Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Kαι ποιο ειναι το προβλημα αν ο Σαγονιας βγηκε καλυτερος της δεκαετιας του '80?? Ποιος θα επρεπε να βγει δηλαδη?
Ο Γκμοχ πηρε πρωταθλημα με την Λαρισα και πηγε τον Παναθηναικο στα ημιτελικα του πρωταθλητριων την σαιζον που πηραμε το πρωταθλημα.
Ο Γκμοχ πηρε πρωταθλημα με την Λαρισα και πηγε τον Παναθηναικο στα ημιτελικα του πρωταθλητριων την σαιζον που πηραμε το πρωταθλημα.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Δεν αμφιβάλω ότι ήταν καλός προπονητής, αλλά Λόραντ και Σκότσικ για μένα ήταν καλύτεροι... Ο Όσιμ για μένα καλύτερος από Μπάγιεβιτς που βγήκε πρώτος το 90...
Η συγκυρία που είχε η λάρισα τότε (πολλοί καλοί θεσσαλοί παίκτες την ίδια χρονική περίοδο + καλοί ξένοι πολωνοί + πολλά προβλήματα στις ομάδες του ΠΟΚ) ήταν ιδανική... Χωρίς αυτό να μειώνει την αξία του βέβαια... Απλά θέλω να πω ότι αυτές οι ψηφοφορίες (όπως και οι 100 μεγαλύτεροι Έλληνες) εμπεριέχουν μεγάλη δόση υποκειμενικότητας..
Η συγκυρία που είχε η λάρισα τότε (πολλοί καλοί θεσσαλοί παίκτες την ίδια χρονική περίοδο + καλοί ξένοι πολωνοί + πολλά προβλήματα στις ομάδες του ΠΟΚ) ήταν ιδανική... Χωρίς αυτό να μειώνει την αξία του βέβαια... Απλά θέλω να πω ότι αυτές οι ψηφοφορίες (όπως και οι 100 μεγαλύτεροι Έλληνες) εμπεριέχουν μεγάλη δόση υποκειμενικότητας..
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Κι ο Μορφε.. εχμ ο Περσι..χμμμμ, πάλι σόρρυ, ο Μπάγεβιτς από το 1990-99ioanmits έγραψε:Και ο σαγώνιας Γκμοχ κορυφαίος της δεκαετιάς του 80...w.s έγραψε:Ο οποιος ΔΟΝ αναδειχτηκε ΚΟΡΥΦΑΙΟΣ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΣ ΤΗΣ ΔΕΚΑΕΤΙΑΣ ΠΟΥ ΠΕΡΑΣΕ!!!
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Να τελειώνουμε με το τι είσαι στα πλέι οφ και τι στην βαθμολογία. Πέρυσι η FIFA το ελληνικό πρωτάθλημα έγραψε πρωταθλητής Ολυμπιακός, δεύτερος ΠΑΟΚ κλπ. Έτσι τελείωσε το πρωτάθλημα που συμμετέχουν όλοι!!!
Στην Ελλάδα διεξάγεται και το σύστημα πλέι οφ. Κλπ. Όπως καταλαβαίνεται για την FIFA ο ΠΑΟΚ ήταν δεύτερος. Η επο δίνει μετά τα πλέι οφ τις ομάδες σε πιο θεσμό θα παίξουν.
ΤΈΛΟΣ.
Στην Ελλάδα διεξάγεται και το σύστημα πλέι οφ. Κλπ. Όπως καταλαβαίνεται για την FIFA ο ΠΑΟΚ ήταν δεύτερος. Η επο δίνει μετά τα πλέι οφ τις ομάδες σε πιο θεσμό θα παίξουν.
ΤΈΛΟΣ.
-
thegrayscaleart
- Δημοσιεύσεις: 182
- Εγγραφή: Πέμ 30 Οκτ 2008, 16:12
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο καρπετοπουλος θα του δωσει το βραβειο... τι αλλο θα δουμε?

- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Όντως. Μπλιαχ. Γεια σου "καρπουζά" που φέτος έχεις τρελαθεί να μαζεύεις βραβεία! Όσο σε κρατάμε δεν ανησυχώ σε γενικές γραμμές για το κοουτσάρισμα.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Για στείλτε ενημέρωση περί βραβείου εδώ στα ξένα.
Thank you.
Thank you.
- Pegasus1589
- Δημοσιεύσεις: 1260
- Εγγραφή: Κυρ 30 Νοέμ 2008, 14:23
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Βραβεύτηκε από το ΣΚΑ'Ι' ως προπονητής της δεκαετίας '00. Οι άλλοι δύο υποψήφιοι ήταν ο Λεμονής (lol) και ο... Αναστασιάδης
.
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Ο Σάντος είναι προπονητάρα.....Δεν είναι καθόλου τυχαία τα όσα βραβεία παίρνει.Είναι μεγάλος προπονητής...Προφυλάξτε τον σαν κόρη οφθαλμού εκεί στη διοίκηση...Είναι μεγάλο κεφάλαιο...

Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
ΕΝΑ ΘΑ ΣΑΣ ΠΩ....ΛΕΤΕ ΣΤΗΝ ΠΟΡΤΟΓΑΛΙΑ ΝΑ ΞΕΡΟΥΝ ΛΙΓΟΤΕΡΑ ΟΤΑΝ ΣΤΑ ΣΕΜΗΝΑΡΙΑ ΠΡΟΠΟΝΗΤΗΚΗΣ ΚΑΛΟΥΝ ΤΟΝ ΣΑΝΤΟΣ ΚΑΙ ΟΧΙ ΤΟΝ ΜΟΥΡΙΝΙΟ???ΠΡΟΠΟΝΗΤΑΡΑ.....ΕΙΝΑΙ ΓΑΤΑ....ΜΕ Γ ΚΕΦΑΛΑΙΟ.....
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Καλό θα ήταν για την αισθητική του forum να μην γράφουμε ΚΕΦΑΛΑΙΑ!
Thx, Admin Team
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Σε ευχαριστώ αδελφέ μου για την ενημέρωση.Pegasus1589 έγραψε:Βραβεύτηκε από το ΣΚΑ'Ι' ως προπονητής της δεκαετίας '00. Οι άλλοι δύο υποψήφιοι ήταν ο Λεμονής (lol) και ο... Αναστασιάδης.
Το ευχαριστώ στην όλη είδηση είναι ότι δυο από τους τρεις είναι ΠΑΟΚ. Ο ένας ψυχή και σωματη και ο Φερναντο είναι ακόμη στον ΠΑΟΚ. Τώρα βέβαια μετά από ένα τέτοιο βραβείο λίγο δύσκολα τον κρατάς γιατί το θέμα παίρνει και τις ευρωπαϊκές διαστάσεις του.
Δεύτερο σημείο είναι ότι ο ΠΑΟΚ έχει τον καλύτερο προπονητή δεκαετίας που σημαίνει και αυτόματα ότι κακώς εμείς προσπαθούμε να τον βρούμε λάθος.
Αυτό δεν σημαίνει βέβαια ότι αυτόματα βάζουμε φερμουαρ στο στόμα μας. Αλλά πρέπει να μας κάνει πιο αντικειμενικούς στην κρητική μας.
Σαντος ξέρεις ότι μας έχεις δώσει την μεγαλύτερη σφαλιάρα με τον πας. Μας απαλύνει τον πόνο μόνο και μόνο επειδή είσαι ακόμη προπονητής του ΠΑΟΚ μας με το βραβείο δεκαετίας. Το φταίξιμο μπορεί να μην το έχεις ΕΣΥ 100%. Αλλά ακόμη πονάει και ΕΣΥ είσαι ο καπετάνιος και η ομάδα οι ναύτες.
