Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Εγώ δε σου μιλάω όμως. Μου μιλάς άσχημα και στεναχωριέμαι
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Μια φορά μίλησα άσχημα, αλλά ήταν πριν μάθω ότι έγινες mod
Άβαταρ μέλους
Kostas_Peraia4
Δημοσιεύσεις: 4733
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2014, 20:40

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Kostas_Peraia4 »

Το αλλο ΣΚ θα σε βγαλω εξω να σε κανω το τραπεζι. :lol:

Ευχαριστω πολυ Αποστολε
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Εδώ θα είμαι μέχρι την ΠΑ 5 Αυγούστου. Την επομένη θα πλεύσω, πρώτα ο Θεός, στην Τήνο, για 2 εβδομάδες.
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Βοήθεια μας η Παναγία της Τήνου (ξανά) Απόστολε... 8-)

Μην ξεχάσεις να ανάψεις το κεράκι στην Χάρη της από όλους εμάς σε παρακαλώ πολύ... :)
Τελευταία επεξεργασία από το μέλος goran 64 την Δευ 25 Ιούλ 2016, 11:38, έχει επεξεργασθεί 1 φορά συνολικά.
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

ΠΑΝΤΑ!
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Τωρα γιατι τον κανατε αυτον μοδ δε καταλαβα αλλα θα κανω την καρδια μου πετρα,χαθηκαν τα καλα παιδια Γκοραν,ace,κλπ?Τελικα μαλλον υπαρχει παρεακι(Κωστηδων) που θελει να πιασει ολα τα ποστα.Λευτερια στο φορουμ ρε.






ΥΓ Σιδεροκεφαλος και χαλκεντερος Κωστη. :)
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

Δε ξερω τι μυαλα κουβαλατε μερικοι, αλλα ρουφιανο παιχτη του ΠΑΟΚ; Ειναι δυνατον;

Grimmjow ελπιζω να αντιλαμβανεσαι οτι το 2μηνο ειναι ΕΠΙΕΙΚΕΣ τουλαχιστον :!: :!: :!:
Άβαταρ μέλους
goran 64
Δημοσιεύσεις: 26970
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 15:20
Τοποθεσία: Πόλη του Π.Α.Ο.Κ.!!!!

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από goran 64 »

Βρε πρεμούρα που έχουν κάποιοι αποξηραμένοι να με κάνουν "γαλάζιο όργανο εξουσίας"... :shock: :shock:

ΔΕΝ πρόκειται βρε...ΔΕΝ θέλω λέμε!!!! :o :o


Υ.Γ. Τον ace μάλιστα...Συμφωνώ απόλυτα...Θα γλιτώνατε κι από μένα μια για πάντα επιτέλους... :lol: :lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
sourmenetes
Moderator
Δημοσιεύσεις: 29740
Εγγραφή: Δευ 21 Σεπ 2009, 21:39
Τοποθεσία: sourmena

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από sourmenetes »

kataramenos5 έγραψε:Τωρα γιατι τον κανατε αυτον μοδ δε καταλαβα αλλα θα κανω την καρδια μου πετρα,χαθηκαν τα καλα παιδια Γκοραν,ace,κλπ?Τελικα μαλλον υπαρχει παρεακι(Κωστηδων) που θελει να πιασει ολα τα ποστα.Λευτερια στο φορουμ ρε.






ΥΓ Σιδεροκεφαλος και χαλκεντερος Κωστη. :)
Θελουν να με πεταξουν απ εξω οι κωστηδες...κλικα...:lol::lol::lol::lol:
Dimg4

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Dimg4 »

goran 64 έγραψε:Βρε πρεμούρα που έχουν κάποιοι αποξηραμένοι να με κάνουν "γαλάζιο όργανο εξουσίας"... :shock: :shock:

ΔΕΝ πρόκειται βρε...ΔΕΝ θέλω λέμε!!!! :o :o


Υ.Γ. Τον ace μάλιστα...Συμφωνώ απόλυτα...Θα γλιτώνατε κι από μένα μια για πάντα επιτέλους... :lol: :lol: :lol: :lol:
Εγω πως νομιζα οτι εισαι μοντ ηδη? :lol:
theo G4
Δημοσιεύσεις: 3471
Εγγραφή: Δευ 30 Μάιος 2011, 08:15

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από theo G4 »

