Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
margas
Δημοσιεύσεις: 864
Εγγραφή: Κυρ 20 Ιούλ 2025, 15:57
Τοποθεσία: Βεροια

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από margas »

PAOKevolution έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:31 Ο (πολύ συμπαθής) Τσατσαρός, προ 10λεπτου, είπε πως είναι χαρούμενος γιατί έμαθε κάτι πολύ καλό μεταγραφικό. Δεν είπε παραπάνω. Αλλά επειδή τον θεωρώ πραγματικό αγνό ΠΑΟΚτσή, το αναφέρω.

Επίσης, να πω και τη δική μου μαλακία. Αν και εφόσον ο Χατζηδιάκος δεν πιάνεται ως Έλληνας, τι λόξα μας έπιασε για να τον πάρουμε; Δε μπορούμε να βρούμε καλύτερο;
Κόλπο της Μαρίας είναι ρε. Θέλει να τον φέρει εδώ ώστε να μείνει εκτός εθνικής, να πάρει παραπάνω παιχνίδια ο κουλιε, άρα και να αυξηθεί το ποσοστό μεταπώλησης.

Ολα εγώ θα σας τα λέω;
These users thanked the author margas for the post (total 6):
Panostas1995, Unpsofable78, paok apo epilogi, Kourdos, Maklaz, geobila
Elkjaer
Δημοσιεύσεις: 217
Εγγραφή: Τετ 14 Απρ 2021, 06:32

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Elkjaer »

Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:57 Μας χαλάει τόσο πολύ ο υγιής Λυραντζης;

Όσα ματς τον είδα στις Σέρρες ήταν ο καλύτερος παίκτης μαζί με τον Βραζιλιάνο μπροστά...
Ο Σάλιακας για παράδειγμα θεωρώ πως είναι καλύτερος παίκτης στη συγκεκριμένη θέση.
embuji
Δημοσιεύσεις: 4274
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Παμε δυνατα και με δυναμη.

ΗΜΕΡΑ 3Η.


Ηρθα στην δουλεια χωρις μεταγραφη, θα φυγω με μεταγραφη :opaokara:
Άβαταρ μέλους
Unpsofable78
Δημοσιεύσεις: 2189
Εγγραφή: Τρί 14 Ιαν 2014, 22:34

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Unpsofable78 »

@Magpies4

Εάν ρίξεις μια ματιά στις προηγούμενες σελίδες θα καταλάβεις. Αποφάγια της Σοσιεδαδ κτλπ
These users thanked the author Unpsofable78 for the post:
Magpies4
Άβαταρ μέλους
gk.box16
Δημοσιεύσεις: 1212
Εγγραφή: Κυρ 08 Ιαν 2017, 20:56
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από gk.box16 »

Developer4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:10
boogeyman77 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 00:40
nunies4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 23:26
Τι αλλαγές; Μπιανκο σκέψεις παραμονής, Οζντοεφ παραμονή αν δεχτεί τα λιγότερα, Μειτε λέει ειλικρινή συζήτηση.
Αλήθεια τι σημαίνει ειλικρινής συζήτηση; Όπως στο τοπικό που χτυπούσαμε και μας ρωτούσαν "το πατάς; Μπορείς;"
Ε φυσικά μπορώ σιγά μην θέλω να βγω
Ζαφείρης, Bianco και δύο αθλητικά χαφ ακόμα.
Οι Ozdoev & Meite ας πάρουν τηλέφωνο τον Lucescu να τους βολέψει στην νέα του ομάδα
Πρόλαβες να τον δεις πολύ τον Μπιάνκο εσύ και έβγαλες συμπέρασμα... Μάθαμε τώρα τα αθλητικά χαφ και τα κάναμε καραμέλα, λες και έχεις πολλές πιθανότητες να φέρεις αθλητικό χαφ που να ξέρει και μπάλα...

Λίγος σεβασμός σε δύο που αποδεδειγμένα πρόσφεραν και τίμησαν τη φανέλα δε βλάπτει αγαπητέ...

