Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Σχόλια/Κριτική για οτιδήποτε ακούγεται ή γράφεται σχετικά με αγορές πωλήσεις ποδοσφαιριστων στην ομάδα μας...
Άβαταρ μέλους
Equalizer
Site Admin
Δημοσιεύσεις: 16664
Εγγραφή: Τετ 06 Μάιος 2009, 16:48

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Equalizer »

Ο Ελου έχει κλείσει

Απ οτι φαίνεται προχωράνε για ακόμα ένα στόπερ, εγώ λεω μακάρι Χατζη για πιο γρήγορη προσαρμογή και νορμάλ ποιότητα

Για Γιαννούλη, πολύ αργεί το καράβι...
These users thanked the author Equalizer for the post (total 11):
Dimitris_L4, Alchemist, paok apo epilogi, Unpsofable78, aivas19, Anwnimos, PAOKevolution, Maklaz, margas, giaxxo and one more user
embuji
Δημοσιεύσεις: 4270
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Προφανως και θα ειναι σε δοσεις ρε μαγκες τι λετε; 12 χαρτια μπραφ και να τελειωνουμε οικονομικη ικανοτητα εχουν μονο ομαδες της πρεμιερ λιγκ και τα ελιτ κλαμπ. Προφανως και θα γινουν 3-4 δοσεις.

Οπως και του Γιαννουλη θα γινει με δοσεις
These users thanked the author embuji for the post:
margas
Άβαταρ μέλους
Dimitris_L4
Δημοσιεύσεις: 5726
Εγγραφή: Τρί 28 Ιούλ 2015, 12:41

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Dimitris_L4 »

Για Γιαννουλη μπηκε κ ο Φουζος...
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

JohnDag έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:07 Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα ότι ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΠΟΚ οικονομικά.

Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.

Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.

Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
Απο το οτι μεταγραφες και συμβολαια σαν του Ντε Φραι ( για να πουμε για φρεσκα κουλουρια) δεν εχουμε δει ( με εξαιρεση τον Ζαφειρη που ολοι καταλαβαινουν οτι ειναι μια και μοναδικη περιπτωση).
Κατα τα αλλα, μεταγραφες των 5-6-7 εκ δεν εχουμε δει, ουτε συμβολαια των 2+ εκ.
Εμεις παιζουμε στα 2-3 αντε 4εκ και ταβανι στα συμβολαια το 1,5
These users thanked the author xrisitsapa for the post:
embuji
embuji
Δημοσιεύσεις: 4270
Εγγραφή: Κυρ 14 Ιούλ 2024, 17:37

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από embuji »

Dimitris_L4 έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:27 Για Γιαννουλη μπηκε κ ο Φουζος...
Ε θα καταλαβουν οτι δεν παιζει αλλο παζαρι πλεον και θα πληρωσουν οτι ζηταει η αουσμπουργκ και τελος.
Άβαταρ μέλους
jibbie
Δημοσιεύσεις: 6309
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 00:41
Τοποθεσία: Hackney,London

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από jibbie »

θεμα οικονομικο για τα μεταγραφικα δεν υπαρχει υπο την εννοια της στενοτητας. το challenge με βαση οσα εχουν μεταφερθει προς τα εξω, ειναι η απουσια guidelines σ αυτους που τρεχουν τις εξελιξεις. η λογικη αν δεν κανω λαθος, ειναι ολα να τα βλεπουν κατα περιπτωση με τελικη εγκριση ιδιοκτησιας. ελπιζω το παπαμιμικος ball να το αλλαξει αυτο για να μην ειμαστε τοσο δυσκοιλιοι μεταγραφικα.
These users thanked the author jibbie for the post (total 2):
Patron, Montrealiotis
Άβαταρ μέλους
JohnDag
Δημοσιεύσεις: 5334
Εγγραφή: Πέμ 31 Μάιος 2018, 13:33

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από JohnDag »

xrisitsapa έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:29
JohnDag έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:07 Δεν μπορώ να καταλάβω πως τα βγάζετε αυτά τα συμπεράσματα ότι ο ΠΑΟΚ δεν μπορεί να ακολουθήσει το ΠΟΚ οικονομικά.

Πέρσι και το μισθολογικό μπάτζετ ήταν από τα πιο υψηλά στο πρωτάθλημα και αρκετά λεφτά για μεταγραφές δόθηκαν. 17M για την ακρίβεια.

Φέτος θα δούμε. Πάντως συμπεράσματα ενώ ακόμα δεν έχει αρχίσει η μεταγραφική περίοδος επίσημα είναι παρακινδυνευμένα.

Τέλος, λίγο προσοχή με τις ρατσιστικές αναρτήσεις μάγκες.
Απο το οτι μεταγραφες και συμβολαια σαν του Ντε Φραι ( για να πουμε για φρεσκα κουλουρια) δεν εχουμε δει ( με εξαιρεση τον Ζαφειρη που ολοι καταλαβαινουν οτι ειναι μια και μοναδικη περιπτωση).
Κατα τα αλλα, μεταγραφες των 5-6-7 εκ δεν εχουμε δει, ουτε συμβολαια των 2+ εκ.
Εμεις παιζουμε στα 2-3 αντε 4εκ και ταβανι στα συμβολαια το 1,5
Πρώτον, τα λεφτά που ξοδεύει ο βάζελος δε νομίζω ότι μπορούν να αναφέρονται ως παράδειγμα. Μιλάμε για την πλήρη αγωνιστική αποτυχία επί σειρά ετών.

Και ξεκάθαρη απόδειξη ότι τα λεφτά από μόνα τους δεν εγγυώνται την επιτυχία στο ποδόσφαιρο.

