Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19019
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από gika »

Μου το χουν πει και μένα και ακολούθησε... ΦΑΑΑΠ!!

"Ρε παπάρα είναι που εγώ δεν έπαιζα μπάλα με τα SS παλιό ρουφιάνε... "

Και μετά το γνωστό σκυμένο κεφάλι και το περίλυπο ύφος...
Ποιο είναι το αγαπημένο σήριαλ των αριανών;
"Χαρά αγνοείται"... :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Εμένα δε μου την δίνουν αυτά που λέγονται.Τέτοιοι είναι.Λένε ''αλήθειες'' από οπτική γωνία που τους συμφέρει.Εμένα μου την δίνει όταν δεν δίνονται απαντήσεις....
Πόσο πιο γελοία επιχειρήματα θα βρουν;
Το 1ο πράγμα που πρέπει να ειπωθεί είναι πότε έγινε το 1ο πρωτάθλημα
Είναι της περιόδου 1927-1928,αυτός ο υπερμαραθώνιος αγώνων που κερδίθηκε από τον άρη.
Στο γελοίο επιχείρημά τους μιλάνε για 46 χρόνια,δηλ. 1972-1926=46 χρόνια
Δηλαδή με την λογική τους,εαν είχαμε ιδρυθεί το 1872,θα μας κατηγορούσαν για 100 χρόνια ατιτλίας :opaokara:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Η ΚΥΠΕΛΛΑ.ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΙΤΛΟ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!
Το 1926 και το 1927 λοιπόν τα μετράνε σαν χρόνια ατιτλίας!!!! ενώ δεν υπήρχε ούτε πρωτάθλημα ούτε κύπελλο!!!!

Παίρνουμε λοιπόν ως βάση την έναρξη των πρωταθλημάτων (1928) για να δούμε πόσες χρονιές ήμασταν άτιτλοι μέσα σε περίοδο 44 χρόνων.(1972-1928 = 44χρόνια)
Το 1928-29 το 1934-35 και το 1951-1952 τα πρωταθλήματα δεν ολοκληρώθηκαν,όμως ας μας θεωρήσω άτιτλους,γιατί δεν βγήκαμε 1οι στο τοπικό πρωτάθλημα,οπότε δεν θα διεκδικούσαμε και τίτλο...(Μα τι δίκαιος που είμαι θεέ μου!)
Το 4ο πρωτάθλημα που ξεκίνησε με τα τοπικά και δεν ολοκληρώθηκε(1949-50 ),δεν το μετράω σαν άτιτλη χρονιά γιατί...
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της περιόδου 1949-50 δεν διεξήχθη, λόγω αυξημένων υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας για το Eastern Mediterranean Friendship Cup-E.M.F.C.. Διεξήχθησαν μόνο τα πρωταθλήματα Αθηνών, Πειραιώς και Θεσσαλονίκης, στα οποία τερμάτισαν πρώτοι οι ΑΕΚ, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ αντίστοιχα.
...θα μπορούσαμε να το διεκδικήσουμε.Δεν το μετράω ούτε ως χρονιά τίτλου φυσικά...Θεωρώ την χρονιά 1949-1950 ως μη γενόμενη....
Πάμε παρακάτω...
5 χρονιές δεν έγινε πρωτάθλημα λόγω Β' Παγκοσμίου Πολέμου(1941-1945)Δεδομένο για την πλειοψηφία,σκληρή πραγματικότητα για μερικούς....
Οπότε δεν πήραμε πρωτάθλημα σε 38 ευκαιρίες που είχαμε μέσα σε 44 χρόνια.
Ας μη μιλήσουμε ούτε για διαλυμένη χώρα εως το 50....

Ας πάμε και στο κύπελλο???????
Μέχρι το 1947 είχαν γίνει 4 διοργανώσεις κυπέλλου (ναι λοιπόν,είχαμε 0/4)
Και μετά από ένα 0/25 σερί πήραμε τον πρώτο μας τίτλο το 1972
Το 30ο κύπελλο ελλάδος... μέσα σε 46 χρονιές ύπαρξης μετά από 29 και όχι 46 αποτυχημένες προσπάθειες
πήραμε τον 1ο μας τίτλο.


