36. Mirko Savini

Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Τεχνικά ανώτερος του Cirillo, ενώ χειρίζεται καλά το αριστερό του πόδι, που δεν μπορεί με τίποτε ο τελευταίος. Του λείπουν βέβαια τα 5 εκατοστά που έχει παραπάνω ο Bruno, αλλά νομίζω ότι είναι από τους αδικημένους παίκτες στον ΠΑΟΚ.
Άβαταρ μέλους
shark4
Δημοσιεύσεις: 4754
Εγγραφή: Δευ 24 Αύγ 2009, 10:47

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από shark4 »

Kαι αλλη εμπειρια ο Μιρκο και αλλη ο Μπρουνο... Τον εμπιστευομαι περισσοτερο ...
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Mario Jardel »

Λογικο ρε Αποστολη να χειριζεται καλυτερα το αριστερο αφου ειναι αριστεροποδαρος...

Οτι το δικο του καλο ποδι το χειριζεται καλυτερα απο οτι ο Τσιριλο το αντιστοιχο δικο του ναι ειναι αυτονοητο...(αν και ο Τσιριλο εβγαλε τη μπαλια στο Βιειρινιαστο Καραισκακη)
Άβαταρ μέλους
paokmaniak
Δημοσιεύσεις: 1764
Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από paokmaniak »

Μια χαρα παικτης ειναι ο Σαβινι απλα πολυ ακριβος για εναλλακτικη
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106637
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Λογικό είναι αλλά και πολύ πιο χρήσιμο σε μια ομάδα.
Άβαταρ μέλους
DimisK
Δημοσιεύσεις: 4949
Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από DimisK »

ΑποστόληςΑ έγραψε:Τεχνικά ανώτερος του Cirillo, ενώ χειρίζεται καλά το αριστερό του πόδι, που δεν μπορεί με τίποτε ο τελευταίος. Του λείπουν βέβαια τα 5 εκατοστά που έχει παραπάνω ο Bruno, αλλά νομίζω ότι είναι από τους αδικημένους παίκτες στον ΠΑΟΚ.
Συμφωνώ απόλυτα.
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33943
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από john4serres »

ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΙΝΙ

Συνεχίζονται τα προβλήματα για τον ΠΑΟΚ, καθώς μετά τον Πάμπλο Κοντρέρας, τον επαναληπτικό με την Καρπάτι θα χάσει και ο Μίρκο Σαβίνι, ενώ το πιθανότερο είναι να λείψει και ο Τσιρίλο.

Δε λένε να ησυχάσουν στον ΠΑΟΚ από τα προβλήματα τραυματισμών, καθώς μετά τους Κοντρέρας και Τσιρίλο, που πιθανότατα θα χάσουν αμφότεροι τον επαναληπτικό με την Καρπάτι στην Ουκρανία, πρόβλημα αντιμετωπίζει και ο Σαβίνι! Ο Ιταλός αποτελούσε μία από τις αξιόπιστες λύσεις, για να αντικαταστήσει έναν από τους δύο, όμως τελικά ούτε ο ίδιος θα δώσει το παρόν στην Ουκρανία!

Gazzetta.gr
Άβαταρ μέλους
Billy4
Δημοσιεύσεις: 1699
Εγγραφή: Πέμ 24 Ιούλ 2008, 12:06
Τοποθεσία: Manchester, UK

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Billy4 »

Ποιος μας μούτζωσε ρε?
Άβαταρ μέλους
magiktigra
Δημοσιεύσεις: 319
Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
Τοποθεσία: Καβάλα

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από magiktigra »

Αν δεν κάνω λάθος κάθε φορά που έχει πρόβλημα η ομάδα και πρέπει να παίξει ο Σαβίνι, πονάει η μέση του..
Άβαταρ μέλους
george aspromayros
Δημοσιεύσεις: 572
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
Τοποθεσία: Αθηνα

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από george aspromayros »

Με προλαβες φιλε!

οντως εχει ξαναγινει! επιτηδες??? οχι??? τι να πω?
dimitris1408
Δημοσιεύσεις: 291
Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από dimitris1408 »

ναι περυσι τελευταια ματς της κανονικης παριοδου που επαιξε ο μπαλαφας σεντερ μπακ 2 ματσ νομιζω
rox-4-
Δημοσιεύσεις: 46
Εγγραφή: Παρ 15 Ιούλ 2011, 03:12

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από rox-4- »

Mario Jardel έγραψε:Λογικο ρε Αποστολη να χειριζεται καλυτερα το αριστερο αφου ειναι αριστεροποδαρος...

Οτι το δικο του καλο ποδι το χειριζεται καλυτερα απο οτι ο Τσιριλο το αντιστοιχο δικο του ναι ειναι αυτονοητο...(αν και ο Τσιριλο εβγαλε τη μπαλια στο Βιειρινιαστο Καραισκακη)

Μπαλια?? :Ρ χαχ
Άβαταρ μέλους
Mario Jardel
Δημοσιεύσεις: 1289
Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Mario Jardel »

E κατι σαν μπαλια...

Ρε Σαβινι ρε αγορινα μου γιατι???????


"Υπουλος" τραυματισμος...
Άβαταρ μέλους
desperando
Δημοσιεύσεις: 11911
Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
Επικοινωνία:

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από desperando »

, εσυ ξεπερνας και τον φιλομενο

μην χαρακτηρισεις σε παρακαλω ξανα παικτη του ΠΑΟΚ βγάζοντας συμπεράσματα και εικασίες που δεν έχουν αποδειχθεί..

thanks

Moican4
Άβαταρ μέλους
Sera4
Δημοσιεύσεις: 15052
Εγγραφή: Τετ 06 Αύγ 2008, 15:43

Re: 36. Mirko Savini

Δημοσίευση από Sera4 »

αφου δεν θα σε δουμε και στην ουκρανια μπορουμε να πουμε καλη συνεχεια στην καριερα σου... :pano:
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Παίχτες ομάδας”