Πέραν τούτου, συγχαρητήρια και εύχομαι ολόψυχα τον ΠΑΟΚ μας πρωταθλητή 2009-2010. Η ομάδα μπορεί ΕΣΥ είσαι ικανός να το μεταδόσεις και το παιχνίδι κυπέλλου ήταν μια κακή παρένθεση. Η ντροπή αυτή θα φύγει μόνο η πρωτάθλημα η Τσάμπιονς λινγκ. Μπορεί να ακούγεται ως μεγάλη απαίτηση αλλά στην ουσία δεν είναι. Αυτό που γίνεται στον ΠΑΟΚ εδώ και δυο χρόνια μόνο έκπληξη δεν μπορεί να μοιάζει.
Σαντος συγχαρητήρια και πάλι.
- Isaak the Greek
- Δημοσιεύσεις: 1216
- Εγγραφή: Πέμ 07 Αύγ 2008, 09:54
- Τοποθεσία: Melbourne Australia
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Χωρις να εχω δει το ματς (θα το δω στα σιγουρα φιλε Οργουελ ομως , μονο και μονο για να μου λυθουν καποιες απορειες) σκεφτομαι ενα πραγμα και μονο.....
Τι το διαφορετικο μπορει να εκανε ο Σαντος στο ματς με τα Πανινα απο τα τελευταια 9 παιχνιδια?????Για να φας 4 και να φταιει ο προπονητης θα πρεπει να επαιζε καπως ετσι.
.....................Χαλκιας............Κρεσιτς.......................
.....Σναουτσερ......Μαλεζας........Κοντρερας...........Σαβινι..
.....Βερον.....Κουτσιανικουλης.......Κριστιανο.......Γλυκος
..............................Βιειρινια...................................
Οποτε και χωρις να εχω δει το ματς , η κοινη λογικη λεει πως δε μπορει να εχει τοσο μεγαλη ευθυνη ο προπονητης , που κρατουσε την ιδια ομαδα χωρις γκολ επι 9 αγωνες
Τι το διαφορετικο μπορει να εκανε ο Σαντος στο ματς με τα Πανινα απο τα τελευταια 9 παιχνιδια?????Για να φας 4 και να φταιει ο προπονητης θα πρεπει να επαιζε καπως ετσι.
.....................Χαλκιας............Κρεσιτς.......................
.....Σναουτσερ......Μαλεζας........Κοντρερας...........Σαβινι..
.....Βερον.....Κουτσιανικουλης.......Κριστιανο.......Γλυκος
..............................Βιειρινια...................................
Οποτε και χωρις να εχω δει το ματς , η κοινη λογικη λεει πως δε μπορει να εχει τοσο μεγαλη ευθυνη ο προπονητης , που κρατουσε την ιδια ομαδα χωρις γκολ επι 9 αγωνες
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Το κατεστημένο της Αθήνας κάνει βρώμικο πόλεμο στον προπονηταρά μας. Τον έχουν γεμίσει με βραβεία για να μην έχει άλλο χώρο το σύνθετο να κρεμάσει το μετάλλιο του πρωταθλητή.
- PABLO GARCIA1
- Δημοσιεύσεις: 1448
- Εγγραφή: Τετ 02 Σεπ 2009, 23:09
- Τοποθεσία: Round and round.....
Re: Fernando Manuel Fernandes da Costa Santos
Τα είπαμε δεν είναι το κύριο μερίδιο ευθύνης στον Σάντος αλλά...
έλα Ισαάκ ο Κούτσια ήταν λάθος,έπεσε πολύ τρύπημα στον Λίνο από κει...
άστο τώρα, πάει πέρασε.
έλα Ισαάκ ο Κούτσια ήταν λάθος,έπεσε πολύ τρύπημα στον Λίνο από κει...
άστο τώρα, πάει πέρασε.