Συνοπτικά:
46 χρόνια μετά την ίδρυση μας,μετά από 38+29 αποτυχίες σε 2 διοργανώσεις πήραμε τον 1ο μας τίτλο,σταματώντας την..ατιτλία 38 χρόνων

Ο συμπολίτης έχει σερί αποτυχιών σε διοργανώσεις από το 70 εως σήμερα 40+41 σε 41 καθαρά χρόνια
χωρίς να βάλω το 0/11 που έχει και στις ΕυρωπαΙκές διοργανώσεις(με το φετινό 0/12)

Άντε γεια ρε προπαγανδιστές της πλάκας :redcard:
Κι επειδή κάποιοι θα πουν-τι ασχολείσαι-
Βαρέθηκα να μην ασχολούμαστε και να ακούμε ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.ΟΤΙ Μ@ΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ
kos
Δημοσιεύσεις: 5123
Εγγραφή: Τρί 08 Ιούλ 2008, 18:21

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από kos »

προσωπικα τον λαμπρο τον βλεπω με μια συμπαθεια. ειδικα απο την στιγμη που τον σουταρε ο σαουριδης απο την παε.
ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να θελεις να κανεις αντιπολιτευση και να φοβασαι?
ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να μισεις καποιον και να εισαι αναγκασμενος να τον γλυφεις, να τον στηριζεις κτλ κτλ?
ξερεις ποσο δυσκολο ειναι να εχεις πρωτοσελιδο παικτη που πηρε μερος στον προεκλογικο αγωνα εναντιων σου?

λαμπρο μην μου πεις οτι πινεις ουζα στο μαγαζι του σαουριδη γιατι δεν θα το αντεξω.
θα αναθεωρησω τα περι συμπαθειας που σου εχω και θα ακυρωσω το ραντεβου για σφραγισμα :opaokara:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από mpafos4 »

Και,ομως.....εγω θα επιμενω...οσο περισσοτερο ασχολουμαστε μαζι τους τοσο το παιρνουν πανω τους.....Ας τους αφησουμε να χαιρονται μονοι τους,τις παπαριες που λενε.Ελεος,με τους ανυπαρκτους...Υπαρχουν ΜΟΝΟ επειδη ασχολουμαστε μαζι τους......Και να ρωτησω και κατι αλλο....γιατι δεν ασχολουμαστε και με τις γριες?....τα τυρια?....τους πανθηρωνιους?.....τι λιγοτερο εχουν απο τα ασπονδηλα?....

ΜΗΝ ΤΟΥΣ ΔΙΝΕΤΕ ΑΞΙΑ!!!
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από shark4 »

Η εμβελεια των σταθμων τους και η βαρυτητα των οσων λενε φτανει εως τα Μαλγαρα -και πολυ λεω .
Ουδεις ασχολειται μαζι τους ειτε ειναι ΠΑΟΚΤΣΗΣ , ειτε ειναι γαυρος , βαζελος, χανουμι , Αιαντας Σαλαμινας η' Βυζαντας Μεγαρων με την παρτη τους ...
Μια τοπικη ομαδα ειναι που βγαζει το κομπλεξ της αναλογα με τις περιστασεις ...
Στην υπολοιπη Ελλαδα αγνοουν την υπαρξη τους .
Προσωπικα θεωρω πιο ανταγωνιστικη ομαδα τον πανιωνιο και τον εργοτελη ... 8-)
Άβαταρ μέλους
MANIAKOS
Δημοσιεύσεις: 33742
Εγγραφή: Τετ 25 Ιουν 2008, 21:34

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από MANIAKOS »

οτι και να λεει η φωκια.....κανενα σοβαρο ανθρωπο δεν πειθει
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Άλλο να μην ασχολείσαι με το τι κάνουν(οτιδήποτε κι αν είναι αυτό) κι άλλο να μην απαντάς σε οποιουδήποτε τύπου συκοφαντίες και ανακρίβειες.Κι αυτό όχι μόνο από τον συμπολίτη αλλά από τον οποιονδήποτε.
Οπως και στην προσωπική ζωή του καθένα,είναι σωστό να μην ασχολείσαι με άτομα που δεν γουστάρεις,αλλά όταν αυτοί ασχοληθούν κακόβουλα μαζί σου το λιγότερο που πρέπει να κάνεις είναι να υπερασπιστείς τον εαυτό σου.
Άβαταρ μέλους
Aureliano Buendia
Δημοσιεύσεις: 3873
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 04:37
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Aureliano Buendia »

