36. Mirko Savini
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: 36. Mirko Savini
Τεχνικά ανώτερος του Cirillo, ενώ χειρίζεται καλά το αριστερό του πόδι, που δεν μπορεί με τίποτε ο τελευταίος. Του λείπουν βέβαια τα 5 εκατοστά που έχει παραπάνω ο Bruno, αλλά νομίζω ότι είναι από τους αδικημένους παίκτες στον ΠΑΟΚ.
Re: 36. Mirko Savini
Kαι αλλη εμπειρια ο Μιρκο και αλλη ο Μπρουνο... Τον εμπιστευομαι περισσοτερο ...
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: 36. Mirko Savini
Λογικο ρε Αποστολη να χειριζεται καλυτερα το αριστερο αφου ειναι αριστεροποδαρος...
Οτι το δικο του καλο ποδι το χειριζεται καλυτερα απο οτι ο Τσιριλο το αντιστοιχο δικο του ναι ειναι αυτονοητο...(αν και ο Τσιριλο εβγαλε τη μπαλια στο Βιειρινιαστο Καραισκακη)
Οτι το δικο του καλο ποδι το χειριζεται καλυτερα απο οτι ο Τσιριλο το αντιστοιχο δικο του ναι ειναι αυτονοητο...(αν και ο Τσιριλο εβγαλε τη μπαλια στο Βιειρινιαστο Καραισκακη)
- paokmaniak
- Δημοσιεύσεις: 1764
- Εγγραφή: Τετ 01 Οκτ 2008, 20:25
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106637
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- DimisK
- Δημοσιεύσεις: 4949
- Εγγραφή: Τετ 23 Απρ 2008, 13:56
- Τοποθεσία: MARKOPOULON MESOGEION
- Επικοινωνία:
Re: 36. Mirko Savini
Συμφωνώ απόλυτα.ΑποστόληςΑ έγραψε:Τεχνικά ανώτερος του Cirillo, ενώ χειρίζεται καλά το αριστερό του πόδι, που δεν μπορεί με τίποτε ο τελευταίος. Του λείπουν βέβαια τα 5 εκατοστά που έχει παραπάνω ο Bruno, αλλά νομίζω ότι είναι από τους αδικημένους παίκτες στον ΠΑΟΚ.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33943
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: 36. Mirko Savini
ΕΚΤΟΣ ΚΑΙ Ο ΣΑΒΙΝΙ
Συνεχίζονται τα προβλήματα για τον ΠΑΟΚ, καθώς μετά τον Πάμπλο Κοντρέρας, τον επαναληπτικό με την Καρπάτι θα χάσει και ο Μίρκο Σαβίνι, ενώ το πιθανότερο είναι να λείψει και ο Τσιρίλο.
Δε λένε να ησυχάσουν στον ΠΑΟΚ από τα προβλήματα τραυματισμών, καθώς μετά τους Κοντρέρας και Τσιρίλο, που πιθανότατα θα χάσουν αμφότεροι τον επαναληπτικό με την Καρπάτι στην Ουκρανία, πρόβλημα αντιμετωπίζει και ο Σαβίνι! Ο Ιταλός αποτελούσε μία από τις αξιόπιστες λύσεις, για να αντικαταστήσει έναν από τους δύο, όμως τελικά ούτε ο ίδιος θα δώσει το παρόν στην Ουκρανία!
Gazzetta.gr
Συνεχίζονται τα προβλήματα για τον ΠΑΟΚ, καθώς μετά τον Πάμπλο Κοντρέρας, τον επαναληπτικό με την Καρπάτι θα χάσει και ο Μίρκο Σαβίνι, ενώ το πιθανότερο είναι να λείψει και ο Τσιρίλο.
Δε λένε να ησυχάσουν στον ΠΑΟΚ από τα προβλήματα τραυματισμών, καθώς μετά τους Κοντρέρας και Τσιρίλο, που πιθανότατα θα χάσουν αμφότεροι τον επαναληπτικό με την Καρπάτι στην Ουκρανία, πρόβλημα αντιμετωπίζει και ο Σαβίνι! Ο Ιταλός αποτελούσε μία από τις αξιόπιστες λύσεις, για να αντικαταστήσει έναν από τους δύο, όμως τελικά ούτε ο ίδιος θα δώσει το παρόν στην Ουκρανία!
Gazzetta.gr
- magiktigra
- Δημοσιεύσεις: 319
- Εγγραφή: Δευ 29 Σεπ 2008, 19:11
- Τοποθεσία: Καβάλα
Re: 36. Mirko Savini
Αν δεν κάνω λάθος κάθε φορά που έχει πρόβλημα η ομάδα και πρέπει να παίξει ο Σαβίνι, πονάει η μέση του..
- george aspromayros
- Δημοσιεύσεις: 572
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 10:56
- Τοποθεσία: Αθηνα
-
dimitris1408
- Δημοσιεύσεις: 291
- Εγγραφή: Δευ 15 Ιουν 2009, 18:38
Re: 36. Mirko Savini
ναι περυσι τελευταια ματς της κανονικης παριοδου που επαιξε ο μπαλαφας σεντερ μπακ 2 ματσ νομιζω
Re: 36. Mirko Savini
Mario Jardel έγραψε:Λογικο ρε Αποστολη να χειριζεται καλυτερα το αριστερο αφου ειναι αριστεροποδαρος...
Οτι το δικο του καλο ποδι το χειριζεται καλυτερα απο οτι ο Τσιριλο το αντιστοιχο δικο του ναι ειναι αυτονοητο...(αν και ο Τσιριλο εβγαλε τη μπαλια στο Βιειρινιαστο Καραισκακη)
Μπαλια?? :Ρ χαχ
- Mario Jardel
- Δημοσιεύσεις: 1289
- Εγγραφή: Τρί 21 Απρ 2009, 13:15
Re: 36. Mirko Savini
E κατι σαν μπαλια...
Ρε Σαβινι ρε αγορινα μου γιατι???????
"Υπουλος" τραυματισμος...
Ρε Σαβινι ρε αγορινα μου γιατι???????
"Υπουλος" τραυματισμος...
- desperando
- Δημοσιεύσεις: 11911
- Εγγραφή: Τρί 12 Μάιος 2009, 13:20
- Τοποθεσία: κάπου εκεί έξω
- Επικοινωνία:
Re: 36. Mirko Savini
, εσυ ξεπερνας και τον φιλομενο
μην χαρακτηρισεις σε παρακαλω ξανα παικτη του ΠΑΟΚ βγάζοντας συμπεράσματα και εικασίες που δεν έχουν αποδειχθεί..
thanks
Moican4
μην χαρακτηρισεις σε παρακαλω ξανα παικτη του ΠΑΟΚ βγάζοντας συμπεράσματα και εικασίες που δεν έχουν αποδειχθεί..
thanks
Moican4
Re: 36. Mirko Savini
αφου δεν θα σε δουμε και στην ουκρανια μπορουμε να πουμε καλη συνεχεια στην καριερα σου... 