Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

Γενικά είδα ότι πίσω έχουν μεγάλο θέμα και μόνο με υπερπροσπάθειες το σώζανε, όπως και η έλλειψη ποιότητας του αντιπάλου στο τελευταίο κομμάτι της επίθεσης.
Μπροστά, με την απουσία της φαρμακερής σέντρας από στημένη φάση του φουρτούνη, θα χάσει μεγάλο κομμάτι της επίθεσής του.

Τι να λέμε, έπαιζε ο στοιχιμάν σέντερ μπακ, ενώ δύο παίκτες στην ενδεκάδα είναι κάτω από 1,70.
giapas
Δημοσιεύσεις: 11847
Εγγραφή: Τρί 26 Ιαν 2010, 10:49

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από giapas »

CCCP έγραψε:Περιμενω αναλυση απο αυτους που μας ειπαν οτι ενισχηθηκε ο γαυρος και πρεπει να τα κανουμε πανω μας.
Εντολή στο κοντρόλ , όταν πιάσει ο γκικας στη γραμμή βγάλτε τον απευθείας on air.
Άβαταρ μέλους
teod1980
Δημοσιεύσεις: 8093
Εγγραφή: Παρ 01 Φεβ 2008, 19:27
Τοποθεσία: Τούμπα, Θεσσαλονίκη

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από teod1980 »

Δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να βγει on air,
κάνει ασκήσεις σωστής διαχείρισης υλικού.
Άβαταρ μέλους
PAOK_Antarctica
Δημοσιεύσεις: 17370
Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
Τοποθεσία: Νότιος Πόλος

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από PAOK_Antarctica »

Κι άλλον τερματά παίρνει ο γκέι
Γεια σου ρε Σιαμπάνη με τα ωραία σου :lol:
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5433
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Διαφωνώ με τους περισσότερους. ο γαύρος σίγουρα ενισχύθηκε στη θέση του σεμέδο και του βαλμπουενά σε σχέση με αυτό που είχε πέρυσι.
αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει κενά και ότι δεν είναι χειρότερη ομάδα ακόμα και σήμερα από εμάς.
TwoDoubles
Δημοσιεύσεις: 181
Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από TwoDoubles »

Μέτριοι οι Τσέχοι,ακόμα πιο μέτριος ο γάβρος. Ενας Ποντένσε και τίποτα άλλο.
Τσιμίκας Μπουχαλάκης Μασούρας επίπέδου...Αθηναικού παίκτες.

Γκολ δεν βάζει ούτε με αίτηση του νόμου 105.

Θα περάσει βεβαια,δεν νομίζω οι Τσέχοι να αντέξουν εκεί μέσα.Εχουν κάποιους καλούς παίκτες,αλλά καθόλου απειλητικοί.
Για τον γάβρο το μόνο που με εξέπληξε ήταν η καλύ αμυντική του λειτουργία.Πέρα από 2-3 φάσεις που ειναι νορμάλ σε εναν αγωνα,δεν κινδύνεψαν καθόλου.

υγ Να θυμίσω οτι ο ολυμπιακός έχει και 3ο αγωνα εκτός από Πλζεν και Μπασακσεχιρ(αν περάσει βεβαίως).
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Στις δύο αυτές θέσεις ενισχύθηκε κατά περίπου 8-10%. Συνολικά ενισχύθηκε 2,75%. Βέβαια έχασε τον MVP του (όπως κι εμείς), οπότε αυτή τη στιγμή είναι στο -8%.
xrisitsapa
Δημοσιεύσεις: 5433
Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από xrisitsapa »

Πώς τα έβγαλες τα ποσοστά;
Άβαταρ μέλους
gika
Δημοσιεύσεις: 19015
Εγγραφή: Δευ 28 Ιαν 2008, 15:52
Τοποθεσία: Λονδίνο

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από gika »

Με Gradient descent. Υπάρχει περιθώριο λάθους. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
Alastor
Δημοσιεύσεις: 6708
Εγγραφή: Σάβ 31 Ιαν 2009, 09:37