Doomlord4 έγραψε:Εμένα δε μου την δίνουν αυτά που λέγονται.Τέτοιοι είναι.Λένε ''αλήθειες'' από οπτική γωνία που τους συμφέρει.Εμένα μου την δίνει όταν δεν δίνονται απαντήσεις....
Πόσο πιο γελοία επιχειρήματα θα βρουν;
Το 1ο πράγμα που πρέπει να ειπωθεί είναι πότε έγινε το 1ο πρωτάθλημα
Είναι της περιόδου 1927-1928,αυτός ο υπερμαραθώνιος αγώνων που κερδίθηκε από τον άρη.
Στο γελοίο επιχείρημά τους μιλάνε για 46 χρόνια,δηλ. 1972-1926=46 χρόνια
Δηλαδή με την λογική τους,εαν είχαμε ιδρυθεί το 1872,θα μας κατηγορούσαν για 100 χρόνια ατιτλίας :opaokara:
ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΚΑΜΙΑ ΣΗΜΑΣΙΑ ΕΑΝ ΔΕΝ ΓΙΝΟΝΤΟΥΣΑΝ ΠΡΩΤΑΘΛΗΜΑΤΑ Η ΚΥΠΕΛΛΑ.ΕΜΕΙΣ ΑΣ ΠΑΙΡΝΑΜΕ ΤΙΤΛΟ ΕΤΣΙ ΚΙ ΑΛΛΙΩΣ!!!!!
Το 1926 και το 1927 λοιπόν τα μετράνε σαν χρόνια ατιτλίας!!!! ενώ δεν υπήρχε ούτε πρωτάθλημα ούτε κύπελλο!!!!

Παίρνουμε λοιπόν ως βάση την έναρξη των πρωταθλημάτων (1928) για να δούμε πόσες χρονιές ήμασταν άτιτλοι μέσα σε περίοδο 44 χρόνων.(1972-1928 = 44χρόνια)
Το 1928-29 το 1934-35 και το 1951-1952 τα πρωταθλήματα δεν ολοκληρώθηκαν,όμως ας μας θεωρήσω άτιτλους,γιατί δεν βγήκαμε 1οι στο τοπικό πρωτάθλημα,οπότε δεν θα διεκδικούσαμε και τίτλο...(Μα τι δίκαιος που είμαι θεέ μου!)
Το 4ο πρωτάθλημα που ξεκίνησε με τα τοπικά και δεν ολοκληρώθηκε(1949-50 ),δεν το μετράω σαν άτιτλη χρονιά γιατί...
Το Πανελλήνιο Πρωτάθλημα της περιόδου 1949-50 δεν διεξήχθη, λόγω αυξημένων υποχρεώσεων της Εθνικής ομάδας για το Eastern Mediterranean Friendship Cup-E.M.F.C.. Διεξήχθησαν μόνο τα πρωταθλήματα Αθηνών, Πειραιώς και Θεσσαλονίκης, στα οποία τερμάτισαν πρώτοι οι ΑΕΚ, Ολυμπιακός και ΠΑΟΚ αντίστοιχα.
...θα μπορούσαμε να το διεκδικήσουμε.Δεν το μετράω ούτε ως χρονιά τίτλου φυσικά...Θεωρώ την χρονιά 1949-1950 ως μη γενόμενη....
Πάμε παρακάτω...
5 χρονιές δεν έγινε πρωτάθλημα λόγω Β' Παγκοσμίου Πολέμου(1941-1945)Δεδομένο για την πλειοψηφία,σκληρή πραγματικότητα για μερικούς....
Οπότε δεν πήραμε πρωτάθλημα σε 38 ευκαιρίες που είχαμε μέσα σε 44 χρόνια.
Ας μη μιλήσουμε ούτε για διαλυμένη χώρα εως το 50....

Ας πάμε και στο κύπελλο???????
Μέχρι το 1947 είχαν γίνει 4 διοργανώσεις κυπέλλου (ναι λοιπόν,είχαμε 0/4)
Και μετά από ένα 0/25 σερί πήραμε τον πρώτο μας τίτλο το 1972
Το 30ο κύπελλο ελλάδος... μέσα σε 46 χρονιές ύπαρξης μετά από 29 και όχι 46 αποτυχημένες προσπάθειες
πήραμε τον 1ο μας τίτλο.


