Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Καταθέστε εδώ απόψεις/ερωτήσεις για το forum...
john4serres
Δημοσιεύσεις: 33933
Εγγραφή: Σάβ 07 Φεβ 2009, 12:00

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από john4serres »

Αντε βρε τωρα με τον Μπερμπατοφ, παλι καλα λειπει τοσο καιρο.
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Βρηκες ποπ κορν τελικα?
Μπαρκαρούτσος
Δημοσιεύσεις: 54435
Εγγραφή: Κυρ 01 Μαρ 2009, 17:27
Τοποθεσία: Κάτω Χώρες

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Μπαρκαρούτσος »

kataramenos5 έγραψε:Ν ανοιξουν αμεσα τα τοπικ Σαλπι,Τουντορ ή εστω Αγγελου , να ξεχαρμανιασει ο κοσμος γιατι χανομαστε.

Εγώ ξεκίνησα στο topic των ακαδημιών, που γίνονται σόδομα, γόμορα, τρυπήματα, κλίκες, ιστορίες, κανείς δεν αντέδρασε...
Π.Α.Ο.Κ. δεν είναι μόνο οι ενήλικες.
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
prist64
Δημοσιεύσεις: 7608
Εγγραφή: Σάβ 09 Αύγ 2014, 11:36

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από prist64 »

K_geo έγραψε:ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
Καλη η αισιοδοξια αλλά το παρακανες.

ΥΓ Γεια σου RoMaN............................highlander
Άβαταρ μέλους
stephanos
Δημοσιεύσεις: 3257
Εγγραφή: Κυρ 10 Αύγ 2008, 01:47

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από stephanos »

K_geo έγραψε:ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
«Ωραίο το πιόνι, αργό, αλλά κοιτάει μόνο μπροστά».
«Για Πύργο τον πήραμε και δεν περνάει ούτε πιόνι».
«Κουτσό άλογο ρε φίλε, ούτε να τρέξει δεν μπορεί, ένα βήμα μπρος και το άλλο στο πλάι».
«Αξιωματικός λέει, αλλά δεν πατάει στην περιοχή των μαύρων τετραγώνων».
«Κι αυτός ο Βασιλιάς μόνο την πάρτη του κοιτάει, δεν παίζει για την ομάδα».
«Ή ολόασπρα ή ολόμαυρα φοράμε συνέχεια, πότε θα δούμε ρίγα στη φανέλα»;

ΥΓ: Καλά ορισμένοι, όλο «τελευταίο και δεν ξαναασχολούμαι είναι» και όλο θυμούνται και κάτι ακόμη... :lol:
Άβαταρ μέλους
K_geo
Δημοσιεύσεις: 17913
Εγγραφή: Τετ 27 Μάιος 2009, 15:36
Τοποθεσία: 74χλμ απο Τουμπα.

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από K_geo »

έτσι. έτοιμο σε κόβω για όταν ανοίξουμε το εν λόγω τοπικ. :mrgreen:
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Φέρε τον κασπαροφ στο τμήμα και άσε τις τσιγγουνιές ιβαν.Κλεισε τον καρποφ το καλοκαίρι που μένει ελεύθερος.
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Tolaros »

ΠΑΟΚ δε γίναμε για τις κούπες στο σκάκι
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Δεν μας παρατας ρε τολαρε?;αν δεν πάρεις κασπαροφ να παίζει τον πύργο πιο γρήγορα και να κάνει το ματ σε 18 κινήσεις πως περιμένεις χαΐρι?Ιβάν άσε τα σάπια και φερτον με τον καρποφ πακέτο .Πονανε τα μυαλά μας λέμε,μάθε σκάκι απο τον άρχοντα λεμε☺
Άβαταρ μέλους
Tolaros
Δημοσιεύσεις: 7074
Εγγραφή: Κυρ 23 Δεκ 2007, 22:16
Τοποθεσία: Ντεπώ

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από Tolaros »

