Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31580
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Αυτο με τους κανονες του φορουμ μηπως πρεπει να το κοιταξει καποιος Admin.Ολα τα λινκ error 404 μου βγαζουν
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από tolis01 »

prist64 έγραψε:Τολη,
αμα μπεις στο τοπικ "Κανονες λειτουργιας του Foroum"
θα δεις οτι για ολα οσα ειπες υπαρχουν σαφεις οδηγιες(κανονες).
Καλο ειναι να το ξανακοιταξουμε ολοι και να το τηρουμε πιστά.
Θα ειναι καλυτερα για ολους πιστευω.
Νά' σαι καλά για την υπενθύμιση. 'Οντως καλό θα ήταν να τα ξανακοιτάξουμε όλοι και να αυτοπροστατευθούμε.
Την περασμένη εβδομάδα είχα κάνει σχετικό comment στα περί υπογραφών και επεράσθην πριονοκορδέλα.. :D

Στα κανονάκια συμφωνώ πως είναι δίκοπο μαχαίρι.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

Μπες εδω "Κανονες λειτουργιας του Foroum"

ο stallion τα γραφει ολα,οπως και 2-3 ακομη ποστ.
prist64
Δημοσιεύσεις: 7607
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

pgetsos, prist64, RoMaN

Καλα ρε τι ειπα και με βαλατε στην μεση?
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54426
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

:lol: :lol: Άντε πάλι! :mrgreen:


Παιδιά, καλή η συζήτηση για το ignore, εν είδει (τι εκφράσεις λέω ο πιτσιρικάς) on-topic, αλλά μην το κάνουμε Καφενείο...ούτε...αμέρικαν μπαρ (πού το έχω ακούσει αυτό ο πιτσιρικάς, ε...)! :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από nikolasf »

Οσο διαβαζω εδω μεσα τοσο αμφιταλαντευομαι για το ποστ μου περι "πιτσιρικαδων".

Μαλλον η αισθηση του μετρου στο χιουμορ και την ειρωνεια, ειναι κατι που ερχεται με την ηλικιακη ωριμοτητα :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
mike
Δημοσιεύσεις: 935
Εγγραφή: Παρ 28 Δεκ 2007, 14:25
Τοποθεσία: Ξάνθη

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από mike »

αν μου επιτρέπετε να πω κι εγώ την παπαριά μου σχετικά με το μπάχαλο που γίνεται στα διάφορα φόρουμ

το θέμα ηλικία προκύπτει φαντάζομαι από τις εμπειρίες, σχετικά με την ομάδα, την οικογενειακή κατάσταση ή ότι άλλο σχετικό αναφέρουμε εδώ μέσα
αλίμονο αν απαιτούμε και σεβασμό εδώ μέσα λόγω των ρευματικών ή της ποδάγρας μας
θαυμάζω τα νέα παιδιά και τα χαίρομαι απίστευτα για την ωριμότητα (προσοχή δεν έχει ηλικία) που βγάζουν στην οργάνωση και διαχείριση καταστάσεων, κι από την άλλη ντρέπομαι όταν οι συνομήλικοί δεν το σέβονται αυτό, αλλά τουναντίων αρέσκονται να κουνάνε το δάχτυλο
ο καθένας πίσω από το πληκτρολόγιό του μπορεί να είναι ή να δηλώνει ότι θέλει κι όλες οι προσωποποιημένες δηλώσεις έχουν να κάνουν με την ειλικρίνεια, την καλή διάθεση ή την τάση για αυτοπροβολή του καθενός

για μένα κομβικό σημείο μέσα σε αυτό το "κοινόβιο" είναι ο σεβασμός όλων, αλλά και η αυτογνωσία
πρέπει όλοι (δεν μου αρέσει αυτή η λέξη, αλλά ...) να ξέρουμε πότε είναι καλό να κάνουμε και λίγο πίσω, κυρίως για να μην κουράζουμε γιατί κακά τα ψέματα σε ένα φόρουμ μπαίνουμε για να περάσουμε καλά ή για να πάρουμε πληροφορίες κι όχι να κάνουμε τα νταλαβέρια των άλλων νταούλια

αν με διαβάσει κάποια στιγμή και ο φίλος μας Γρηγόρης, πάρα πολύ καλοπροαίρετα θα του έλεγα να αφήσει έστω και μια λέξη να πέσει κάτω, αλλιώς η στάση του θα θυμίζει πάντα εκείνο τον κύριο που κυνηγούσε ανεμόμυλους
Dimg4

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dimg4 »

Ω ρε τι εχει να γινει μολις γυρισει. Θα ειναι σαν τον Ραμπο στο Βιετναμ στη σκηνη που τους γαζωνει ολους με ενα.... τοξο
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

nikolasf έγραψε:... καλό είναι να μην μιλάμε για κάποιον ερήμην του, ειδικά όταν δεν μπορεί να συμμετάσχει στη συζήτηση....
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από barlow4 »

εγω τη βρηκα τη λυση στο σπαμαρισμα παντως.
οταν καποιος παιρνει φορα και δε βαζει φρενο με τιποτα, να ενεργοποιειται το mute.
να γινονται τα γραμματα μικροσκοπικα.σε φαση και μπαν δεν τρωει και το τοστ του κανει και οποιος βιτσιοζος θελει να το διαβασει να καθεται να κανει αρπακολες για να τα μεγενθυνει.
καλοε.
Άβαταρ μέλους
pilotos
Δημοσιεύσεις: 21738
Εγγραφή: Σάβ 04 Οκτ 2008, 23:42

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pilotos »

Και να χάσουμε τον μανιακό;

SM-G935F
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10273
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από barlow4 »

κανεις δε χανεται.
ο θεος ειναι μεγαλος.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106580
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

+1
Άβαταρ μέλους
paokovios1974
Δημοσιεύσεις: 7552
Εγγραφή: Κυρ 29 Δεκ 2013, 20:40
Τοποθεσία: Οπου τολμουν οι Αετοι

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από paokovios1974 »

Εγω παλι θα υπενθυμισω την υπογραφη του σεβασμιοτατου 64.
ΚΙ ΟΜΩΣ ΟΛΟΙ ΧΡΕΙΑΖΟΝΤΑΙ.
Λιγο νερο στο κρασι μας δεν βλαπτει.Κανω εκκληση λοιπον προς ολους μας για περισσοτερη αγαπη μεταξυ μας.Ειδικα τωρα που ερχονται μεγαλες στιγμες και ολα τα αδερφια δικαιουνται να χαρουνε ρε γμτω.
Εξαλου...
Ο αναμαρτητος πρωτος τον λιθον βαλετω.
Άβαταρ μέλους
Rizla
Δημοσιεύσεις: 6190
Εγγραφή: Δευ 07 Ιούλ 2008, 18:18

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Rizla »

Ε,ας τον ριξω εγω που ειμαι αναμαρτητος :mrgreen:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”