Συνοπτικά:
46 χρόνια μετά την ίδρυση μας,μετά από 38+29 αποτυχίες σε 2 διοργανώσεις πήραμε τον 1ο μας τίτλο,σταματώντας την..ατιτλία 38 χρόνων

Ο συμπολίτης έχει σερί αποτυχιών σε διοργανώσεις από το 70 εως σήμερα 40+41 σε 41 καθαρά χρόνια
χωρίς να βάλω το 0/11 που έχει και στις ΕυρωπαΙκές διοργανώσεις(με το φετινό 0/12)

Άντε γεια ρε προπαγανδιστές της πλάκας :redcard:
Κι επειδή κάποιοι θα πουν-τι ασχολείσαι-
Βαρέθηκα να μην ασχολούμαστε και να ακούμε ΟΤΙ ΝΑΝΑΙ.ΟΤΙ Μ@ΛΑΚΙΑ ΤΟΥΣ ΕΡΘΕΙ ΣΤΟ ΜΥΑΛΟ
Ακόμη και με τη δική τους αδιανόητη, απερίγραπτη λογική, πάλι μαλακίες λένε :!: :D
Στείλε την ανάλυση στα "Αστυνομικά Νέα"¨, θα τρελαθούν, θα πρέπει να βρουν νέα μαλακία να λένε :lol:
Πολύ μου αρέσουν τα στατιστικολάγνα σου ποσταρίσματα αδερφέ Doomlord :!:
mpafos4
Δημοσιεύσεις: 5350
Εγγραφή: Παρ 27 Νοέμ 2009, 13:13

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από mpafos4 »

Doomlord4 έγραψε:Άλλο να μην ασχολείσαι με το τι κάνουν(οτιδήποτε κι αν είναι αυτό) κι άλλο να μην απαντάς σε οποιουδήποτε τύπου συκοφαντίες και ανακρίβειες.Κι αυτό όχι μόνο από τον συμπολίτη αλλά από τον οποιονδήποτε.
Οπως και στην προσωπική ζωή του καθένα,είναι σωστό να μην ασχολείσαι με άτομα που δεν γουστάρεις,αλλά όταν αυτοί ασχοληθούν κακόβουλα μαζί σου το λιγότερο που πρέπει να κάνεις είναι να υπερασπιστείς τον εαυτό σου.
Καλα,τωρα....δεν θα μαλωσουμε και για τους γελοιους!Απλα,σκεψου πως θα αισθανθεις εαν βριζεις καποιον και αυτος δεν απανταει,δεν σου δινει σημασια.......δεν θα τρελαθεις ακομα περισσοτερο?....και μετα θα σταματησεις....Αυτο,πιστευω πως πρεπει να κανουμε και μεις.Να αδιαφορουμε και να μην απανταμε σε οτι μ@λακια λενε.
Άβαταρ μέλους
Doomlord4
Δημοσιεύσεις: 9350
Εγγραφή: Σάβ 01 Νοέμ 2008, 01:45
Τοποθεσία: Thessaloniki

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Doomlord4 »

Πως θα αισθανόσουνα σε ένα εργασιακό περιβάλλον,ο ρουφιάνος της εταιρίας που δεν δίνεις σημασία,να σε κατηγορεί αδίκως για κλοπές,καταστροφές,ότι απατάς τη γυναίκα σου,ότι κλάνεις 7,5 φορές την ημέρα μ.ο και εγώ δεν ξέρω τι άλλο....Τι κάνεις; Υπερασπίζεσαι τον εαυτό σου;Και δεν μιλάω καν για ξύλο που θα του άξιζε,αλλά ΑΠΑΝΤΩΝΤΑΣ ΜΕ ΑΛΗΘΕΙΕΣ ΠΑΝΤΕΛΟΝΑΤΕΣ κι όχι π@@τσηλίκια και συκοφαντίες.Ούτε αυτό δηλ; Τόσο προβατιστάν/καικαλαυπερανω....;
Aureliano Buendia να σαι καλά :D
Άβαταρ μέλους
Pegasus
Δημοσιεύσεις: 3187
Εγγραφή: Κυρ 23 Μάιος 2010, 20:24

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από Pegasus »

Ήδη ειπώθηκε παραπάνω γιατί αυτό το 46 είναι μούφα. Αφήστε τα παιδιά να παρηγορηθούν όσο μπορούν. Τι έχουν να πουν και αυτοί; Καναδυό ευρωπαϊκές νίκες, μερικές νίκες επί του ΠΑΟΚ, την γκολάρα του Χρηστάρα του Βελώνη. Όποιος τρώει τον παπά ας του λέμε τα αυτονόητα να τελειώνει η ιστορία.

