Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αυτο με τους κανονες του φορουμ μηπως πρεπει να το κοιταξει καποιος Admin.Ολα τα λινκ error 404 μου βγαζουν
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Νά' σαι καλά για την υπενθύμιση. 'Οντως καλό θα ήταν να τα ξανακοιτάξουμε όλοι και να αυτοπροστατευθούμε.prist64 έγραψε:Τολη,
αμα μπεις στο τοπικ "Κανονες λειτουργιας του Foroum"
θα δεις οτι για ολα οσα ειπες υπαρχουν σαφεις οδηγιες(κανονες).
Καλο ειναι να το ξανακοιταξουμε ολοι και να το τηρουμε πιστά.
Θα ειναι καλυτερα για ολους πιστευω.
Την περασμένη εβδομάδα είχα κάνει σχετικό comment στα περί υπογραφών και επεράσθην πριονοκορδέλα..
Στα κανονάκια συμφωνώ πως είναι δίκοπο μαχαίρι.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Μπες εδω "Κανονες λειτουργιας του Foroum"
ο stallion τα γραφει ολα,οπως και 2-3 ακομη ποστ.
ο stallion τα γραφει ολα,οπως και 2-3 ακομη ποστ.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
pgetsos, prist64, RoMaN
Καλα ρε τι ειπα και με βαλατε στην μεση?
Καλα ρε τι ειπα και με βαλατε στην μεση?
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54429
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Παιδιά, καλή η συζήτηση για το ignore, εν είδει (τι εκφράσεις λέω ο πιτσιρικάς) on-topic, αλλά μην το κάνουμε Καφενείο...ούτε...αμέρικαν μπαρ (πού το έχω ακούσει αυτό ο πιτσιρικάς, ε...)!
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Οσο διαβαζω εδω μεσα τοσο αμφιταλαντευομαι για το ποστ μου περι "πιτσιρικαδων".
Μαλλον η αισθηση του μετρου στο χιουμορ και την ειρωνεια, ειναι κατι που ερχεται με την ηλικιακη ωριμοτητα
Μαλλον η αισθηση του μετρου στο χιουμορ και την ειρωνεια, ειναι κατι που ερχεται με την ηλικιακη ωριμοτητα
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
αν μου επιτρέπετε να πω κι εγώ την παπαριά μου σχετικά με το μπάχαλο που γίνεται στα διάφορα φόρουμ
το θέμα ηλικία προκύπτει φαντάζομαι από τις εμπειρίες, σχετικά με την ομάδα, την οικογενειακή κατάσταση ή ότι άλλο σχετικό αναφέρουμε εδώ μέσα
αλίμονο αν απαιτούμε και σεβασμό εδώ μέσα λόγω των ρευματικών ή της ποδάγρας μας
θαυμάζω τα νέα παιδιά και τα χαίρομαι απίστευτα για την ωριμότητα (προσοχή δεν έχει ηλικία) που βγάζουν στην οργάνωση και διαχείριση καταστάσεων, κι από την άλλη ντρέπομαι όταν οι συνομήλικοί δεν το σέβονται αυτό, αλλά τουναντίων αρέσκονται να κουνάνε το δάχτυλο
ο καθένας πίσω από το πληκτρολόγιό του μπορεί να είναι ή να δηλώνει ότι θέλει κι όλες οι προσωποποιημένες δηλώσεις έχουν να κάνουν με την ειλικρίνεια, την καλή διάθεση ή την τάση για αυτοπροβολή του καθενός
για μένα κομβικό σημείο μέσα σε αυτό το "κοινόβιο" είναι ο σεβασμός όλων, αλλά και η αυτογνωσία
πρέπει όλοι (δεν μου αρέσει αυτή η λέξη, αλλά ...) να ξέρουμε πότε είναι καλό να κάνουμε και λίγο πίσω, κυρίως για να μην κουράζουμε γιατί κακά τα ψέματα σε ένα φόρουμ μπαίνουμε για να περάσουμε καλά ή για να πάρουμε πληροφορίες κι όχι να κάνουμε τα νταλαβέρια των άλλων νταούλια
αν με διαβάσει κάποια στιγμή και ο φίλος μας Γρηγόρης, πάρα πολύ καλοπροαίρετα θα του έλεγα να αφήσει έστω και μια λέξη να πέσει κάτω, αλλιώς η στάση του θα θυμίζει πάντα εκείνο τον κύριο που κυνηγούσε ανεμόμυλους
