Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τελικά τον έφεραν τον φυλακοβιο;
Μεγάλη κίνηση, το Γενάρη θα ψαχνουν τρόπο να τον ξεφορτωθούν.
Μεγάλη κίνηση, το Γενάρη θα ψαχνουν τρόπο να τον ξεφορτωθούν.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
μια χαρα θα περασει στη la catedral του λιμανιου
- NIKOS_PAOK04
- Δημοσιεύσεις: 1083
- Εγγραφή: Παρ 28 Μαρ 2014, 13:54
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δεν μπορώ να καταλάβω δεν μιλάμε για φοροδιαφυγή ούτε για μια γκόμενα που 5-6 χρόνια μετά αποφάσισε να δηλώσει βιασμό ! Μιλάμε για απαγωγή με λύτρα και μες απόπειρα ανθρωποκτονίας !!!!!!!
Πως τον άφησαν να φύγει από την χώρα του ??????
Πως τον άφησαν να φύγει από την χώρα του ??????
- navigator11
- Δημοσιεύσεις: 21284
- Εγγραφή: Δευ 25 Μάιος 2009, 09:35
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Στην περίπτωσή του "κολλάει" γάντι ένα ... InterLOL

Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Συγνωμη...βλεπω τις δυο φωτο που αναρτηθηκαν στην προηγουμενη σελιδα . Δυο αποριες...
1. Βλεπω καλα οτι ο Σεμεδο φοραει φανελα με χορηγο "Πα' μέσα";;
2. Ο Καραπαπά(ρα)ς δεν παραιτηθηκε υποτιθεται απο την ομαδα της Τρουμπας; Τι κανει στο αεροδρομιο;
1. Βλεπω καλα οτι ο Σεμεδο φοραει φανελα με χορηγο "Πα' μέσα";;
2. Ο Καραπαπά(ρα)ς δεν παραιτηθηκε υποτιθεται απο την ομαδα της Τρουμπας; Τι κανει στο αεροδρομιο;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τι παραιτήθηκε ρε παιδιά, αντιπρόεδρος έγινε, προαγωγάρα πήρε....Besuch 2 έγραψε:Συγνωμη...βλεπω τις δυο φωτο που αναρτηθηκαν στην προηγουμενη σελιδα . Δυο αποριες...
1. Βλεπω καλα οτι ο Σεμεδο φοραει φανελα με χορηγο "Πα' μέσα";;![]()
2. Ο Καραπαπά(ρα)ς δεν παραιτηθηκε υποτιθεται απο την ομαδα της Τρουμπας; Τι κανει στο αεροδρομιο;
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Αντιπρόεδρος γαμα(Γ) ....
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ααα..οκ! Θα ειχε χηρεψει η θεση μετα απο τα λευκά πολο....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
https://www.sdna.gr/politiko-deltio/koi ... RuTE3m8Zw0
Δηλωμένα σαν παλέτες MDF που πηγαίνουν προς Κίνα...
Καρυπιδη πες αλεύριιι....
Δηλωμένα σαν παλέτες MDF που πηγαίνουν προς Κίνα...
Καρυπιδη πες αλεύριιι....
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ε; έχει πλάκα
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Στάλθηκε από το MI MAX 3 μου χρησιμοποιώντας Tapatalk
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Ε και? Θα τους κανει κανενας τιποτα? Τωρα με τον κουλη,στα σχολεια του πειραια θα τα μοιραζει ο χοντρος,θα κανει και διαφημιση στο κωλοκαναλο του.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Τώρα κοιτούσα τη λίστα μεγαλοοφειλετών του δημοσίου. Η αεκ χρωστάει 319εκ και κάτι ψηλά χωρίς τον ΕΦΚΑ. Βέβαια, τους χτίζουν γήπεδο και αν ακούσεις τις ντροπές της προσφυγιάς, στον ΠΑΟΚ χαριστηκαν χρέη, άσχετα αν ο Σαββίδης είναι ο μόνος άνθρωπος στην Ελλάδα που πλήρωσε για χρέη στο δημόσιο. Λατρεμένη Ελλάδα!!
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33919
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Στην Αλανιασπορ ο Σιώπης, κάλυψαν την ρήτρα 500.000 ευρώ.
Re: Νέα, άρθρα & σχόλια για άλλες ελληνικές ομάδες IX
Δυστυχώς λίγο πιο κάτω στη λίστα είναι κ το μπάσκετ μας.tolis14 έγραψε:Τώρα κοιτούσα τη λίστα μεγαλοοφειλετών του δημοσίου. Η αεκ χρωστάει 319εκ και κάτι ψηλά χωρίς τον ΕΦΚΑ. Βέβαια, τους χτίζουν γήπεδο και αν ακούσεις τις ντροπές της προσφυγιάς, στον ΠΑΟΚ χαριστηκαν χρέη, άσχετα αν ο Σαββίδης είναι ο μόνος άνθρωπος στην Ελλάδα που πλήρωσε για χρέη στο δημόσιο. Λατρεμένη Ελλάδα!!