Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Θέματα που αφορούν την αθλητική επικαιρότητα, άλλες ομάδες και όχι μόνο!
Άβαταρ μέλους
obanebane
Δημοσιεύσεις: 25988
Εγγραφή: Τρί 10 Μαρ 2009, 00:51
Τοποθεσία: ΚΟΡΙΝΘΟΣ

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από obanebane »

Τελικά τον έφεραν τον φυλακοβιο;
Μεγάλη κίνηση, το Γενάρη θα ψαχνουν τρόπο να τον ξεφορτωθούν.
Άβαταρ μέλους
barlow4
Δημοσιεύσεις: 10274
Εγγραφή: Παρ 04 Ιούλ 2008, 14:40

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από barlow4 »

μια χαρα θα περασει στη la catedral του λιμανιου
Άβαταρ μέλους
NIKOS_PAOK04
Δημοσιεύσεις: 1083
Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από NIKOS_PAOK04 »

Δεν μπορώ να καταλάβω δεν μιλάμε για φοροδιαφυγή ούτε για μια γκόμενα που 5-6 χρόνια μετά αποφάσισε να δηλώσει βιασμό ! Μιλάμε για απαγωγή με λύτρα και μες απόπειρα ανθρωποκτονίας !!!!!!!
Πως τον άφησαν να φύγει από την χώρα του ??????
Άβαταρ μέλους
navigator11
Δημοσιεύσεις: 21284
Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από navigator11 »

Στην περίπτωσή του "κολλάει" γάντι ένα ... InterLOL :lol: :lol:
Besuch 2
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιαν 2014, 23:12

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Besuch 2 »

Συγνωμη...βλεπω τις δυο φωτο που αναρτηθηκαν στην προηγουμενη σελιδα . Δυο αποριες...

1. Βλεπω καλα οτι ο Σεμεδο φοραει φανελα με χορηγο "Πα' μέσα";; :lol:

2. Ο Καραπαπά(ρα)ς δεν παραιτηθηκε υποτιθεται απο την ομαδα της Τρουμπας; Τι κανει στο αεροδρομιο;
Άβαταρ μέλους
cellophan
Δημοσιεύσεις: 3464
Εγγραφή: Δευ 03 Αύγ 2009, 03:24

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από cellophan »

Besuch 2 έγραψε:Συγνωμη...βλεπω τις δυο φωτο που αναρτηθηκαν στην προηγουμενη σελιδα . Δυο αποριες...

1. Βλεπω καλα οτι ο Σεμεδο φοραει φανελα με χορηγο "Πα' μέσα";; :lol:

2. Ο Καραπαπά(ρα)ς δεν παραιτηθηκε υποτιθεται απο την ομαδα της Τρουμπας; Τι κανει στο αεροδρομιο;
Τι παραιτήθηκε ρε παιδιά, αντιπρόεδρος έγινε, προαγωγάρα πήρε....
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από eorptol1 »

Αντιπρόεδρος γαμα(Γ) ....

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Besuch 2
Δημοσιεύσεις: 1143
Εγγραφή: Κυρ 26 Ιαν 2014, 23:12

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από Besuch 2 »

Ααα..οκ! Θα ειχε χηρεψει η θεση μετα απο τα λευκά πολο....
klainmein
Δημοσιεύσεις: 1395
Εγγραφή: Τρί 01 Ιαν 2008, 15:35

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από klainmein »

https://www.sdna.gr/politiko-deltio/koi ... RuTE3m8Zw0

Δηλωμένα σαν παλέτες MDF που πηγαίνουν προς Κίνα...
Καρυπιδη πες αλεύριιι.... :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
eorptol1
Δημοσιεύσεις: 11999
Εγγραφή: Τρί 08 Νοέμ 2016, 19:58

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από eorptol1 »

Ε; έχει πλάκα

Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
kayde
Δημοσιεύσεις: 3043
Εγγραφή: Παρ 01 Ιούλ 2016, 01:38

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από kayde »

Ε και? Θα τους κανει κανενας τιποτα? Τωρα με τον κουλη,στα σχολεια του πειραια θα τα μοιραζει ο χοντρος,θα κανει και διαφημιση στο κωλοκαναλο του.
Άβαταρ μέλους
tolis14
Δημοσιεύσεις: 2512
Εγγραφή: Τετ 13 Φεβ 2008, 11:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από tolis14 »

Τώρα κοιτούσα τη λίστα μεγαλοοφειλετών του δημοσίου. Η αεκ χρωστάει 319εκ και κάτι ψηλά χωρίς τον ΕΦΚΑ. Βέβαια, τους χτίζουν γήπεδο και αν ακούσεις τις ντροπές της προσφυγιάς, στον ΠΑΟΚ χαριστηκαν χρέη, άσχετα αν ο Σαββίδης είναι ο μόνος άνθρωπος στην Ελλάδα που πλήρωσε για χρέη στο δημόσιο. Λατρεμένη Ελλάδα!!
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33920
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από john4serres »

Στην Αλανιασπορ ο Σιώπης, κάλυψαν την ρήτρα 500.000 ευρώ.
Άβαταρ μέλους
dragon
Δημοσιεύσεις: 5758
Εγγραφή: Πέμ 12 Ιαν 2017, 18:42
Τοποθεσία: Ναυπλιο

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX

Δημοσίευση από dragon »

tolis14 έγραψε:Τώρα κοιτούσα τη λίστα μεγαλοοφειλετών του δημοσίου. Η αεκ χρωστάει 319εκ και κάτι ψηλά χωρίς τον ΕΦΚΑ. Βέβαια, τους χτίζουν γήπεδο και αν ακούσεις τις ντροπές της προσφυγιάς, στον ΠΑΟΚ χαριστηκαν χρέη, άσχετα αν ο Σαββίδης είναι ο μόνος άνθρωπος στην Ελλάδα που πλήρωσε για χρέη στο δημόσιο. Λατρεμένη Ελλάδα!!
Δυστυχώς λίγο πιο κάτω στη λίστα είναι κ το μπάσκετ μας.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Αθλητικά-Αγωνιστικά”