το θέμα ηλικία προκύπτει φαντάζομαι από τις εμπειρίες, σχετικά με την ομάδα, την οικογενειακή κατάσταση ή ότι άλλο σχετικό αναφέρουμε εδώ μέσα
αλίμονο αν απαιτούμε και σεβασμό εδώ μέσα λόγω των ρευματικών ή της ποδάγρας μας
θαυμάζω τα νέα παιδιά και τα χαίρομαι απίστευτα για την ωριμότητα (προσοχή δεν έχει ηλικία) που βγάζουν στην οργάνωση και διαχείριση καταστάσεων, κι από την άλλη ντρέπομαι όταν οι συνομήλικοί δεν το σέβονται αυτό, αλλά τουναντίων αρέσκονται να κουνάνε το δάχτυλο
ο καθένας πίσω από το πληκτρολόγιό του μπορεί να είναι ή να δηλώνει ότι θέλει κι όλες οι προσωποποιημένες δηλώσεις έχουν να κάνουν με την ειλικρίνεια, την καλή διάθεση ή την τάση για αυτοπροβολή του καθενός
για μένα κομβικό σημείο μέσα σε αυτό το "κοινόβιο" είναι ο σεβασμός όλων, αλλά και η αυτογνωσία
πρέπει όλοι (δεν μου αρέσει αυτή η λέξη, αλλά ...) να ξέρουμε πότε είναι καλό να κάνουμε και λίγο πίσω, κυρίως για να μην κουράζουμε γιατί κακά τα ψέματα σε ένα φόρουμ μπαίνουμε για να περάσουμε καλά ή για να πάρουμε πληροφορίες κι όχι να κάνουμε τα νταλαβέρια των άλλων νταούλια
αν με διαβάσει κάποια στιγμή και ο φίλος μας Γρηγόρης, πάρα πολύ καλοπροαίρετα θα του έλεγα να αφήσει έστω και μια λέξη να πέσει κάτω, αλλιώς η στάση του θα θυμίζει πάντα εκείνο τον κύριο που κυνηγούσε ανεμόμυλους
-
Dimg4
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Ω ρε τι εχει να γινει μολις γυρισει. Θα ειναι σαν τον Ραμπο στο Βιετναμ στη σκηνη που τους γαζωνει ολους με ενα.... τοξο
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
nikolasf έγραψε:... καλό είναι να μην μιλάμε για κάποιον ερήμην του, ειδικά όταν δεν μπορεί να συμμετάσχει στη συζήτηση....
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
εγω τη βρηκα τη λυση στο σπαμαρισμα παντως.
οταν καποιος παιρνει φορα και δε βαζει φρενο με τιποτα, να ενεργοποιειται το mute.
να γινονται τα γραμματα μικροσκοπικα.σε φαση και μπαν δεν τρωει και το τοστ του κανει και οποιος βιτσιοζος θελει να το διαβασει να καθεται να κανει αρπακολες για να τα μεγενθυνει.
καλοε.
οταν καποιος παιρνει φορα και δε βαζει φρενο με τιποτα, να ενεργοποιειται το mute.
να γινονται τα γραμματα μικροσκοπικα.σε φαση και μπαν δεν τρωει και το τοστ του κανει και οποιος βιτσιοζος θελει να το διαβασει να καθεται να κανει αρπακολες για να τα μεγενθυνει.
καλοε.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106609
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- paokovios1974
- Δημοσιεύσεις: 7552
- Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
- Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Εγω παλι θα υπενθυμισω την υπογραφη του σεβασμιοτατου 64.
ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
Λιγο νερο στο κρασι μας δεν βλαπτει.Κανω εκκληση λοιπον προς ολους μας για περισσοτερη αγαπη μεταξυ μας.Ειδικα τωρα που ερχονται μεγαλες στιγμες και ολα τα αδερφια δικαιουνται να χαρουνε ρε γμτω.
Εξαλου...
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω.
ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
Λιγο νερο στο κρασι μας δεν βλαπτει.Κανω εκκληση λοιπον προς ολους μας για περισσοτερη αγαπη μεταξυ μας.Ειδικα τωρα που ερχονται μεγαλες στιγμες και ολα τα αδερφια δικαιουνται να χαρουνε ρε γμτω.
Εξαλου...
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω.