Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Απάντηση
Άβαταρ μέλους
astral
Δημοσιεύσεις: 10657
Εγγραφή: Τρί 11 Αύγ 2020, 13:19

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από astral »

obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:20
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:23 Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....

Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Ούτε στην Αραβία δεν θα τα έπαιρνε αυτά τα λεφτά ο 35χρονος σε λίγους μήνες Ολλανδός.
Δε νομίζω ότι ισχύει το ποσό.
1.7 είπε ο ρεπόρτερ βαζελου και απορούσε με τα 3 που έγραφαν οι Ιταλοί.
DonnieMcGrath
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από DonnieMcGrath »

GEOL έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:58 Μπήκαμε στην περίοδο που σύσσωμοι θαυμάζουμε βάζελο! Λίγο αργότερα έρχεται η χάρτινη, και μετά ο μεγάλος γαύρος. Και αν δεν είχε μαμηθεί το σύμπαν την χρονιά που μας πέρασε, θα έμενε μόνο ο θαυμασμός για τις στοχευμένες :lol: κινήσεις του αλ και των υπολοίπων. Κάθε χρόνο στο ίδιο έργο θεατές!
Φίλε μου δεν είπα ότι θαυμάζω τον βαζελο. Τονίζοντας το γεγονός ότι επί συναπτά έτη παραβιάζουν προκλητικά το FFP, δεν ιδρώνει αυτι στην φίλη μας την ΟΥΕΦΑ, οπότε μπορούν να δίνουν ακραία ποσα σε συμβόλαια. Όσον αφορά τον Ντεοσα, εγώ τον πρόσεξα 1η φορά στο φετινό μεταξύ μας παιχνίδι και έμεινα με το στόμα ανοιχτό. είτε μας αρέσει είτε όχι είναι παιχταρα. Τώρα εάν πάει τελικά στον βαζελο και εάν δέσει με τους υπόλοιπους και ο Δανός τους συμμαζέψει είναι δικό τους θεμα
Patron
Δημοσιεύσεις: 7388
Εγγραφή: Δευ 21 Ιούλ 2014, 11:16

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από Patron »

Ακούστηκε για μας αυτός;
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από xrisitsapa »

astral έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:46
obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:20
Panostas1995 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 17:23 Αν ισχύουν αυτά που διαβάζω για το συμβόλαιο του ντε Φράι ότι φτάνει τα 3 μύρια τότε πραγματικά έχει τρελαθεί ο Αλαφούζος για να πάρει πρωτάθλημα....

Ούτε ο γαύρος θα έδινε τόσα λεφτά για στόπερ
Ούτε στην Αραβία δεν θα τα έπαιρνε αυτά τα λεφτά ο 35χρονος σε λίγους μήνες Ολλανδός.
Δε νομίζω ότι ισχύει το ποσό.
1.7 είπε ο ρεπόρτερ βαζελου και απορούσε με τα 3 που έγραφαν οι Ιταλοί.
Καπου ειπώθηκε ότι τα 3 ειναι μικτά και με.τα μπόνους μέσα.
Αρα τα καθαρά πρέπει να είναι κάπου εκεί που λες.
Για μένα λογικό ποσό για τέτοιο όνομα
DonnieMcGrath
Δημοσιεύσεις: 465
Εγγραφή: Σάβ 12 Φεβ 2022, 11:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από DonnieMcGrath »

Patron έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:08 Ακούστηκε για μας αυτός;
Δεν έχω διαβάσει κάτι για εμάς, αλλά σίγουρα μια Βραζιλιάνικη ήταν και ίσως είναι πολύ κοντά στο να τον κλείσει. Και ο βαζελος μπήκε λέει σφήνα.
These users thanked the author DonnieMcGrath for the post:
Patron
Asimos_Reload
Δημοσιεύσεις: 42
Εγγραφή: Τετ 10 Ιουν 2026, 23:07

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από Asimos_Reload »

Maklaz έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:02
Asimos_Reload έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:29 Ο Αλαφούζος δεν κανει ομαδα για φετος, για του χρόνου κανει. Δεν το νοιαζει φετος το πρωταθλήμα.
Ε καλά, η χιλιοπαιγμένη ατάκα τους για την μεταβατική πορεία που κρατάει εδώ και 10 χρόνια.

Ποια ομάδα δεν νοιάζει το πρωτάθλημα ρε συ;
Ανίκανοι είναι, μην τα μπερδεύουμε αυτά.

Ναι το ακούω, όμως με νέο γήπεδο... και τιμές στο ΘΕΟ.... δεν τους παίρνει....
Maklaz
Δημοσιεύσεις: 2063
Εγγραφή: Δευ 06 Ιουν 2022, 09:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από Maklaz »

xrisitsapa έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 20:14
astral έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 19:46
obanebane έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 18:20

Ούτε στην Αραβία δεν θα τα έπαιρνε αυτά τα λεφτά ο 35χρονος σε λίγους μήνες Ολλανδός.
Δε νομίζω ότι ισχύει το ποσό.
1.7 είπε ο ρεπόρτερ βαζελου και απορούσε με τα 3 που έγραφαν οι Ιταλοί.
Καπου ειπώθηκε ότι τα 3 ειναι μικτά και με.τα μπόνους μέσα.
Αρα τα καθαρά πρέπει να είναι κάπου εκεί που λες.
Για μένα λογικό ποσό για τέτοιο όνομα
Οπότε μπορούμε να λέμε και εμείς ότι ο Ζιφκοβιτς παίρνει 2.5 - 3 , ο Γιακουμάκης σαν δανεικός κόστισε 3.5 - 4 και πάει λέγοντας.
These users thanked the author Maklaz for the post (total 4):
margas, ΚΩΣΤΑΣ2019, Ally Samagoal, Kenny4
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες ΧVIII

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Καλά ναι προφανώς.
Οι ΠΟΚιτες αρδ αναφέρουν κάτι πόσα που τα παραφουσκωνουν για προφανείς λόγους
These users thanked the author xrisitsapa for the post (total 2):
Maklaz, Ally Samagoal
Απάντηση

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”