Αγαπάμε Λάμπρο Σκόρδα.
niks
Δημοσιεύσεις: 1841
Εγγραφή: Τρί 02 Φεβ 2010, 18:45

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από niks »

αλλο ήταν το νοήμα από ότι καταλαβαίνω
δηλαδή κάπως έτσι:
"αφου ο Μέγας Π.Α.Ο.Κ. έχει 46(λέμε τώρα),
εμείς 41 άρα δικαιούμαστε άλλες 5 τουλάχιστον και χαλαρά και δεν τρέχει τίποτα,
μην πω και άλλες 92 ή 184 ή 368 σαν μικρότερη ομάδα συνοικίας"

τσάκαλος "αυτός που ρίχνει την πίεση"....
yiannisPAOKitalia
Δημοσιεύσεις: 3322
Εγγραφή: Τρί 14 Οκτ 2008, 23:38
Τοποθεσία: Bologna

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από yiannisPAOKitalia »

Και οι βάζελοι ξανατχυπούν..

Μπιτσαξή?! Γλου-γλου-γλου!

Αποτράπηκε «χτύπημα» οπαδών του Παναθηναϊκού στο Μαρούσι

Στην προσαγωγή 22 οπαδών του Παναθηναϊκού, που φέρονται να ετοίμαζαν επίθεση σε φιλάθλους του Ολυμπιακού, προχώρησε η Αστυνομία. Οι οργανωμένοι των “πρασίνων” συγκεντρώθηκαν στο Μαρούσι και έστησαν καρτέρι στους “ερυθρόλευκους” που θα πήγαιναν στο “Ζηρίνειο” της Κηφισιάς για να δουν τον αγώνα βόλεϊ της ομάδας τους με τον ΑΟΚ.

Άνδρες της ομάδας ΔΙΑΣ βρέθηκαν στην πλατεία Ηρώων λίγα λεπτά πριν περάσουν οι οπαδοί του Ολυμπιακού και προχώρησαν στην προσαγωγή 22 ατόμων που έφεραν ρόπαλα και αιχμηρά αντικείμενα. Οι συλληφθέντες είναι μέλη του συνδέσμου του Αμαρουσίου από το Μαρούσι, στα γραφεία του οποίου εξερράγη εκρηκτικός μηχανισμός τα ξημερώματα της Κυριακής.

Να υπενθυμίσουμε ότι ανάλογο καρτέρι είχαν στήσει οπαδοί του Παναθηναϊκού και το βράδυ της Δευτέρας στη Νέα Φιλαδέλφεια σε οπαδούς της ΑΕΚ που επέστρεφαν από το Ολυμπιακό Στάδιο.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.enet.gr/?i=news.el.article&id=222418
Στο... παρά ένα η Αστυνομία πρόλαβε τα επεισόδια στην Κηφισιά!

Περίπου 100 οπαδοί του Παναθηναϊκού συγκεντρώθηκαν με άγριες διαθέσεις στην πλατεία Ηρώων στο Μαρούσι, πριν από τον αγώνα βόλεϊ μεταξύ Ολυμπιακού και Κηφισιάς, στο Ζηρίνειο.

Η Αστυνομία κινήθηκε αστραπιαία, τους κύκλωσε και προχώρησε σε 22 προσαγωγές οπαδών που στην κατοχή τους είχαν ρόπαλα κι άλλα επικίνδυνα αντικείμενα.

Τα επεισόδια αποτελούν συνέχεια των όσων έχουν γίνει το τελευταίο διάστημα. Θυμίζουμε ότι την Κυριακή στη Νέα Φιλαδέλφεια υπήρξαν σοβαρά επεισόδια, ενώ ανάλογα γεγονόταν είχαμε και στο Ιλιον.

Το φαινόμενο της βίας παρουσιάζει έξαρση το τελευταίο διάστημα, ενώ η Αστυνομία προσπαθεί να... σώσει ό,τι μπορεί. Θυμίζουμε ότι προ ημερών έκανε «ντου» σε συνδέσμους διαφόρων ομάδων, με αποτέλεσμα να προχωρήσει στη σύλληψη έξι ατόμων και στην κατάσχεση... πολεμικού υλικού.

