ο γκρινιαρης και μιζερος λαος να φτανει παλι 18000 διαρκειας και να ετοιμαζει σαν τρελος την εκδρομη του για το αμστερνταμ...
Και ολα αυτα ενω για 2η χρονια στην ιστορια μας παμε στο τσου λου...
No one like us
- Aureliano Buendia
- Δημοσιεύσεις: 3873
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
- Τοποθεσία: Ντεπώ
Re: Μario Beretta
Ω, ναι.gate4mitsos έγραψε:Απο τοτε που βγηκαμε 1οι στα πλει οφ εχουμε προλαβει:
να φυγει ο σαντος
να διακοψουμε το φαιναλ 4 χαντμπολ στη λαμια
να πει ο Ζαγορακης ανεγκεφαλους τους οπαδους που πηγαν στη λαμια ενω υπηρχαν αδερφια μας στο κρατητηριο
να μας κοψει ο οπαπ τη χρηματοδοτηση για τη Τουμπα
να παει ο κονσεισαο στη πορτογαλλια για προπονητη και τελικα ο ιδιος να φευγει απο την ομαδα υστερα απο την αποτυχια του
ο ζορζε κοστα να προτιμαει να παει σε καποιο γαμωχωρι
φαβορι για να αναλαβει την ηγεσια της ομαδας να ειναι ο δεμιρτζακης ωσπου καποια στιγμη ο Βρυζας παει ξαφνικα ιταλια
μετα απο αρκετες μερες προπονητης να γινεται ο μπερετα
να ανακοινωνεται ο κοντος(συμφωνα με πλειψηφια της Τουμπας πριν καποιους μηνες προδοτης,συμφωνα με την πλειοψηφια της Τουμπας τωρα μεγαλος ΠΑΟΚτσης)
να ανακοινωνονται επισης Ζουελα και Μπουσαιντι
να χανουμε απο ομαδες τυπου σοφια και κικερς ενω συνολο σε ολα τα φιλικα πανω απο 10 τελικες προσπαθειες δν παιζει να καναμε
να φευγει ο μπερετα χωρις ουτε ενα επισημο παιχνιδι![]()
και τελος ο γκρινιαρης και μιζερος λαος να φτανει παλι 18000 διαρκειας και να ετοιμαζει σαν τρελος την εκδρομη του για το αμστερνταμ...
Και ολα αυτα ενω για 2η χρονια στην ιστορια μας παμε στο τσου λου...
No one like us
Re: Μario Beretta
Παίκτη πήραν από πέρισυ το καλοκαίρι...
Ένα προπονητή από το Μάρτη δε μπορούσανε να βρούνε;
Ένα προπονητή από το Μάρτη δε μπορούσανε να βρούνε;
Re: Μario Beretta
gate4mitsos έγραψε:Απο τοτε που βγηκαμε 1οι στα πλει οφ εχουμε προλαβει:
να φυγει ο σαντος
να διακοψουμε το φαιναλ 4 χαντμπολ στη λαμια
να πει ο Ζαγορακης ανεγκεφαλους τους οπαδους που πηγαν στη λαμια ενω υπηρχαν αδερφια μας στο κρατητηριο
να μας κοψει ο οπαπ τη χρηματοδοτηση για τη Τουμπα
να παει ο κονσεισαο στη πορτογαλλια για προπονητη και τελικα ο ιδιος να φευγει απο την ομαδα υστερα απο την αποτυχια του
ο ζορζε κοστα να προτιμαει να παει σε καποιο γαμωχωρι
φαβορι για να αναλαβει την ηγεσια της ομαδας να ειναι ο δεμιρτζακης ωσπου καποια στιγμη ο Βρυζας παει ξαφνικα ιταλια
μετα απο αρκετες μερες προπονητης να γινεται ο μπερετα
να ανακοινωνεται ο κοντος(συμφωνα με πλειψηφια της Τουμπας πριν καποιους μηνες προδοτης,συμφωνα με την πλειοψηφια της Τουμπας τωρα μεγαλος ΠΑΟΚτσης)
να ανακοινωνονται επισης Ζουελα και Μπουσαιντι
να χανουμε απο ομαδες τυπου σοφια και κικερς ενω συνολο σε ολα τα φιλικα πανω απο 10 τελικες προσπαθειες δν παιζει να καναμε
να φευγει ο μπερετα χωρις ουτε ενα επισημο παιχνιδι![]()
και τελος ο γκρινιαρης και μιζερος λαος να φτανει παλι 18000 διαρκειας και να ετοιμαζει σαν τρελος την εκδρομη του για το αμστερνταμ...