Κουράγιο και δύναμη να έχεις Κώστα.
:pano:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106609
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

goran 64 έγραψε: Υ.Γ. Τον ace μάλιστα...Συμφωνώ απόλυτα...Θα γλιτώνατε κι από μένα μια για πάντα επιτέλους... :lol: :lol: :lol: :lol:
Τώρα που το λες...
Άβαταρ μέλους
deep_gia_deep
Δημοσιεύσεις: 127
Εγγραφή: Τετ 29 Ιαν 2014, 13:41

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από deep_gia_deep »

Kostas_Peraia4 έγραψε:Την επομενη φορα που οποιοσδηποτε αναφερθει με τοσο ασχημους χαρακτηρισμους σε καποιο απο τα ενεργα μελη του ΠΑΟΚ,θα φευγει.Ηδη ο Grimmjow μας χαιρετησε για 2 μηνες.
καλημέρα.. δεν γνωρίζω τι παίχτηκε χτες.. μάλλον έχασα επεισόδια..!!..
από τα συμφραζόμενα που διάβασα και από κάποια ποστ που λείπουνε (μεταξύ αυτών κ ένα δικό μου) συμπεραίνω πως έγινε ένας μικρός χαμός.. λοιπόν για να ξεκαθαρίσω τη θέση μου.. αν αυτό με τους "άσχημους χαρακτηρισμούς προς μέλη" αναφέρεται σε μένα θέλω να πώ πως δεν νομίζω να είπα κ τίποτα ιδιαίτερο.. στράβωσα όπως και άλλοι όταν διάβασα κάποιο άλλο μέλος να αποκαλεί ένα ποδοσφαιριστή μας "ρουφιάνο" και μάλιστα μια μέρα πριν από τον κρισιμότερο αγώνα μας.. και αυτό που έγραψα ήταν "τι μαλακίες είναι αυτές" αν θυμαμαι καλά (γτ δεν βρίσκω κ το ποστ).σε κάθε περίπτωση δεν αισθάνομαι να υπέπεσα σε κάποια "άσχημη συμπεριφορά"..!! νομίζω πως η αντίδραση μου ήταν αυτονόητη όταν βλέπω κάποιον να βρίζει ποδοσφαιριστή μας.. (ίσως μόνο βιάστηκα γιατί τελικά έχουν γνώσιν οι φύλακες - οι μπλέ δλδ :lol: ) (επ ευκαιρία να πω κ εγώ καλά "μπλε" μυαλά στον Κώστα Περαία..) αυτά τα ολίγα..
έχουμε αγώνα σήμερα.. πάμε ΠΑΟΚΑΡΑ..!!.. :opaokara: :opaokara:
Άβαταρ μέλους
tolis01
Δημοσιεύσεις: 6213
Εγγραφή: Δευ 05 Οκτ 2015, 14:22
Τοποθεσία: Franconia

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από tolis01 »

Λαέρτης έγραψε:Η συμπεριφορά προς τα καινούρια μέλη είναι κακή.
Καταλαβαίνω ότι χρειάζονται έγκριση τα ποστ, αλλά περνάνε ώρες ώσπου να εγκριθούν και καταλήγουν να ποστάρονται πολλές σελίδες πίσω, να μη διαβάζονται από κανέναν και τελικά να μην έχει νόημα η συμμετοχή στο φόρουμ. Πρέπει να μπαίνουν στο τέλος των θεμάτων όποτε κι αν εγκρίνονται.
Γειά σου μπαμπά του Πολυμήχανου 8-)
That’s the rules, I know it’s a bitch, but..
Λοιπόν, μπορέις να ακολουθήσεις τον έντιμο δρόμο να γράφεις όποτε έχεις κάτι ουσιώδες ή φυσικά αν έχεις άπλετο χρόνο και διάθεση ξερολίασης να ¨σπαμάρεις¨ όλα τα threads με γενικολογίες ελάχιστου νοητικού κόπου, πχ. Πας στο ρόστερ και αρχίζεις σε όλους τους παίχτες με γενικολογίες τους στυλ ¨Σε πιστεύω¨, ¨είσαι πουλέν¨, ¨θέλεις δουλειά¨ και τα συναφή, ή απαντάς σε κάθε ποστ με το ευκολάκι ¨συμφωνώ man¨. Και που θα πάει.. :D :D
Από σένα εξαρτάται πως εκλαμβάνεις τον εαυτό σου
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”