Κώδικας: Επιλογή όλων

http://www.ethnos.gr/ethnosport/article.asp?catid=8477&subid=2&pubid=82982678
Άβαταρ μέλους
free4
Δημοσιεύσεις: 15146
Εγγραφή: Παρ 07 Δεκ 2007, 22:37
Τοποθεσία: Θεσσαλονίκη
Επικοινωνία:

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από free4 »

DimisK έγραψε:"Και ο ΠΑΟΚ που μας λέει "άτιτλους", ιδρύθηκε το 1926 και τον πρώτο του τίτλο τον πήρε το 1972. Δηλαδή ήταν 46 χρόνια άτιτλος."

Τάδε έφη Λάμπρος Σκόρδας στην ΕΤ-3... 8-)
Aυτοαναιρεί τα δικά τους πρωταθλήματα, που όλα προήλθαν προπολεμικά και μεταπολεμικά!
Με βάση αυτή τη λογική, εμείς μπορεί να είμαστε τόσα χρόνια άτιτλοι, αλλά αυτοί δεν κατέχουν κανένα πρωτάθλημα!
Απλά τα πράγματα!
Doomlord4 μας κάλυψες αδερφέ!!

Αλλα απορω γιατι ακομη ασχολουμαστε με αυτον τον χλαπατσα!!!


Για να δούμε τη μάχη κάτω στη χαβούζα πως θα εξελιχθεί!!
nikos123
Δημοσιεύσεις: 1013
Εγγραφή: Σάβ 05 Ιαν 2008, 00:37
Τοποθεσία: ptolemaida

Re: Νέα-Άρθρα-Σχόλια για άλλες ομάδες

Δημοσίευση από nikos123 »

"Μαλλιά κουβάρια" η Ντιναμό!


Ο Άντε Ρουκάβινα γρονθοκόπησε στα αποδυτήρια τον συμπαίκτη του Αντέμι, κατά τη διάρκεια ενός καβγά που είχαν οι δύο το βράδυ της Κυριακής (7/11)! Αποκλεισμός τριών αγωνιστικών και χρηματικό πρόστιμο, η απόφαση της διοίκησης για τον πρώην παίκτη του Παναθηναϊκού



Το βράδυ της Κυριακής (7/11) μετά το τέλος του αγώνα με την Ζαντάρ ο Άντε Ρουκάβινα και ο Αντέμι, ήρθαν στα χέρια, με αποτέλεσμα ο πρώην παίκτης του Παναθηναϊκού να τιμωρηθεί με ποινή τριών αγωνιστικών και με χρηματικό πρόστιμο από την διοίκηση της Ντιναμό Ζάγκρεμπ. Ας πάρουμε τα πράγματα από την αρχή...

"Ρινγκ" τα αποδυτήρια

Η κόντρα των δύο παικτών είχε ξεκινήσει από τον αγωνιστικό χώρο του "Μάξιμιρ" όταν ο ένας από τους δύο παραπονέθηκε στον άλλον για μία λάθος μεταβίβαση. Οι πληροφορίες αναφέρουν ότι ο Αντέμι έβρισε τη μητέρα του Ρουκάβινα και ο Κροάτης επιθετικός του τα είχε κρατημένα για τα αποδυτήρια. Εκεί, μετά το τέλος του αγώνα, ο Ρουκάβινα βρήκε τον Αντέμι και χωρίς δεύτερη σκέψη τον γρονθοκόπησε και ακολούθησαν πολλά χτυπήματα.

Κάποια κροατικά ΜΜΕ μιλούν ακόμη και για απομάκρυνση του "Ρούκα" από την ομάδα. Ωστόσο, η διοίκηση της Ντιναμό ανακοίνωσε πως η τιμωρία του Ρουκάβινα θα είναι να απουσιάσει από τους επόμενους τρεις αγώνες της ομάδας του (ανεξαρτήτως διοργάνωσης), ενώ θα κληθεί να πληρώσει και μεγάλο χρηματικό πρόστιμο. Να σημειωθεί ότι και οι δύο παίκτες δεν θα ταξιδέψουν στο Σπλιτ το ερχόμενο Σάββατο (13/11) για τον αγώνα με την τοπική ομάδα.



olaPAOK.gr
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”