Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ο Ελου έχει κλείσει
Απ οτι φαίνεται προχωράνε για ακόμα ένα στόπερ, εγώ λεω μακάρι Χατζη για πιο γρήγορη προσαρμογή και νορμάλ ποιότητα
Για Γιαννούλη, πολύ αργεί το καράβι...
Απ οτι φαίνεται προχωράνε για ακόμα ένα στόπερ, εγώ λεω μακάρι Χατζη για πιο γρήγορη προσαρμογή και νορμάλ ποιότητα
Για Γιαννούλη, πολύ αργεί το καράβι...
- These users thanked the author Equalizer for the post (total 11):
- Dimitris_L4, Alchemist, paok apo epilogi, Unpsofable78, aivas19, Anwnimos, PAOKevolution, Maklaz, margas, giaxxo and one more user
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Προφανως και θα ειναι σε δοσεις ρε μαγκες τι λετε; 12 χαρτια μπραφ και να τελειωνουμε οικονομικη ικανοτητα εχουν μονο ομαδες της πρεμιερ λιγκ και τα ελιτ κλαμπ. Προφανως και θα γινουν 3-4 δοσεις.
Οπως και του Γιαννουλη θα γινει με δοσεις
Οπως και του Γιαννουλη θα γινει με δοσεις
- Dimitris_L4
- Δημοσιεύσεις: 5725
- Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Απο το οτι μεταγραφες και συμβολαια σαν του Ντε Φραι ( για να πουμε για φρεσκα κουλουρια) δεν εχουμε δει ( με εξαιρεση τον Ζαφειρη που ολοι καταλαβαινουν οτι ειναι μια και μοναδικη περιπτωση).JohnDag έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:07 Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα ότι ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΠΟΚ οικονομικά.
Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.
Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.
Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
Κατα τα αλλα, μεταγραφες των 5-6-7 εκ δεν εχουμε δει, ουτε συμβολαια των 2+ εκ.
Εμεις παιζουμε στα 2-3 αντε 4εκ και ταβανι στα συμβολαια το 1,5
- These users thanked the author xrisitsapa for the post:
- embuji
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Ε θα καταλαβουν οτι δεν παιζει αλλο παζαρι πλεον και θα πληρωσουν οτι ζηταει η αουσμπουργκ και τελος.
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
θεμα οικονομικο για τα μεταγραφικα δεν υπαρχει υπο την εννοια της στενοτητας. το challenge με βαση οσα εχουν μεταφερθει προς τα εξω, ειναι η απουσια guidelines σ αυτους που τρεχουν τις εξελιξεις. η λογικη αν δεν κανω λαθος, ειναι ολα να τα βλεπουν κατα περιπτωση με τελικη εγκριση ιδιοκτησιας. ελπιζω το παπαμιμικος ball να το αλλαξει αυτο για να μην ειμαστε τοσο δυσκοιλιοι μεταγραφικα.
- These users thanked the author jibbie for the post (total 2):
- Patron, Montrealiotis
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πρώτον, τα λεφτά που ξοδεύει ο βάζελος δε νομίζω ότι μπορούν να αναφέρονται ως παράδειγμα. Μιλάμε για την πλήρη αγωνιστική αποτυχία επί σειρά ετών.xrisitsapa έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:29Απο το οτι μεταγραφες και συμβολαια σαν του Ντε Φραι ( για να πουμε για φρεσκα κουλουρια) δεν εχουμε δει ( με εξαιρεση τον Ζαφειρη που ολοι καταλαβαινουν οτι ειναι μια και μοναδικη περιπτωση).JohnDag έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:07 Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα ότι ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΠΟΚ οικονομικά.
Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.
Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.
Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
Κατα τα αλλα, μεταγραφες των 5-6-7 εκ δεν εχουμε δει, ουτε συμβολαια των 2+ εκ.
Εμεις παιζουμε στα 2-3 αντε 4εκ και ταβανι στα συμβολαια το 1,5
Και ξεκάθαρη απόδειξη ότι τα λεφτά από μόνα τους δεν εγγυώνται την επιτυχία στο ποδόσφαιρο.
Δεύτερον, για το τι θα γίνει σε αυτή την μεταγραφική θα δούμε στο τέλος αυτής. Δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα από τώρα επειδή ο βάζελος παίρνει Ντε Φράι.
Εγώ προσωπικά δεν βλέπω διάθεση να μην πέσει χρήμα από αυτά που καταλαβαίνω ως τώρα. Ας περιμένουμε να δούμε λοιπόν.
- These users thanked the author JohnDag for the post (total 5):
- Unpsofable78, Aigle_Noir, eorptol1, Logistis, Ally Samagoal
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Είναι καλός ο Χατζηδιάκος και δεν είναι πχ Ίγκασον με τη μπαλα στα πόδια. Απλά κάνει ΣΧΕΤΙΚΑ πολλά λάθη. Βέβαια οκ ξέρει που έρχετΙ, καλές παραστάσεις και καλή ηλικίαEqualizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:24 Ο Ελου έχει κλείσει
Απ οτι φαίνεται προχωράνε για ακόμα ένα στόπερ, εγώ λεω μακάρι Χατζη για πιο γρήγορη προσαρμογή και νορμάλ ποιότητα
Για Γιαννούλη, πολύ αργεί το καράβι...
- These users thanked the author aivas19 for the post:
- Dimitris_L4
- FreeWatcher
- Δημοσιεύσεις: 1343
- Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?
Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.
Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?
Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.
Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
- These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 6):
- Anwnimos, Unpsofable78, paok apo epilogi, Mica, giaxxo, sakis_the_fraud
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
FreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?
Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.
Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
2 στους 3 και είμαστε κομπλέ
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πολύ καλές προτάσεις, ειδικά ο ΤσέχοςFreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?
Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.
Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Πιστεύω ο μόνος εφικτός είναι ο Σμιθ, ο τσέχος δύσκολα να φύγει από μια Σλάβια που είναι παντοκρατόρισσα του πρωταθλήματος τελευταία, ενώ ο Τζαλό δύσκολα να ζητήσει συμβόλαιο κάτω των 2.5εκ. Με Σμιθ ψηνόμουν πάντως από το προφίλ του, χωρίς να τον έχω ψάξει καθόλου!FreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5426
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Αυτον τον εχω καψουρα απο τοτε που τον ειδαμε live
- These users thanked the author xrisitsapa for the post:
- FreeWatcher
Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026
Εδω και 2 χρονια ειχα κλειδωσει στο μυαλο μου 3 στοπερ.
Τον Ζιμα ,Τον Χεσταντ και τον Ντρκουσιτς.
Ο Χεσταντ παει Μπολονια , τον Ντρκουσιτς τον καψαμε τον χειμωνα. Εμεινε ο Ζιμα που ειναι μη ρεαλιστικος στοχος .
Τον Ζιμα ,Τον Χεσταντ και τον Ντρκουσιτς.
Ο Χεσταντ παει Μπολονια , τον Ντρκουσιτς τον καψαμε τον χειμωνα. Εμεινε ο Ζιμα που ειναι μη ρεαλιστικος στοχος .