Και ολα αυτα ενω για 2η χρονια στην ιστορια μας παμε στο τσου λου...
No one like us
Ακόμα, προλαβαίνουμε να φέρουμε και τον Αγγελάρα προπονητή ...
ΚΑΙ ΝΑ ΠΕΡΑΣΟΥΜΕ ΤΟΝ ΑΓΙΑΞ ΓΙΑ ΠΛΑΚΑ.
ΜΟΝΟ Ο ΠΑΟΚ ΜΠΟΡΕΙ ΝΑ ΜΑΣ ΔΩΣΕΙ ΤΟΣΕΣ ΣΥΓΚΙΝΗΣΕΙΣ.
Re: Μario Beretta
μαζι λενε αποφασισανε να τον διωξουνε μοικανε...και επισηςmoican4 έγραψε:moican4 έγραψε:
ΥΓ.Τελικα τον Βρυζα τον "αδειασε" η οχι ο Ζαγορ ..? Γιατι κανενας δεν βλεπω να λεει τιποτα..Μετα μας πειραζουν τα δημοσιευματα οτι δεν μιλιουνται..
ακομα τιποτα....Μαλλον εχετε καταλαβει οτι συντομα θα την κανει και αυτος..αλλα εκει που δεν συμφερει κανουμε βουβα...
Όταν ρωτήθηκε για τις σχέσεις και την συνεργασία του με τον Ζήση Βρύζα τόνισε:
«Ας σταματήσουν αυτά. Λένε ότι είμαστε σκοτωμένοι, ότι δεν μιλιόμαστε. Δεν μας βλέπετε εδώ πως είμαστε;»
Θεοδωρος Ζαγορακης στη γερμανια
Re: Μario Beretta
paok kerkyra έγραψε:Καλώς ήλθες κόουτς στην μεγαλύτερη ομάδα της Ελλάδας ελπίζω να καταφέρεις οτι και o προκατοχός σου και ακόμα περισσότερα...
και έτσι για το καλώς όρισες και για το γούρι go home go village
ΧΑΧΑΧΑ
πρώτο ποστ!!!
με την ευχή στο τέλος
ρε paok kerkyra
πες μου 6 νουμεράκια να έρθω αύριο να αγοράσω τον ΠΑΟΚ
-
dimitris1988
- Δημοσιεύσεις: 37
- Εγγραφή: Τετ 20 Ιαν 2010, 00:31
Re: Μario Beretta
ειναι ικανοι να φερουν τον κονσεισαο απο την στανταρ...ανερχομενος και φιλοδοξος θα πουν
Re: Μario Beretta
@Moican:
Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια...
Είναι προφανές. Μόνο που θα αργήσει λίγο (κανένα μήνα) για να μην μας κάτσει βαρύ.
Το όλο σκηνικό δε χωρά σοβαρό σχολιασμό. Μόνο για να γελάς και να κλαις.
Τι κάνει νιάου-νιάου στα κεραμίδια...
Είναι προφανές. Μόνο που θα αργήσει λίγο (κανένα μήνα) για να μην μας κάτσει βαρύ.
Το όλο σκηνικό δε χωρά σοβαρό σχολιασμό. Μόνο για να γελάς και να κλαις.
Re: Μario Beretta
μην ξεκινατε θεμα βρυζα-ζαγορ δεν ειναι ωρα τωρα αληθεια ειναι οτι δεν τα πανε καλα απο την επιστροφη του ζαγορ
αλλα μεχρι εκει αν ηθελε ο βρυζας να την κανει ειχε 3 ευκαιριες και δεν το εκανε εκτιμω πως ουτε τωρα θα το κανει
κατι αλλο ειναι στα σκαρια και θα πεσουν φαπες
αλλα μεχρι εκει αν ηθελε ο βρυζας να την κανει ειχε 3 ευκαιριες και δεν το εκανε εκτιμω πως ουτε τωρα θα το κανει
κατι αλλο ειναι στα σκαρια και θα πεσουν φαπες
