1.7 είπε ο ρεπόρτερ βαζελου και απορούσε με τα 3 που έγραφαν οι Ιταλοί.obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:20Ούτε στην Αραβία δεν θα τα έπαιρνε αυτά τα λεφτά ο 35χρονος σε λίγους μήνες Ολλανδός.Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:23 Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....
Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Δε νομίζω ότι ισχύει το ποσό.
Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 465
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Φίλε μου δεν είπα ότι θαυμάζω τον βαζελο. Τονίζοντας το γεγονός ότι επί συναπτά έτη παραβιάζουν προκλητικά το FFP, δεν ιδρώνει αυτι στην φίλη μας την ΟΥΕΦΑ, οπότε μπορούν να δίνουν ακραία ποσα σε συμβόλαια. Όσον αφορά τον Ντεοσα, εγώ τον πρόσεξα 1η φορά στο φετινό μεταξύ μας παιχνίδι και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. είτε μας αρέσει είτε όχι είναι παιχταρα. Τώρα εάν πάει τελικά στον βαζελο και εάν δέσει με τους υπόλοιπους και ο Δανός τους συμμαζέψει είναι δικό τους θεμαGEOL έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:58 Μπήκαμε στην περίοδο που σύσσωμοι θαυμάζουμε βάζελο! Λίγο αργότερα έρχεται η χάρτινη, και μετά ο μεγάλος γαύρος. Και αν δεν είχε μαμηθεί το σύμπαν την χρονιά που μας πέρασε, θα έμενε μόνο ο θαυμασμός για τις στοχευμένεςκινήσεις του αλ και των υπολοίπων. Κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές!
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Καπου ειπώθηκε ότι τα 3 ειναι μικτά και με.τα μπόνους μέσα.astral έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:461.7 είπε ο ρεπόρτερ βαζελου και απορούσε με τα 3 που έγραφαν οι Ιταλοί.obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:20Ούτε στην Αραβία δεν θα τα έπαιρνε αυτά τα λεφτά ο 35χρονος σε λίγους μήνες Ολλανδός.Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:23 Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....
Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Δε νομίζω ότι ισχύει το ποσό.
Αρα τα καθαρά πρέπει να είναι κάπου εκεί που λες.
Για μένα λογικό ποσό για τέτοιο όνομα
-
DonnieMcGrath
- Δημοσιεύσεις: 465
- Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Δεν έχω διαβάσει κάτι για εμάς, αλλά σίγουρα μια Βραζιλιάνικη ήταν και ίσως είναι πολύ κοντά στο να τον κλείσει. Και ο βαζελος μπήκε λέει σφήνα.
- These users thanked the author DonnieMcGrath for the post:
- Patron
-
Asimos_Reload
- Δημοσιεύσεις: 42
- Εγγραφή: Τετ 10 Ιουν 2026, 23:07
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Maklaz έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:02Ε καλά, η χιλιοπαιγμένη ατάκα τους για την μεταβατική πορεία που κρατάει εδώ και 10 χρόνια.Asimos_Reload έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:29 Ο Αλαφούζος δεν κανει ομαδα για φετος, για του χρόνου κανει. Δεν το νοιαζει φετος το πρωταθλήμα.
Ποια ομάδα δεν νοιάζει το πρωτάθλημα ρε συ;
Ανίκανοι είναι, μην τα μπερδεύουμε αυτά.
Ναι το ακούω, όμως με νέο γήπεδο... και τιμές στο ΘΕΟ.... δεν τους παίρνει....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Οπότε μπορούμε να λέμε και εμείς ότι ο Ζιφκοβιτς παίρνει 2.5 - 3 , ο Γιακουμάκης σαν δανεικός κόστισε 3.5 - 4 και πάει λέγοντας.xrisitsapa έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:14Καπου ειπώθηκε ότι τα 3 ειναι μικτά και με.τα μπόνους μέσα.
Αρα τα καθαρά πρέπει να είναι κάπου εκεί που λες.
Για μένα λογικό ποσό για τέτοιο όνομα
- These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
- margas, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal, Kenny4
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII
Καλά ναι προφανώς.
Οι ΠΟΚιτες αρδ αναφέρουν κάτι πόσα που τα παραφουσκωνουν για προφανείς λόγους
Οι ΠΟΚιτες αρδ αναφέρουν κάτι πόσα που τα παραφουσκωνουν για προφανείς λόγους
- These users thanked the author xrisitsapa for the post (total 2):
- Maklaz, Ally Samagoal