Κ Κασπάροφ να παίρναμε άμα δεν πέσει η ΕΠΟ δεύτεροι θα βγαίνουμε
Άβαταρ μέλους
ace79grpaok
Δημοσιεύσεις: 4428
Εγγραφή: Σάβ 13 Αύγ 2011, 10:17
Τοποθεσία: βεροια

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από ace79grpaok »

Κάνε εσύ πρώτα ομάδα τα δυο μιγκ που θα σε ανεβάσουν επίπεδο και άσε τους άλλους,και τον deep blue να φέρουν οι άλλοι θα πάρουμε το πρωτάθλημα.(ο deep blue είναι ο υπολογιστής της ibm που φτιάχτηκε ειδικά για να παίζει σκάκι ,το 1997 σε 3 αγώνες μμε τον κασπαροφ ο ρωσσοε κέρδισε τα 2 και 1 βγήκε ισόπαλο).Φερε τα μιγκ ιβαν και άσε τα σάπια.
Άβαταρ μέλους
nikolasf
Δημοσιεύσεις: 8554
Εγγραφή: Παρ 12 Νοέμ 2010, 19:48
Επικοινωνία:

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από nikolasf »

stephanos έγραψε:
K_geo έγραψε:ζω για τη στιγμη που θα δω σχολιο-κραξιμο στο γιατι δεν πηγε ο αθλητης του ΠΑΟΚ τον πύργο απο το α2 στο δ2 και γιατί άφησε εκτεθειμένη τη βασίλισσα με τον αντίπαλο να εχει κανει κινηση το αλογάκι του (κάτι που μερικοί θα το ρίξουν σίγουρα στην ελλιπή προετοιμασία του καλοκαιριού και την ανυπαρξία σταθερών δομών στη διοίκηση της σαε ΠΑΟΚ).
«Ωραίο το πιόνι, αργό, αλλά κοιτάει μόνο μπροστά».
«Για Πύργο τον πήραμε και δεν περνάει ούτε πιόνι».
«Κουτσό άλογο ρε φίλε, ούτε να τρέξει δεν μπορεί, ένα βήμα μπρος και το άλλο στο πλάι».
«Αξιωματικός λέει, αλλά δεν πατάει στην περιοχή των μαύρων τετραγώνων».
«Κι αυτός ο Βασιλιάς μόνο την πάρτη του κοιτάει, δεν παίζει για την ομάδα».
«Ή ολόασπρα ή ολόμαυρα φοράμε συνέχεια, πότε θα δούμε ρίγα στη φανέλα»;

ΥΓ: Καλά ορισμένοι, όλο «τελευταίο και δεν ξαναασχολούμαι είναι» και όλο θυμούνται και κάτι ακόμη... :lol:
Το Φόρουμ σε όλο του το μεγαλέιο ;) ;) ;) ;) :? :? :? :?
Άβαταρ μέλους
pgetsos
Δημοσιεύσεις: 11553
Εγγραφή: Τετ 27 Απρ 2011, 15:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από pgetsos »

stephanos έγραψε: «Κουτσό άλογο ρε φίλε, ούτε να τρέξει δεν μπορεί, ένα βήμα μπρος και το άλλο στο πλάι»
Δύο κάνει μπροστά

:mrgreen:
Άβαταρ μέλους
kataramenos5
Δημοσιεύσεις: 31585
Εγγραφή: Δευ 04 Οκτ 2010, 08:50

Re: Προβλήματα και λύσεις για το φόρουμ

Δημοσίευση από kataramenos5 »

Γελανε κι οι σκακιερες.PG μη δινεις σημασια ειναι ασκακος ο τυπος.
ace79grpaok έγραψε:Φέρε τον κασπαροφ στο τμήμα και άσε τις τσιγγουνιές ιβαν.Κλεισε τον καρποφ το καλοκαίρι που μένει ελεύθερος.
:lol: :lol: Που τους θυμήθηκες.
Κλειδωμένο

Επιστροφή στο “Προτάσεις και Σχόλια για το Forum”