Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Γενικά είδα ότι πίσω έχουν μεγάλο θέμα και μόνο με υπερπροσπάθειες το σώζανε, όπως και η έλλειψη ποιότητας του αντιπάλου στο τελευταίο κομμάτι της επίθεσης.
Μπροστά, με την απουσία της φαρμακερής σέντρας από στημένη φάση του φουρτούνη, θα χάσει μεγάλο κομμάτι της επίθεσής του.
Τι να λέμε, έπαιζε ο στοιχιμάν σέντερ μπακ, ενώ δύο παίκτες στην ενδεκάδα είναι κάτω από 1,70.
Μπροστά, με την απουσία της φαρμακερής σέντρας από στημένη φάση του φουρτούνη, θα χάσει μεγάλο κομμάτι της επίθεσής του.
Τι να λέμε, έπαιζε ο στοιχιμάν σέντερ μπακ, ενώ δύο παίκτες στην ενδεκάδα είναι κάτω από 1,70.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εντολή στο κοντρόλ , όταν πιάσει ο γκικας στη γραμμή βγάλτε τον απευθείας on air.CCCP έγραψε:Περιμενω αναλυση απο αυτους που μας ειπαν οτι ενισχηθηκε ο γαυρος και πρεπει να τα κανουμε πανω μας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δεν είναι σίγουρο ότι μπορεί να βγει on air,
κάνει ασκήσεις σωστής διαχείρισης υλικού.
κάνει ασκήσεις σωστής διαχείρισης υλικού.
- PAOK_Antarctica
- Δημοσιεύσεις: 17370
- Εγγραφή: Τετ 11 Δεκ 2013, 17:13
- Τοποθεσία: Νότιος Πόλος
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Κι άλλον τερματά παίρνει ο γκέι
Γεια σου ρε Σιαμπάνη με τα ωραία σου
Γεια σου ρε Σιαμπάνη με τα ωραία σου
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5428
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Διαφωνώ με τους περισσότερους. ο γαύρος σίγουρα ενισχύθηκε στη θέση του σεμέδο και του βαλμπουενά σε σχέση με αυτό που είχε πέρυσι.
αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει κενά και ότι δεν είναι χειρότερη ομάδα ακόμα και σήμερα από εμάς.
αυτό δεν σημαίνει ότι δεν έχει κενά και ότι δεν είναι χειρότερη ομάδα ακόμα και σήμερα από εμάς.
-
TwoDoubles
- Δημοσιεύσεις: 181
- Εγγραφή: Σάβ 29 Ιουν 2019, 10:46
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Μέτριοι οι Τσέχοι,ακόμα πιο μέτριος ο γάβρος. Ενας Ποντένσε και τίποτα άλλο.
Τσιμίκας Μπουχαλάκης Μασούρας επίπέδου...Αθηναικού παίκτες.
Γκολ δεν βάζει ούτε με αίτηση του νόμου 105.
Θα περάσει βεβαια,δεν νομίζω οι Τσέχοι να αντέξουν εκεί μέσα.Εχουν κάποιους καλούς παίκτες,αλλά καθόλου απειλητικοί.
Για τον γάβρο το μόνο που με εξέπληξε ήταν η καλύ αμυντική του λειτουργία.Πέρα από 2-3 φάσεις που ειναι νορμάλ σε εναν αγωνα,δεν κινδύνεψαν καθόλου.
υγ Να θυμίσω οτι ο ολυμπιακός έχει και 3ο αγωνα εκτός από Πλζεν και Μπασακσεχιρ(αν περάσει βεβαίως).
Τσιμίκας Μπουχαλάκης Μασούρας επίπέδου...Αθηναικού παίκτες.
Γκολ δεν βάζει ούτε με αίτηση του νόμου 105.
Θα περάσει βεβαια,δεν νομίζω οι Τσέχοι να αντέξουν εκεί μέσα.Εχουν κάποιους καλούς παίκτες,αλλά καθόλου απειλητικοί.
Για τον γάβρο το μόνο που με εξέπληξε ήταν η καλύ αμυντική του λειτουργία.Πέρα από 2-3 φάσεις που ειναι νορμάλ σε εναν αγωνα,δεν κινδύνεψαν καθόλου.
υγ Να θυμίσω οτι ο ολυμπιακός έχει και 3ο αγωνα εκτός από Πλζεν και Μπασακσεχιρ(αν περάσει βεβαίως).
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Στις δύο αυτές θέσεις ενισχύθηκε κατά περίπου 8-10%. Συνολικά ενισχύθηκε 2,75%. Βέβαια έχασε τον MVP του (όπως κι εμείς), οπότε αυτή τη στιγμή είναι στο -8%.
-
xrisitsapa
- Δημοσιεύσεις: 5428
- Εγγραφή: Δευ 27 Σεπ 2010, 18:11
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Με Gradient descent. Υπάρχει περιθώριο λάθους. 
