Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
-
john4serres
- Δημοσιεύσεις: 33931
- Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Αντε βρε τωρα με τον Μπερμπατοφ, παλι καλα λειπει τοσο καιρο.
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
-
Μπαρκαρούτσος
- Δημοσιεύσεις: 54431
- Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
- Τοποθεσία: Κάτω Χώρες
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
kataramenos5 έγραψε:Ν ανοιξουν αμεσα τα τοπικ Σαλπι,Τουντορ ή εστω Αγγελου , να ξεχαρμανιασει ο κοσμος γιατι χανομαστε.
Εγώ ξεκίνησα στο topic των ακαδημιών, που γίνονται σόδομα, γόμορα, τρυπήματα, κλίκες, ιστορίες, κανείς δεν αντέδρασε...
Π.Α.Ο.Κ. δεν είναι μόνο οι ενήλικες.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Καλη η αισιοδοξια αλλά το παρακανες.K_geo έγραψε:ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
ΥΓ Γεια σου RoMaN............................highlander
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
«Ωραίο το πιόνι, αργό, αλλά κοιτάει μόνο μπροστά».K_geo έγραψε:ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
«Για Πύργο τον πήραμε και δεν περνάει ούτε πιόνι».
«Κουτσό άλογο ρε φίλε, ούτε να τρέξει δεν μπορεί, ένα βήμα μπρος και το άλλο στο πλάι».
«Αξιωματικός λέει, αλλά δεν πατάει στην περιοχή των μαύρων τετραγώνων».
«Κι αυτός ο Βασιλιάς μόνο την πάρτη του κοιτάει, δεν παίζει για την ομάδα».
«Ή ολόασπρα ή ολόμαυρα φοράμε συνέχεια, πότε θα δούμε ρίγα στη φανέλα»;
ΥΓ: Καλά ορισμένοι, όλο «τελευταίο και δεν ξαναασχολούμαι είναι» και όλο θυμούνται και κάτι ακόμη...
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Φέρε τον κασπαροφ στο τμήμα και άσε τις τσιγγουνιές ιβαν.Κλεισε τον καρποφ το καλοκαίρι που μένει ελεύθερος.
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δεν μας παρατας ρε τολαρε?;αν δεν πάρεις κασπαροφ να παίζει τον πύργο πιο γρήγορα και να κάνει το ματ σε 18 κινήσεις πως περιμένεις χαΐρι?Ιβάν άσε τα σάπια και φερτον με τον καρποφ πακέτο .Πονανε τα μυαλά μας λέμε,μάθε σκάκι απο τον άρχοντα λεμε☺
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Κ Κασπάροφ να παίρναμε άμα δεν πέσει η ΕΠΟ δεύτεροι θα βγαίνουμε
- ace79grpaok
- Δημοσιεύσεις: 4428
- Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
- Τοποθεσία: βεροια
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Κάνε εσύ πρώτα ομάδα τα δυο μιγκ που θα σε ανεβάσουν επίπεδο και άσε τους άλλους,και τον deep blue να φέρουν οι άλλοι θα πάρουμε το πρωτάθλημα.(ο deep blue είναι ο υπολογιστής της ibm που φτιάχτηκε ειδικά για να παίζει σκάκι ,το 1997 σε 3 αγώνες μμε τον κασπαροφ ο ρωσσοε κέρδισε τα 2 και 1 βγήκε ισόπαλο).Φερε τα μιγκ ιβαν και άσε τα σάπια.
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Το Φόρουμ σε όλο του το μεγαλέιοstephanos έγραψε:«Ωραίο το πιόνι, αργό, αλλά κοιτάει μόνο μπροστά».K_geo έγραψε:ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
«Για Πύργο τον πήραμε και δεν περνάει ούτε πιόνι».
«Κουτσό άλογο ρε φίλε, ούτε να τρέξει δεν μπορεί, ένα βήμα μπρος και το άλλο στο πλάι».
«Αξιωματικός λέει, αλλά δεν πατάει στην περιοχή των μαύρων τετραγώνων».
«Κι αυτός ο Βασιλιάς μόνο την πάρτη του κοιτάει, δεν παίζει για την ομάδα».
«Ή ολόασπρα ή ολόμαυρα φοράμε συνέχεια, πότε θα δούμε ρίγα στη φανέλα»;
ΥΓ: Καλά ορισμένοι, όλο «τελευταίο και δεν ξαναασχολούμαι είναι» και όλο θυμούνται και κάτι ακόμη...
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Δύο κάνει μπροστάstephanos έγραψε: «Κουτσό άλογο ρε φίλε, ούτε να τρέξει δεν μπορεί, ένα βήμα μπρος και το άλλο στο πλάι»
- kataramenos5
- Δημοσιεύσεις: 31581
- Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50
Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ
Γελανε κι οι σκακιερες.PG μη δινεις σημασια ειναι ασκακος ο τυπος.
Που τους θυμήθηκες.
ace79grpaok έγραψε:Φέρε τον κασπαροφ στο τμήμα και άσε τις τσιγγουνιές ιβαν.Κλεισε τον καρποφ το καλοκαίρι που μένει ελεύθερος.