Και στον ακούραστο, ταπεινό εργάτη Μάγκο και στον Σου ο οποίος ήταν παραπάνω από κομβικός στο ανεπανάληπτο του 24...

Κάπου έλεος δηλαδή...
Αθλητικο χαφ είναι ο Ζαφείρης και δώσαμε 12 μύρια , αν είναι να έρθουν τέτοιου είδους παίχτες είμαι οκ.
Παίχτες στα 30 και 32 και αθλητικοί μόνο σε Ρεάλ Μπαρτσελόνα Μπάγιερν κλπ
Αλλιώς με ταπεινό Οζντοεφ και κομβικό Μειτε όπως λέει σωστά ο φίλος
embuji
Δημοσιεύσεις: 4274
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Panostas1995 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:57 Μας χαλάει τόσο πολύ ο υγιής Λυραντζης;

Όσα ματς τον είδα στις Σέρρες ήταν ο καλύτερος παίκτης μαζί με τον Βραζιλιάνο μπροστά...

Ο λυρατζης για Ατρομητο, ΟΦΗ κλπ θα ηταν μια πολυ αξιοπιστη λυση. Ισως και να επαιρνε φανελα βασικου. Για ΠΑΟΚ που θελει να παιρνει πρωταθλημα και να ειναι ανταγωνιστικος στην Ευρωπη, οχι.
These users thanked the author embuji for the post (total 2):
thios4, margas
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από navigator11 »

Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:49 Σεβασμός στις επιλογές των Λισι, Βιειρινια, Ματος, Σερα, Τσικνα και λοιπών.

Αφέλεια είναι να κρίνουμε τις επιλογές τους ανεπαρκείς ως άλλοι ειδήμονες.

Ο ΠΑΟΚ αλλάζει... Εμείς πότε;
Ο ΠΑΟΚ να εξελίσσεται, αυτό μόνο έχει σημασία. Το άλλο είναι ανεδαφικό σενάριο.

Προσωπικά ο Τάισον δε θα ήθελα να παραμείνει. Μιας και με τον συγκεκριμένο προπονητή ο χρόνος συμμετοχής του υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να πέσει στο τάρταρο και δεν ξέρω αν ακόμα και τώρα είναι πια σε θέση να διαχειριστεί κάτι τέτοιο δίχως μουτράκια κλπ.
These users thanked the author navigator11 for the post (total 2):
embuji, Maklaz
Άβαταρ μέλους
Mitsospaoki4
Moderator
Δημοσιεύσεις: 14127
Εγγραφή: Δευ 21 Μάιος 2018, 12:53
Τοποθεσία: Θεσσαλονικη - Βολος

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Mitsospaoki4 »

2026 και συζητάμε ακόμα για Λύρατζη εδώ μέσα.
These users thanked the author Mitsospaoki4 for the post (total 7):
Dimitris_L4, Kostas_FI, thios4, aivas19, margas, Logistis, MikeStr4
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25992
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

savvastheod έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:44 Μάλλον ο Ισπανός έρχεται για να ειναι και ο 2ος δεξιός μπακ... ο Σαντσεζ φαίνεται πως θέλει να γυρίσει για να ειναι βασικός... Εδω με Κενι δυσκολα
Έχουμε και άλλο δεξί μπάκ που ο Λισι τον είχε βασικό στην Μιραντες.
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25992
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από obanebane »

Μήπως παίζει αριστερά αυτός;
Έχω μπερδευτεί :opaokara:
These users thanked the author obanebane for the post:
PAOKevolution
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5727
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Mitsospaoki4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:15 2026 και συζητάμε ακόμα για Λύρατζη εδώ μέσα.
Κατσε μη διαβασεις κ για Τσιγγαρα...
These users thanked the author Dimitris_L4 for the post (total 4):
thios4, margas, Logistis, MikeStr4
Άβαταρ μέλους
WestBlock4
Δημοσιεύσεις: 2884
Εγγραφή: Παρ 25 Ιαν 2008, 23:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από WestBlock4 »

navigator11 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:12
Unpsofable78 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:49 Σεβασμός στις επιλογές των Λισι, Βιειρινια, Ματος, Σερα, Τσικνα και λοιπών.