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αυτο που πηρε προβαδισμα μετα το 0-0 με ξεπερνα παντως. Κλαιω με τα πρωτοσελιδα των χαβουζοφυλλαδων,η προπαγανδα εχει τερματιστειSekeris έγραψε:Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
- ΑποστόληςΑ
- Δημοσιεύσεις: 106595
- Εγγραφή: Τετ 17 Ιουν 2009, 09:09
- Τοποθεσία: Άγιος Δημήτριος (τέως Μπραχάμι)
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Εντάξει, να μην είμαστε υπερβολικοί. Το προβάδισμα το έχει. Ήταν καλύτερος σαν ομάδα στον πρώτο αγώνα. Οι Τσέχοι με απογοήτευσαν. Στο τηγάνι λογικά θα περάσει, με πιθανότητες 65,44% - 34,56%Alastor έγραψε:Αυτο που πηρε προβαδισμα μετα το 0-0 με ξεπερνα παντως. Κλαιω με τα πρωτοσελιδα των χαβουζοφυλλαδων,η προπαγανδα εχει τερματιστειSekeris έγραψε:Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33932
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
1-1 στο τηγάνι και τέζα.Alastor έγραψε:Αυτο που πηρε προβαδισμα μετα το 0-0 με ξεπερνα παντως. Κλαιω με τα πρωτοσελιδα των χαβουζοφυλλαδων,η προπαγανδα εχει τερματιστειSekeris έγραψε:Πήρε προβάδισμα ο γαβρος μετα το 0-0.
Με Χ2 πάει στο γιουροπα.
Κανένα προβάδισμα δεν δίνει το 0-0 όσο κι αν προσπαθήσει να επιβάλλει κατηφόρα στο εντός έδρας.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τελείως αγαθή ομάδα αυτή η Πίλσεν, πολλή φλυαρία και ελάχιστη ουσία στην επίθεση. Σαράντα πέντε συν χρόνια παρακολουθώ ποδόσφαιρο, πρώτη φορά ίσως είδα ομάδα να σπαταλά τα κόρνερ, δίνοντας επίθεση στον αντίπαλο.
Ο γαύρος, ανύπαρκτος επιθετικά. Ο Βαλμπουενά ήταν...πουθενά, ο Ποντένσε χωρίς ουσία και δεν ξέρω τι θα κάνουν και αν αξίζουν αυτοί οι...Αραμπάς και Χανταμπάς που πήρανε και διαφημίζουν. Το σύστημα που παίζουν με γιόμες μήπως και εκμεταλλευτούν τους ακραίους τους, δεν περνάει αν δεν τους σφυρίξουν τα κοράκια όπως αυτοί θέλουν. Χθες λέει δεν τους άρεσε ο διαιτητής, γιατί σφύριζε μάλλον 50-50.
Αμυντικά, έχουν πρόβλημα στα άκρα και όσο είδα στο β΄, με άρεσε αυτός ο Σεμέδο που είχε καίριες τοποθετήσεις και αποκρούσεις, νομίζω πως σίγουρα είναι καλύτερος του Σισέ που τον κοστολογούσαν 23 εκατομμύρια.
Ο γαύρος, ανύπαρκτος επιθετικά. Ο Βαλμπουενά ήταν...πουθενά, ο Ποντένσε χωρίς ουσία και δεν ξέρω τι θα κάνουν και αν αξίζουν αυτοί οι...Αραμπάς και Χανταμπάς που πήρανε και διαφημίζουν. Το σύστημα που παίζουν με γιόμες μήπως και εκμεταλλευτούν τους ακραίους τους, δεν περνάει αν δεν τους σφυρίξουν τα κοράκια όπως αυτοί θέλουν. Χθες λέει δεν τους άρεσε ο διαιτητής, γιατί σφύριζε μάλλον 50-50.
Αμυντικά, έχουν πρόβλημα στα άκρα και όσο είδα στο β΄, με άρεσε αυτός ο Σεμέδο που είχε καίριες τοποθετήσεις και αποκρούσεις, νομίζω πως σίγουρα είναι καλύτερος του Σισέ που τον κοστολογούσαν 23 εκατομμύρια.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
H Plzen δεν ειχε ενα παικταρα σεντερ φορ μπροστα γιαυτο δεν εβαλε γκολ.
Κατα τα αλλα λιγο πολυ ειναι ομαδες του ιδιου επιπεδου. Το οποιο πρεπει να προβληματιζει τον γαυρο γιατι αν ειναι στο ιδιο επιπεδο με την πρωτη απο τις ΤΡΕΙΣ ομαδες που πρεπει να περασει που θα ειναι λογικα η καθε μια ανωτερη, κλαυτα χαραλαμπε.
Κατα τα αλλα λιγο πολυ ειναι ομαδες του ιδιου επιπεδου. Το οποιο πρεπει να προβληματιζει τον γαυρο γιατι αν ειναι στο ιδιο επιπεδο με την πρωτη απο τις ΤΡΕΙΣ ομαδες που πρεπει να περασει που θα ειναι λογικα η καθε μια ανωτερη, κλαυτα χαραλαμπε.