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Alastor »

Sekeris έγραψε:Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
Αυτο που πηρε προβαδισμα μετα το 0-0 με ξεπερνα παντως. Κλαιω με τα πρωτοσελιδα των χαβουζοφυλλαδων,η προπαγανδα εχει τερματιστει
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

xrisitsapa έγραψε:Πώς τα έβγαλες τα ποσοστά;
:lol: :lol: :lol:
Άβαταρ μέλους
ΑποστόληςΑ
Δημοσιεύσεις: 106595
Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από ΑποστόληςΑ »

Alastor έγραψε:
Sekeris έγραψε:Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
Αυτο που πηρε προβαδισμα μετα το 0-0 με ξεπερνα παντως. Κλαιω με τα πρωτοσελιδα των χαβουζοφυλλαδων,η προπαγανδα εχει τερματιστει
Εντάξει, να μην είμαστε υπερβολικοί. Το προβάδισμα το έχει. Ήταν καλύτερος σαν ομάδα στον πρώτο αγώνα. Οι Τσέχοι με απογοήτευσαν. Στο τηγάνι λογικά θα περάσει, με πιθανότητες 65,44% - 34,56%
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33932
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από john4serres »

Alastor έγραψε:
Sekeris έγραψε:Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
Αυτο που πηρε προβαδισμα μετα το 0-0 με ξεπερνα παντως. Κλαιω με τα πρωτοσελιδα των χαβουζοφυλλαδων,η προπαγανδα εχει τερματιστει
1-1 στο τηγάνι και τέζα.
Κανένα προβάδισμα δεν δίνει το 0-0 όσο κι αν προσπαθήσει να επιβάλλει κατηφόρα στο εντός έδρας.
Γερασίμου
Δημοσιεύσεις: 8208
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 11:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Γερασίμου »

Τελείως αγαθή ομάδα αυτή η Πίλσεν, πολλή φλυαρία και ελάχιστη ουσία στην επίθεση. Σαράντα πέντε συν χρόνια παρακολουθώ ποδόσφαιρο, πρώτη φορά ίσως είδα ομάδα να σπαταλά τα κόρνερ, δίνοντας επίθεση στον αντίπαλο.
Ο γαύρος, ανύπαρκτος επιθετικά. Ο Βαλμπουενά ήταν...πουθενά, ο Ποντένσε χωρίς ουσία και δεν ξέρω τι θα κάνουν και αν αξίζουν αυτοί οι...Αραμπάς και Χανταμπάς που πήρανε και διαφημίζουν. Το σύστημα που παίζουν με γιόμες μήπως και εκμεταλλευτούν τους ακραίους τους, δεν περνάει αν δεν τους σφυρίξουν τα κοράκια όπως αυτοί θέλουν. Χθες λέει δεν τους άρεσε ο διαιτητής, γιατί σφύριζε μάλλον 50-50.
Αμυντικά, έχουν πρόβλημα στα άκρα και όσο είδα στο β΄, με άρεσε αυτός ο Σεμέδο που είχε καίριες τοποθετήσεις και αποκρούσεις, νομίζω πως σίγουρα είναι καλύτερος του Σισέ που τον κοστολογούσαν 23 εκατομμύρια.
Άβαταρ μέλους
CCCP
Δημοσιεύσεις: 6621
Εγγραφή: Τρί 12 Φεβ 2008, 23:26

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από CCCP »

H Plzen δεν ειχε ενα παικταρα σεντερ φορ μπροστα γιαυτο δεν εβαλε γκολ.

Κατα τα αλλα λιγο πολυ ειναι ομαδες του ιδιου επιπεδου. Το οποιο πρεπει να προβληματιζει τον γαυρο γιατι αν ειναι στο ιδιο επιπεδο με την πρωτη απο τις ΤΡΕΙΣ ομαδες που πρεπει να περασει που θα ειναι λογικα η καθε μια ανωτερη, κλαυτα χαραλαμπε.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”