Δεύτερον, για το τι θα γίνει σε αυτή την μεταγραφική θα δούμε στο τέλος αυτής. Δεν μπορούν να βγουν συμπεράσματα από τώρα επειδή ο βάζελος παίρνει Ντε Φράι.

Εγώ προσωπικά δεν βλέπω διάθεση να μην πέσει χρήμα από αυτά που καταλαβαίνω ως τώρα. Ας περιμένουμε να δούμε λοιπόν.
These users thanked the author JohnDag for the post (total 5):
Unpsofable78, Aigle_Noir, eorptol1, Logistis, Ally Samagoal
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18759
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Equalizer έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:24 Ο Ελου έχει κλείσει

Απ οτι φαίνεται προχωράνε για ακόμα ένα στόπερ, εγώ λεω μακάρι Χατζη για πιο γρήγορη προσαρμογή και νορμάλ ποιότητα

Για Γιαννούλη, πολύ αργεί το καράβι...
Είναι καλός ο Χατζηδιάκος και δεν είναι πχ Ίγκασον με τη μπαλα στα πόδια. Απλά κάνει ΣΧΕΤΙΚΑ πολλά λάθη. Βέβαια οκ ξέρει που έρχετΙ, καλές παραστάσεις και καλή ηλικία
These users thanked the author aivas19 for the post:
Dimitris_L4
Άβαταρ μέλους
FreeWatcher
Δημοσιεύσεις: 1343
Εγγραφή: Δευ 07 Σεπ 2020, 00:12

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από FreeWatcher »

Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?

Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.

Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
These users thanked the author FreeWatcher for the post (total 7):
Anwnimos, Unpsofable78, paok apo epilogi, Mica, giaxxo, sakis_the_fraud, Dimpatra
Άβαταρ μέλους
Anwnimos
Δημοσιεύσεις: 129
Εγγραφή: Κυρ 08 Οκτ 2023, 04:00

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από Anwnimos »

FreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?

Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.

Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465

2 στους 3 και είμαστε κομπλέ
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18759
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

FreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Τί έγινε χρεωκοπήσαμε?
Τα μάζεψε ο Ιβάν για τα ξένα ή ακόμα εδώ βολοδέρνει?
Πήρε ο ρούλης το πρωτάθλημα πέρυσι?

Αντί να τρώτε αμάσητα το σανό των Αθηνέζων κάποιοι, ανοίξτε τους οφθαλμούς σας και δείτε τα τζάμπα γήπεδα που φτιάχνουν και τους εκτοξεύουν τα έσοδα. Για όλους τους! Τα έξτρα φράγκα από τηλεοπτικά που τους χαρίζουν κάθε χρόνο επίσης. Τα 300 που χάρισαν στους χάρτινους.
Κατάντησε ο παοκτσής να μη διεκδικεί τίποτα και να το βουλώνει για όλα. Περιμένει αμέτοχος τα πάντα από τον Ιβάν και το μόνο που κάνει είναι να γκρινιάζει σε αυτόν. Πολλά καλά έφερε ο Πόντιος, αλλά αυτή η κ@λονοοτροπία θα μας βγει σε κακό.

Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
Πολύ καλές προτάσεις, ειδικά ο Τσέχος
Άβαταρ μέλους
rockcity4
Δημοσιεύσεις: 282
Εγγραφή: Κυρ 19 Απρ 2026, 21:17
Τοποθεσία: Πετρούπολη

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από rockcity4 »

FreeWatcher έγραψε: Τρί 23 Ιουν 2026, 11:48 Πάρτε κ 3 σέντερ μπακ που θα μας ανεβάσουν επίπεδο:
https://www.transfermarkt.com/david-zim ... ler/544149
https://www.transfermarkt.com/eric-smit ... ler/292534
https://www.transfermarkt.com/tiago-dja ... ler/420465
Πιστεύω ο μόνος εφικτός είναι ο Σμιθ, ο τσέχος δύσκολα να φύγει από μια Σλάβια που είναι παντοκρατόρισσα του πρωταθλήματος τελευταία, ενώ ο Τζαλό δύσκολα να ζητήσει συμβόλαιο κάτω των 2.5εκ. Με Σμιθ ψηνόμουν πάντως από το προφίλ του, χωρίς να τον έχω ψάξει καθόλου!
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5426
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Αυτον τον εχω καψουρα απο τοτε που τον ειδαμε live
These users thanked the author xrisitsapa for the post:
FreeWatcher
Άβαταρ μέλους
delos15
Δημοσιεύσεις: 509
Εγγραφή: Πέμ 14 Φεβ 2008, 21:28
Τοποθεσία: Στην αγκαλιά του αετού

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από delos15 »

Εδω και 2 χρονια ειχα κλειδωσει στο μυαλο μου 3 στοπερ.
Τον Ζιμα ,Τον Χεσταντ και τον Ντρκουσιτς.
Ο Χεσταντ παει Μπολονια , τον Ντρκουσιτς τον καψαμε τον χειμωνα. Εμεινε ο Ζιμα που ειναι μη ρεαλιστικος στοχος .
These users thanked the author delos15 for the post:
aivas19
Άβαταρ μέλους
aivas19
Δημοσιεύσεις: 18759
Εγγραφή: Δευ 27 Απρ 2020, 23:20

Re: Μεταγραφές καλοκαιριού 2026

Δημοσίευση από aivas19 »

Ναι όντως πολύ δύσκολα να έρθουν αυτοί. Ο Σμιθ ο πιο προσιτός
Απάντηση

Επιστροφή στο “Μεταγραφολογία”