Αφέλεια είναι να κρίνουμε τις επιλογές τους ανεπαρκείς ως άλλοι ειδήμονες.

Ο ΠΑΟΚ αλλάζει... Εμείς πότε;
Ο ΠΑΟΚ να εξελίσσεται, αυτό μόνο έχει σημασία. Το άλλο είναι ανεδαφικό σενάριο.

Προσωπικά ο Τάισον δε θα ήθελα να παραμείνει. Μιας και με τον συγκεκριμένο προπονητή ο χρόνος συμμετοχής του υπάρχει πολύ σοβαρό ενδεχόμενο να πέσει στο τάρταρο και δεν ξέρω αν ακόμα και τώρα είναι πια σε θέση να διαχειριστεί κάτι τέτοιο δίχως μουτράκια κλπ.
Συμφωνω αλλα για να πεσει ο χρονος του θα εξαρτηθεί κ τι παιχτη θα φέρεις εκει
Panostas1995
Δημοσιεύσεις: 1159
Εγγραφή: Παρ 27 Ιουν 2025, 09:52

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Panostas1995 »

Mitsospaoki4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:15 2026 και συζητάμε ακόμα για Λύρατζη εδώ μέσα.
Δλδ αυτό που έχουμε δει ως τώρα από τον Σάντσες και ο σαλιακας είναι τόσο καλύτεροι από τον καλό Λυραντζη;

Να θυμίσω πως ο Λυραντζης πριν τους απανωτούς τραυματισμούς ήταν ο βασικός και ακόμη θυμόμαστε το ματς με τη Μαρσέιγ το 22 ....ναι πέρασαν τα χρόνια αλλά δεν έφτασε και 30+ να πεις ότι δε γίνεται να επιστρέψει σε καλό επίπεδο....

Αν με ρωτάτε εγώ θα κρατούσα Κεννι Σάντσες για να έχω το κεφάλι μου ήσυχο αλλά αν το δείτε από οικονομικής άποψης θα ήταν καλή λύση να πωληθεί ο Σάντσες αν θέλει να φύγει και να επενδύσουν σε άλλη θέση τα λεφτά
ΑΜΠΑΛΑΕΑ
Δημοσιεύσεις: 2416
Εγγραφή: Τρί 18 Ιουν 2019, 17:19

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από ΑΜΠΑΛΑΕΑ »

Dimitris_L4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:21
Mitsospaoki4 έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 08:15 2026 και συζητάμε ακόμα για Λύρατζη εδώ μέσα.
Κατσε μη διαβασεις κ για Τσιγγαρα...
Και ομως υπαρχουν οπαδοι του ΠΑΟΚ,
οι οποίοι πιστευουν οτι ο Τσιγγαρας ειναι
καλυτερος του Μεϊτέ....
These users thanked the author ΑΜΠΑΛΑΕΑ for the post:
margas
embuji
Δημοσιεύσεις: 4274
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

PAOKevolution έγραψε: Τετ 24 Ιουν 2026, 07:31 Ο (πολύ συμπαθής) Τσατσαρός, προ 10λεπτου, είπε πως είναι χαρούμενος γιατί έμαθε κάτι πολύ καλό μεταγραφικό. Δεν είπε παραπάνω. Αλλά επειδή τον θεωρώ πραγματικό αγνό ΠΑΟΚτσή, το αναφέρω.

Επίσης, να πω και τη δική μου μαλακία. Αν και εφόσον ο Χατζηδιάκος δεν πιάνεται ως Έλληνας, τι λόξα μας έπιασε για να τον πάρουμε; Δε μπορούμε να βρούμε καλύτερο;

💣💣💣
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”