Κόλπο της Μαρίας είναι ρε. Θέλει να τον φέρει εδώ ώστε να μείνει εκτός εθνικής, να πάρει παραπάνω παιχνίδια ο κουλιε, άρα και να αυξηθεί το ποσοστό μεταπώλησης.PAOKevolution έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:31 Ο (πολύ συμπαθής) Τσατσαρός, προ 10λεπτου, είπε πως είναι χαρούμενος γιατί έμαθε κάτι πολύ καλό μεταγραφικό. Δεν είπε παραπάνω. Αλλά επειδή τον θεωρώ πραγματικό αγνό ΠΑΟΚτσή, το αναφέρω.
Επίσης, να πω και τη δική μου μαλακία. Αν και εφόσον ο Χατζηδιάκος δεν πιάνεται ως Έλληνας, τι λόξα μας έπιασε για να τον πάρουμε; Δε μπορούμε να βρούμε καλύτερο;
Ολα εγώ θα σας τα λέω;